abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153952219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:00 schreef SaskiaR het volgende:
Hier is het mijn man die ineens begon 'we gaan nu die luiers en babydoekjes enzo kopen, straks is het te laat!!'
Uhm... ik ben pas 35 weken hoor...
Mannen die het op hun heupen krijgen O+

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja toch wel weer erg fijn te horen dat het een gemiddeld kindje is.

Is er geen andere oplossing dan Omeprazol sicilia?
Fijn van de goede SEO *O*
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ja. Handen en ogen van lief hebben hetzelfde effect. }:|
Als onze wurm weer de boel aan het verbouwen is vraag ik soms expres of hij zijn hand er even op wil leggen en tegen mijn buik wil kletsen. Het is dan gelijk heerlijk stil en dat voelt soms echt als een verademing O+ Mijn meneer vindt het tof dat hij de skill heeft de baby rustig te krijgen en zegt dat het alleen maar wat beloofd voor buiten de buik O+
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
LadyBlack gefeliciteerd met je streepjes *O* Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Daui zo schattig die tweelingecho O+ En wat fijn dat alles goed is!

Krisvc gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Vandaag termijnecho gepland, dinsdag 14 juli weer kijken naar ons kindje O+ Morgen ga ik mijn moeder vertellen dat ze oma wordt en ik moet al bijna huilen als ik er aan denk. Ze gaat zo blij zijn O+ Donderdag schoonouders en maandag mijn teamleider. Vader en broers moet ik nog bedenken wanneer O-) en vrienden pas na de goede termijnecho.

En verder kan ik mijn buik nu al nauwelijks meer verbergen, dus ik weet niet hoe ik dat met die tropische temperaturen moet gaan doen aankomende week. Ik probeer voorlopig maar niet zo veel af te spreken, maar dat is lastig met het zomerse weer en tig verjaardagen en festivals e.d. :D
Hield je het een beetje droog of stond het later op de planning voor vandaag? Het eerste vertel moment O+
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef Mariposas het volgende:
Hmm mijn baby is een echte handensloerie, iedereen die maar z'n handen op mn buik legt krijgt meteen met zijn voeten te maken. :D

Wat leuk fuchsia, veel plezier met vertellen morgen!
Een handensloerie O.o _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 06:15 schreef Mariposas het volgende:
Wat een klotenacht zeg. :Z Werd steeds wakker omdat ik moest plassen, maar het was steeds maar een beetje. Uiteindelijk om 5 uur uit bed gegaan en staand geprobeerd met die MvM kan die ik nog had liggen, pies ik zo dat ding halfvol. :') voorlopig dus alleen maar naar het mannentoilet voor een urinoir. :7
Staand plassen! _O_
Schudden voor gebruik
pi_153952419
Ego/echopost:
Gisteren onze 34 weken groeiecho gehad (ivm BMI wilde ze dat ik die liet maken met 30 en 34 weken) Nou prima. Vergoed en een keer extra loeren naar onze wurm O+

Ik gaf aan voor we startte dat we echt hoopte zijn snoet te zien, want tot nu toe was dat echt een mysterie. Het eerste beste wat we zagen was een schattig neusje en wenkbrauw frons O+ Mondje die aan het slikken en sabbelen was O+ Hij lijkt volgens mij op mijn meneer tot groot genoegen van meneer zelf die gelijk zat te stralen. De echoscopiste was helemaal blij dat ze zijn gezicht nog zo goed te voorschijn kreeg en ging er ook echt lang naar kijken uit allerlei hoeken voor ons. Zo lief!

Vruchtwater voldoende en prima, placenta zag en prima de luxe uit. Navelstreng deed ook zijn werk, want wurm was weer goed gegroeid. Ik ben de P getallen even vergeten (die krijg ik later nog eens op een briefje via de vk toegestuurd). Alles liep netjes in zijn eigen lijntje volgens de grafiek en goddank was het lijntje aan het afbuigen van zijn hoofd :p Kans op een beetje heel blijven bij de bevalling is dus aanwezig _O-

Gewicht geschat op 2500 gram.

Foto's zijn weer lekker vaag. In ieder geval hebben we het op beeld beter gezien, maar het lijkt altijd wel net of ze een paar seconde later shot pakken dan waar het mooi en duidelijk op te zien is.
Ach ja.. Nog maar eventjes en dan kunnen we al het moois er dagelijks vanaf kijken O+
Schudden voor gebruik
pi_153952684
Herinneren jullie de dame nog die door een varken in het ootje was "genomen"? En haar vader de vader van zijn kleinkind had geslacht onder het mom van ze eet nu toch voor twee .... :')

Nou er is een vervolg! Hoera!

Na spareribs werd het nu tijd voor een lekker paardenbiefje of zo :') :Y)
http://trendingstylist.com/actually-a-horse/
Schudden voor gebruik
pi_153952914
Net terug van vk. In 3 wkn tijd Ben ik 0,2 kg afgevallen. Buik 1 cm gegroeid.

Baby ligt bibi. Over 2 weken. groeiecho. Dit wordt waarschijnlijk geen grote baby.

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 30-06-2015 14:20:38 ]
pi_153953039
Fijn dat alles goed was Stippel! En wat leuk dat je eindelijk het gezichtje hebt gezien.

Gestreeptestoel, krijg je de groeiecho omdat ze denken dat de baby klein wordt?

Mijn man is zoveel zenuwachtiger en ongeduldiger dan ik ben. Ik vind het zo aandoenlijk. *; "Ja, ik wil gewoon heel graag pappa worden." Veeg mij maar op. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153953098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:16 schreef Krisvc het volgende:

Mijn man is zoveel zenuwachtiger en ongeduldiger dan ik ben. Ik vind het zo aandoenlijk. *; "Ja, ik wil gewoon heel graag pappa worden." Veeg mij maar op. *;
Lief he :) mijne praat ook steeds tegen m'n buik, smelt :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153953144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:04 schreef Stippelrientje het volgende:
Herinneren jullie de dame nog die door een varken in het ootje was "genomen"? En haar vader de vader van zijn kleinkind had geslacht onder het mom van ze eet nu toch voor twee .... :')

Nou er is een vervolg! Hoera!

Na spareribs werd het nu tijd voor een lekker paardenbiefje of zo :') :Y)
http://trendingstylist.com/actually-a-horse/
Ik denk dat dat kind ook last heeft van de hitte ofzo, echt, wtf. 8)7 8)7 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:18 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Lief he :) mijne praat ook steeds tegen m'n buik, smelt :)
Ik ving bij de mijne op dat 'ie het tegen een collega over "zijn ongeboren zoon" had. Ik smolt daar al van.
pi_153953174
Kris, volgens mij doen ze dat standaard? Ze geeft er in ieder geval niks specifieks over gezegd.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:24:15 #84
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153953219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:16 schreef Krisvc het volgende:

Ja bij mijn man begint het ook te komen, elke avond gaat hij ook even in het kamertje kijken, muziekdingetje aan enzo O+

Heeft de vk bij jou ook al een foto van je met de iPad gemaakt? ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153953238
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kris, volgens mij doen ze dat standaard? Ze geeft er in ieder geval niks specifieks over gezegd.
Nee, alleen als er reden voor is om aan effe te checken of alles wel goed groeit. Bij mij was met 30 weken de buik te klein ten opichte van het gemiddelde, dus een extra echo. Toen bleek dat de baby wel groot genoeg was en verder ook genoeg vruchtwater enzo. Dus zolang mijn buik nu verder doorgroeit op z'n eigen lijntje, hoef ik verder geen groeicho's meer.
Maarr het lijkt me logisch dat je als buik maar 1 cm groeit in 3 weken, ze even willen kijken of er wat is.
pi_153953480
Volgens mij heeft mijn man nog geen idee wat een vluchttas überhaupt is, laat staan dat hij wil dat die al klaar staat :D zenuwen zijn hier ook nog niet te bekennen. Komt pas als er daadwerkelijk iets op wijst dat het gaat beginnen denk ik, en dat laat hopelijk nog even op zich wachten.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:43:05 #87
409579 LuDann
All the way
pi_153953601
MM een goede groeiecho! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:56 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik denk serieus gegroeid, het is niet warmteafhankelijk heb ik het idee. Als ik google mag geloven trekt het niet meer weg ook :o Dat biedt op zich shopmogelijkheden *O* maar ik vind het ook wel jammer van mijn huidige schoenen.

Ja, dat is zeker zonde van je huidige schoenen! :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Deze mijlpaal heb ik nog nooit gehaald! O.o

_O-
Ik ook niet hoor! :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:03 schreef Sethiwe het volgende:
Kuukske fijn van de goede seo.

Ludann dat is wel rot om te horen, hopelijk gaat een keizersnede niet nodig zijn. Wat is eigenlijk de reden dat partner erbij algehele narcose niet bij mag zijn en bij een ruggenprik wel?

Hier nog laatste vakantie dagje, zittend in de schaduw prima uit te houden. Zwembadje alvast opgezet, zodat ik af en toe een verkoelende duik kan nemen.
Ik denk omdat het best heftig kan zijn om iemand geïntubeerd te zien liggen en dan opengesneden (om het maar even cru te zeggen :+). Bovendien kun je als partner niets doen op zo'n moment natuurlijk. Bij een ruggenprik kun je met elkaar praten en kan de partner steun geven.

Kazy en Kris allebei krampjes! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef Stippelrientje het volgende:

O+ O+ O+ O+ O+
  dinsdag 30 juni 2015 @ 14:50:29 #88
409579 LuDann
All the way
pi_153953771
Vluchttas moet ik hier ook gaan klaarzetten, vanwege de EDS zou elk moment vanaf vrijdag (dan ben ik 35 weken) een 'normale' termijn zijn. Ik ben er alleen tot nu toe te lui voor geweest. :+

Heb ook geen enkel voorgevoel over wanneer de baby zou kunnen komen. Kan vroeg zijn, kan laat zijn.

We moeten eigenlijk nog best wel wat doen ook... Van het weekend maar eens de base voor het autostoeltje in de auto zetten, is dat in ieder geval gedaan. Dan nog in de geboortekaartjes duiken, eindelijk de knoop doorhakken waar het op namen aankomt, bed op klossen zetten, de laatste kleertjes wassen... Ik word al moe als ik eraan denk. :')
pi_153953983
O god nee, geen foto met de ipad nog. Ik denk dat ik daar ook heel vriendelijk voor bedank. :P

Hier een halve sticker bij de vk. Bloeddruk van 140/80. Dus ik mag donderdag weer terug om een plasje in te leveren en bloeddruk nog een keer te laten meten. En daardoor heb ik nu ineens zo'n realitycheck; ik word echt écht bijna mamma. En daar word ik dan weer overdreven emotioneel van. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 30 juni 2015 @ 15:21:45 #90
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153954269
Ik moet nog steeds betalen als ik ga plassen bij de V&D en Hema :(. De baliedame bij de Jumbo was dan wel weer heel snel met me de sleutel van het toilet geven ^O^

Hier is de 32w groeiecho trouwens wel 'standaard', net als de 36w liggingsecho. Ze zullen er wel een labeltje aanhangen, maar ik hoef iig niet te betalen, en ik heb er zelf ook niet om gevraagd.

Over zenuwachtige mannen: Ik was vandaag alleen in zkh, en vriend wilde zo ongeveer elke 15 minuten updates :D (na echo, na gesprek assistente, na gesprek verpleegkundige, en na gesprek gynaecoloog...). Kreeg nog een toffe foto mee (zwaai zwaai :D):

- poef - photobucket snapt t niet als ik knip, helaasch

Mijn bloeddruk was trouwens wel heel langzaam aan het stijgen (onderdruk van 75-76-78-79-82-84, kon de historie in mijn dossier zien). Nog geen reden voor paniek volgens de gyn, maar dat zit me dan toch niet helemaal lekker...

Over 2 weken terug, als ie dan weer hoger is, vraag ik wel naar wat en hoe, bij J. ging het ook van redelijk normaal naar veel te hoog in een paar dagen :(

[ Bericht 6% gewijzigd door mousemicky op 30-06-2015 18:05:52 ]
pi_153954280
Oh balen van de halve sticker Krisvc! En ja, dat duurt echt niet zo lang meer ;)

Vluchttas is voor het grootste deel klaar hier. Het ligt allemaal op de commode. Maar moet nog even kijken of het allemaal in de luiertas kan en zo ja, dan moet daar nog even zo'n geurbuideltje in want hij stinkt naar nieuw.. Maar bij nood ligt alles wel bij elkaar ;)

Net ook 90% van de enveloppen geschreven en postzegels besteld, dus dat scheelt ook weer!

Verder geen last van de warmte, hier in huis is het heerlijk koel!
pi_153954492
Kuukske mooi van de SEO!

Sara die mijlpaal mot ik ook. In de trein plassen is een drama. Zie maar nog in de wc te komen met een dikke buik

Stippelrientje gelukkig heb je nog een preview gekregen.

En Mouse O+

Ik zit nu in de schaduw met een kan koud water. De trein was niet te harden. Normaal staat de airco loeihard aan. Mensen op werk die ik niet goed ken vragen nu wel oh jij moet zeker wel heel snel bevallen _O- . Als ik dan mijn UD vertel zijn ze in shock :D
pi_153954639
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nee, alleen als er reden voor is om aan effe te checken of alles wel goed groeit. Bij mij was met 30 weken de buik te klein ten opichte van het gemiddelde, dus een extra echo. Toen bleek dat de baby wel groot genoeg was en verder ook genoeg vruchtwater enzo. Dus zolang mijn buik nu verder doorgroeit op z'n eigen lijntje, hoef ik verder geen groeicho's meer.
Maarr het lijkt me logisch dat je als buik maar 1 cm groeit in 3 weken, ze even willen kijken of er wat is.
Hmm.. Dat heeft ze me zo niet gezegd. ZE zei: Voor nu is alles netjes!

@ moysemickey
Dat inderdaad. Met 32 wkn groeiecho en met 36 wkn liggingsecho. Dat zei ze straks ook. Volgens mij was dat vorige zwangerschap ook zo.
pi_153954768
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:46 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Hmm.. Dat heeft ze me zo niet gezegd. ZE zei: Voor nu is alles netjes!

@ moysemickey
Dat inderdaad. Met 32 wkn groeiecho en met 36 wkn liggingsecho. Dat zei ze straks ook. Volgens mij was dat vorige zwangerschap ook zo.
Ah, dan is het bij jouw praktijk gewoon anders. Ik dacht dat het overal hetzelfde was, maar blijkbaar niet dus.
pi_153954770
O+ voor zenuwachtige mannen!

Net 15 min met zoon in mijn auto gezeten zonder airco. Bah! Hij had gewoon z'n hoofd nat toen we thuiskwamen. Ik vind t niet prettig zo in de auto te zitten met hem. Zelf heb ik er nog niet zo last van. Morgen zwembadje in de tuin.
pi_153954793
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:52 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ah, dan is het bij jouw praktijk gewoon anders. Ik dacht dat het overal hetzelfde was, maar blijkbaar niet dus.
Wel raar dat t niet overal t zelfde is
pi_153954798
Mooie echofoto MM!

Wat leuk Stippel dat jullie het gezichtje eindelijk hebben kunnen zien én dat er al gelijkenissen met papa zichtbaar zijn O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:41 schreef Krisvc het volgende:

Kazy, krampjes, yay! *O*
Ik doe mee. :P
Gezellig! *O* Het is hier alweer gezakt.
Man gelijk in de zenuwen toen ik appte dat ik wat kramp had. Hij hing gelijk aan de telefoon en ik moest beloven dat ik de vk ging bellen als ik me ongerust ging maken of als het erger werd. Och arme.. Dat wordt wat als de bevalling echt begint :D Normaal is hij degene die rustig blijft en ben ik degene die loopt te hyperen.
pi_153956131
MM: je naam is volledig in beeld op de echo-foto. Maakt mij verder niks uit maar wist niet of je dat in de gaten had.
Mooi plaatje hoor van jullie kindje!! En fijn dat alles goed is!
pi_153956216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:36 schreef Daui het volgende:

Sara die mijlpaal mot ik ook. In de trein plassen is een drama. Zie maar nog in de wc te komen met een dikke buik

Erin komen lukt nog wel, maar als je er dan in bent is het toilet óf te vies, óf er is geen wc papier, of geen water om je handen te wassen...
Daarbij is ook de helft van de treintoiletten permanent bezet of buiten gebruik, lijkt het wel. Gelukkig werk ik meestal thuis ;)
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:01:01 #100
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153957384
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
MM: je naam is volledig in beeld op de echo-foto. Maakt mij verder niks uit maar wist niet of je dat in de gaten had.
Mooi plaatje hoor van jullie kindje!! En fijn dat alles goed is!
:( Ik had m aangepast, maar b.ijkbaar heeft dat even niet gepakt in photobucket :(

ff fixen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')