Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.quote:
Dit, dan heb je er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.
Jup.. Maar word, sowieso, bah....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon in Excel maken en dan naar Word exporteren. Tabellen in Word maken is een big no-no.
Kan je niet gewoon voor een zomer gaan met stabiele temperaturen zo rond de 25 graden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:24 schreef Stokkie_ het volgende:
32,8 hier binnen nu, doe mij maar weer herfst
In zou wel wat interresantere dingen weten te doen met een tijdmachinequote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:18 schreef Klonk het volgende:
Ik wou dat ik een tijdmachine had. Had ik het nu Woensdag gemaakt.
Iemand die over mijn temp van 29.9 gaat... Ik leef met je mee...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:24 schreef Stokkie_ het volgende:
32,8 hier binnen nu, doe mij maar weer herfst
Volgens mijn laatste topografie les ligt Aruba toch een stukje verder weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:35 schreef zatoichi het volgende:
Die discussie over waarom meten in de bilt begrijp ik nooit. Dat is ooit afgesproken op basis van historische meetgegevens.
Als je gaat meten op een ander weerstation gelden er andere regels voor de definitie van een hittegolf.
Anders ga je officieel meten in Aruba. Hebben we een hittegolf van 2002 tot nu.
Gewoon overal. Zoals nu ook gebeurt. Het slaat gewoon nergens op om het een landelijke hittegolf te noemen als dat alleen in De Bilt zo is en aan de andere kant het geen landelijke hittegolf te noemen als De Bilt het als een van de weinigen niet haalt. De term landelijk is gewoon volslagen misplaatst.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste topografie les ligt Aruba toch een stukje verder weg?
Maar als er 17 graden verschil zit tussen Zeeland en Limburg, waar moet je dan inderdaad wel gaan meten...
Op die fiets... EENSCH!!! Klonk in den beginne dat je pro-Bilt wasquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon overal. Zoals nu ook gebeurt. Het slaat gewoon nergens op om het een landelijke hittegolf te noemen als dat alleen in De Bilt zo is en aan de andere kant het geen landelijke hittegolf te noemen als De Bilt het als een van de weinigen niet haalt. De term landelijk is gewoon volslagen misplaatst.
Limburg eerst!!quote:
twitter:GekkePoes twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 19:50:38Alsnog een hittegolf , daar hebben we geen 3 tropische dagen in de Bilt voor nodig.#hittegolf #Bilt #Tropisch #warm http://t.co/AQe0mcOzzT reageer retweet
Die zitten paar km naar het oosten... Die maken me helemaal gek.. Iedere vrije dag en in het weekend komen ze hier alle kruispunten blokkeren... Dat ze ergens kuilen gaan graven of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal eens niet
Kut moffen!
Zuchtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:52 schreef GekkePoes het volgende:
twitter:GekkePoes twitterde op vrijdag 03-07-2015 om 19:50:38Alsnog een hittegolf , daar hebben we geen 3 tropische dagen in de Bilt voor nodig.#hittegolf #Bilt #Tropisch #warm http://t.co/AQe0mcOzzT reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zitten paar km naar het oosten... Die maken me helemaal gek.. Iedere vrije dag en in het weekend komen ze hier alle kruispunten blokkeren... Dat ze ergens kuilen gaan graven of zo
Die gasten zijn gewoon file-geil... Kan niet anders... Duitse vrije dag, 5-6 km vanuit Duitsland tot aan Outlet Centre Roermond. Dat is de afstand tot aan Duitslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |