abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:20:03 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153957748
Ik lees hier wel eens dat mensen een groeiecho krijgen omdat de baby klein wordt geschat. Op basis waarvan wordt dat geschat? Gaat dat echt op buikformaat?
Reden dat ik het vraag is dat ik de laatste tijd vaak de opmerking krijg dat ik zo'n kleine, bescheiden buik heb voor mijn termijn en nu dacht ik gisteren ineens: misschien is de baby te klein :'(

Ik ga vrijdag naar de vk en daar vraag ik het ook wel hoor, maar ik was gewoon benieuwd. (En ik hoef ook geen groeiecho, ik wil alleen weten of mn baby op het goede formaat is).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153957810
Dat heeft mignonne een tijdje geleden heel mooi uitgelegd. Kwam erop neer dat er verschillende methodes zijn om het te meten, maar inderdaad gaat het op buikformaat. Vanaf week 30 meten ze bij elk bezoek je buik om te zien of alles blijft groeien.
Maar een kleine buik wil niks zeggen over de grootte van de baby, ik heb ook een kleine buik (jij ook wel zo te zien uit het fototopic ;) ). Maar mij baby was gewoon gemiddeld.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153957813
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees hier wel eens dat mensen een groeiecho krijgen omdat de baby klein wordt geschat. Op basis waarvan wordt dat geschat? Gaat dat echt op buikformaat?
Reden dat ik het vraag is dat ik de laatste tijd vaak de opmerking krijg dat ik zo'n kleine, bescheiden buik heb voor mijn termijn en nu dacht ik gisteren ineens: misschien is de baby te klein :'(

Ik ga vrijdag naar de vk en daar vraag ik het ook wel hoor, maar ik was gewoon benieuwd. (En ik hoef ook geen groeiecho, ik wil alleen weten of mn baby op het goede formaat is).
Dat verschilt denk ik? Als er redenen zijn om extra groeiecho's te maken sowieso, dan houden ze het op die manier in de gaten. Als er verder geen bijzonderheden zijn meten ze volgens mij gewoon je buik op en mocht dat 'te' bescheiden zijn dan zullen ze wel een keer een groeiecho maken.
pi_153957858
quote:

Bij mij ging dat niet op buikformaat. Het kwam bij ons naar voren tijdens de GUO en het wordt nu gecontroleerd middels aan mijn buik te voelen (VK) en iedere twee weken een echo waarbij ze hoofdomtrek, buikomtrek en beenlengte van de baby opmeten (gyn).
Ik heb begrepen dat het niet alleen om eigen buikformaat gaat. De een draagt rondom, de ander naar voren, de een heeft een kleine buik, de ander een grote.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:27:50 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153957925
Oke, bedankt dames. Dan zullen ze vrijdag wel gaan meten, dan ben ik 31 + 3.

Bij onze SEO zei de dame wel dat het niet de grootste baby van Amsterdam zou worden, maar verder niet te klein dus het zal wel loslopen :)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153957933
Vraagje: wanneer ontvang je over het algemeen je kraampakket van de zorgverzekeraar? En bij welke termijn neemt de kraamzorg contact op voor een intake?
pi_153957943
Het gaat ook niet om omvang nee, maar eigenlijk om de grootte van de baarmoeder. Die meten ze door van je schaambeen tot je borstbeen te meten en door te voelen idd.
DIt is wel handig (officële VK-site), de Grow-methode gebruiken ze bij ons ook: http://www.deverloskundig(...)133/groeivertraging/
pi_153957956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:28 schreef Malteser het volgende:
Vraagje: wanneer ontvang je over het algemeen je kraampakket van de zorgverzekeraar? En bij welke termijn neemt de kraamzorg contact op voor een intake?
Verschilt... bij ons kwam ze vrij vroeg voor de intake, met de 26 weken ongeveer. En in die week kreeg ik ook het kraampakket (van CZ).
pi_153957971
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Oke, bedankt dames. Dan zullen ze vrijdag wel gaan meten, dan ben ik 31 + 3.

Bij onze SEO zei de dame wel dat het niet de grootste baby van Amsterdam zou worden, maar verder niet te klein dus het zal wel loslopen :)
Vraag het vrijdag anders sowieso even na bij je vk. Ze heeft vast een antwoord voor je over wat hun werkwijze is.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:32:43 #110
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153958036
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:30 schreef Malteser het volgende:

[..]

Vraag het vrijdag anders sowieso even na bij je vk. Ze heeft vast een antwoord voor je over wat hun werkwijze is.
Ja, ik wil het sowieso navragen :Y

Ik kreeg het kraampakket in week 25 ofzo.
Ziggy played guitar
pi_153958139
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:32 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik wil het sowieso navragen :Y

Er valt wrs niet veel te vragen - ik lag daar zo, begon ze gelijk te meten en alles. Dus ik van 'huh, wat doe je??' Toen legde ze het vanzelf allemaal uit :)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:39:06 #112
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153958185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 18:36 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Er valt wrs niet veel te vragen - ik lag daar zo, begon ze gelijk te meten en alles. Dus ik van 'huh, wat doe je??' Toen legde ze het vanzelf allemaal uit :)
Oke :D Ik merk het wel dan. Ik zal iig vertellen over mn 'zorgen'.
Ziggy played guitar
pi_153958568
Oké, het is nu niet zo dat ik sta te springen om het kraampakket te ontvangen maar dacht er ineens aan...

Ben nu 28w3d dus tijd genoeg nog maar aangezien de medewerker van de zorgverzekeraar wat suf reageerde toen ik in februari mijn zwangerschap meldde, zal ik er eerdaags misschien toch eens een telefoontje aan wagen.
pi_153958753
Ik kreeg m'n kraampakket ergens tussen de 6 en 7 maanden. Intake van de kraamzorg was met 33 weken, afspraak daarvoor werd 2 weken eerder telefonisch gemaakt.
pi_153958782
Woah, UD van maart al?
Wat gaat de tijd snel
pi_153958837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes Kuukske!

Hier heb ik al weken niet meer goed geslapen. Frustrerend. Ik slaap heel licht, droom vrij gek en moet minstnes 3x plassen...Het feit dat we in Zweden in zoveel stilte sliepen, en het hier iets drukkker is maakt het niet makkelijker..
Oordoppen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153958852
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:06 schreef Kuukske het volgende:
SEO was prima in orde :)
*O*
pi_153959058
En voor de rest van de goede echo's & stickers *O*

Hier ook weer een sticker van de VK.
Bloeddruk mooi laag & baarmoeder groei precies op schema & ik werd nog even als studie object gebruikt, je kon de baby goed voelen, dus de stagiaire moest voelen hoe hij lag.
pi_153959589
quote:
Ik ben nu 29+1. Vorige week ergens kwam t kraampakket. 10 juli intake kraamzorg. Daar kreeg ik 1,5 week geleden ofzo bericht over.
pi_153959975
Ik hou het wel even in de gaten. Als ik over een paar weken nog niks gehoord of gezien heb qua kraamzorg/kraampakket, waag ik er een belletje aan.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:56:11 #121
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_153960093
quote:

Ook kleine baby's kunnen sterk zijn! :)
Dat heeft mijn dame bewezen!

Ik heb dus ervaring met een dysmatuur kindje, als je meer informatie wil stuur maar een DM/PM :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:01:47 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_153960240
quote:

Check. Met 36 weken moest ik daarom opeens voor een groeiecho. Een andere verloskundige vond mijn buik toch wel erg klein.
Na eerst een foutieve meting bleek het gewoon allemaal goed.
Uiteindelijk was O. vrij licht voor zijn termijn maar niet zodanig dat ie dysmatuur was.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_153960556
Zo vandaag vind ik de warmte beter te handelen als gisteren! Hoofdpijn minder.
En vanmorgen een heel fijn gesprek gehad met mijn vriend bij de praktijkondersteuner ggz. Hij is nu doorverwezen voor cesartherapie en daar kan hij donderdag al terecht. Hoop ontzettend dat dit hem gaat helpen. Maar samen komen we er wel.

Verder heb ik vandaag wisseldag! 27 weekjes alweer. O+

Verder las ik over goede echo's , SEO's!! *O*
En over kraampakketen en intakegesprekken met de kraamzorg. Hier het kraampakket nog niet binnen. Maar 15 juli wel al een afspraak staan met de kraamzorg voor een intake! Ben benieuwd!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:23:48 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153960833
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ook kleine baby's kunnen sterk zijn! :)
Dat heeft mijn dame bewezen!

Ik heb dus ervaring met een dysmatuur kindje, als je meer informatie wil stuur maar een DM/PM :)
Oh, dat geloof ik wel!
Dank je wel :* ik wacht eerst even af wat ze vrijdag zeggen, er kan net zo goed niks aan de hand zijn natuurlijk :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Check. Met 36 weken moest ik daarom opeens voor een groeiecho. Een andere verloskundige vond mijn buik toch wel erg klein.
Na eerst een foutieve meting bleek het gewoon allemaal goed.
Uiteindelijk was O. vrij licht voor zijn termijn maar niet zodanig dat ie dysmatuur was.
Aha, nou ja, toch wel fijn dat ze het checken dan (en dat het gewoon goed bleek natuurlijk :Y )
Ziggy played guitar
  dinsdag 30 juni 2015 @ 20:42:47 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_153961278
Ik had bijna geen buik en werd ook klein geschat, maar bleek toch 4140 gr te zijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 30 juni 2015 @ 21:04:03 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153961764
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had bijna geen buik en werd ook klein geschat, maar bleek toch 4140 gr te zijn.
Oh wauw! Het zegt niks dus :D
Ziggy played guitar
  dinsdag 30 juni 2015 @ 21:12:03 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_153961952
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:04 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh wauw! Het zegt niks dus :D
Nee, ze verschoten er in het zkh ook van haha
Hier zat die spekbol in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door _evenstar_ op 30-06-2015 21:26:22 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_153962016
quote:
De intake was bij mij de dag voor de bevalling. _O-

Bevalling was met 39+6. :+
Professioneel gifmenger.
pi_153962257
Ik had de intake eind april, dus dat zal met een week of 30 zijn geweest dan. Wanneer het kraampakket kwam weet ik eigenlijk niet meer. In de 7e maand volgens mij. Ik was in ieder geval net op tijd met het aanvragen kwam ik toen achter (FBTO) en toen was hij er ook al na een paar dagen.
pi_153963424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Hield je het een beetje droog of stond het later op de planning voor vandaag? Het eerste vertel moment O+

Vanavond gedaan! Het eerste wat mijn mama zei is dat ze bijna ging huilen en ik riep heel hard "ik ook". Klein traantje weggepinkt, maar viel mee :D Ik was gewoon serieus nerveus :+ Haar op haar hart gedrukt dat ze het echt nog niemand mag vertellen en ze heeft het plechtig beloofd (anders ziet ze haar kleinkind voorlopig niet, heb ik gezegd :+ )

Goede SEO voor Kuuske, goede groeiecho voor mousemicky en Stippelrientje *O*

Balen van de halve sticker Krisvc, hopelijk snel je hele sticker ;)
pi_153963738
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:08 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Vanavond gedaan! Het eerste wat mijn mama zei is dat ze bijna ging huilen en ik riep heel hard "ik ook". Klein traantje weggepinkt, maar viel mee :D Ik was gewoon serieus nerveus :+ Haar op haar hart gedrukt dat ze het echt nog niemand mag vertellen en ze heeft het plechtig beloofd (anders ziet ze haar kleinkind voorlopig niet, heb ik gezegd :+ )

Wat tof! Zo spannend! En klonk het gek zo hardop? Wacht je nog tot de termijn tot je het goede vrienden gaat vertellen?
pi_153963822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef LuDann het volgende:

Ik denk omdat het best heftig kan zijn om iemand geïntubeerd te zien liggen en dan opengesneden (om het maar even cru te zeggen :+). Bovendien kun je als partner niets doen op zo'n moment natuurlijk. Bij een ruggenprik kun je met elkaar praten en kan de partner steun geven.
Nee, dat is idd zo dat je niet kan praten met je partner en dat geintubeerd zijn niet prettig is om te zien, maar opengesneden word je in beide gevallen. En het is toch de geboorte van je kind, waar ik me voor kan stellen dat je graag bij wil zijn als partner zijnde.
(Komt misschien dat bij een vriendin man er niet bij mocht zijn, hij moest toen op de kamer wachten, wat ik toen zo vreemd vond, want het is toch ook zijn kind die het levenslicht ziet en waarna ze hem later kwamen zeggen dat z'n zoon er was en dat hij mee mocht lopen naar de afdeling).

Fuchsia-roze wat leuk om het te vertellen.

Ik las dat er goede groeiecho's waren, altijd weer een geruststelling.

Bescheiden buik hoeft niets te zeggen, de vorige zwangerschap had ik ook echt een bescheiden buik, maar zoon was toch 54cm en ruim 3800 gram. Waren kraamverzorgster en vk ook verbaasd over.
Maar als ik mijn buik nu zie, zal die wel niet zo bescheiden blijven.
pi_153964332
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:20 schreef Svane het volgende:

[..]

Wat tof! Zo spannend! En klonk het gek zo hardop? Wacht je nog tot de termijn tot je het goede vrienden gaat vertellen?
Ja heel gek hoor! Nu is het net echt O+ Ja met vrienden wachten we tot na de termijnecho. Al hebben een aantal al wel hun vermoedens en wordt er flink gevist :D Wanneer ga jij het vertellen? Buiten de vrienden die het al weten ;)
pi_153964622
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:38 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ja heel gek hoor! Nu is het net echt O+ Ja met vrienden wachten we tot na de termijnecho. Al hebben een aantal al wel hun vermoedens en wordt er flink gevist :D Wanneer ga jij het vertellen? Buiten de vrienden die het al weten ;)
Na de eerste echo gaan we het eerst families vertellen en dan ook een paar goede vrienden! Wel nog een beetje lowkey, want op werk wil ik nog best even wachten tot een week of 14, en ook de hele wijde wereld op zn vroegst na 12 weken. Eerst eens hard hopen dat het echt allemaal goede echo's zijn! Heb afgelopen weekeinde wel geshinet met bier nepdrinken. :+
pi_153964653
Hoooo voordat er halve dysmaturen aangepraat worden :P
je zwangere buikje, zeker wanneer je staat, zegt niets over of je een groot of klein kind gaat verwachten. Je kunt de groei pas beoordelen op moment dat je ligt en je echt met de handen kunt voelen wat wat is. Ik voel zoveel buiken en sommige kleine buikjes zitten vol met flink veel kind, andere grote buiken hebben veel valse ruimte en een bescheiden kindje.

Bovendien hebben mensen eigenlijk altijd wel een mening over je buik. Als ik je foto's zie dan schrik ik daar niet van ofzo. Mensen horen alleen 30+ weken en stellen zich daar dan vaak een bijna-hoogzwangere bol bij voor.

Kortom, je kunt echt niet zo aan je buik afzien of baby te klein is. Geen worries en vrijdag gewoon maar ff afwachten :) (grow doen ze nog niet overal trouwens. Net als dat de ene praktijk wel standaard groeiecho's doet en de ander niet. )
:)
pi_153964947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Svane het volgende:

[..]

Na de eerste echo gaan we het eerst families vertellen en dan ook een paar goede vrienden! Wel nog een beetje lowkey, want op werk wil ik nog best even wachten tot een week of 14, en ook de hele wijde wereld op zn vroegst na 12 weken. Eerst eens hard hopen dat het echt allemaal goede echo's zijn! Heb afgelopen weekeinde wel geshinet met bier nepdrinken. :+
Haha, nepdrinken. Ik zie het al voor me :Dik heb hier zo'n geluk dat ik al nooit drink en altijd de BOB ben, valt gewoon niet op en goed excuus.
Wanneer heb je de 1e echo?

Ik ga het volgende week aan mijn teamleider vertellen, omdat ik die dan toch 1 op 1 spreek (functioneringsgesprek) en daarna zien we elkaar een aantal weken nauwelijks. Mocht het dan alsnog mis gaan, dan heb ik aan een half woord genoeg. Collega's denk ik nog niet volgende week, maar dat ligt er ook aan hoelang ik mijn pens buik nog verborgen kan houden.
pi_153965922
Valse ruimte :D Ik begon al met wat valse ruimte :+
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:28:04 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153965986
Valse ruimte :D

Heeft ook te maken met hoe je draagt toch? Ik droeg heel erg naar boven (lekker veel ruimte voor je eigen ingewanden en zo *O*) dus buik leek groot, maar wel gemiddeld kind.
pi_153966022
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Nee, ze verschoten er in het zkh ook van haha
Hier zat die spekbol in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, dat is wel een heel bescheiden buik. Lijkt me heerlijk! Dit was op het einde? :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 22:47 schreef Svane het volgende:

[..]

Nou dan hoop ik dat je je niet ziek hoeft te melden voor werk. Hier niet echt meer te voorkomen, heb als kind niet eens zoveel overgegeven en toen had ik er af en toe al hele nachtdiensten aan (heel zielig met m'n paardendeken- en kussen naar de badkamer verplaatsen omdat je er anders toch de hele tijd wel uit moet, en niet iedereen wakker wil maken). _O-

In het begin inderdaad de hele tijd met anderen hun bier rondhuppelen en niet aangestoken peuken rondlopen. :') Niemand die het door had. :7
pi_153966026
Kijk, altijd handig zo'n verloskundige op het forum! :Y

Hier ook een kleine buik en volgens de laatste groeiecho (was met 30 wkn) wordt de mini op 8 pond geschat bij de bevalling :+ Ik zie het wel wat het wordt :D

Mijn (iets minder verdere) medezwangere buuf net: huh ben je over anderhalve week uitgerekend? Maar je bent helemaal niet opgezwollen! :D

En leuk die vertelmomentjes O+
pi_153966444
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:28 schreef Kyara het volgende:
Valse ruimte :D

Heeft ook te maken met hoe je draagt toch? Ik droeg heel erg naar boven (lekker veel ruimte voor je eigen ingewanden en zo *O*) dus buik leek groot, maar wel gemiddeld kind.
Jup, lengte van je bovenlijf, hoe je draagt, kracht van je buikspieren, eerste kind of niet, hoeveelheid vruchtwater, in hoeverre je borstkas uitzet om ruimte te geven aan je organen of dat je organen denken screw you ik was hier eerst enzo , en nog veel meer.

En valse ruimte ja echt hoor ;( dat iemand ligt en dan denk je nog dat het heel wat lijkt en dan voel je en dan is heel die bovenkant of onderkant van de buik gewoon leeg :') een beetje het luchtig-toetje-effect maar dan anders :P
pi_153966850
Net als een aflevering van 'one born every minute' waarbij de midwife vraagt aan de zwangere of ze zelf kan aanwijzen waar ze denkt dat de baby ligt zodat ze niet tijden moesten zoeken. Maar die vrouw was dan ook enorm en je zag dus niet dat ze zwanger was ivm heel veel valse ruimte.

Vanavond informatieavond gehad in het ziekenhuis en ze hebben een bubbelbad! *O* Beetje jammer dat je er niet in mag met een infuus, en laat ik die nou preventief krijgen }:|
  woensdag 1 juli 2015 @ 01:03:12 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153968783
Thanks Mignonne! O+
Ik ga idd rustig vrijdag afwachten.
Ziggy played guitar
pi_153970800
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:55 schreef coccinelle het volgende:
Net als een aflevering van 'one born every minute' waarbij de midwife vraagt aan de zwangere of ze zelf kan aanwijzen waar ze denkt dat de baby ligt zodat ze niet tijden moesten zoeken. Maar die vrouw was dan ook enorm en je zag dus niet dat ze zwanger was ivm heel veel valse ruimte.

Vanavond informatieavond gehad in het ziekenhuis en ze hebben een bubbelbad! *O* Beetje jammer dat je er niet in mag met een infuus, en laat ik die nou preventief krijgen }:|
oh ja maar dan heb je t gewoon over dikke mensen toch? Wat ik bedoel gebeurd ook bij dunne vrouwen. Gewoon dan lijkt die baarmoeder heel groot maar valt het uiteindelijk allemaal heel erg mee.
pi_153970802
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 01:03 schreef MissBliss het volgende:
Thanks Mignonne! O+
Ik ga idd rustig vrijdag afwachten.
komt vast goed :)
  woensdag 1 juli 2015 @ 07:21:11 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153970843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier werd baby op 6 pond geschat, maar hij woog exact wat jouw baby woog :P
pi_153971009
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 07:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh ja maar dan heb je t gewoon over dikke mensen toch? Wat ik bedoel gebeurd ook bij dunne vrouwen. Gewoon dan lijkt die baarmoeder heel groot maar valt het uiteindelijk allemaal heel erg mee.
deze was echt gigantisch dik ja.

Hier dacht de gynaecoloog dat ik of een enorm grote baby heb of veel vruchtwater om mijn formaat buik met 21 weken. Gelukkig groeit mijn buik nu niet meer zo hard.
pi_153971076
Ik hoor nu dat het goed begint te groeien. De buik dan ;) Maar ja met 24 weken mag dat ook wel. Ik hoorde mezelf gisteren zeggen: over 15 weken dan... Djeez dat klinkt kort! :o

Dat bloedprikken voor resus-negatief met 27 weken. Moet dat perse met 27 of kan dat ook eerder of later? Want we gaan rond die tijd met vakantie. En de eerstvolgende controle is twee dagen voordat we gaan. Weinig zin om op een inpakdag nog bloed te moeten gaan prikken. Vandaag ook eens voor bellen dat ik vast dat formulier ophaal.

Ikwacht echt op iets van vijf dingen waar ik telefoontjes en bericht over moet krijgen maar steeds niks van hoor. Om gek van te worden! Vandaag weer even mijn hormonen inzetten :+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153971130
Ik begin de voordelen van de airco die mijn man al jaren wil kopen in te zien. :O
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153971193
Ik ben er klaar voor. Gestofzuigd, aardappels geschild, alles gelucht.. Aan de zonkant zit alles weer potdicht, wasmachine aan, vaatwasser aan, zonnescherm omlaag, parasol neergezet.. Zometeen zwembadje erbij..

Nu wachten op speelvriendinnetje voor zoon! Kom maar op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')