ohh dan zijn ze allang voorbij 😀😅 denk dat ze hier rond 1330 ofzo langs komen. thanksquote:Op zondag 5 juli 2015 10:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Om 15uur ziet het er zo uit. Dus een paraplu zou ik wel mee nemen
[ afbeelding ]
10:29 was het binnen nog 28.5quote:Op zondag 5 juli 2015 11:03 schreef Burner82 het volgende:
Afgekoeld tot 28.9 binnen.. Maar lager zal het niet meer komen, de zon komt het balkon weer op....
Yessquote:
Benauwdheidquote:Op zondag 5 juli 2015 11:27 schreef showtimer het volgende:
gaat het ondanks alle bewolking wel gewoon weer 30+ worden?
Jammer, want het wordt weer eens tijd voor spectaculair onweer.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:44 schreef aloa het volgende:
Duitsland gaat eraan vanavond. Het neerslagsignaal in het level 3 gebied van Estofex![]()
[ afbeelding ]
Wiedergutmachungsgewitterquote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Echt, waarom moet het nou weer allemaal door Duitsland gaan
Zeker weer de noordzee op. Flauw.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:14 schreef Skwish het volgende:
Die lijkt nu echter richting Engeland te draaien...
Tussen 1 en 4 zou het moeten gaan gebeuren....quote:Op zondag 5 juli 2015 12:21 schreef Dhalsim het volgende:
Ik begin het alweer somber in te zien. Volgens mij gaat Limburg weer helemaal niks krijgen.
Hier in Almere hetzelfde. Geen boem gehoord noch een flits gezien. Wel 4 regendruppels!quote:Op zondag 5 juli 2015 12:14 schreef GekkePoes het volgende:
wel grappig dat ik helemaal niets merk van dat zwarte stuk bewolking op het weerkaartje dat ook onweer meet
koelt het huis wel lekker van af, de warmte die in de muren zit is er lastig uit te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:28 schreef Skwish het volgende:
Wat een regen nu.. en de buren die gisteren de hele dag het gazon hebben zitten te besproeien
da's n mooi groot gebied ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:13 schreef Skwish het volgende:
En die bui boven Noord-Frankrijk belooft wat
of die krijgen niks. Ik zit trouwens op het meest oostelijke gedeelte van dat donkergroene.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:29 schreef DonGorgon het volgende:
Noordoostpolder krijgt ook te maken met extreme temperaturen? (zie kaart donkergroen gekleurd, met thermometer)
Alleen afkoeling vind ik ook al goed...quote:Op zondag 5 juli 2015 12:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil godverdomme afkoeling met bliksems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |