Zelfquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je daar zelf voor gekozen of was het onder dwang met een loop van een Glock tegen je voorhoofd?
HET geheim van geslaagd-feestjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend. Nee, dames zijn 11, die verzuipen niet meer. Burenprobleem is ook geen issue, buurmeisje zwemt vrolijk mee
Maar water is toch lekker verkoelend?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ZelfIk heb nog wat veel naweeën van een knieblessure, dus nog lang niet op ideaal gewicht/kracht/conditie-niveau...
maar ja..
Met deze hitte train ik ook niet trouwens.... sinds gisteren al niet meer getraind
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingquote:
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, je moet zelfs water/sportdrank meenemen om niet uit te drogen bij een goede trainingNa 1 rondje zwemmen is het gewoon heet
Als je beweegt, verkoelt het wel idd.. Maar dat is hetzelfde als gaan rennen... Je verkoelt door het zweetquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat uitdrogen snap ik, je kunt natuurlijk geen hap water uit het zwembad nemen maar zweet het wel weg. Maar kan me lastig voorstellen dat je het zo heet krijgt met dat verkoelende water om je heen. Maar ja, jij hebt er ervaring mee dus geloof je graag
Gaat niets gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
Ja maar, ja maar.. *snif*quote:
Dat vlekje bij Tilburg zit een ietsje te hoog.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR BLIJF JE DAN MET JE NOODWEER![]()
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...quote:
Plens water over je balkon mikkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
KNMI zegt 26.7.. maar telt een opgewarmd balkon niet mee...
Was ook mijn ideequote:
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderenquote:
En heb je ze gevangen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
GekkePoesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee, te klein voor saté. misschien als er nu duiven hadden gezeten.
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had dat bij een kennnis gedaan, een balkon met opstaand randje, plastic bekertje op de afwatering en vullen met water. Zitten er een half uur later ineens een handvol koolmezen in te badderen
En een zwerm muggenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.
Die heb ik in de tuinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.
[ afbeelding ]
Ik sliep eerst onder een laken, maar heb het deken over mijn voeteneind liggen. went heel snelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Ik ben aan de temperatuur aan het wennen, ik vond het fris buiten maar het is nog steeds 25 graden.
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die heb ik in de tuin, ook boomklevertjes.
Lijkt het niet op nee. Zelf mijn enthousiaste weerapp stopt er voor morgen bij 32 graden al mee. Gaf gisteren nog 36 aan voor morgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Cootz het volgende:
Morgen weer frisjes in het westen en lekker bakken in het oosten? Maar geen recordpogingen meer toch?
Misschien dat ze in het noorden wat meer voorkomen.?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.
de afzuigkap ook vol open zetten, die trekt heel snel warmte het huis uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
Ik begon op 29.5quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Die luchtvochtigheid is zo je kamer weer uit als je het weer dicht gooit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Alles uit en niks over je heen.... dan raam open en hopen dat je het koud krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Lastig...
Heb een hor, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.
dan gewoon open gooien.quote:
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Ik zie nu dat er gewoon oostenwind is, matig.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheid
Dan heb ik toch liever 30 graden.
LIever 30 graden en niet benauwd, dan 24 en gigantisch benauwdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |