Met de buikbaby gaat het heel goed. Hij beweegt, maar niet extreem veel. Het is een rustige boiiiquote:Op maandag 29 juni 2015 15:02 schreef Mineola het volgende:
[..]![]()
Superherkenbaar, dat cynische en idd die focus op leuke dingen helpt dan. Maar ondanks dat het best ok gaat, lijkt me het toch best heftig hoor. Je bedrijf is toch ook je kindje lijkt me. Sterkte!
Hoe is het met de baby? Lekker beweeglijk? Grote zus die over je buik aait en zo?
Klopt. Heeft volgens mij met drukpunten te maken. Iets onder je matras ondersteunt de benen gelijkmatig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
Even een vraag tussendoor: hoe werkt dat nou met vocht in je enkels en omhoog slapen? Ik meen me te herinneren dat direct op een kussen weer niet goed was. Moet er dan iets onder je matras zodat die hoger ligt?
Echt, ik kan morgen geen schoenen aan zo dik zijn mijn voeten momenteel..
Ik slaap al maanden met het voeteneind van m'n bed iets omhoog, anders krijg ik last van m'n rug (of bekken, iets in die buurt iig) als ik op m'n rug lig en probeer te bewegen. Van dikke voeten had ik tot vanavond nog geen last gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
Even een vraag tussendoor: hoe werkt dat nou met vocht in je enkels en omhoog slapen? Ik meen me te herinneren dat direct op een kussen weer niet goed was. Moet er dan iets onder je matras zodat die hoger ligt?
Echt, ik kan morgen geen schoenen aan zo dik zijn mijn voeten momenteel..
Gefeliciteerd! Leuk om hier weer een man te hebben posten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:54 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom mij ook even melden als vriend van een zwangere vrouw, het is wel pril allemaal, sinds oktober is ze met de pil gestopt, en afgelopen donderdag een licht streepje.
Afgelopen zaterdag nog een keer gedaan en toen was het een dikke streep.
Ik ben 32, vriendin bijna 35.
Het is voor ons de eerste, spannende en interessante tijden breken aan, ik lees hier graag mee, wellicht kan ik er wat van leren en ook mijn ervaringen met jullie delen.
Overigens valt het mij op dat alles snel gaat, vrouw is als we terug reken een week of 3 zwanger, maar ze heeft echt al wat buikkrampjes soms, vanochtend voor de eerste keer misselijk.
En die borsten, WOW, gewoon een half cupmaatje erbij in de derde week, is dat normaal?
(spaar mij een beetje, ik ben man he)
En als je hoger ligt dan is het nog warmer!quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom junkie! Je begint overigens de zwangerschapsweken te tellen vanaf de 1e dag van de menstruatie. Ik vermoed dat je nog 2 weken bij die 3 moet optellen. Dan is ze 5 weken zwanger. Kijk, dat schiet al op he?![]()
Succes zo, LuDann!
Dat vakantiegevoel krijg ik ook van dit weer, Limone! Gelukkig maar, want een (zon)vakantie zit er niet in dit jaar.waar gaan jullie naar toe?
Dit was een pittige nacht, qua warmte. En dan wordt het nog warmer/blijft het zo. Het is alsof ik weer in Thailand in een goedkope dorm lig, alleen daar was nog een ventilator.![]()
Ook een bijzondere ervaring om weer op een hoogslaper te slapen, bedverhogers sinds gisteren onder bed.
*Schudt hand*quote:
Slippers, check. Dat gaat gezeur opleveren met mijn bazin, maar het was of dit, of thuisblijven. 't is geen doen dit; collega's waren ook ziek van de warmte gisteren (een enkeling tot spugens aan toe). Nu hoef ik echt geen voorkeursbehandeling omdat ik zwanger ben, maar het is gewoon onverantwoord om zo te moeten werken, zeker zwanger.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik slaap al maanden met het voeteneind van m'n bed iets omhoog, anders krijg ik last van m'n rug (of bekken, iets in die buurt iig) als ik op m'n rug lig en probeer te bewegen. Van dikke voeten had ik tot vanavond nog geen last gehad.
Ik draag als ik niet hoef te werken eigenlijk altijd slippers (hoef ik niet moeilijk te doen met aantrekken, uit luiheid dus). Is dat anders een optie voor je? Bij zulk weer moeten ze daar op je werk maar een beetje begrip voor hebben imo, zou ik nu ook gedaan hebben als ik nog zou werken, ook al is dat eigenlijk verboden.
LB Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik mag hier ook weer komen meeschrijven![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef Limone het volgende:
Weetje wat ik het allerleukste vind aan dit weer? Dat mijn dreumes in haar blootje over het balkon rent en in en om het badje speelt en vervolgens binnen op het kleedje dat ik net heb gewassen, plast. Het zijn net poezen, die kinderen.
Dit dacht ik ook afgelopen nacht, meerdere keren. Ik miste alleen het geluid van lawaaierige nachtdieren en de rondkruipende insecten, maar daar ben ik niet zo rouwig omquote:Op donderdag 2 juli 2015 06:18 schreef Mariposas het volgende:
Dit was een pittige nacht, qua warmte. En dan wordt het nog warmer/blijft het zo. Het is alsof ik weer in Thailand in een goedkope dorm lig, alleen daar was nog een ventilator.
Ghehequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:06 schreef Estrys het volgende:
Mijn man moest gisteren een sollicitant interviewen op het werk. Dat doet hij dus in slippers en korte broek, echt hij ziet eruit alsof ie naar het strand gaat 's ochtendsen die arme sollicitant in pak, zit je dan helemaal bezweet in je pak tegenover zo'n strandganger
![]()
Ik droomde vannacht dat ik (alleen) onderweg naar huis was en op de doorgaande weg hier in de wijk opmerkte dat ik aan het bevallen was en dat ik het hoofdje al kon voelen.
Nouja dat verschilt per persoon. Ik heb wel eens zwangeren gehad die (naar mijn mening) maar minimaal vocht vasthielden maar die echt wel klaagden over behoorlijke pijn. Ik heb zelf flink vocht vastgehouden maar heb daar nooit pijn bij gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:18 schreef Estrys het volgende:
Doet dat pijn? Vocht vasthouden? Ik hou nooit echt vocht vast. Niet zichtbaar in ieder geval.
Wel enorm benauwd nu, net naar school gefietst en terug maar ik hijg echt als een oud renpaard. Ik ga zo eens rustig wat werken en dan straks lekker tussendoor met mijn voetjes in een bak water. rustig aan vandaag, ik hoef geen voorkeursbehandeling op het werk, die creëer ik zelf wel
Ik wacht geduldig af tot een foto met De Naam in je beenquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:13 schreef mignonne het volgende:
en ik heb er 1,5 kilo bij sinds gister![]()
Volgens mij is er nog niets bijzonders te zien aan mn voeten, maar mn benen tintelen wel een beetje. Dus het vocht zal er wel lekker in slaan de komende dagen
ik ben benieuwd
Bij mij niet echt pijn. Het is meer een gevoel dat er iets in de weg zit bij het lopen of draaien met mijn voeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:18 schreef Estrys het volgende:
Doet dat pijn? Vocht vasthouden? Ik hou nooit echt vocht vast. Niet zichtbaar in ieder geval.
Wel enorm benauwd nu, net naar school gefietst en terug maar ik hijg echt als een oud renpaard. Ik ga zo eens rustig wat werken en dan straks lekker tussendoor met mijn voetjes in een bak water. rustig aan vandaag, ik hoef geen voorkeursbehandeling op het werk, die creëer ik zelf wel
We hebben nog geen naamquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot een foto met De Naam in je been
tempting!quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:25 schreef Estrys het volgende:
Krijgen we straks een foto met 'DE' en 'NAAM' in je been
Maakt either way niet uit. Als je scheurt dan scheurt het open zeg maar en de open delen hecht je aan elkaar, daar zit sowieso geen haargroei dus och. Das echt aan jezelf wat je zelf fijn vindt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef SaskiaR het volgende:
Oh mignonne, nu je hier toch bent: is het voor de vk handig als mijn onderkant netjes geschoren is? Of is een oerwoud geen probleem?
(kan me voorstellen dat hechten makkelijker is met weinig begroeiing).
Wat dacht je van die bermuda triangle, vanwege dat slechte zicht?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:36 schreef Mariposas het volgende:
Heb je geen voorkeur voor een bepaald scheerpatroon, mignonne?
[ afbeelding ]
De rockstar lijkt me wel wat, maar het zicht is momenteel een beetje slecht bij mij.Dus wellicht toch de liefdesdriehoek, ook wel heel toepasselijk.
Die vind k wat minder, daar verdwijnt mn hechtdraad inquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wat dacht je van die bermuda triangle, vanwege dat slechte zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |