quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:
[..]
Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?
Geeft toch te denken om ook maar een creditcard aan te schaffen. Nu heb ik er geen, maar die bescherming die ze bieden is wel wat waard..quote:Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.
Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.
Ik krijg het idee dat PostNL de claim afwijst, omdat deze zeggen dat het pakket bij de buren bezorgd is.. En nu dankzij de cc-betaling zal dat geld probleemloos terugkomen vermoed ik en zit het bedrjf met de gebakken peren. Gebakken peren die ze eigenlijk wilde toeschrijven aan topicstartster.quote:Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Precies dat ja, die buurman, dat verhaal en die conclusie...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:
[..]
Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?
Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.
Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.
Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Laat maar komen. Ik ben echt 4 weken geduldig, lief en netjes geweest. Nu wil ik ook bloed zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:02 schreef Nizno het volgende:
Moet trouwens melden dat ik deze webshop niet verwacht had. Bij mijn bestellingen bij hun blijkbaar geluk gehad
Dat doen we alleen bij Liekendiekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:00 schreef Nizno het volgende:
De webshop is nu bekend. Dit blijft staan en ik verwacht dat hier nu nirmaal mee omgegaan wordt. Niet alsnog een google-bait van maken.
Dank u
Logisch ook. Zou ik in jou geval ook zeker hebben. Gelukkig heb je alles op schrift wat er gebeurd is dus zekfs al zouden ze naar de rechter willen heb je je nergens zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Inbox het volgende:
Blijf het echt raar vinden. Serieus, toen ik als ontvanger een soortgelijke klacht indiende kwam de bezorger echt op hoge poten zelf excuses aanbieden en dat was ook een aangetekend pakket dat bij mn buren bezorgd werd. Daar betaal ik niet voor..
Bezorger was duidelijk; als ze dat een paar keer doen, liggen ze eruit. Dus ik vind het heel raar in jouw geval dat die bezorger als ie het echt bij je buren heeft bezorgd, niet zelf met hoge poten naar die buren is gegaan de dag erna om zelf het pakket terug te halen en alsnog bij jou te bezorgen. Maar als ik het goed begrijp is ie niet eens bij je aan de deur geweest.. Heel raar! Als ik die bezorger was, had ik het wel geweten.
Als je volgende pakketje door een andere bezorger bezorgd wordt weet je waaromquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..
10 dagen!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.
Ik denk dat de buurman dat gaat ontkennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Dan steek ik al hun huizen in de fik en kidnap ik hun tuinkabouters.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |