De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker dan. Hebben ze slim bekeken die vogels.
Die heb ik in de tuinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De staartmees is de beste mees onder de mezen, dat moet even gezegd worden.
[ afbeelding ]
Ik sliep eerst onder een laken, maar heb het deken over mijn voeteneind liggen. went heel snelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Ik ben aan de temperatuur aan het wennen, ik vond het fris buiten maar het is nog steeds 25 graden.
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die heb ik in de tuin, ook boomklevertjes.
Lijkt het niet op nee. Zelf mijn enthousiaste weerapp stopt er voor morgen bij 32 graden al mee. Gaf gisteren nog 36 aan voor morgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Cootz het volgende:
Morgen weer frisjes in het westen en lekker bakken in het oosten? Maar geen recordpogingen meer toch?
Misschien dat ze in het noorden wat meer voorkomen.?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zijn toch wel redelijk zeldzaam? In zeeland heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.
de afzuigkap ook vol open zetten, die trekt heel snel warmte het huis uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
Ik begon op 29.5quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Het blijft toch geweldig... Zakje whiskas spul open maken en die 2 hier lopen er meteen achteraan...
Nu ff alles lekker openik begin op 30.1
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Die luchtvochtigheid is zo je kamer weer uit als je het weer dicht gooit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed... of we gooien een raam open waardoor het wel afkoelt maar het super benauwd wordt in m'n kamer, of niet en dan blijft het warm.
Lastig...
Alles uit en niks over je heen.... dan raam open en hopen dat je het koud krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Lastig...
Heb een hor, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
En als je het open gooit. De muggen weten je dan makkelijker te bereiken.
dan gewoon open gooien.quote:
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheidquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Ik zie nu dat er gewoon oostenwind is, matig.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ben benieuwd hoe erg het is in souburg, doet de zeewind nog wat?
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zeewind voel ik niks van, enkel benauwdheid
Dan heb ik toch liever 30 graden.
LIever 30 graden en niet benauwd, dan 24 en gigantisch benauwdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is het gedaald tot 30.0... Dat wil je ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |