quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Reden waarom ik eigenlijk vooral bij amazon koop, uitstekende service ervaringquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:37 schreef 10minuteman het volgende:
Ah, die toko. Ik heb er toen ook niet besteld i.v.m. slechte reviews inderdaad. Ik kijk altijd op Tweakers naar reviews bij een webshop voordat ik wat bestel.
Soms betaal ik liever iets meer bij Coolblue dan weet ik dat het goed wordt afgehandeld of iedergeval de aftersales / klantenservice een prima is. Niet altijd de beste maar gewoon netjes.
Idd! dat helpt vaak echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:19 schreef Danny het volgende:
Je zou nog een shopreview kunnen doen op tweakers?
Da's fijn maar dat is dus niet bij TS.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Mochten ze een incassobureau inschakelen na de terugvordering van de CC-mij dan heeft TS natuurlijk het mailtje waarin ze zelf aangeven dat het niet bij TS bezorgd is, noch bij de leverancier, noch bij Post.nl is er onduidelijkheid over het feit dat TS haar bestelling niet ontvangen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
PostNL heeft een waardeloos apparaat waar je digitaal een handtekening moet zetten. Dat wordt meestal 4 krassen. (ter vergelijking: Fed-Ex heeft een apparaat waar je heel duidelijk op kan schrijven).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Post NL het echt afgeleverd heeft bij die bovenbuurman dan hebben ze toch een handtekening van die man? Dat wordt allemaal digitaal opgeslagen. Of de bezorger liegt, of de bovenbuurman.
Een letterlijke krabbel dusquote:Op zondag 28 juni 2015 15:16 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat PostNL bezorgers vrij makkelijk zelf ergens voor tekenen...
Voor de eerste verjaardag van onze zoon had ik een loopfiets besteld, die is idd afgeleverd maar ik heb nooit hoeven tekenen, toen ik later de track & trace nog een keer bekeek stond er echter wel een handtekening; de voornaam van de geadresseerde....
Het kind dat een week later 1 zou worden
Ik sluit ook niet uit dat de postcode het pakket heeft gepikt. Als ie het echt bij de buren had geleverd, had ie het daar echt wel weer opgehaald na een klacht en in ieder geval het gesprek met de buurman aangegaan. Is volgens mij niet gebeurd voor zover ik kan lezen, dus ik twijfel ook aan de goede wil van de bezorger.quote:Dus de buurman hoeft niet eens te liegen dat hij nergens voor heeft hoeven tekenen....
Heet jij Leandra Einstein en heet je zoon Albert???quote:
Top! Goed geregeld en snel door de CCmaatschappij!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Moest een formulier van de ING zelf invullen en een kopie van de aankoopbon bijvoegen. Daarnaast heb ik ook al het mailcontact moeten bijvoegen. Ben achteraf blij dat ik toch dat laatste mailtje heb gestuurd. Met de reactie daarop van het bedrijf was het denk ik wel een duidelijke zaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Top! Goed geregeld en snel door de CCmaatschappij!
Heb je nog aanvullende berichten als bewijs bijgevoegd of hebben ze gewoon op basis van jouw verhaal al gehandeld?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest een formulier van de ING zelf invullen en een kopie van de aankoopbon bijvoegen. Daarnaast heb ik ook al het mailcontact moeten bijvoegen. Ben achteraf blij dat ik toch dat laatste mailtje heb gestuurd. Met de reactie daarop van het bedrijf was het denk ik wel een duidelijke zaak.
Super!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Ja! Heb inmiddels ook een nieuwe laptop ergens anders gekocht dus ik ben blij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij voor je. Eindelijk gerechtigheid!
Nope, het is ook vandaag pas bijgeschreven bij mij, dus ik denk dat het bedrijf het administratief allemaal nog moet verwerken. Ze kunnen wat mij betreft in ieder geval allemaal de boom in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:24 schreef 10minuteman het volgende:
Beter..!
Nog reactie van bedrijf gehad?
Jij je geld terug en een nieuwe laptop rijker.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope, het is ook vandaag pas bijgeschreven bij mij, dus ik denk dat het bedrijf het administratief allemaal nog moet verwerken. Ze kunnen wat mij betreft in ieder geval allemaal de boom in.
Wow ... da's voortvarendquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ja, het was echt bizar hoe makkelijk ze ermee omgingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:27 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Jij je geld terug en een nieuwe laptop rijker.
Wat een kansloos bedrijf is het toch. Het was echt om te huilen hoe er met jou als klant is omgegaan.
Ik ben blij voor je
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Permanent, lijkt me. Staat geen reservering bij of iets in die trant.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Maar jij hebt in ieder geval al je geld terug, dus hooguit het bedrijf dat brieven gaat sturen waarbij je één keer een reactie kan sturen per mail met het verhaal en dat je ze veel succes wenst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Ook de mannelijke posters?quote:
Ja, we kunnen het welquote:omdat jullie zo goed zijn omgegaan met dit topic!
Voor iedereen die gereageerd heeft. Die mogen jullie in jullie zak steken.
Zelfs van de mannelijke posters!quote:
Ik ben echt heel trots op julliequote:Ja, we kunnen het wel![]()
xxx
R1
Wie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Gewoon forwarden naar de buurman en/of PostNL danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Nizno en ik natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Chloroform en buurman Arie met hun gratis laptopquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Vast wel, maar je staat als consument in je recht. Jij hebt niet getekend, jij hebt niks ontvangen dus de verzender is in gebreke gebleven dus geld terug. Dat is nu eenmaal de wet. Het risico is gewoon webshop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Bij dure dingen altijd doen. De extra verzekering is het waard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Netjes TS![]()
Laat je ons het nog weten als de winkel nog moeilijk begint te doen?![]()
Ik bestel voortaan ook maar alles met mijn CC denk ik. Nog nooit problemen gehad met bezorging maar dit verhaal is wel een eye opener...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |