Zomer.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
LB!!!![]()
![]()
voor alle goede echo's en berichten.
voor de dames die al flink zitten te puffen vandaag.
Ondanks dat ik nog helemaal geen buik heb, vind ik het met die misselijkheid en moeheid ook best pittig... Maar zomer!Daar word ik wel blij van.
Ja. Handen en ogen van lief hebben hetzelfde effect.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ze voelen het echt he? Die buikbaby's? Wanneer je de videocamera op je telefoon aanzet. Complete verbouwingen hier en zodra ik op het rode knopje druk ligt meneer of mevrouw weer stil
+1, tot frustratie van vriendquote:Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja. Handen en ogen van lief hebben hetzelfde effect.
Ja, dat blijft ook lastig inderdaad! De laatste tijd gaat vriend 's ochtends als de wekker gaat nog een tijdje rustig met zijn hand op mijn buik liggen, dan komt er na een paar minuten altijd wel bewegingquote:Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja. Handen en ogen van lief hebben hetzelfde effect.
Briljant. Dat had ik nou nooit zelf bedacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:15 schreef Mariposas het volgende:
Wat een klotenacht zeg.Werd steeds wakker omdat ik moest plassen, maar het was steeds maar een beetje. Uiteindelijk om 5 uur uit bed gegaan en staand geprobeerd met die MvM kan die ik nog had liggen, pies ik zo dat ding halfvol.
voorlopig dus alleen maar naar het mannentoilet voor een urinoir.
Succes!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:20 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Om half 9 de SEO, in ieder geval op tijd wakker.
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:20 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Om half 9 de SEO, in ieder geval op tijd wakker.
Ik ben in eerste instantie langzaam gaan afbouwen, maar de klachten (vooral brandend maagzuur) kwamen terug. Op advies van de huisarts slik ik ze dus nog steeds.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:08 schreef pinquit het volgende:
Silicilia, waarom ben je die pillen blijven gebruiken? Bleef je na je zwangersxhap maagpijn houden?
Ik zou het even met je huisarts besprekenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:19 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Ik ben in eerste instantie langzaam gaan afbouwen, maar de klachten (vooral brandend maagzuur) kwamen terug. Op advies van de huisarts slik ik ze dus nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |