quote:Ruim drie weken geleden heb ik een online een nieuwe laptop besteld. Deze zou, samen met een ander - en veel minder waardevol - pakket bezorgd worden tussen 13.30 en 15.30 uur. De laptop is aangetekend verstuurd en zou alleen op het huisadres bezorgd mogen worden Om 15.45 nog geen bezorger gezien, en ik moest werken dus ik dacht, dat bezorgen ze dan wel bij het afhaalpunt hier vlakbij. Toen ik 's nachts thuis kwam, zag ik een briefje in de bus dat ze het bezorgd hebben bij de bovenburen. Ik dacht dat ze het tweede pakket alleen bezorgd hadden, maar via de app zag ik dat er voor mijn laptop getekend was door ene Arie. De volgende ochtend ga ik naar de buurman en hij zegt dat alleen het tweede pakket bij hem is afgegeven en dat hij nergens voor getekend heeft.
Goed, PostNL gebeld om m'n beklag te doen, bedrijf gebeld om alles uit te leggen en het bedrijf heeft een onderzoek gestart. Meer dan twee weken later kreeg ik te horen dat de bezorger flink op z'n kop heeft gekregen, maar dat hij zegt dat het pakket toch echt daadwerkelijk bij de buren moet liggen en ik het dus nog een keer moet proberen. Als het mij niet lukt, halen ze de politie erbij.
Het zit me nu niet helemaal lekker. De buurman zei dat hij echt nergens voor getekend heeft en we zijn nu ruim drie weken verder. Kijk, ik woon hier echt prima, heb redelijk normaal contact met de buren en wil die verstandhouding graag goed houden zonder dat de politie het huis van de buren zomaar overhoop gaat halen. En als de buurman het pakket wel gehad zou hebben, dan kan dat natuurlijk via allerlei kanalen allang verkocht zijn of iets dergelijks. De fout ligt bij PostNL want het had daar helemaal niet afgegeven mogen worden.
En nu? Ja, dat vraag ik me ook af. Het bedrijf bellen en zeggen dat het echt niet bij de buurman ligt en dat zij het maar met de politie moeten uitzoeken? Eisen dat ik per direct een andere laptop toegestuurd krijg? M'n geld terugeisen? (inb4 storneren)
Ik ben gelukkig wel zo slim geweest om het met m'n creditcard te betalen en ik weet dat ik via m'n cc verzekerd ben tegen dit soort dingen, maar ik weet nu even niet meer hoe ik het beste kan handelen. Hopelijk hebben jullie tips!
Jullie hebben allemaal wel een goed punt hoor. Ik denk dat ik het bedrijf sowieso nog even een korte mail stuur dat ik het bij dezen overdraag aan m'n creditcardmaatschappij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige suggestie om na te gaan. Ik vind dat je dit niet kan maken als bedrijf zijnde en helemaal niet als PostNL toe heeft gegeven of overduidelijk is dat hetpakket elders bezorgd zou zijn terwijl dat niet had gemogen gezien de verzendwijze.
doe dat dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
Wil eigenlijk nog wel een sneer maken naar ze door te zeggen dat 10 dagen niet van je laten horen niet strookt met 'we zullen spoedig contact met u opnemen'.
Je kunt hem netter maken,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
Wil eigenlijk nog wel een sneer maken naar ze door te zeggen dat 10 dagen niet van je laten horen niet strookt met 'we zullen spoedig contact met u opnemen'.
Beste heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt hem netter maken,
Ondanks de belofte 'we zullen spoedig contact met u opnemen' is er na 10 dagen totaal geen reactie gekomen. Ik vind dit van een beschamend niveau.
Ik zou de laatste zin iets aanpassenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beste heer/mevrouw,
Na eerdere beloften vanuit uw kant om spoedig contact op te nemen met mij, is er wederom een ruime tijd verstreken. Inmiddels heb ik nog steeds niets van jullie vernomen. Ondanks mijn eerdere verzoek om samen tot een oplossing te komen, is er vanuit jullie kant totaal geen bereidwilligheid getoond om deze zaak daadwerkelijk tot een oplossing te brengen.
Ik wil jullie via deze weg dan ook kenbaar maken dat ik jullie bij dezen in gebreke stel, deze zaak hierbij zal doorspelen naar mijn creditcardmaatschappij en hen zal verzoeken het geld terug te storten.
Met vriendelijke groet,
Zoiets is wel netjes toch?
quote:Ik meld jullie via deze weg dan ook dat ik jullie hierbij in gebreke stel, Ik heb dit doorgezet naar mijn creditcard maatschappij om gebruik te maken van mijn aankoopverzekering wegens het feit dat jullie niet mee werken in het zoeken naar een oplossing en jullie zeer passieve houding.
Ik waardeer je bloeddorstigheid. Wat zijn de regels in WGR voor name shaming?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Zullen ze vast van onder de indruk zijn..
Ik wil namen horen. Zo ga je gewoon niet met klanten om.
doen we niet aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik waardeer je bloeddorstigheid. Wat zijn de regels in WGR voor name shaming?
Helaas voor jullie.quote:
Je mag in geval van een echt probleem wel de naam noemen, maar houd er rekening mee dat het kan zijn dat die later verwijderd moet worden. Wat NIET is toegestaan is allerlei google-bait in het topic gooien of doelbewust het bedrijf zwart maken natuurlijk. Omdat dat vaak wel gebeurt is het in de meeste gevallen verstandiger om de naam NIET te melden.quote:
Dat ze de kennis missen hoe hiermee om te gaan? Of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
Je gaat je haast afvragen of het bedrijf er zelf niet meer van weet
Nou, dat sowieso.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze de kennis missen hoe hiermee om te gaan? Of wat bedoel je?
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.quote:Beste heer ****,
Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben wij vanuit PostNL vernomen dat uw pakketje is afgeleverd bij uw buren op ****straat 19.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ja, hij beweert nog altijd niets ontvangen en nergens voor getekend te hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:20 schreef Inbox het volgende:
Heb je in de tussentjd de buurman al gesproken?
dit is toch te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Bedrijf is dus heilig overtuigd dus dat het bij de buren ligt omdat PostNl dat zegt, ondanks dat het daar niet afgeleverd had mogen worden volgens de verzendwijze. Als ik dat bercht zo lees, zouden ze uit zichzelf geen contact meer hebben opgenomen denk ik en beschouwd PostNL het geval ook als afgerond?.Hetgeen ik opmerkelijk vind; toen ik een klacht had kwam de bezorger enkele dagen later aan de deur excuses maken en dit werd ook telefonsch nagevraagd of het opgelost was.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Enne, dit Chloroformquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Je mag in geval van een echt probleem wel de naam noemen, maar houd er rekening mee dat het kan zijn dat die later verwijderd moet worden. Wat NIET is toegestaan is allerlei google-bait in het topic gooien of doelbewust het bedrijf zwart maken natuurlijk. Omdat dat vaak wel gebeurt is het in de meeste gevallen verstandiger om de naam NIET te melden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:
[..]
Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?
Geeft toch te denken om ook maar een creditcard aan te schaffen. Nu heb ik er geen, maar die bescherming die ze bieden is wel wat waard..quote:Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.
Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.
Ik krijg het idee dat PostNL de claim afwijst, omdat deze zeggen dat het pakket bij de buren bezorgd is.. En nu dankzij de cc-betaling zal dat geld probleemloos terugkomen vermoed ik en zit het bedrjf met de gebakken peren. Gebakken peren die ze eigenlijk wilde toeschrijven aan topicstartster.quote:Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Precies dat ja, die buurman, dat verhaal en die conclusie...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:
[..]
Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?
Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.
Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.
Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Laat maar komen. Ik ben echt 4 weken geduldig, lief en netjes geweest. Nu wil ik ook bloed zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:02 schreef Nizno het volgende:
Moet trouwens melden dat ik deze webshop niet verwacht had. Bij mijn bestellingen bij hun blijkbaar geluk gehad
Dat doen we alleen bij Liekendiekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:00 schreef Nizno het volgende:
De webshop is nu bekend. Dit blijft staan en ik verwacht dat hier nu nirmaal mee omgegaan wordt. Niet alsnog een google-bait van maken.
Dank u
Logisch ook. Zou ik in jou geval ook zeker hebben. Gelukkig heb je alles op schrift wat er gebeurd is dus zekfs al zouden ze naar de rechter willen heb je je nergens zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Inbox het volgende:
Blijf het echt raar vinden. Serieus, toen ik als ontvanger een soortgelijke klacht indiende kwam de bezorger echt op hoge poten zelf excuses aanbieden en dat was ook een aangetekend pakket dat bij mn buren bezorgd werd. Daar betaal ik niet voor..
Bezorger was duidelijk; als ze dat een paar keer doen, liggen ze eruit. Dus ik vind het heel raar in jouw geval dat die bezorger als ie het echt bij je buren heeft bezorgd, niet zelf met hoge poten naar die buren is gegaan de dag erna om zelf het pakket terug te halen en alsnog bij jou te bezorgen. Maar als ik het goed begrijp is ie niet eens bij je aan de deur geweest.. Heel raar! Als ik die bezorger was, had ik het wel geweten.
Als je volgende pakketje door een andere bezorger bezorgd wordt weet je waaromquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..
10 dagen!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.
Ik denk dat de buurman dat gaat ontkennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Dan steek ik al hun huizen in de fik en kidnap ik hun tuinkabouters.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Reden waarom ik eigenlijk vooral bij amazon koop, uitstekende service ervaringquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:37 schreef 10minuteman het volgende:
Ah, die toko. Ik heb er toen ook niet besteld i.v.m. slechte reviews inderdaad. Ik kijk altijd op Tweakers naar reviews bij een webshop voordat ik wat bestel.
Soms betaal ik liever iets meer bij Coolblue dan weet ik dat het goed wordt afgehandeld of iedergeval de aftersales / klantenservice een prima is. Niet altijd de beste maar gewoon netjes.
Idd! dat helpt vaak echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:19 schreef Danny het volgende:
Je zou nog een shopreview kunnen doen op tweakers?
Da's fijn maar dat is dus niet bij TS.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Mochten ze een incassobureau inschakelen na de terugvordering van de CC-mij dan heeft TS natuurlijk het mailtje waarin ze zelf aangeven dat het niet bij TS bezorgd is, noch bij de leverancier, noch bij Post.nl is er onduidelijkheid over het feit dat TS haar bestelling niet ontvangen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
PostNL heeft een waardeloos apparaat waar je digitaal een handtekening moet zetten. Dat wordt meestal 4 krassen. (ter vergelijking: Fed-Ex heeft een apparaat waar je heel duidelijk op kan schrijven).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Post NL het echt afgeleverd heeft bij die bovenbuurman dan hebben ze toch een handtekening van die man? Dat wordt allemaal digitaal opgeslagen. Of de bezorger liegt, of de bovenbuurman.
Een letterlijke krabbel dusquote:Op zondag 28 juni 2015 15:16 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat PostNL bezorgers vrij makkelijk zelf ergens voor tekenen...
Voor de eerste verjaardag van onze zoon had ik een loopfiets besteld, die is idd afgeleverd maar ik heb nooit hoeven tekenen, toen ik later de track & trace nog een keer bekeek stond er echter wel een handtekening; de voornaam van de geadresseerde....
Het kind dat een week later 1 zou worden
Ik sluit ook niet uit dat de postcode het pakket heeft gepikt. Als ie het echt bij de buren had geleverd, had ie het daar echt wel weer opgehaald na een klacht en in ieder geval het gesprek met de buurman aangegaan. Is volgens mij niet gebeurd voor zover ik kan lezen, dus ik twijfel ook aan de goede wil van de bezorger.quote:Dus de buurman hoeft niet eens te liegen dat hij nergens voor heeft hoeven tekenen....
Heet jij Leandra Einstein en heet je zoon Albert???quote:
Top! Goed geregeld en snel door de CCmaatschappij!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Moest een formulier van de ING zelf invullen en een kopie van de aankoopbon bijvoegen. Daarnaast heb ik ook al het mailcontact moeten bijvoegen. Ben achteraf blij dat ik toch dat laatste mailtje heb gestuurd. Met de reactie daarop van het bedrijf was het denk ik wel een duidelijke zaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Top! Goed geregeld en snel door de CCmaatschappij!
Heb je nog aanvullende berichten als bewijs bijgevoegd of hebben ze gewoon op basis van jouw verhaal al gehandeld?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest een formulier van de ING zelf invullen en een kopie van de aankoopbon bijvoegen. Daarnaast heb ik ook al het mailcontact moeten bijvoegen. Ben achteraf blij dat ik toch dat laatste mailtje heb gestuurd. Met de reactie daarop van het bedrijf was het denk ik wel een duidelijke zaak.
Super!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Ja! Heb inmiddels ook een nieuwe laptop ergens anders gekocht dus ik ben blij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij voor je. Eindelijk gerechtigheid!
Nope, het is ook vandaag pas bijgeschreven bij mij, dus ik denk dat het bedrijf het administratief allemaal nog moet verwerken. Ze kunnen wat mij betreft in ieder geval allemaal de boom in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:24 schreef 10minuteman het volgende:
Beter..!
Nog reactie van bedrijf gehad?
Jij je geld terug en een nieuwe laptop rijker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope, het is ook vandaag pas bijgeschreven bij mij, dus ik denk dat het bedrijf het administratief allemaal nog moet verwerken. Ze kunnen wat mij betreft in ieder geval allemaal de boom in.
Wow ... da's voortvarendquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Ja, het was echt bizar hoe makkelijk ze ermee omgingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:27 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Jij je geld terug en een nieuwe laptop rijker.
Wat een kansloos bedrijf is het toch. Het was echt om te huilen hoe er met jou als klant is omgegaan.
Ik ben blij voor je
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Permanent, lijkt me. Staat geen reservering bij of iets in die trant.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Maar jij hebt in ieder geval al je geld terug, dus hooguit het bedrijf dat brieven gaat sturen waarbij je één keer een reactie kan sturen per mail met het verhaal en dat je ze veel succes wenst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Ook de mannelijke posters?quote:
Ja, we kunnen het welquote:omdat jullie zo goed zijn omgegaan met dit topic!
Voor iedereen die gereageerd heeft. Die mogen jullie in jullie zak steken.
Zelfs van de mannelijke posters!quote:
Ik ben echt heel trots op julliequote:Ja, we kunnen het wel![]()
xxx
R1
Wie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Gewoon forwarden naar de buurman en/of PostNL danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Nizno en ik natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Chloroform en buurman Arie met hun gratis laptopquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Vast wel, maar je staat als consument in je recht. Jij hebt niet getekend, jij hebt niks ontvangen dus de verzender is in gebreke gebleven dus geld terug. Dat is nu eenmaal de wet. Het risico is gewoon webshop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Bij dure dingen altijd doen. De extra verzekering is het waard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Netjes TS![]()
Laat je ons het nog weten als de winkel nog moeilijk begint te doen?![]()
Ik bestel voortaan ook maar alles met mijn CC denk ik. Nog nooit problemen gehad met bezorging maar dit verhaal is wel een eye opener...
Kan alsnog een probleem zijn geweest van PostNL. Maar dan nog had de shop wel proactiever kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef Munchkin het volgende:
Zou je wellicht nog de moeite willen nemen om op tweakers.net een shop-review te willen schrijven? Want daar zou je toekomstige klanten er iig op kunnen attenderen dat ze het beste met de creditcard betalen om geen risico te lopen om voor de fouten van de webwinkel te moeten bloeden. Want ondanks de goede afloop is deze gang van zaken natuurlijk te absurd voor woorden.
Het maakt niet uit waar het probleem ligt, daar heeft de koper niets mee te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan alsnog een probleem zijn geweest van PostNL. Maar dan nog had de shop wel proactiever kunnen zijn.
Klopt. Een beetje webshop wentelt zijn probleem met de vervoerder niet af op de klant.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het probleem ligt, daar heeft de koper niets mee te maken.
Het vaak en nadrukkelijk noemen van een bedrijfsnaam in een afkrakend topic zodat Google 'm (hoog) indexeert en Googelaars naar de negatieve publiciteit gelokt worden. Bedoeld om een bedrijf bewust in een kwaad daglicht te stellen.quote:
Thnxquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Het vaak en nadrukkelijk noemen van een bedrijfsnaam in een afkrakend topic zodat Google 'm (hoog) indexeert en Googelaars naar de negatieve publiciteit gelokt worden. Bedoeld om een bedrijf bewust in een kwaad daglicht te stellen.
Wat is een jailbait?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net zoals als jailbait maar dan voor een zoekmachine
Johquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meiden die best graag zou volduwen, maar nog niet de legale leeftijd hebben:
[ afbeelding ]
Krea die geen pi's snaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet? Hier nog een voorbeeld:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |