Laat maar komen. Ik ben echt 4 weken geduldig, lief en netjes geweest. Nu wil ik ook bloed zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:02 schreef Nizno het volgende:
Moet trouwens melden dat ik deze webshop niet verwacht had. Bij mijn bestellingen bij hun blijkbaar geluk gehad
Dat doen we alleen bij Liekendiekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:00 schreef Nizno het volgende:
De webshop is nu bekend. Dit blijft staan en ik verwacht dat hier nu nirmaal mee omgegaan wordt. Niet alsnog een google-bait van maken.
Dank u
Logisch ook. Zou ik in jou geval ook zeker hebben. Gelukkig heb je alles op schrift wat er gebeurd is dus zekfs al zouden ze naar de rechter willen heb je je nergens zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld duizenden tevreden klanten hebben gehad, dat geloof ik heus. Maar die laatste mail heeft me echt over de grens getrokken. Ben woest.
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Inbox het volgende:
Blijf het echt raar vinden. Serieus, toen ik als ontvanger een soortgelijke klacht indiende kwam de bezorger echt op hoge poten zelf excuses aanbieden en dat was ook een aangetekend pakket dat bij mn buren bezorgd werd. Daar betaal ik niet voor..
Bezorger was duidelijk; als ze dat een paar keer doen, liggen ze eruit. Dus ik vind het heel raar in jouw geval dat die bezorger als ie het echt bij je buren heeft bezorgd, niet zelf met hoge poten naar die buren is gegaan de dag erna om zelf het pakket terug te halen en alsnog bij jou te bezorgen. Maar als ik het goed begrijp is ie niet eens bij je aan de deur geweest.. Heel raar! Als ik die bezorger was, had ik het wel geweten.
Als je volgende pakketje door een andere bezorger bezorgd wordt weet je waaromquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waarom de bezorger er niet achteraan is gegaan of bij mij aan de deur is geweest..
10 dagen!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef 10minuteman het volgende:
Wanneer kun je reactie CC maatschappij verwachten?
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, kan volgens mij tot 4 weken duren. ING gaat natuurlijk eerst bij het bedrijf verhaal halen. Ik ga er in ieder geval van uit dat het door de ING netjes opgelost wordt.
Ik denk dat de buurman dat gaat ontkennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ING gaat je vertellen dat je laptop bij de buurman is afgeleverd
Dan steek ik al hun huizen in de fik en kidnap ik hun tuinkabouters.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ze me na al dat contact aanspreken met 'heer' maakt me al woest, maar die algehele lakse houding ben ik nu ook wel zat.
Inmiddels alles doorgezet naar m'n cc. Ik ga niet eens meer in contact met ze. Wat een flapdrollen
Reden waarom ik eigenlijk vooral bij amazon koop, uitstekende service ervaringquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:37 schreef 10minuteman het volgende:
Ah, die toko. Ik heb er toen ook niet besteld i.v.m. slechte reviews inderdaad. Ik kijk altijd op Tweakers naar reviews bij een webshop voordat ik wat bestel.
Soms betaal ik liever iets meer bij Coolblue dan weet ik dat het goed wordt afgehandeld of iedergeval de aftersales / klantenservice een prima is. Niet altijd de beste maar gewoon netjes.
Idd! dat helpt vaak echt!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:19 schreef Danny het volgende:
Je zou nog een shopreview kunnen doen op tweakers?
Da's fijn maar dat is dus niet bij TS.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mochten ze een incassobureau inschakelen na de terugvordering van de CC-mij dan heeft TS natuurlijk het mailtje waarin ze zelf aangeven dat het niet bij TS bezorgd is, noch bij de leverancier, noch bij Post.nl is er onduidelijkheid over het feit dat TS haar bestelling niet ontvangen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:01 schreef teckna het volgende:
Ik zie t bedrijf er nog wel voor aan om een incassotraject te starten ook zodra CC maatschappij het geld teruggeboekt heeft... Als dat zou gebeuren gewoon voor laten komen, maakt de rechter gewoon korte metten mee.
Verder maakt het geen drol uit of het nu de postbezorger of de buurman is die m achterover heeft gedrukt. Overigens denk ik dat een rechter ook korte metten maakt met een eventuele afwijzing van PostNL op de claim, omdat PostNL nooit dat pakketje bij de buren had mogen afleveren tegen hun eigen voorwaarden in. Dus die houdt gewoon PostNL weer verantwoordelijk.
PostNL heeft een waardeloos apparaat waar je digitaal een handtekening moet zetten. Dat wordt meestal 4 krassen. (ter vergelijking: Fed-Ex heeft een apparaat waar je heel duidelijk op kan schrijven).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Post NL het echt afgeleverd heeft bij die bovenbuurman dan hebben ze toch een handtekening van die man? Dat wordt allemaal digitaal opgeslagen. Of de bezorger liegt, of de bovenbuurman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |