abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153874446
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:

[..]

Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?

:Y

quote:
Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.

Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.

Geeft toch te denken om ook maar een creditcard aan te schaffen. Nu heb ik er geen, maar die bescherming die ze bieden is wel wat waard..

quote:
Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Ik krijg het idee dat PostNL de claim afwijst, omdat deze zeggen dat het pakket bij de buren bezorgd is.. En nu dankzij de cc-betaling zal dat geld probleemloos terugkomen vermoed ik en zit het bedrjf met de gebakken peren. Gebakken peren die ze eigenlijk wilde toeschrijven aan topicstartster.

Slecht bedrijf :r
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:58:33 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153874484
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef teckna het volgende:

[..]

Dit is dezelfde buurman als in het begin van het verhaaltje neem ik aan? Dezelfde waar jij al tevergeefs bij hun had aangegeven dat deze (claimt) hem niet te hebben ontvangen. En dan komen ze na al die weken weer met een 'hij ligt daar'. En daarmee pretty much een dus jouw probleem, niet de onze?

Niet meer mee in contact gaan, gewoon over de schutting gooien bij de ING, laat hen het maar terugstorten. Je kan nog 3 maanden heen en weer blijven gaan, er komt toch niets nieuws meer uit, die laptop is kwijt.

Slim dat je m via je CC gekocht heb en niet met Ideal of acceptgiro. Scheelt een hoop gezeik.

Enige juiste actie was geweest dat de winkel een nieuwe stuurde en een claim was gestart bij Postnl om daar zn geld terug te krijgen... Maar goed mijn ervaring is dat webwinkels zelden weten welke verplichtingen ze hebben... En dat is echt niet alleen bij de kleintjes. Ook de grote jongens maken er soms een zooi van. Al dan niet door ontwetendheid van de medewerkers zelf...
Precies dat ja, die buurman, dat verhaal en die conclusie...

Ik krijg ook het idee dat ze van toeten noch blazen weten.

Het gaat overigens om 4launch. Ik had er goede verhalen over gehoord dus besloten daar te bestellen. Beter niet kunnen doen dus.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2015 @ 02:00:30 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_153874514
De webshop is nu bekend. Dit blijft staan en ik verwacht dat hier nu nirmaal mee omgegaan wordt. Niet alsnog een google-bait van maken.

Dank u :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153874535
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.

Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2015 @ 02:02:02 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_153874536
Moet trouwens melden dat ik deze webshop niet verwacht had. Bij mijn bestellingen bij hun blijkbaar geluk gehad ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 27 juni 2015 @ 02:03:32 #31
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153874551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.

Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
Laat maar komen. Ik ben echt 4 weken geduldig, lief en netjes geweest. Nu wil ik ook bloed zien.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 02:06:14 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153874584
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:02 schreef Nizno het volgende:
Moet trouwens melden dat ik deze webshop niet verwacht had. Bij mijn bestellingen bij hun blijkbaar geluk gehad ;)
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_153874588
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:00 schreef Nizno het volgende:
De webshop is nu bekend. Dit blijft staan en ik verwacht dat hier nu nirmaal mee omgegaan wordt. Niet alsnog een google-bait van maken.

Dank u :)
Dat doen we alleen bij Liekendiek ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 juni 2015 @ 02:08:48 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_153874612
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.
Logisch ook. Zou ik in jou geval ook zeker hebben. Gelukkig heb je alles op schrift wat er gebeurd is dus zekfs al zouden ze naar de rechter willen heb je je nergens zorgen over te maken.
Ik verwacht dan wel een uitnodiging om er bij te komen kijken ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153874671
Blijf het echt raar vinden. Serieus, toen ik als ontvanger een soortgelijke klacht indiende kwam de bezorger echt op hoge poten zelf excuses aanbieden en dat was ook een aangetekend pakket dat bij mn buren bezorgd werd. Daar betaal ik niet voor..

Bezorger was duidelijk; als ze dat een paar keer doen, liggen ze eruit. Dus ik vind het heel raar in jouw geval dat die bezorger als ie het echt bij je buren heeft bezorgd, niet zelf met hoge poten naar die buren is gegaan de dag erna om zelf het pakket terug te halen en alsnog bij jou te bezorgen. Maar als ik het goed begrijp is ie niet eens bij je aan de deur geweest.. Heel raar! Als ik die bezorger was, had ik het wel geweten.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 02:15:26 #36
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153874702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Inbox het volgende:
Blijf het echt raar vinden. Serieus, toen ik als ontvanger een soortgelijke klacht indiende kwam de bezorger echt op hoge poten zelf excuses aanbieden en dat was ook een aangetekend pakket dat bij mn buren bezorgd werd. Daar betaal ik niet voor..

Bezorger was duidelijk; als ze dat een paar keer doen, liggen ze eruit. Dus ik vind het heel raar in jouw geval dat die bezorger als ie het echt bij je buren heeft bezorgd, niet zelf met hoge poten naar die buren is gegaan de dag erna om zelf het pakket terug te halen en alsnog bij jou te bezorgen. Maar als ik het goed begrijp is ie niet eens bij je aan de deur geweest.. Heel raar! Als ik die bezorger was, had ik het wel geweten.
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 02:16:47 #37
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153874716
Overigens lijkt het wel alsof de PostNL-bezorgers hier elke maand ingeruild worden. Zie elke keer een andere.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_153874720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..
Als je volgende pakketje door een andere bezorger bezorgd wordt weet je waarom ;)
Zou me niets verbazen als de bezorger zelf het pakketje gejat heeft. Zoveel verdienen die gasten ook weer niet volgens mij en als ik de types hier zie.. dan denk ik dat de helft eerlijk gezegd in dr vroegere jaren boefjes waren.
  Admin zaterdag 27 juni 2015 @ 08:19:57 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_153875954
Je zou nog een shopreview kunnen doen op tweakers?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_153876338
Kan me niet schelen of het bij de buurman ligt, daar hoort het niet te liggen.

PostNL gaat het dus maar bij buurman ophalen of verhalen als ze er zo zeker van zijn.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 09:32:29 #41
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153876386
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:05:31 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153876726
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
10 dagen! :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:15:37 #43
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153876819
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:20:13 #44
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153876863
Oke :) ik ben benieuwd.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:25:05 #45
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_153876905
Ik heb hetzelfde verhaal met een paar schoenen gehad die kwijt geraakt waren (DHL). Pas toen ik vertelde dat ik mijn rechtsbijstand verzekering nu ging bellen omdat ze en niet het geld terug wilde storten of vervangende wilden toesturen was het binnen 5 minuten geregeld en de volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. En dat was al na een week.

Niks te maken met de vervoerder ik heb een overeenkomst met de verkoper en hun met mij.
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 10:26:02 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_153876915
Jeetje, ik heb laatst nog naar tevredenheid bij deze webshop besteld, maar hier gaan ze, samen met PostNL, goed de mist is... Hopelijk lost de ING het allemaal netjes op!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:26:25 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153876921
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:28:31 #48
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_153876942
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Ik denk dat de buurman dat gaat ontkennen.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:30:45 #49
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153876961
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Dan steek ik al hun huizen in de fik en kidnap ik hun tuinkabouters.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 10:31:08 #50
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_153876965
Op Tweakers lees ik al jaren hele slechte dingen over deze webshop, en daarom heb ik er zelf nooit iets besteld.
Al dat contact tussen TS en PostNL is totaal onnodig, want TS heeft niets met PostNL te maken. De webshop moet zorgen dat TS haar laptop krijgt, en hoe ze dat doen is hun zaak. Zelfs als het pakketje bij de buren ligt heeft TS daar niets mee te maken.

Ik ben erg benieuwd of je CC-claim wel iets oplevert. Wij hebben het 2 jaar terug in andere omstandigheden geprobeerd, maar (in een bananenland) gedwongen worden te tekenen voor betaling en een handtekening waar letterlijk staat: "onder dwang" was geen enkele reden om het geld terug te halen....... Succes dus!
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')