Zelfquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je daar zelf voor gekozen of was het onder dwang met een loop van een Glock tegen je voorhoofd?
HET geheim van geslaagd-feestjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend. Nee, dames zijn 11, die verzuipen niet meer. Burenprobleem is ook geen issue, buurmeisje zwemt vrolijk mee
Maar water is toch lekker verkoelend?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZelfIk heb nog wat veel naweeën van een knieblessure, dus nog lang niet op ideaal gewicht/kracht/conditie-niveau...
maar ja..
Met deze hitte train ik ook niet trouwens.... sinds gisteren al niet meer getraind
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingquote:
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingNa 1 rondje zwemmen is het gewoon heet
Als je beweegt, verkoelt het wel idd.. Maar dat is hetzelfde als gaan rennen... Je verkoelt door het zweetquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graag
Gaat niets gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
Ja maar, ja maar.. *snif*quote:
Dat vlekje bij Tilburg zit een ietsje te hoog.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...quote:
Plens water over je balkon mikkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...
Was ook mijn ideequote:
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderenquote:
En heb je ze gevangen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
GekkePoesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee, te klein voor saté. misschien als er nu duiven hadden gezeten.
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
En een zwerm muggenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |