quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als in: alles doet zo'n pijn dat je de hitte vergeet?
Ik denk dat het gebaseerd is op, dat het zweet je uitbreekt zeg maar ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb laatst per ongeluk chili-ringen gekocht ipv chili-poeder
Hadden ze wat aan die vlammende curry's in India toen het er zo verzengend heet wasquote:
Misschien had het 17 graden geweest als ik in de kelder mn bank, tv en koelkast had weggezetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien was het 28.3 geweest als je de ramen dicht had gelaten..
25,5 binnen hier, maar het voelt te heet aan, komt denk ook door de vochtigheid van 71 dat helpt niet meequote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef Rabieluh het volgende:
Godver hier in souburg is t op mn kamer ook 28 graden, wat klote!
Nee, dat het bier schuimt op je tong, zo heetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het gebaseerd is op, dat het zweet je uitbreekt zeg maar ofzo
Zeker al 4 dagen ramen dicht en zon erop?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef Rabieluh het volgende:
Godver hier in souburg is t op mn kamer ook 28 graden, wat klote!
Volgens mij heeft dat te maken met het idee dat je van pittig eet gaat zweten en dat zweet ervoor zorgt dat het lichaam afkoelt. Maar om te zweten had ik dat pittig eten echt niet nodig...dat lukt zo prima.quote:
Ja zoiets denk ik ook, ik zweet wel, dit shirt kan morgen de was inquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:58 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met het idee dat je van pittig eet gaat zweten en dat zweet ervoor zorgt dat het lichaam afkoelt. Maar om te zweten had ik dat pittig eten echt niet nodig...dat lukt zo prima.
Het is, zoals je van een fokker verwacht, een zolderkamer. Wat een klamme hel dit. En de kat verhaart als een machine en alle haren blijven aan me plakken huuuuuuuquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker al 4 dagen ramen dicht en zon erop?
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ook, ik zweet wel, dit shirt kan morgen de was in
Terug naar Breda fietsen. Enige oplossing. En het wordt vannacht een graad of 22 maar, dus beetje doorfietsen dan ben je er voor het weer licht wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is, zoals je van een fokker verwacht, een zolderkamer. Wat een klamme hel dit. En de kat verhaart als een machine en alle haren blijven aan me plakken huuuuuuu
Ghehe ja eigenlijk wel, maar ik huur particulier achter op een erf en heb alles open staan nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt niet
Idem, in zwembroek op de plakbank.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Shirt aan? Speedo of sportbroekje hier... meer echt niet
Ik ga nog zonnen in speedo op het balkon hier...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe ja eigenlijk wel, maar ik huur particulier achter op een erf en heb alles open staan nu.
Eigenlijk maakt het mij geen zak meer uit ook, doe het maar uit
8-hoog heeft een paar voordelen... Muggen komen er niet zo snelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef roislecxe het volgende:
Buiten gaan zitten zou lekker zijn, maar ik vrees dat ik dan 300 muggensteken de volgende dag ontdek.
Ik zit op 6... Heb ook niet vaak muggen binnen, maar als ik daar nu ga zitten weet ik zeker dat ze er komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8-hoog heeft een paar voordelen... Muggen komen er niet zo snel
Ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders, maarja ok dat is een heel andere discussie enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga nog zonnen in speedo op het balkon hier...
Hmmm... okquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag niet op het erf zitten van de verhuurders, maarja ok dat is een heel andere discussie enzogvd hahaha
Mja lees dit enzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hmmm... okdan zou ik inderdaad eens rechtsbijstandsverzekering nemen
Mafkees/kezen van een verhuurder/ders
Thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef roislecxe het volgende:
TV staat op RTL 7, wtf is daar in hemelsnaam bezig
Staat slechts aan voor achtergrondgeluid, maar dan nog
Slecht van de categorie belachelijk en tijdverspillend volgens mij als je echt kijktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ThnxIk ben gek op echt slechte slechte horrofilms
Dan maar buiten blijven met weinig aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef Maver24 het volgende:
Heb net een half uur buiten op balkon gezeten met zowat niks aan. Lekker koel wel. Kom je daarna weer binnen merk je pas echt hoe godsgloeiend warm het binnen is. Ik ben nog net niet aan het wegdrijven door het zweet. Kamertemperatuur is 31 graden. Vanmiddag was het even 29.5 graden. Hoe dat dan weer kwam weet ik niet. Voelde beter aan maar in de avond is het weer warmer geworden binnen
Moet lukken lijkt me?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Zat vannacht te denken, als ik nou gewoon eens een flink stuk horgaas koop, m'n matras op het balkon leg, en dat eroverheen span. Dat moet toch verdomd lekker slapen.
Toch niemand die me ziet ofzo.
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Zat vannacht te denken, als ik nou gewoon eens een flink stuk horgaas koop, m'n matras op het balkon leg, en dat eroverheen span. Dat moet toch verdomd lekker slapen.
Euhm, daar staat echt zo weinig dat ik bij mijn advies blijf... Juridische hulp kan voor een paar euro per maand... Juridisch advies zelfs gratis...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Mja lees dit enzo
WGR / Bedreigd door verhuurder #2
Evil dead, braindead, Shaun of the dead, Bad Tastequote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Slecht van de categorie belachelijk en tijdverspillend volgens mij als je echt kijkt
Lijkt me, ook, we hebben ook een schuifpui die veel te groot is voor een normaal hor. Maar met een beetje aan elkaar naaien van van die lange lappen en klittenband langs de randen is het een prima hor geworden.quote:
Rage of the yeti? Klinkt als iets waar ik sneeuw en ijs bij ga zien, ik ga kijken!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:07 schreef roislecxe het volgende:
TV staat op RTL 7, wtf is daar in hemelsnaam bezig
Staat slechts aan voor achtergrondgeluid, maar dan nog
Dat is op zich helemaal geen slecht plan. Tot zonsopgang zou je zo best wel eens prima moeten kunnen slapen. Ik zou zeggen....probeer het...en laat morgen je bevindingen even horen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:10 schreef roislecxe het volgende:
Shaun of the dead is wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Evil dead, braindead, Shaun of the dead, Bad Taste
Ja, het is erg serieusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Shaun of the dead is wel leukdas gewoon horror/comedy. Dit is serieuze troep
Das wel waar... maar met het zonnescherm omlaag scheelt het al een boel... Vind het best het proberen waard.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzo
paar meter pvc buis, paar rollen gaas.. Heerlijkquote:
Er komen een paar minder gloeiende dagen na morgen... dat wordt een doel voor komende week.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Dat is op zich helemaal geen slecht plan. Tot zonsopgang zou je zo best wel eens prima moeten kunnen slapen. Ik zou zeggen....probeer het...en laat morgen je bevindingen even horen.
Mijn vorige huis centrum katwijk was zoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Behalve dat de vogels en zon je wekken om 05:25 ofzo
Mijn telefoon heeft een thermometer en luchtvochtigheidsmeter trouwens, dat jullie het weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Rage of the yeti? Klinkt als iets waar ik sneeuw en ijs bij ga zien, ik ga kijken!
[ afbeelding ]
Mensen Bad Taste laten zien... dat ze echt helemaal walgen.. en dan zeggen: Maar hij heeft LOTR gemaaktquote:
Welke foon? Ik moet een nieuwe, die vorige heeft een ongelukje gehad, laten we het daarbij latenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een thermometer en luchtvochtigheidsmeter trouwens, dat jullie het weten.
Kutfilm dusquote:
Dit is nog de Galaxy s4 van Samsung, ik weet niet of de s6 ook deze sensor heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke foon? Ik moet een nieuwe, die vorige heeft een ongelukje gehad, laten we het daarbij laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |