wat leuk. We hebben gister ook grote stappen gezet richting een naam. Meisjesnaam stond al redelijk vast, jongensstappen hebben we nu ook grote stappen gezet. Het is alleen een naam die in de jaren 70 populair was en daarna niet meer zo, daar twijfelen we nog wat over. Verder voldoet het aan alle criteria!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:29 schreef mousemicky het volgende:
Aw, Nijn![]()
Onze kat vindt de hitte ook niet leuk, maar gaat wel steeds in de wind/ schaduw liggen gelukkig (en ze drinkt het zwembad leeg)
Ow, en WIJ ZIJN HET EENS OVER DE NAAM!![]()
![]()
![]()
We hadden een top 2, eentje was mijn favoriet, de ander die van vriend, maar ik vond vanochtend een kadootje in mijn auto, letters voor op de slaapkamerdeur van de oudste (een J dus) en voor de baby (en die letter verklap ik nog even niet
)
zit op dezelfde hoogte/plek. Woensdag ga ik naar de fysio.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het je banden zijn? Misschien eerder toch je bekken? Ik heb het soms ook en hier gooide de fysio dat toch op bekkenklachten. Nu gooien ze daar volgens mij wel snel alles op... Ik zou het inderdaad rustig aan doen als ik
jou was.
En ik ben gisteren ook bij een osteopaat geweest. Kan ik iedereen aanraden. Sowieso was de osteopaat een enorm lekker ding () maar ik voel me nu een stuk losser en soepeler en heb minder last van mn stuitje.
Waarom dan zo vroeg uit je bed?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:35 schreef Krisvc het volgende:
Begoortekaartje.Ghehe
Sekhmet, balen dat er zo weinig gebeurt. Heb je, buiten rustig afwachten, al een plan van aanpak?
We laten de trap doen. Maar de meneer die er om 9:00 zou zijn is er nog niet. Hij heeft wel gebeld dat hij iets later zou zijn, maar fuck dit. Hier ben ik niet om 7 uur m'n bed voor uitgekomen.
Had ik al gezegd dat ik slecht tegen te laat komen kan?
Herkenbaar... Ook zo fijn met een peuter die om je heen drentelt en dan aanwijst: mama billen, mama niet plasserquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:39 schreef Krisvc het volgende:
Onderbroek aantrekken? Minstens 2 minuten bezig.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:39 schreef Krisvc het volgende:
Omdat ik rustig wakker wilde worden en douchen en ontbijten voor hij hier zou zijn. En helaas gaat kost alles momenteel 100 miljoen keer zo veel tijd als ik zou willen. Onderbroek aantrekken? Minstens 2 minuten bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh nee die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:56 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik je nu met hetzelfde hartverscheurende 1e-wereldprobleem opzadel, maar dit is 'em...
[ afbeelding ]![]()
Nouja mocht ik toevallig nog een Hema tegen komen, dan ga ik toch even kieken. Ik had een tijdje terug al de allerlaatste romper, sokken en muts. (M'n moeder keek echt van
toen ik ineens in de winkel riep dat die ECHT mee moesten whehe.)
@Sekhmet:echt helemaal niks, nada, noppes dus. Dan misschien toch maar zelf wat voorbereidingen treffen om de bevalling op te wekken dmv het eten van ananasharten, Chinees en zulks?
Of een gezellig avondje in bed
![]()
Jeuj, wisselweek.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef L0t.. het volgende:
Pittige dagen voor alle hoogzwangeren! Succes!
Hier al weer de eerste weekwissel, 5 weken hoeraNog 2 weken tot de echo. Wat gaat de tijd snel zo met een peuter in huis!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:15 schreef kazy het volgende:
Note to self: niet meer even gaan liggen als je eenmaal wakker bent geweest.Die droom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ooh nee die kende ik nog nietNouja mocht ik toevallig nog een Hema tegen komen, dan ga ik toch even kieken. Ik had een tijdje terug al de allerlaatste romper, sokken en muts. (M'n moeder keek echt van
toen ik ineens in de winkel riep dat die ECHT mee moesten whehe.)
@Sekhmet:echt helemaal niks, nada, noppes dus. Dan misschien toch maar zelf wat voorbereidingen treffen om de bevalling op te wekken dmv het eten van ananasharten, Chinees en zulks?
Of een gezellig avondje in bed
Ik ben hier net ook nog even gaan liggen en hoewel ik ben vergeten wat ik precies droomde, was het gevuld met een gevoel van haast, last-minute dingen regelen. Niet zo raar natuurlijk.
Succes, hoop dat je BD goed blijkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik dacht vanmorgen: Ik ga lekker de laatste gewassen kleertje in de commode opruimen.
Na de kleertjes op maat gesorteerd te hebben heb ik het maar opgegeven. Wat een monsterlijk weer.
Zo maar lekker fris douche, en dan richting de gyn zodat ik daar op tijd ben om nog even van de hitte bij te komen voor de BD gemeten wordt![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 03:34 schreef Sara82 het volgende:
Een huilbaby omdat het broekje bij de Hema is uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw, dood knientje... Niet leuk...
Woei, LuDann, wat spannend zo, je zou toch inderdaad denken dat er iets gaat gebeuren..!
Morgen lekker de inlandse hitte ontvluchten, en een daggie strand meepakken. Zin an!![]()
![]()
Het is idd ellendig om in elkaar gedoken te eten. Staand de krant lezen heb ik dan nog niet geprobeerd, maar klinkt wel heel logischHe bah wat vervelend!quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef 1stGirl het volgende:
Ben helemaal van slag af, mijn konijn lag dood in zijn hok![]()
Sterkte
quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:16 schreef Krisvc het volgende:
Zo, weer terug van de vk. Bloeddruk was weer keurig, dus weer niks aan het handje. Gewoon volgende week weer terug. Plan van aanpak is gemaakt qua bevalling, maar hoop het niet nodig te hebben en voor die tijd gewoon te bevallen.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:11 schreef LuDann het volgende:
Zo, terug uit het ziekenhuis. Beeb is nog steeds P50 in alle opzichten, beentjes, hoofd en buik. Nu 2478 gram. Bloeddruk is prima. Mijn urine wordt even nagekeken en dan wordt ik daar vanmiddag over gebeld. Mogelijk dat een blaasontsteking de oorzaak is van de harde buiken.
Als er uit de urine niets blijkt dan zou het toch kunnen dat de baby zich aan het aandienen is.Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar ik vond dat wel een beetje shocking om te horen. Die hele bevalling lijkt me nog zo'n ver van mijn bed show!
Even vaart maken met de geboortekaartjes en bevalplan dus, dan is dat in ieder geval klaar.voor de goede echo
Zeg houd je kind nog effe binnen! Niet zo spannend doen zeg! Ik kreeg het even benauwd van je!quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef LuDann het volgende:
Weer even naar het ziekenhuis geweest met voorweeën die elke 3 tot 5 minuten komen en zo'n 30 seconden duren. Niet heel pijnlijk maar gevoeliger dan harde buiken. Geen ontsluiting dus we zijn weer naar huis gegaan. Even afwachten of het weer ophoudt of dat het doorzet.![]()
Bij mij ziet het er denk ik uit als een freestyler, mede omdat ik er niets van ziequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:36 schreef Mariposas het volgende:
Heb je geen voorkeur voor een bepaald scheerpatroon, mignonne?
[ afbeelding ]
De rockstar lijkt me wel wat, maar het zicht is momenteel een beetje slecht bij mij.Dus wellicht toch de liefdesdriehoek, ook wel heel toepasselijk.
en gewoon maar wat weg haal
Wat een grappig plaatje
Welkomquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:54 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom mij ook even melden als vriend van een zwangere vrouw, het is wel pril allemaal, sinds oktober is ze met de pil gestopt, en afgelopen donderdag een licht streepje.
Afgelopen zaterdag nog een keer gedaan en toen was het een dikke streep.
Ik ben 32, vriendin bijna 35.
Het is voor ons de eerste, spannende en interessante tijden breken aan, ik lees hier graag mee, wellicht kan ik er wat van leren en ook mijn ervaringen met jullie delen.
Overigens valt het mij op dat alles snel gaat, vrouw is als we terug reken een week of 3 zwanger, maar ze heeft echt al wat buikkrampjes soms, vanochtend voor de eerste keer misselijk.
En die borsten, WOW, gewoon een half cupmaatje erbij in de derde week, is dat normaal?
(spaar mij een beetje, ik ben man he)
![]()
ja dat kan normaal zijn
quote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:08 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Vanavond gedaan! Het eerste wat mijn mama zei is dat ze bijna ging huilen en ik riep heel hard "ik ook". Klein traantje weggepinkt, maar viel meeIk was gewoon serieus nerveus
Haar op haar hart gedrukt dat ze het echt nog niemand mag vertellen en ze heeft het plechtig beloofd (anders ziet ze haar kleinkind voorlopig niet, heb ik gezegd
)
Goede SEO voor Kuuske, goede groeiecho voor mousemicky en Stippelrientje
Balen van de halve sticker Krisvc, hopelijk snel je hele sticker
Week 27 geloof ik dat ik het kraampakket kreeg (of zo) en met 31 weken belde de kraamzorg voor een afspraak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:28 schreef Malteser het volgende:
Vraagje: wanneer ontvang je over het algemeen je kraampakket van de zorgverzekeraar? En bij welke termijn neemt de kraamzorg contact op voor een intake?Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik hoor mijn nichtje (in Hilversum) bijvoorbeeld ook al heel andere echo's benoemen dan dat wij krijgen ^^,quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:52 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ah, dan is het bij jouw praktijk gewoon anders. Ik dacht dat het overal hetzelfde was, maar blijkbaar niet dus.pfff het kan zomaar elk moment al raak zijn voor je! Wat vreselijk spannend!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef LuDann het volgende:
Vluchttas moet ik hier ook gaan klaarzetten, vanwege de EDS zou elk moment vanaf vrijdag (dan ben ik 35 weken) een 'normale' termijn zijn. Ik ben er alleen tot nu toe te lui voor geweest.
Heb ook geen enkel voorgevoel over wanneer de baby zou kunnen komen. Kan vroeg zijn, kan laat zijn.
We moeten eigenlijk nog best wel wat doen ook... Van het weekend maar eens de base voor het autostoeltje in de auto zetten, is dat in ieder geval gedaan. Dan nog in de geboortekaartjes duiken, eindelijk de knoop doorhakken waar het op namen aankomt, bed op klossen zetten, de laatste kleertjes wassen... Ik word al moe als ik eraan denk.
klossen voor het bed zijn geleverd hier. Ik had halve gevraagd en dat heeft ze genoteerd, krijgen we hele binnen. Dan kan ik het bed niet meer in zonder keukentrap![]()
Schudden voor gebruik
Op dit moment zijn er nog teveel beren op de wegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:10 schreef Krisvc het volgende:
Ben je er al uit wat je met het zwembad doet Estrys?
Ik denk dat ik een beetje last heb van de verlofblues. Alles is klaar, ik kan niks meer en ik verveel me de tandjes. Ik wil een baby.
Het ziet er oprecht goddelijk uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dames! Als hij het kan..![]()
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:56 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik je nu met hetzelfde hartverscheurende 1e-wereldprobleem opzadel, maar dit is 'em...
[ afbeelding ]![]()
Limone, mocht je hem vinden in maat 56, (of 62, dan slaan we hem wel om) dan zijn mijn hormonen je eeuwig dankbaar...![]()
Helaasch! Ik heb drie rondjes rond het hek gelopen, maar de broek was er echt niet. De poezentrui was er nog wel.quote:
In het CAMPINGrestaurant zeg je he... Joh ik weet niet op wat voor een campings jij komt maar over het algemeen loopt het gros daar op crocs of andersoortige slippers.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:31 schreef Limone het volgende:
[..]
[..]
Helaasch! Ik heb drie rondjes rond het hek gelopen, maar de broek was er echt niet. De poezentrui was er nog wel.![]()
Over fwp gesproken: ik heb nette, platte, schoenen gekocht.RIP huwelijk, maar ik wil er ook nog een beetje knap bijzitten in het campingrestaurant en mijn bekken kan echt niet meer op hakken lopen. Gek is dat. Vorige zwangerschap heb ik tot het einde op hakken kunnen lopen, maar nu kom ik na een dag op palen niet normaal mijn bed meer uit. Mijn man reageerde wel zeer begripvol. (hij vindt ballerina's een goede reden voor een scheiding).
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512![]()
Doe mij maar het opblaaszwembad in de tuin.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo terug van het ziekenhuis! Eindelijk een keer zonder poespas.
Bd was 130/95, urine schoon van eiwitten en zit nu met 27w3d nog 0,1 kilo onder mijn startgewicht.
Ons meisje groeit op haar eigen lijntje. Beentjes net wat onder de onderlijn, hoofdje gemiddeld buikje nu net iets tussen de midden en onderlijn. Niet iets waar de gyn zich nu zorgen om maakt maar wel iets wat hij goed in de gaten wilt gaan houden. Dus nu over anderhalve week weer een afspraak.
Nu weer verder rustig aan doen voor de ventilator!
Ik zit in de ziektewet inderdaad. Nadat er teveel eiwitten in mijn urine zaten heb ik gezegd dat ik werken niet meer zie zitten. Ik werkte flexibel en zou nog anderhalve maand moeten werken tot mijn vontract zou aflopen en ik er dus uit zou liggen. Dat bij elkaar was het mij niet waard om door te gaan met werken en daar ook nog eens spanning of stress door te ervaren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:17 schreef Mineola het volgende:
Thanks voor t kijken Limoontje! Het had me eerlijk gezegd ook verbaasd, dat broekje en de meeste kattenkleertjes heb ik al een maand niet meer gezien bij een Hemaoveral op!
Fijn dat je goeie schoenen heb gevonden! (Het is niet je eigen bruiloft toch?) Voor een campingrestaurant vind ik het meer dan prima klinken
Het is dat ik m'n schoenen dus niet echt lekker meer pas, maar hakken gaan nog prima. Ik moet wel, m'n nette zomerschoenen zijn allemaal met behoorlijke hak. Van ballerina's stierven al heel snel mijn tenen af![]()
Goed nieuws Joycie, fijn! Lekker t weekend in zoJij bent neem ik aan al met verlof toch, met je ziekenhuistripjes steeds? Of in de ziektewet, hoe werkt dat? Met je vriend alles ok ook?
Mariposas, veel plezier! Het is borrel en bbqweek, ik had m ook
Yummie! Ik heb gisteren ook meloen uit de vriezer op. Was erg lekker en koudquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
![]()
* Stippelrientje schuift een bak mango ijs toe.. die heb je wel verdient!
Ik heb net een bbq-worstje opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:44 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik las dit en kreeg meteen trek in BBQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |