abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:02:11 #176
409579 LuDann
All the way
pi_154013206
Fijn dat alles goed bleek Kris. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:51 schreef 1stGirl het volgende:
Ben helemaal van slag af, mijn konijn lag dood in zijn hok :'( :'(
Oh jeetje, wat verdrietig. ;(
pi_154014323
Konijnen kunnen heul slecht tegen warmte. Had je wat verkoelends in zn hok gelegd? Da's wel echt nodig nu. :)
pi_154014902
Voor zwangeren in R'dam. Nieuwe praktijk, spreekt mij wel aan :) als ze hier zouden zitten ging ik daar onder zorg ♡

http://www.verloskundigenaandemaas.nl
:)
pi_154015099
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:41 schreef -Spring het volgende:
Konijnen kunnen heul slecht tegen warmte. Had je wat verkoelends in zn hok gelegd? Da's wel echt nodig nu. :)
Ietwat laat he!
pi_154016117
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:08 schreef Svane het volgende:

[..]

Ietwat laat he!
Misschien voor het opbaren wel handig? :@
pi_154016205
Maar zonder dollen. Sterkte 1stGirl, wat zielig.
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:46:31 #182
409579 LuDann
All the way
pi_154018274
Weer even naar het ziekenhuis geweest met voorweeën die elke 3 tot 5 minuten komen en zo'n 30 seconden duren. Niet heel pijnlijk maar gevoeliger dan harde buiken. Geen ontsluiting dus we zijn weer naar huis gegaan. Even afwachten of het weer ophoudt of dat het doorzet.
pi_154018708
:o Spannend LuDann! Zo begon het bij mij, maar ik heb dan ook 0,0 voorwerk gehad, dacht laatst bij Kris ook al dat het vast door zou zetten :P. Hoop dat ze nog even blijft zitten, maar mocht het toch doorzetten: succes!

En :* 1stgirl, da's wel schrikken! Konijntjes staan ook vaak buiten natuurlijk. Als kind moesten we op een konijn van de buren passen, gingen na school langs. Bleek dat hok dus al een tijd vol in de zon te staan en het was heet, waren er net op tijd bij :o.
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:16:48 #184
409579 LuDann
All the way
pi_154019021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:02 schreef Gevalletje het volgende:
:o Spannend LuDann! Zo begon het bij mij, maar ik heb dan ook 0,0 voorwerk gehad, dacht laatst bij Kris ook al dat het vast door zou zetten :P. Hoop dat ze nog even blijft zitten, maar mocht het toch doorzetten: succes!

En :* 1stgirl, da's wel schrikken! Konijntjes staan ook vaak buiten natuurlijk. Als kind moesten we op een konijn van de buren passen, gingen na school langs. Bleek dat hok dus al een tijd vol in de zon te staan en het was heet, waren er net op tijd bij :o.
Dank je wel. :) Ik ben maar aan de slag gegaan met de geboortekaartjes maar ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd ook. Voel me vrij vaag zeg maar. :P We gaan het zien!
pi_154020266
Oh heerlijk :D kan niet wachten tot het zo ver is.

Bij mij hielp in het begin een paar Croky Bolognese chippies en inderdaad wat vanille vla. Nadeel is dat het na vijf/tien minuten gewoon even hard weer terug kwam en vanaf week 8 eigenlijk continu misselijk geweest. Merk nu wel dat het af is genomen van de hele dag door naar 2/3 aanvallen per dag (nu zonder medicatie, werd er veel te gaar van).
pi_154021261
Ah ja, dames; Koru, Zin of Kraaminzicht. Pro's/Cons, roept u maar!

En tips voor kdv. Vind het echt heel eng maar moet vanaf februari (althans, weet niet hoe het met studieverlof zit) weer vier dagen naar school. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 00:50:25 ]
pi_154022958
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw, dood knientje... Niet leuk...

Woei, LuDann, wat spannend zo, je zou toch inderdaad denken dat er iets gaat gebeuren..!

Morgen lekker de inlandse hitte ontvluchten, en een daggie strand meepakken. Zin an! *O*
pi_154023119
Och och Sara! :*

Ik ga zo nog ff de stad in, welke maat wil je van het poezenbroekje?
pi_154023249

Deze zouden ze overal moeten plakken
pi_154023255
Sara wat irritant! Baby nooit genoeg! :*
pi_154023257
Oeh, spannend LuDann. Ineens in sneltreinvaart alles afmaken. :P Ik hoop dat het of doorzet of afneemt. Ik vind dat voorwerk maar niks.

Myrr, hier voor Zin gekozen. Met de heel goede reden dat ik hun website zo lekker vlot geschreven vond en dat sprak me aan. :')

Rare nacht gehad hier. Van 10 tot 2 als een blok geslapen en daarna klaarwakker. Heb het 5 uur zien worden. Heb daarna m'n man ergens nog horen zeggen dat ik heel hard lag te snurken, dus kennelijk heb ik daarna nog geslapen, maar zo voelt het niet. Kleine dame lag wel gezellig te gymnastieken. Vond dat wel bijzonder om bij stil te staan. Dadelijk is dat gewoon niet meer in m'n buik.

O, en mensen die zich nog zorgen maken over zwanger zijn en verbouwen enzo? Hier wordt zo de trap nog bekleed. Met 39w3d ja. :Y Kan allemaal best.

Sekhmet, heeft de volle maan de baby nog naar buiten gelokt?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154023431
LuDann: spannend!!

Sara: :* voor de spoiler. Begrijpelijk van het broekje ;) (Wist niet eens dat er ook een broekje van was en ik dacht de collectie al redelijk 'compleet' te hebben.)

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Sekhmet is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:12 schreef Krisvc het volgende:
O, en mensen die zich nog zorgen maken over zwanger zijn en verbouwen enzo? Hier wordt zo de trap nog bekleed. Met 39w3d ja. :Y Kan allemaal best.
Bikkel! Hier mocht het niet meer van mij :') Laten jullie het doen of doen jullie het zelf?

Hier ook redelijk prut geslapen. Tig keer wakker want: warm of plassen. De bouwvakkers hier achter hebben volgens mij een tropenrooster, want om 6.00 uur begonnen ze al met de herrie en om 7.15 uur werd de radio al hard aangezet door ze -O- (Normaal beginnen ze om 7 uur pas en zonder muziek.) Nouja, dan heb ik nog wat aan mijn dag zeg maar :O
pi_154023679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 00:37 schreef Myrr het volgende:
Ah ja, dames; Koru, Zin of Kraaminzicht. Pro's/Cons, roept u maar!

En tips voor kdv. Vind het echt heel eng maar moet vanaf februari (althans, weet niet hoe het met studieverlof zit) weer vier dagen naar school. ;(

SPOILER
Ik heb ook Zin gekozen
pi_154023990
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:50 schreef kazy het volgende:

Sara: :* voor de spoiler. Begrijpelijk van het broekje ;) (Wist niet eens dat er ook een broekje van was en ik dacht de collectie al redelijk 'compleet' te hebben.
Hoop niet dat ik je nu met hetzelfde hartverscheurende 1e-wereldprobleem opzadel, maar dit is 'em...
O+

Limone, mocht je hem vinden in maat 56, (of 62, dan slaan we hem wel om) dan zijn mijn hormonen je eeuwig dankbaar... :D

Jullie zijn lief, sorry voor m'n zieligheidsaanval, doe nu weer leuk. :@
pi_154023994
Ludann, wat spannend zo ineens! Kan me goed voorstellen dat je alles nog even snel wil afmaken nu. Ben benieuwd! Dat voorwerk lijkt me érg vermoeiend trouwens :*

quote:
Myrr, hier voor Zin gekozen. Met de heel goede reden dat ik hun website zo lekker vlot geschreven vond en dat sprak me aan.
Precies dit, haha. De website sprak me het meest aan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 06:20 schreef Limone het volgende:
Och och Sara! :*

Ik ga zo nog ff de stad in, welke maat wil je van het poezenbroekje?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je er nog eentje extra ziet hangen in 50/56/62? :@ Hier zijn ze ook allang op.

Ik weet dat je er niet zoveel tegen kan doen, maar heeft er iemand toevallig tips bij ischias? En dan met name oefeningen en houdingen en zo. Het was bijna weg maar ik trok gister een sprintje ik versnelde mijn pas O-) en dat had ik ff niet moeten doen. Ik kan echt amper meer lopen vandaag. Rustig liggen zit er niet in want ik moet werken, maar dat ga ik dit weekend zeker doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 03-07-2015 09:02:37 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:56:17 #196
409579 LuDann
All the way
pi_154023995
quote:
Oeh, spannend LuDann. Ineens in sneltreinvaart alles afmaken. :P Ik hoop dat het of doorzet of afneemt. Ik vind dat voorwerk maar niks.

Myrr, hier voor Zin gekozen. Met de heel goede reden dat ik hun website zo lekker vlot geschreven vond en dat sprak me aan. :')

Rare nacht gehad hier. Van 10 tot 2 als een blok geslapen en daarna klaarwakker. Heb het 5 uur zien worden. Heb daarna m'n man ergens nog horen zeggen dat ik heel hard lag te snurken, dus kennelijk heb ik daarna nog geslapen, maar zo voelt het niet. Kleine dame lag wel gezellig te gymnastieken. Vond dat wel bijzonder om bij stil te staan. Dadelijk is dat gewoon niet meer in m'n buik.

Sekhmet, heeft de volle maan de baby nog naar buiten gelokt?
Het rommelt hier lekker door en ik vind het ook maar niks. Vrij vermoeiend allemaal. Herkenbaar zo'n nacht, ik slaap hier ook al een tijdlang hooguit 3 uur per nacht. :O

Baby is ook hier redelijk actief, maar blijft wel aan een voorkeurskant liggen (voor de kijkers rechts). Bij elke harde buik trekt de boel samen en staat alles scheef daardoor. :P

Ben ook benieuwd naar Sekhmet!
pi_154024091
Slapen? Wat is dat?! Samen met vriendje buiten in de loungeset in slaap gevallen en meneer werd om 02.55 wakker van een prikkende mug. Toen naar bed verhuisd maar daar had de airco niet aan gestaan dus, warm! Resultaat: boze buikbaby + snurkende vent = geen oog meer dichtgedaan tot 'n uur of zes!

Einde klaagpost, want: verlof! En al n schoon huis dus ik ga nu gewoon nog n uurtje op bed liggen..
pi_154024194
1stgirl wat sneu voor je konijntje, sterkte er mee

Knuffel voor hormonale sara

Spannend LuDann al dat voorwerk. Was je man inmiddels alweer thuis?

Ik heb gisteren de hele stad door gewaggeld voor een zwembadje en zwemkleding. Nu sinds gisterenavond al een zeurende pijn net boven mijn linker lies, ook in rust. Mini houdt zich rustig maar krijg soms wel een schop dus dat zal wel goed zitten. Maar hoort bandenpijn zo lamg aan te houden? We zouden morgen gezellig met mn ouders naar amsterdam, jazzfestival, maar ik denk dat ik dit weekend maar niet meer loop dan strikt noodzakelijk is.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:29:39 #199
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154024359
Aw, Nijn :'(
Onze kat vindt de hitte ook niet leuk, maar gaat wel steeds in de wind/ schaduw liggen gelukkig (en ze drinkt het zwembad leeg ;))

Ow, en WIJ ZIJN HET EENS OVER DE NAAM! *O* *O* *O*
We hadden een top 2, eentje was mijn favoriet, de ander die van vriend, maar ik vond vanochtend een kadootje in mijn auto, letters voor op de slaapkamerdeur van de oudste (een J dus ;)) en voor de baby (en die letter verklap ik nog even niet ;)) *;
pi_154024372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:16 schreef Cassandra87 het volgende:
1stgirl wat sneu voor je konijntje, sterkte er mee

Knuffel voor hormonale sara

Spannend LuDann al dat voorwerk. Was je man inmiddels alweer thuis?

Ik heb gisteren de hele stad door gewaggeld voor een zwembadje en zwemkleding. Nu sinds gisterenavond al een zeurende pijn net boven mijn linker lies, ook in rust. Mini houdt zich rustig maar krijg soms wel een schop dus dat zal wel goed zitten. Maar hoort bandenpijn zo lamg aan te houden? We zouden morgen gezellig met mn ouders naar amsterdam, jazzfestival, maar ik denk dat ik dit weekend maar niet meer loop dan strikt noodzakelijk is.
Weet je zeker dat het je banden zijn? Misschien eerder toch je bekken? Ik heb het soms ook en hier gooide de fysio dat toch op bekkenklachten. Nu gooien ze daar volgens mij wel snel alles op... Ik zou het inderdaad rustig aan doen als ik
jou was.

En ik ben gisteren ook bij een osteopaat geweest. Kan ik iedereen aanraden. Sowieso was de osteopaat een enorm lekker ding ( :D ) maar ik voel me nu een stuk losser en soepeler en heb minder last van mn stuitje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')