SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Idd, KNMI is ook wat bijgesteld, met lokaal in het oosten nog kans op 35. Dus die 40-ers zullen niet meer gehaald worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien voor t oos'n (al gaat het echt niet warmer worden als donderdag)
Maar westen en midden mogen "blij" zijn als de 30 uberhaupt gehaald wordt morgen
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 18:07:26De Bilt heeft zijn 3e tropische dag (nodig voor #hittegolf) niet gehaald. Zie kaart. Morgen weer een kans. http://t.co/buZYcXT6oL reageer retweet
Maar 3 dagen 30+...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Morgen moet het in De Bilt dan gebeuren? Hier in het oosten halen we het wel.
*Edit*
Volgens mij hebben we het al gehaald, want maandag was ook 25+.
Woensdag, donderdag en vrijdag was het in het Zuidoosten 30+quote:
Zuid-oosten wel... Vertel mij wat, zit er midden in.. 29.7 binnen momenteelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Woensdag, donderdag en vrijdag was het in het Zuidoosten 30+
Nee, das waar. Voor de landelijke hebben we Bilt nodig. Dan is het maar een regionale hittegolf, ook bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zuid-oosten wel... Vertel mij wat, zit er midden in.. 29.7 binnen momenteel![]()
Maar de Bild is heilig, het ZO niet
Ja, hopen dat het een beetje gaat waaien. Gister alle fun ook gemist, hier geen druppel water gevallen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, das waar. Voor de landelijke hebben we Bilt nodig. Dan is het maar een regionale hittegolf, ook best.
Wel warm bij jou binnen trouwens. Vanaaf weer deurtjes open?
Ik ben het daar mee eens, met die discussie dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn wel eens hele discussies geweest waarom de Bilt juist niet een goede plek is om het weer te meten. Maarja...
Wageningenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens, met die discussie dan.
Maar zoals je gister zag, zeeland, 19.9, hier (limburg) 37.6Waar moet je het dan wel gaan meten
Om te typen is Word handig, zodra je er meer mee moet gaan doen... Doe mij dan maar excelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Stuntelen met Word en een warme middag is ook geen goede combi.
Je kunt je niet boos maken, want warm.
Je kunt je laptop niet rechtstreeks uit het raam gooien, want eerst moet gordijn open en raam open etc.
Arcen, meetstation ligt er ook al.. En dan lijkt het veel erger allemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen![]()
Meetstation ligt er al.
Ik moest afbeeldingen met tabellen combineren, echt een ramp. Toen zat er ergens een lege pagina tussen, druk je op delete loopt gelijk alles doorelkaar. En nergens een optie in word om verschillende objecten aan elkaar te koppelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Om te typen is Word handig, zodra je er meer mee moet gaan doen... Doe mij dan maar excel
Tabellen in wordquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest afbeeldingen met tabellen combineren, echt een ramp. Toen zat er ergens een lege pagina tussen, druk je op delete loopt gelijk alles doorelkaar. En nergens een optie in word om verschillende objecten aan elkaar te koppelen.
Microsoft snapt soms haar gecompliceerde gebruiker niet.
Ik ga ook zweten als ik er al aan denk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tabellen in wordIk snap je frustratie
Waarom moet ik altijd aan Fred Siebeling denken bij de Snollebollekesquote:
Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.quote:
Dit, dan heb je er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.
Jup.. Maar word, sowieso, bah....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.
Kan je niet gewoon voor een zomer gaan met stabiele temperaturen zo rond de 25 graden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:24 schreef Stokkie_ het volgende:
32,8 hier binnen nu, doe mij maar weer herfst
In zou wel wat interresantere dingen weten te doen met een tijdmachinequote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:18 schreef Klonk het volgende:
Ik wou dat ik een tijdmachine had. Had ik het nu Woensdag gemaakt.
Iemand die over mijn temp van 29.9 gaat... Ik leef met je mee...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:24 schreef Stokkie_ het volgende:
32,8 hier binnen nu, doe mij maar weer herfst
Volgens mijn laatste topografie les ligt Aruba toch een stukje verder weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:35 schreef zatoichi het volgende:
Die discussie over waarom meten in de bilt begrijp ik nooit. Dat is ooit afgesproken op basis van historische meetgegevens.
Als je gaat meten op een ander weerstation gelden er andere regels voor de definitie van een hittegolf.
Anders ga je officieel meten in Aruba. Hebben we een hittegolf van 2002 tot nu.
Gewoon overal. Zoals nu ook gebeurt. Het slaat gewoon nergens op om het een landelijke hittegolf te noemen als dat alleen in De Bilt zo is en aan de andere kant het geen landelijke hittegolf te noemen als De Bilt het als een van de weinigen niet haalt. De term landelijk is gewoon volslagen misplaatst.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste topografie les ligt Aruba toch een stukje verder weg?
Maar als er 17 graden verschil zit tussen Zeeland en Limburg, waar moet je dan inderdaad wel gaan meten...
Op die fiets... EENSCH!!! Klonk in den beginne dat je pro-Bilt wasquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon overal. Zoals nu ook gebeurt. Het slaat gewoon nergens op om het een landelijke hittegolf te noemen als dat alleen in De Bilt zo is en aan de andere kant het geen landelijke hittegolf te noemen als De Bilt het als een van de weinigen niet haalt. De term landelijk is gewoon volslagen misplaatst.
Limburg eerst!!quote:
twitter:GekkePoes twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 19:50:38Alsnog een hittegolf , daar hebben we geen 3 tropische dagen in de Bilt voor nodig.#hittegolf #Bilt #Tropisch #warm http://t.co/AQe0mcOzzT reageer retweet
Die zitten paar km naar het oosten... Die maken me helemaal gek.. Iedere vrije dag en in het weekend komen ze hier alle kruispunten blokkeren... Dat ze ergens kuilen gaan graven of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal eens niet
Kut moffen!
Zuchtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:52 schreef GekkePoes het volgende:
twitter:GekkePoes twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 19:50:38Alsnog een hittegolf , daar hebben we geen 3 tropische dagen in de Bilt voor nodig.#hittegolf #Bilt #Tropisch #warm http://t.co/AQe0mcOzzT reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zitten paar km naar het oosten... Die maken me helemaal gek.. Iedere vrije dag en in het weekend komen ze hier alle kruispunten blokkeren... Dat ze ergens kuilen gaan graven of zo
Die gasten zijn gewoon file-geil... Kan niet anders... Duitse vrije dag, 5-6 km vanuit Duitsland tot aan Outlet Centre Roermond. Dat is de afstand tot aan Duitslandquote:
Ik reed een keer in een oude Pegeaut 105 met handmatige choke, en lekke uitlaat. Sta ik daar bij een kruispunt stil, naast een opgefokte golf met flink wat turbo en zware bassen. ik doe de choke een beetje uit, en trap het gaspedaal in "VROEMMM VROEMM." Zie ik ineens 4 hoofden verbaasd naar rechts kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon file-geil... Kan niet anders... Duitse vrije dag, 5-6 km vanuit Duitsland tot aan Outlet Centre Roermond. Dat is de afstand tot aan Duitsland
Staan ze dan met hun dikke Mercs/Porsches/BMWs/Audi's.....
Lekker met mijn oude afgeragde Punto ernaast staan, raampje naar beneden: Schnelle wagen nah? En wel door kunnen rijden
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik reed een keer in een oude Pegeaut 105 met handmatige choke, en lekke uitlaat. Sta ik daar bij een kruispunt stil, naast een opgefokte golf met flink wat turbo en zware bassen. ik doe de choke een beetje uit, en trap het gaspedaal in "VROEMMM VROEMM." Zie ik ineens 4 hoofden verbaasd naar rechts kijken
accu's en de winter, ik ken het.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Heerlijk toch
Mijn oude trekt bijna iedere auto eruit... weegt nog geen 900 kg en een 1.2 16V![]()
Na 100 meter halen ze me wel in, maar ego is we gekrenkt![]()
Al heeft deze wel last van de temp... Als het vriest: nieuwe accu (heeft standaard een hele kleine accu, zit nu een iets grotere in, die eigenlijk niet past) Bij warm weer en 5 minuten stilstaan gaat het metertje ook aardig omhoog
Ik vlucht zo naar Zeeland, ben er klaar meequote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:07 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme wat is het heet zeg. Nondeju. In de auto ook een grote broeikas. Eer de airco een beetje aan sloeg was de auto tot mn hurken vol zweet gelopen.
Kom je thuis, is het zowaar bijna nog warmer dan buiten. Om over het klamme nog maar te zwijgen.
Zo. Mopper mopper.
Das het betere werk...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vlucht zo naar Zeeland, ben er klaar mee.
Dan gaat het onweren in Bredaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vlucht zo naar Zeeland, ben er klaar mee.
Gelukkig krijgen we straks onweerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:07 schreef roislecxe het volgende:
Godsamme wat is het heet zeg. Nondeju. In de auto ook een grote broeikas. Eer de airco een beetje aan sloeg was de auto tot mn hurken vol zweet gelopen.
Kom je thuis, is het zowaar bijna nog warmer dan buiten. Om over het klamme nog maar te zwijgen.
Zo. Mopper mopper.
Eerlijk delen hequote:
Als de Duitsers niet zouden komen... Zou Venlo een dorp zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zitten paar km naar het oosten... Die maken me helemaal gek.. Iedere vrije dag en in het weekend komen ze hier alle kruispunten blokkeren... Dat ze ergens kuilen gaan graven of zo
En wij hebben nog helemaal niks gehad gister, niet eens in de provincie...
Daar op de trap! Waar op de trapquote:
Daarom woon ik in Roermond... Buiten de Duitsers, hadden we van Reyquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de Duitsers niet zouden komen... Zou Venlo een dorp zijn.
En het brengt geld in de la...
Wacht maar op morgen dan vallen ze van het dak.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Maak me dan niet blij met een dooie mus
Kans zit er dik in ja met zulke temperaturen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wacht maar op morgen dan vallen ze van het dak.
Je moet de voorspellingen van Nattekat sowieso niet al te serieus nemen.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n hoge CAPE, maar zo'n droge lucht
Morgenavond gewoon niks, zelfs geen regen.
Leugens en propaganda! En al is het waar, dan is het nog te weinig!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Breda heeft meer onweer gehad dan Leiden vorig jaar.
Heeft geen idee waar ie over praat. Das in de meeste topics zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet de voorspellingen van Nattekat sowieso niet al te serieus nemen.
Hier precies hetzelfde.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Er is echt geen druppel gevallen hier, goede voorspelling dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet de voorspellingen van Nattekat sowieso niet al te serieus nemen.
Hier precies hetzelfde.
[..]
Geen druppel is meer dan hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt geen druppel gevallen hier, goede voorspelling dus.
Dat doe je dan ook liever niet in Word. Niet het juiste gereedschap.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest afbeeldingen met tabellen combineren, echt een ramp. Toen zat er ergens een lege pagina tussen, druk je op delete loopt gelijk alles doorelkaar. En nergens een optie in word om verschillende objecten aan elkaar te koppelen.
Microsoft snapt soms haar gecompliceerde gebruiker niet.
Waar dan wel mee?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook liever niet in Word. Niet het juiste gereedschap.
Excel zou ik zeggenquote:
Dan houden we het er maar op dat je het woordje 'hier' ergens vergeten bent in die reactiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echt geen druppel gevallen hier, goede voorspelling dus.
Ruis, valse echoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:32 schreef marcel-o het volgende:
op de noordzee lijkt ineens wat te ontstaan
blijft alleen op een plek hangen
Excel of een databaseprogramma, die werken met tabellen. Filemaker Pro.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan houden we het er maar op dat je het woordje 'hier' ergens vergeten bent in die reactie![]()
Maar goed, spijtig. Hier ging het goed los, net een stroboscoop.
Voordeel is dat het daar gister maar 24 graden was ofzo...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leiden is verder verwijderd van regen
30.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voordeel is dat het daar gister maar 24 graden was ofzo...
Jeetje, haal je winterjas maar weer uit de kastquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef bondage het volgende:
Het koelt hier binnen eindelijk beetje af. Was 29, heb een uur de ramen open en inmiddels een graad lager
28.6 doen we hier. Maar buiten is het nog altijd 29, dus het schiet maar niet op.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:37 schreef bondage het volgende:
Het koelt hier binnen eindelijk beetje af. Was 29, heb een uur de ramen open en inmiddels een graad lager
Heb maar een skipak aangetrokken. Fuck man wat een kou.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jeetje, haal je winterjas maar weer uit de kast
29.9 binnen... net zo warm als buitenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
28.6 doen we hier. Maar buiten is het nog altijd 29, dus het schiet maar niet op.
En morgen nog in het verschietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
29.9 binnen... net zo warm als buitenJe kunt niks meer uit doen om af te koelen
Jaquote:
Een echte NLer moet altijd wat te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Begin dat gejammer wel een beetje beu te raken nou. Het is ook weer een keer heet hoor sjongejonge
Kom terug als we op de 2003/6 tour gaan met langere hittegolven.
regen? regen? waar waarwaar?!?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:42 schreef Burner82 het volgende:
Misschien gaan de katten hier eerder weg, vanaf woensdag regen in Zweden... (daar is hij op vakantie)
Maar bij Duitsers ist alles immer Grosserquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:45 schreef bondage het volgende:
Dit was wat de auto gister aangaf. Was na half uur rijden, stond toen ik instapte op 43
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar bij Duitsers ist alles immer Grosser
Ben je in 1 dagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
regen? regen? waar waarwaar?!?![]()
oh, Zweden
Koude douche?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
29.9 binnen... net zo warm als buitenJe kunt niks meer uit doen om af te koelen
Dat moet ik je nagevenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een echte NLer moet altijd wat te zeiken hebben.
Buiten een hartaanval, heeft dat maar 3 minuten effectquote:
Je kan nog beter op een normale temperatuur douchenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten een hartaanval, heeft dat maar 3 minuten effect
Daar krijg ik het rillend koud van.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Een koele, niet koud, douche moet je gewoon lang volhouden, zodat je lichaamstemperatuur kan dalen. Als je jezelf dan een beetje nat laat heb je daar nog lang plezier van
Precies ja, als je het lang genoeg volhoudt heb je daar vervolgens een tijdje profijt vanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar krijg ik het rillend koud van.
Ik ga wel voor het kijken van documentaires over de noord en zuidpool
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Een koele, niet koud, douche moet je gewoon lang volhouden, zodat je lichaamstemperatuur kan dalen. Als je jezelf dan een beetje nat laat heb je daar nog lang plezier van
Bureaustoel ook onder de koude douche zetten. Als je er dan op gaat zitten, blijf je langer koelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweer
Niet al 5 dagen je sprinklerinstallatie aan hebben in huisquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bureaustoel ook onder de koude douche zetten. Als je er dan op gaat zitten, blijf je langer koel
Ik heb ook een leren bureaustoel, en het werkt primaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweer
Ik heb gewoon de warmwaterkraan van de douche 24/7 openstaan met de badkamerdeur dicht. Als ik het dan in de rest van het huis te warm krijg, ga ik ff in de sauna badkamer zitten. Na 30 seconden ga ik er weer uit, en heb het dan ernstig koelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:29 schreef roislecxe het volgende:
Niet al 5 dagen je sprinklerinstallatie aan hebben in huis
Plakt niet alles? Vooral net uit de douchequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook een leren bureaustoel, en het werkt prima
Werkt ook primaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de warmwaterkraan van de douche 24/7 openstaan met de badkamerdeur dicht. Als ik het dan in de rest van het huis te warm krijg, ga ik ff in de sauna badkamer zitten. Na 30 seconden ga ik er weer uit, en heb het dan ernstig koel
Als je van gillende kinderen houdt welquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef MaLo het volgende:
Dochter heeft logeetjes, ze zijn op dit moment nog lekker aan het plonzen in het zwembad in de tuin. Dat is dan toch wel weer heel leuk aan die warme zwoele zomeravonden
Valt mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Plakt niet alles? Vooral net uit de doucheZonder wat aan
Waarom denk je dat ik binnen achter mijn laptop zitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van gillende kinderen houdt wel![]()
Overal waar speedo niet zit, plakt het hierquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik binnen achter mijn laptop zit
tmi, dude, tmi...quote:
Moet ik voortaan zwembroek zeggen?quote:
Gaarne. Bij Speedo heb altijd een idee van te weinig stof en te veel vel.quote:
Naja, zwem/triathlonclub... Zwemmen in formaat Speedo is normaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaarne. Bij Speedo heb altijd een idee van te weinig stof en te veel vel.
Heb je daar zelf voor gekozen of was het onder dwang met een loop van een Glock tegen je voorhoofd?quote:
Dat doet mijn vriendquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Naja, als je het zelf organiseert is het anders natuurlijk... Buren kijken er anders naar
maar jij zit vooral te kijken of er niemand verzuipt, toch?
Zelfquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je daar zelf voor gekozen of was het onder dwang met een loop van een Glock tegen je voorhoofd?
HET geheim van geslaagd-feestjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend. Nee, dames zijn 11, die verzuipen niet meer. Burenprobleem is ook geen issue, buurmeisje zwemt vrolijk mee
Maar water is toch lekker verkoelend?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZelfIk heb nog wat veel naweeën van een knieblessure, dus nog lang niet op ideaal gewicht/kracht/conditie-niveau...
maar ja..
Met deze hitte train ik ook niet trouwens.... sinds gisteren al niet meer getraind
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingquote:
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingNa 1 rondje zwemmen is het gewoon heet
Als je beweegt, verkoelt het wel idd.. Maar dat is hetzelfde als gaan rennen... Je verkoelt door het zweetquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graag
Gaat niets gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
Ja maar, ja maar.. *snif*quote:
Dat vlekje bij Tilburg zit een ietsje te hoog.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...quote:
Plens water over je balkon mikkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...
Was ook mijn ideequote:
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderenquote:
En heb je ze gevangen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
GekkePoesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee, te klein voor saté. misschien als er nu duiven hadden gezeten.
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
En een zwerm muggenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.
Die heb ik in de tuinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.
[ afbeelding ]
Ik sliep eerst onder een laken, maar heb het deken over mijn voeteneind liggen. went heel snelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Ik ben aan de temperatuur aan het wennen, ik vond het fris buiten maar het is nog steeds 25 graden.
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die heb ik in de tuin, ook boomklevertjes.
Lijkt het niet op nee. Zelf mijn enthousiaste weerapp stopt er voor morgen bij 32 graden al mee. Gaf gisteren nog 36 aan voor morgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Cootz het volgende:
Morgen weer frisjes in het westen en lekker bakken in het oosten? Maar geen recordpogingen meer toch?
Misschien dat ze in het noorden wat meer voorkomen.?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.
de afzuigkap ook vol open zetten, die trekt heel snel warmte het huis uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
Ik begon op 29.5quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Die luchtvochtigheid is zo je kamer weer uit als je het weer dicht gooit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Alles uit en niks over je heen.... dan raam open en hopen dat je het koud krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Lastig...
Heb een hor, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.
dan gewoon open gooien.quote:
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Ik zie nu dat er gewoon oostenwind is, matig.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheid
Dan heb ik toch liever 30 graden.
LIever 30 graden en niet benauwd, dan 24 en gigantisch benauwdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook niet
Windstil, 8 hoog, in een betonnen gebouw.... Doe mij die 24 maarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LIever 30 graden en niet benauwd, dan 24 en gigantisch benauwd
De luchtvochtigheid is een grote factor idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LIever 30 graden en niet benauwd, dan 24 en gigantisch benauwd
Wanneer er nog 8 verdiepingen bovenop staan is dat juist een voordeel zo'n groot betonnen gebouw.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Windstil, 8 hoog, in een betonnen gebouw.... Doe mij die 24 maar
Ja, maar ja.. niet dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er nog 8 verdiepingen bovenop staan is dat juist een voordeel zo'n groot betonnen gebouw.
Jij doet het ook niet slecht... k zit op 68.. Maar dan weer 30 gradenquote:
Ah...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet het wel in relatie met temperatuur zien.
Jawel, dat heet gevoelstemperatuurquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom noemt men dat eigenlijk de relatieve luchtvochtigheid? Is er ook andere luchtvochtigheid? Relatief aan wat? We spreken toch ook niet van relatieve temperaturen of windsnelheden.
Wat is erger?quote:
Hoe lager de temperatuur dan stijgt luchtvochtigheid kwadratisch.quote:
68%RV en 29.8 (ja, het koelt af) Arme ik...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat is erger?
90% RV en 20,2°C in Groningen
of
65% RV en 26,3°C in Eindhoven
of...
64% RV en 29,5°C bij mij binnen.
Arme ik
Gisteren was prettiger dan vandaag. Gisteren was het even warm als vandaag. Case closed.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe lager de temperatuur dan stijgt luchtvochtigheid kwadratisch.
20 graden met 80% is prettiger dan 25 graden met 60%
Absolute luchtvochtigheid is bijv. het aantal gram water per m³ lucht. Maar hoe warmer de lucht, hoe meer vocht erin kan zitten voordat de lucht verzadigd is en het water condenseert. Relatieve luchtvochtigheid geeft aan hoeveel % je op weg bent naar dat punt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom noemt men dat eigenlijk de relatieve luchtvochtigheid? Is er ook andere luchtvochtigheid? Relatief aan wat? We spreken toch ook niet van relatieve temperaturen of windsnelheden.
Ik zou er nog geen cold case van maken....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was prettiger dan vandaag. Gisteren was het even warm als vandaag. Case closed.
Omdat de relatieve vochtigheid een vergelijkbaarder maat is bij verschillende temperaturen dan de absolute vochtigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
En dan heb je nog dauwpunten... de temperatuur waarbij de lucht verzadigd is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Absolute luchtvochtigheid is bijv. het aantal gram water per m³ lucht. Maar hoe warmer de lucht, hoe meer vocht erin kan zitten voordat de lucht verzadigd is en het water condenseert. Relatieve luchtvochtigheid geeft aan hoeveel % je op weg bent naar dat punt.
Shhhtttt!!! nu heb je de slimme mensen wakker gemaaktquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan heb je nog dauwpunten... de temperatuur waarbij de lucht verzadigd is.
Volgens KNMI 25 buiten, maar 29.6 binnen... Windstilquote:
Minimaal Limburg ook... Wij hebben helemaal niks gehadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:04 schreef kree het volgende:
Nouja zo goed als heel nederland heeft het gehad, morgen ZH dan
Ik leef mee voor jullie was het nog erger.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Minimaal Limburg ook... Wij hebben helemaal niks gehad
29.4 binnen... het koelt wel af, zonder wind zelfsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik leef mee voor jullie was het nog erger.
Hier aan de kust koelde het in ieder geval nog een tering eind af
gisternacht was het hier 19 graden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
29.4 binnen... het koelt wel af, zonder wind zelfs
Ik ken hetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hier in zuid Limburg is t buiten nog 27c. Binnen 29, maar die 2 graden maken geen verschil
Dat is al best koelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Al 2 uur alles open, gestart op 28.2, nu 28.1. Dat tikt door.
En ik voel het soms zelfs hier op de bank waaien.
quote:
Misschien was het 28.3 geweest als je de ramen dicht had gelaten..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:48 schreef roislecxe het volgende:
Te lui om foto te maken. Weer terug van 28.1 naar 28.2Luchtvochtigheid 58%
Wat heeft het openzetten van ramen toch weer geen enkele zin.
Ik raad een lekkere pittige curry aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:51 schreef Dhalsim het volgende:
Het naar binnen lepelen van een groot bord macaroni met iets te pittige saus (lees: halve fles sambal en een hoop pepers) blijkt wel een slecht plan. Ik ben echt drijfnat nu.
Welkom in mijn wereldquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:51 schreef Dhalsim het volgende:
Godvertyfus wat is het warm. Hier binnen 29,2 graden. Omdat ik al wist dat ik niet zou kunnen slapen ben ik maar mijn maaltijden voor de komende 3 dagen gaan koken. Dat was op zich nog geen slecht plan. Het naar binnen lepelen van een groot bord macaroni met iets te pittige saus (lees: halve fles sambal en een hoop pepers) blijkt wel een slecht plan. Ik ben echt drijfnat nu.
Als in: alles doet zo'n pijn dat je de hitte vergeet?quote:
Ik heb laatst per ongeluk chili-ringen gekocht ipv chili-poederquote:
Beetje wel... maar dan nog als: GOFFER IK KAN GEEN HAP MEER NEMEN WANT MIJN TONG DOET PIJN MAAR DOE HET TOCH WANT HET IS FUCKING LEKKER EN IK HEB MEER BIER NODIG-heet...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als in: alles doet zo'n pijn dat je de hitte vergeet?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als in: alles doet zo'n pijn dat je de hitte vergeet?
Ik denk dat het gebaseerd is op, dat het zweet je uitbreekt zeg maar ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb laatst per ongeluk chili-ringen gekocht ipv chili-poeder
Hadden ze wat aan die vlammende curry's in India toen het er zo verzengend heet wasquote:
Misschien had het 17 graden geweest als ik in de kelder mn bank, tv en koelkast had weggezetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien was het 28.3 geweest als je de ramen dicht had gelaten..
25,5 binnen hier, maar het voelt te heet aan, komt denk ook door de vochtigheid van 71 dat helpt niet meequote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef Rabieluh het volgende:
Godver hier in souburg is t op mn kamer ook 28 graden, wat klote!
Nee, dat het bier schuimt op je tong, zo heetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het gebaseerd is op, dat het zweet je uitbreekt zeg maar ofzo
Zeker al 4 dagen ramen dicht en zon erop?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef Rabieluh het volgende:
Godver hier in souburg is t op mn kamer ook 28 graden, wat klote!
Volgens mij heeft dat te maken met het idee dat je van pittig eet gaat zweten en dat zweet ervoor zorgt dat het lichaam afkoelt. Maar om te zweten had ik dat pittig eten echt niet nodig...dat lukt zo prima.quote:
Ja zoiets denk ik ook, ik zweet wel, dit shirt kan morgen de was inquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:58 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met het idee dat je van pittig eet gaat zweten en dat zweet ervoor zorgt dat het lichaam afkoelt. Maar om te zweten had ik dat pittig eten echt niet nodig...dat lukt zo prima.
Het is, zoals je van een fokker verwacht, een zolderkamer. Wat een klamme hel dit. En de kat verhaart als een machine en alle haren blijven aan me plakken huuuuuuuquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker al 4 dagen ramen dicht en zon erop?
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ook, ik zweet wel, dit shirt kan morgen de was in
Terug naar Breda fietsen. Enige oplossing. En het wordt vannacht een graad of 22 maar, dus beetje doorfietsen dan ben je er voor het weer licht wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is, zoals je van een fokker verwacht, een zolderkamer. Wat een klamme hel dit. En de kat verhaart als een machine en alle haren blijven aan me plakken huuuuuuu
Ghehe ja eigenlijk wel, maar ik huur particulier achter op een erf en heb alles open staan nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt niet
Idem, in zwembroek op de plakbank.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt niet
Ik ga nog zonnen in speedo op het balkon hier...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe ja eigenlijk wel, maar ik huur particulier achter op een erf en heb alles open staan nu.
Eigenlijk maakt het mij geen zak meer uit ook, doe het maar uit
8-hoog heeft een paar voordelen... Muggen komen er niet zo snelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef roislecxe het volgende:
Buiten gaan zitten zou lekker zijn, maar ik vrees dat ik dan 300 muggensteken de volgende dag ontdek.
Ik zit op 6... Heb ook niet vaak muggen binnen, maar als ik daar nu ga zitten weet ik zeker dat ze er komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8-hoog heeft een paar voordelen... Muggen komen er niet zo snel
Ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders, maarja ok dat is een heel andere discussie enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga nog zonnen in speedo op het balkon hier...
Hmmm... okquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders, maarja ok dat is een heel andere discussie enzogvd hahaha
Mja lees dit enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hmmm... okdan zou ik inderdaad eens rechtsbijstandsverzekering nemen
Mafkees/kezen van een verhuurder/ders
Thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef roislecxe het volgende:
TV staat op RTL 7, wtf is daar in hemelsnaam bezig
Staat slechts aan voor achtergrondgeluid, maar dan nog
Slecht van de categorie belachelijk en tijdverspillend volgens mij als je echt kijktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ThnxIk ben gek op echt slechte slechte horrofilms
Dan maar buiten blijven met weinig aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef Maver24 het volgende:
Heb net een half uur buiten op balkon gezeten met zowat niks aan. Lekker koel wel. Kom je daarna weer binnen merk je pas echt hoe godsgloeiend warm het binnen is. Ik ben nog net niet aan het wegdrijven door het zweet. Kamertemperatuur is 31 graden. Vanmiddag was het even 29.5 graden. Hoe dat dan weer kwam weet ik niet. Voelde beter aan maar in de avond is het weer warmer geworden binnen
Moet lukken lijkt me?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Zat vannacht te denken, als ik nou gewoon eens een flink stuk horgaas koop, m'n matras op het balkon leg, en dat eroverheen span. Dat moet toch verdomd lekker slapen.
Toch niemand die me ziet ofzo.
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Zat vannacht te denken, als ik nou gewoon eens een flink stuk horgaas koop, m'n matras op het balkon leg, en dat eroverheen span. Dat moet toch verdomd lekker slapen.
Euhm, daar staat echt zo weinig dat ik bij mijn advies blijf... Juridische hulp kan voor een paar euro per maand... Juridisch advies zelfs gratis...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Mja lees dit enzo
WGR / Bedreigd door verhuurder #2
Evil dead, braindead, Shaun of the dead, Bad Tastequote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Slecht van de categorie belachelijk en tijdverspillend volgens mij als je echt kijkt
Lijkt me, ook, we hebben ook een schuifpui die veel te groot is voor een normaal hor. Maar met een beetje aan elkaar naaien van van die lange lappen en klittenband langs de randen is het een prima hor geworden.quote:
Rage of the yeti? Klinkt als iets waar ik sneeuw en ijs bij ga zien, ik ga kijken!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef roislecxe het volgende:
TV staat op RTL 7, wtf is daar in hemelsnaam bezig
Staat slechts aan voor achtergrondgeluid, maar dan nog
Dat is op zich helemaal geen slecht plan. Tot zonsopgang zou je zo best wel eens prima moeten kunnen slapen. Ik zou zeggen....probeer het...en laat morgen je bevindingen even horen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Shaun of the dead is wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Evil dead, braindead, Shaun of the dead, Bad Taste
Ja, het is erg serieusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Shaun of the dead is wel leukdas gewoon horror/comedy. Dit is serieuze troep
Das wel waar... maar met het zonnescherm omlaag scheelt het al een boel... Vind het best het proberen waard.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzo
paar meter pvc buis, paar rollen gaas.. Heerlijkquote:
Er komen een paar minder gloeiende dagen na morgen... dat wordt een doel voor komende week.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Dat is op zich helemaal geen slecht plan. Tot zonsopgang zou je zo best wel eens prima moeten kunnen slapen. Ik zou zeggen....probeer het...en laat morgen je bevindingen even horen.
Mijn vorige huis centrum katwijk was zoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzo
Mijn telefoon heeft een thermometer en luchtvochtigheidsmeter trouwens, dat jullie het weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Rage of the yeti? Klinkt als iets waar ik sneeuw en ijs bij ga zien, ik ga kijken!
[ afbeelding ]
Mensen Bad Taste laten zien... dat ze echt helemaal walgen.. en dan zeggen: Maar hij heeft LOTR gemaaktquote:
Welke foon? Ik moet een nieuwe, die vorige heeft een ongelukje gehad, laten we het daarbij latenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een thermometer en luchtvochtigheidsmeter trouwens, dat jullie het weten.
Kutfilm dusquote:
Dit is nog de Galaxy s4 van Samsung, ik weet niet of de s6 ook deze sensor heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke foon? Ik moet een nieuwe, die vorige heeft een ongelukje gehad, laten we het daarbij laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |