Jaquote:
Een echte NLer moet altijd wat te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Begin dat gejammer wel een beetje beu te raken nou. Het is ook weer een keer heet hoor sjongejonge
Kom terug als we op de 2003/6 tour gaan met langere hittegolven.
regen? regen? waar waarwaar?!?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:42 schreef Burner82 het volgende:
Misschien gaan de katten hier eerder weg, vanaf woensdag regen in Zweden... (daar is hij op vakantie)
Maar bij Duitsers ist alles immer Grosserquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:45 schreef bondage het volgende:
Dit was wat de auto gister aangaf. Was na half uur rijden, stond toen ik instapte op 43
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar bij Duitsers ist alles immer Grosser
Ben je in 1 dagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
regen? regen? waar waarwaar?!?![]()
oh, Zweden
Koude douche?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
29.9 binnen... net zo warm als buitenJe kunt niks meer uit doen om af te koelen
Dat moet ik je nagevenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een echte NLer moet altijd wat te zeiken hebben.
Buiten een hartaanval, heeft dat maar 3 minuten effectquote:
Je kan nog beter op een normale temperatuur douchenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten een hartaanval, heeft dat maar 3 minuten effect
Daar krijg ik het rillend koud van.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Een koele, niet koud, douche moet je gewoon lang volhouden, zodat je lichaamstemperatuur kan dalen. Als je jezelf dan een beetje nat laat heb je daar nog lang plezier van
Precies ja, als je het lang genoeg volhoudt heb je daar vervolgens een tijdje profijt vanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar krijg ik het rillend koud van.
Ik ga wel voor het kijken van documentaires over de noord en zuidpool
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Een koele, niet koud, douche moet je gewoon lang volhouden, zodat je lichaamstemperatuur kan dalen. Als je jezelf dan een beetje nat laat heb je daar nog lang plezier van
Bureaustoel ook onder de koude douche zetten. Als je er dan op gaat zitten, blijf je langer koelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweer
Niet al 5 dagen je sprinklerinstallatie aan hebben in huisquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bureaustoel ook onder de koude douche zetten. Als je er dan op gaat zitten, blijf je langer koel
Ik heb ook een leren bureaustoel, en het werkt primaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een leren bureaustoel en 30 graden binnen? Tegen de tijd dat ik de douche uit ben zweet ik alweer
Ik heb gewoon de warmwaterkraan van de douche 24/7 openstaan met de badkamerdeur dicht. Als ik het dan in de rest van het huis te warm krijg, ga ik ff in de sauna badkamer zitten. Na 30 seconden ga ik er weer uit, en heb het dan ernstig koelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:29 schreef roislecxe het volgende:
Niet al 5 dagen je sprinklerinstallatie aan hebben in huis
Plakt niet alles? Vooral net uit de douchequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook een leren bureaustoel, en het werkt prima
Werkt ook primaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de warmwaterkraan van de douche 24/7 openstaan met de badkamerdeur dicht. Als ik het dan in de rest van het huis te warm krijg, ga ik ff in de sauna badkamer zitten. Na 30 seconden ga ik er weer uit, en heb het dan ernstig koel
Als je van gillende kinderen houdt welquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef MaLo het volgende:
Dochter heeft logeetjes, ze zijn op dit moment nog lekker aan het plonzen in het zwembad in de tuin. Dat is dan toch wel weer heel leuk aan die warme zwoele zomeravonden
Valt mee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Plakt niet alles? Vooral net uit de doucheZonder wat aan
Waarom denk je dat ik binnen achter mijn laptop zitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van gillende kinderen houdt wel![]()
Overal waar speedo niet zit, plakt het hierquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik binnen achter mijn laptop zit
tmi, dude, tmi...quote:
Moet ik voortaan zwembroek zeggen?quote:
Gaarne. Bij Speedo heb altijd een idee van te weinig stof en te veel vel.quote:
Naja, zwem/triathlonclub... Zwemmen in formaat Speedo is normaalquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaarne. Bij Speedo heb altijd een idee van te weinig stof en te veel vel.
Heb je daar zelf voor gekozen of was het onder dwang met een loop van een Glock tegen je voorhoofd?quote:
Dat doet mijn vriendquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Naja, als je het zelf organiseert is het anders natuurlijk... Buren kijken er anders naar
maar jij zit vooral te kijken of er niemand verzuipt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |