Ik was er pontificaal in gaan staan pissen. "Ik betaal voor wc-gebruik, maar niet voor openbare zwemplekken".quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Prijs valt nog wel mee op zich, maar toch...
Als ik even ergens wil gaan liggen bij water, moet ik betalen
Je kunt in Herten achter die chemische fabriek gaan liggen, vol met brandnetels geheid alleenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prijs valt nog wel mee op zich, maar toch...
Als ik even ergens wil gaan liggen bij water, moet ik betalen
Gelukkig ben ik zo goed als immuun voor dat zuurquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je kunt in Herten achter die chemische fabriek gaan liggen, vol met brandnetels geheid alleen
Dan kun je daar naar toequote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zo goed als immuun voor dat zuur![]()
Maar ik zoek inderdaad wel nog een plek om gratis te kunnen liggen
Lekker chemisch zwemmenquote:
OMG DIT WAS NOG NIET GEPOST!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
Zaterdag 04 juli 2015
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het gaat volgende week misschien sneeuwen in Nederland. De wind draait naar het oosten en noordoosten, waardoor koude lucht naar Nederland blaast.
De vorstperiode begint maandag en kan de hele week duren. Dat hebben de weerbureaus MeteoConsult en Weeronline.nl woensdag voorspeld.
Het KNMI is iets voorzichtiger. Volgens de meteorologen wordt het ''geleidelijk kouder'' met vanaf zondag ''kans op vorst in de nacht'' en vanaf maandag ''mogelijk ook natte sneeuw''.
De afgelopen dagen was het juist uitzonderlijk warm voor begin januari. Afgelopen maandag werden in De Bilt temperaturen van 14,5 graden gemeten, de een na warmste januaridag ooit.
Ik ga het eens opzoeken, thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan kun je daar naar toe![]()
Achter de Solvay
Kwam er een paar weken geleden achter, was een deel van de route naar Santiago aan het wandelen en die kwam daar langs
Eerst zien, dan voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:11 schreef nachtzuster het volgende:
Attentie! code geel morgen, doen jullie voorzichtig?![]()
Dat hele gebied daarachter is ook de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga het eens opzoeken, thnx![]()
Ben je ook niet ver gekomen
Edit: Ligt hier maar 6 km vandaanLeuk voor een koppeltraining
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
Zaterdag 04 juli 2015
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het gaat volgende week misschien sneeuwen in Nederland. De wind draait naar het oosten en noordoosten, waardoor koude lucht naar Nederland blaast.
De vorstperiode begint maandag en kan de hele week duren. Dat hebben de weerbureaus MeteoConsult en Weeronline.nl woensdag voorspeld.
Het KNMI is iets voorzichtiger. Volgens de meteorologen wordt het ''geleidelijk kouder'' met vanaf zondag ''kans op vorst in de nacht'' en vanaf maandag ''mogelijk ook natte sneeuw''.
De afgelopen dagen was het juist uitzonderlijk warm voor begin juli. Afgelopen maandag werden in De Bilt temperaturen van 14,5 graden gemeten, de een na warmste juli dag ooit.
Ik kom echt nooit aan die kant, vandaar dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat hele gebied daarachter is ook de moeite waard.
Via de Merumerbroekweg in Herten kun je aan de zuidkant van de Oolderplas en wat dooie maasarmen komen.
Heerlijk... Hier nog steeds zo goed als windstilquote:
hier geen windquote:
Altocumulus Floccusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef DonGorgon het volgende:
Mooie wolkjes!
[ afbeelding ]
Maar hoe heten ze?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef DonGorgon het volgende:
Mooie wolkjes!
[ afbeelding ]
Maar hoe heten ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |