abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153990316
2015

7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari: Svane
14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

3 maart: L0t..
5 maart: LadyBlack

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!
pi_153990348
Mijn laatste post:

quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:02 schreef Mineola het volgende:

[..]

:*

Superherkenbaar, dat cynische en idd die focus op leuke dingen helpt dan. Maar ondanks dat het best ok gaat, lijkt me het toch best heftig hoor. Je bedrijf is toch ook je kindje lijkt me. Sterkte!

Hoe is het met de baby? Lekker beweeglijk? Grote zus die over je buik aait en zo? O+

Met de buikbaby gaat het heel goed. Hij beweegt, maar niet extreem veel. Het is een rustige boiii 8-)

Bedrijfsbaby voelt al een tijdje niet meer als een kindje, meer als een puist tussen mijn schouderbladen. Nog even en ik mag ‘m uitknijpen! Maar de virtuele aaien-over-mijn-bol doen goed. Ik vond het maar een rare emotionele achtbaan. Ik heb er veel van geleerd, zullen we maar zeggen. ;)

---

Oh jongens, ik kan wel wat met dit weer! Eigenlijk kan ik met al het weer wel wat. Ik hou van weer. Weer O+ Mooie generale repetitie voor onze vakantie. Ik merk wel dat ik wel een tandje rustiger moet lopen. Ik dacht even snel naar de HEMA te wandelen, maar toen ik daar was voelde ik mij toch wel een beetje high. :')

Weetje wat ik het allerleukste vind aan dit weer? Dat mijn dreumes in haar blootje over het balkon rent en in en om het badje speelt en vervolgens binnen op het kleedje dat ik net heb gewassen, plast. Het zijn net poezen, die kinderen.
pi_153990385
Leuk Bloesem! Een novembermeisje. O+
pi_153990637
Even een vraag tussendoor: hoe werkt dat nou met vocht in je enkels en omhoog slapen? Ik meen me te herinneren dat direct op een kussen weer niet goed was. Moet er dan iets onder je matras zodat die hoger ligt?

Echt, ik kan morgen geen schoenen aan zo dik zijn mijn voeten momenteel.. :X
pi_153990737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
Even een vraag tussendoor: hoe werkt dat nou met vocht in je enkels en omhoog slapen? Ik meen me te herinneren dat direct op een kussen weer niet goed was. Moet er dan iets onder je matras zodat die hoger ligt?

Klopt. Heeft volgens mij met drukpunten te maken. Iets onder je matras ondersteunt de benen gelijkmatig.
pi_153991094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:

Ik slaap al maanden met het voeteneind van m'n bed iets omhoog, anders krijg ik last van m'n rug (of bekken, iets in die buurt iig) als ik op m'n rug lig en probeer te bewegen. Van dikke voeten had ik tot vanavond nog geen last gehad.

Ik draag als ik niet hoef te werken eigenlijk altijd slippers (hoef ik niet moeilijk te doen met aantrekken, uit luiheid dus). Is dat anders een optie voor je? Bij zulk weer moeten ze daar op je werk maar een beetje begrip voor hebben imo, zou ik nu ook gedaan hebben als ik nog zou werken, ook al is dat eigenlijk verboden.
pi_153993948
Ik kom mij ook even melden als vriend van een zwangere vrouw, het is wel pril allemaal, sinds oktober is ze met de pil gestopt, en afgelopen donderdag een licht streepje.
Afgelopen zaterdag nog een keer gedaan en toen was het een dikke streep.
Ik ben 32, vriendin bijna 35.

Het is voor ons de eerste, spannende en interessante tijden breken aan, ik lees hier graag mee, wellicht kan ik er wat van leren en ook mijn ervaringen met jullie delen.
Overigens valt het mij op dat alles snel gaat, vrouw is als we terug reken een week of 3 zwanger, maar ze heeft echt al wat buikkrampjes soms, vanochtend voor de eerste keer misselijk.
En die borsten, WOW, gewoon een half cupmaatje erbij in de derde week, is dat normaal?

(spaar mij een beetje, ik ben man he :P)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 2 juli 2015 @ 05:47:34 #8
409579 LuDann
All the way
pi_153996402
Zou gewoon lekker op je slippers gaan werken inderdaad, sillie!
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 00:54 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom mij ook even melden als vriend van een zwangere vrouw, het is wel pril allemaal, sinds oktober is ze met de pil gestopt, en afgelopen donderdag een licht streepje.
Afgelopen zaterdag nog een keer gedaan en toen was het een dikke streep.
Ik ben 32, vriendin bijna 35.

Het is voor ons de eerste, spannende en interessante tijden breken aan, ik lees hier graag mee, wellicht kan ik er wat van leren en ook mijn ervaringen met jullie delen.
Overigens valt het mij op dat alles snel gaat, vrouw is als we terug reken een week of 3 zwanger, maar ze heeft echt al wat buikkrampjes soms, vanochtend voor de eerste keer misselijk.
En die borsten, WOW, gewoon een half cupmaatje erbij in de derde week, is dat normaal?

(spaar mij een beetje, ik ben man he :P)
Gefeliciteerd! Leuk om hier weer een man te hebben posten. :Y

Wat er met je vriendin haar borsten gebeurd is normaal ja. Het verschilt erg per vrouw wanneer en hoeveel ze groeien dus niks is raar.

En wen er maar vast aan, de klachten. ;) Ook al is ze nog niet zo lang zwanger, haar lichaam zit bomvol hormonen en is keihard aan het werk om jullie baby te bouwen.

Voor de meeste vrouwen voelt het alsof de tijd het eerste trimester (of in ieder geval tot aan de termijn echo) langzaam gaat.
  donderdag 2 juli 2015 @ 05:53:41 #9
409579 LuDann
All the way
pi_153996409
Ik heb om 10:30 een afspraak + groeiecho. Beetje aftellen tot dan, vriend is al vroeg de deur uit gegaan en ik ben klaarwakker.
  donderdag 2 juli 2015 @ 06:18:11 #10
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153996455
Welkom junkie! Je begint overigens de zwangerschapsweken te tellen vanaf de 1e dag van de menstruatie. Ik vermoed dat je nog 2 weken bij die 3 moet optellen. Dan is ze 5 weken zwanger. Kijk, dat schiet al op he? :P

Succes zo, LuDann!

Dat vakantiegevoel krijg ik ook van dit weer, Limone! Gelukkig maar, want een (zon)vakantie zit er niet in dit jaar. :+ waar gaan jullie naar toe?

Dit was een pittige nacht, qua warmte. En dan wordt het nog warmer/blijft het zo. Het is alsof ik weer in Thailand in een goedkope dorm lig, alleen daar was nog een ventilator. :')
Ook een bijzondere ervaring om weer op een hoogslaper te slapen, bedverhogers sinds gisteren onder bed.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153996474
Welkom junkie!

Had gehoopt op een verkoelend briesje deze ochtend.
Thailand O+ Azië O+
Nu heb ik zin om naar huis te gaan, mijn rugzak in te pakken en het vliegtuig te nemen
pi_153996620
Goedemorgen, onze zoon slaapt normaal op zolder maar logeert nu even op een matrasje in onze slaapkamer. Vannacht kroop hij naast me. Pfff veel te warm. Dus ben ik op zijn matras gaan liggen. Nu werd ik wakker zonder pijn in mijn rug :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153996632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 06:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom junkie! Je begint overigens de zwangerschapsweken te tellen vanaf de 1e dag van de menstruatie. Ik vermoed dat je nog 2 weken bij die 3 moet optellen. Dan is ze 5 weken zwanger. Kijk, dat schiet al op he? :P

Succes zo, LuDann!

Dat vakantiegevoel krijg ik ook van dit weer, Limone! Gelukkig maar, want een (zon)vakantie zit er niet in dit jaar. :+ waar gaan jullie naar toe?

Dit was een pittige nacht, qua warmte. En dan wordt het nog warmer/blijft het zo. Het is alsof ik weer in Thailand in een goedkope dorm lig, alleen daar was nog een ventilator. :')
Ook een bijzondere ervaring om weer op een hoogslaper te slapen, bedverhogers sinds gisteren onder bed.
En als je hoger ligt dan is het nog warmer! :+

We gaan naar Toscane! Ik heb er zo veel zin in. Ik ben al een maand bezig met voorbereiden en inpakken. :') O+

Welkom Junkiexp! En gefeliciteerd. :)
pi_153996730
Junkie: gefeliciteerd en welkom! Zoals Mariposas al schrijft klonk het uit jouw post of jullie de 2 'bonusweken' nog niet meetelden. Dat is dan ineens een mooie stap vooruit :).
En die borsten, dat is herkenbaar. Ik moest bij 8 weken echt nieuwe bh's kopen en bij 13 weken weer... Ik dacht, ik bereid je vast voor ;).

LuDann: succes vandaag!

IMA: jij vroeg nog hoe het ging. Gisteravond lauw gedoucht en om 21.00 uur op bed gaan liggen. Toen toch de vk gebeld omdat de harde buiken bleven komen. Afgesproken vandaag NIETS te doen en ze belt straks hoe het gaat. Als het niet over is, wil ze een CTG? Maar het is een stuk minder dan gisteren :).
pi_153996748
Malteser rustig aan dan he!

:W junkie

Slecht geslapen...
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:17:02 #16
409579 LuDann
All the way
pi_153997153
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 07:32 schreef gestreeptestoel het volgende:

Slecht geslapen...
*Schudt hand*

Boh, maar goed dat ik straks al een afspraak heb staan want ik ben me opeens toch een partij beroerd... Misselijk, diarree, harde buiken. Blegh.
pi_153997182
Ik ben niet gemaakt voor dit weer. Hoogzwanger vind ik er nog veel minder aan. }:| En ja, ik mag klagen over warm weer, ik *; koud weer en sneeuw :P Vanmiddag weer richting vk voor een bloeddruk en urinecheck. Maak me na het ziekenhuis gister echter nergens meer druk om. :)

Malteser, wil ze dat je nog even langskomt ook al is het minder? Fijn dat het in ieder geval iets af is genomen.

Welkom Junkie!

Estrys, tijd voor een nieuw matras?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153997499
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:11 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik slaap al maanden met het voeteneind van m'n bed iets omhoog, anders krijg ik last van m'n rug (of bekken, iets in die buurt iig) als ik op m'n rug lig en probeer te bewegen. Van dikke voeten had ik tot vanavond nog geen last gehad.

Ik draag als ik niet hoef te werken eigenlijk altijd slippers (hoef ik niet moeilijk te doen met aantrekken, uit luiheid dus). Is dat anders een optie voor je? Bij zulk weer moeten ze daar op je werk maar een beetje begrip voor hebben imo, zou ik nu ook gedaan hebben als ik nog zou werken, ook al is dat eigenlijk verboden.
Slippers, check. Dat gaat gezeur opleveren met mijn bazin, maar het was of dit, of thuisblijven. 't is geen doen dit; collega's waren ook ziek van de warmte gisteren (een enkeling tot spugens aan toe). Nu hoef ik echt geen voorkeursbehandeling omdat ik zwanger ben, maar het is gewoon onverantwoord om zo te moeten werken, zeker zwanger.
pi_153997531
Bij ons gelukkig geen kledingvoorschriften. Dus slippers mag gewoon. Ik ga thuiswerken vandaag. Daar is het binnen max 25 graden. Op werk minstens 30 nu al en dat loopt alleen maar op.
pi_153997625
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!

Ik mag hier ook weer komen meeschrijven O+ O+
LB Gefeliciteerd!! *O*
pi_153997631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef Limone het volgende:

Weetje wat ik het allerleukste vind aan dit weer? Dat mijn dreumes in haar blootje over het balkon rent en in en om het badje speelt en vervolgens binnen op het kleedje dat ik net heb gewassen, plast. Het zijn net poezen, die kinderen.
:D

En dat tandje rustiger ja. Wat ik elke dag opnieuw moet bedenken ook }:|
Fijn van buik én bedrijfsbaby!

quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 06:18 schreef Mariposas het volgende:
Dit was een pittige nacht, qua warmte. En dan wordt het nog warmer/blijft het zo. Het is alsof ik weer in Thailand in een goedkope dorm lig, alleen daar was nog een ventilator.
Dit dacht ik ook afgelopen nacht, meerdere keren. Ik miste alleen het geluid van lawaaierige nachtdieren en de rondkruipende insecten, maar daar ben ik niet zo rouwig om :+

Maar het mag van mij wel weer een tandje koeler. Ik trek het niet zo goed merk ik, alleen al omdat ik voor mijn doen heel slecht slaap en dat zn weerslag heeft op mijn energie en humeur.

Op mijn werk is het prima gelukkig, overal airco. De reis naar mn werk is wat minder alleen, met fiets en allerhande soorten ov het halve land door :X En slippers vind ik niet kunnen op mn werk, dus ik wissel ze om voor nette schoenen zodra ik binnenstap :D
pi_153997678
Mijn man moest gisteren een sollicitant interviewen op het werk. Dat doet hij dus in slippers en korte broek, echt hij ziet eruit alsof ie naar het strand gaat 's ochtends 8)7 en die arme sollicitant in pak, zit je dan helemaal bezweet in je pak tegenover zo'n strandganger _O-

Ik droomde vannacht dat ik (alleen) onderweg naar huis was en op de doorgaande weg hier in de wijk opmerkte dat ik aan het bevallen was en dat ik het hoofdje al kon voelen. :{w
pi_153997741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:06 schreef Estrys het volgende:
Mijn man moest gisteren een sollicitant interviewen op het werk. Dat doet hij dus in slippers en korte broek, echt hij ziet eruit alsof ie naar het strand gaat 's ochtends 8)7 en die arme sollicitant in pak, zit je dan helemaal bezweet in je pak tegenover zo'n strandganger _O-

Ik droomde vannacht dat ik (alleen) onderweg naar huis was en op de doorgaande weg hier in de wijk opmerkte dat ik aan het bevallen was en dat ik het hoofdje al kon voelen. :{w
Ghehe :D nouja beter zo dan andersom, dat je als sollicitant denkt van fuck het ik ga in mn strandoutfit en dat je dan tegenover zo'n strak-in-t-pak commissie zit :')
:)
pi_153997754
en ik heb er 1,5 kilo bij sinds gister :') :D Volgens mij is er nog niets bijzonders te zien aan mn voeten, maar mn benen tintelen wel een beetje. Dus het vocht zal er wel lekker in slaan de komende dagen :9 ik ben benieuwd :+
:)
pi_153997781
Ik houd ook zo van winter en onder dekentjes en sloffen en warme sokken, dit weer is niet aan mij besteed. :+ Ov is een hel he Mineool! Gisteren anderhalf uur in een stoptrein gezeten zonder airco in de zo'n omsingeld door friet etende mensen en ik begaf het bijna!

Bloesem een meiske jaaaaaaa! Wat leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')