Ik weet niet waar je dat windstille vandaan haalt, denk dat je huis verkeerd ligt ofzo want hier staat een zalig windje de muffe bedompte lucht in huis weg te blazen, is buiten ondertussen ook koeler dan binnen dus laat maar waaienquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:15 schreef Burner82 het volgende:
Windstil en nog steeds 30.9 binnen.... Dat gaat niet werken zo
Bijna kerst.....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:19 schreef GasProblem het volgende:
De wind is vrij fris. Het wordt hier (Delft) gewoon koud
Er staat een zuchtje wind.. maar als ik er tegenin blaas, gaat het de andere kant op zo zachtjes...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat windstille vandaan haalt, denk dat je huis verkeerd ligt ofzo want hier staat een zalig windje de muffe bedompte lucht in huis weg te blazen, is buiten ondertussen ook koeler dan binnen dus laat maar waaien
Voelt inderdaad niet verkeerd aan!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:23 schreef Peter het volgende:
Ik vind het heerlijk in het Haagse nu
21,6 buiten
Ramen open en 25,7 nu nog binnen.
Zo krijg je nooit dat onweer hequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voelt inderdaad niet verkeerd aan!
Ik hoop op morgen... De waarschuwing is al uitgegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch naar fluiten, die hoop heb ik al opgegeven....
Ik denk dat het zoals altijd gaat... alles in het oostenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop op morgen... De waarschuwing is al uitgegeven
Zuid-oosten aub....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoals altijd gaat... alles in het oosten
Ja de run voor morgen zou nog moeten komen. Onze barbecueënde vrienden zijn altijd wat later dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:16 schreef DonGorgon het volgende:
Het blijft maar een '1' ...
[ afbeelding ]
Komen ze vandaag nog met een run?
Onder de 20? verwarming al aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:43 schreef thesiren.nl het volgende:
Hier aan zee is de temperatuur onder de 20 gedoken, kans op onweer gaat daarmee ook omlaag vrees ik.
Zit ik dan met mijn 30.9quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:46 schreef Qunix het volgende:
Hmm, ga toch een raam dichtdoen.. Begint koud te worden
Trek er 30 vanaf, dan heb je het ook koud.quote:
Ik ga de 3 gewoon afplakken, goed ideequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trek er 30 vanaf, dan heb je het ook koud.
Waaiersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:55 schreef Paul het volgende:
Morgen dus niet zo'n goed weer met de 2e etappe van de Tour de France
0.5/uur.. Best lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van 29.0 naar 27.5 binnen in 3 uur tijd. Mwoahhh....
Twee misschien maar drie betwijfel ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat Estofex met een hoge level 2 of 3 komt voor morgen en dan met name in het zuidoosten-oosten en noordoosten
In het westen is bar weinig te beleven morgen inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat Estofex met een hoge level 2 of 3 komt voor morgen en dan met name in het zuidoosten-oosten en noordoosten
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:18 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Ok?
Regio Breda meldt zich ook alvast voor de gebruikelijke deceptie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het westen is bar weinig te beleven morgen inderdaad.
Gaafquote:Op zondag 5 juli 2015 00:39 schreef Twieki het volgende:
Blijkbaar heb ik afgelopen donderdag met mijn dronken harses een filmpje gemaakt van het onweer die avond. Net gezien, dus nog maar even delen.
ZW, hangt af van je woonplaats.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat voor windrichting en windkracht hebben we morgen?
Waaiers... Volgens de voorspelling een flinke hoosbui rond uur of 4...quote:Op zondag 5 juli 2015 01:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk even om mijn tour pouledus Utrecht - Zeeland?
Flinke wind tegen, en flink wat nattigheid.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk even om mijn tour pouledus Utrecht - Zeeland?
Rotterdamquote:Op zondag 5 juli 2015 01:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat voor windrichting en windkracht hebben we morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |