Op dit moment zijn er nog teveel beren op de wegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:10 schreef Krisvc het volgende:
Ben je er al uit wat je met het zwembad doet Estrys?
Ik denk dat ik een beetje last heb van de verlofblues. Alles is klaar, ik kan niks meer en ik verveel me de tandjes. Ik wil een baby.
Het ziet er oprecht goddelijk uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dames! Als hij het kan..![]()
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:56 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik je nu met hetzelfde hartverscheurende 1e-wereldprobleem opzadel, maar dit is 'em...
[ afbeelding ]![]()
Limone, mocht je hem vinden in maat 56, (of 62, dan slaan we hem wel om) dan zijn mijn hormonen je eeuwig dankbaar...![]()
Helaasch! Ik heb drie rondjes rond het hek gelopen, maar de broek was er echt niet. De poezentrui was er nog wel.quote:
In het CAMPINGrestaurant zeg je he... Joh ik weet niet op wat voor een campings jij komt maar over het algemeen loopt het gros daar op crocs of andersoortige slippers.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:31 schreef Limone het volgende:
[..]
[..]
Helaasch! Ik heb drie rondjes rond het hek gelopen, maar de broek was er echt niet. De poezentrui was er nog wel.![]()
Over fwp gesproken: ik heb nette, platte, schoenen gekocht.RIP huwelijk, maar ik wil er ook nog een beetje knap bijzitten in het campingrestaurant en mijn bekken kan echt niet meer op hakken lopen. Gek is dat. Vorige zwangerschap heb ik tot het einde op hakken kunnen lopen, maar nu kom ik na een dag op palen niet normaal mijn bed meer uit. Mijn man reageerde wel zeer begripvol. (hij vindt ballerina's een goede reden voor een scheiding).
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512![]()
Doe mij maar het opblaaszwembad in de tuin.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
https://twitter.com/_nickmuller_/status/616914215098560512
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo terug van het ziekenhuis! Eindelijk een keer zonder poespas.
Bd was 130/95, urine schoon van eiwitten en zit nu met 27w3d nog 0,1 kilo onder mijn startgewicht.
Ons meisje groeit op haar eigen lijntje. Beentjes net wat onder de onderlijn, hoofdje gemiddeld buikje nu net iets tussen de midden en onderlijn. Niet iets waar de gyn zich nu zorgen om maakt maar wel iets wat hij goed in de gaten wilt gaan houden. Dus nu over anderhalve week weer een afspraak.
Nu weer verder rustig aan doen voor de ventilator!
Ik zit in de ziektewet inderdaad. Nadat er teveel eiwitten in mijn urine zaten heb ik gezegd dat ik werken niet meer zie zitten. Ik werkte flexibel en zou nog anderhalve maand moeten werken tot mijn vontract zou aflopen en ik er dus uit zou liggen. Dat bij elkaar was het mij niet waard om door te gaan met werken en daar ook nog eens spanning of stress door te ervaren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:17 schreef Mineola het volgende:
Thanks voor t kijken Limoontje! Het had me eerlijk gezegd ook verbaasd, dat broekje en de meeste kattenkleertjes heb ik al een maand niet meer gezien bij een Hemaoveral op!
Fijn dat je goeie schoenen heb gevonden! (Het is niet je eigen bruiloft toch?) Voor een campingrestaurant vind ik het meer dan prima klinken
Het is dat ik m'n schoenen dus niet echt lekker meer pas, maar hakken gaan nog prima. Ik moet wel, m'n nette zomerschoenen zijn allemaal met behoorlijke hak. Van ballerina's stierven al heel snel mijn tenen af![]()
Goed nieuws Joycie, fijn! Lekker t weekend in zoJij bent neem ik aan al met verlof toch, met je ziekenhuistripjes steeds? Of in de ziektewet, hoe werkt dat? Met je vriend alles ok ook?
Mariposas, veel plezier! Het is borrel en bbqweek, ik had m ook
Yummie! Ik heb gisteren ook meloen uit de vriezer op. Was erg lekker en koudquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
![]()
* Stippelrientje schuift een bak mango ijs toe.. die heb je wel verdient!
Ik heb net een bbq-worstje opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:44 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik las dit en kreeg meteen trek in BBQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |