Ja, het was echt bizar hoe makkelijk ze ermee omgingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:27 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Jij je geld terug en een nieuwe laptop rijker.
Wat een kansloos bedrijf is het toch. Het was echt om te huilen hoe er met jou als klant is omgegaan.
Ik ben blij voor je
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag het bedrag teruggeschreven gekregen op mijn cc. Iedereen bedankt voor alle hulp.![]()
Permanent, lijkt me. Staat geen reservering bij of iets in die trant.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is dat tijdelijk ("zolang het onderzoek loopt") of direct permanent?
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Maar jij hebt in ieder geval al je geld terug, dus hooguit het bedrijf dat brieven gaat sturen waarbij je één keer een reactie kan sturen per mail met het verhaal en dat je ze veel succes wenst.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Ook de mannelijke posters?quote:
Ja, we kunnen het welquote:omdat jullie zo goed zijn omgegaan met dit topic!
Voor iedereen die gereageerd heeft. Die mogen jullie in jullie zak steken.
Zelfs van de mannelijke posters!quote:
Ik ben echt heel trots op julliequote:Ja, we kunnen het wel![]()
xxx
R1
Wie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:36 schreef r_one het volgende:
Mooi WGR-topic geworden, zoals een WGR-topic wezen moet![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig
Gewoon forwarden naar de buurman en/of PostNL danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je het terug hebt, alleen het zal me niks verbazen als je opeens een mail krijgt dat er nog een bedrag open staat.
Nizno en ik natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Chloroform en buurman Arie met hun gratis laptopquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wie?
De postbezorger en de laptop?
De buurman en de laptop?
Of 4lauch en PostNL?
Vast wel, maar je staat als consument in je recht. Jij hebt niet getekend, jij hebt niks ontvangen dus de verzender is in gebreke gebleven dus geld terug. Dat is nu eenmaal de wet. Het risico is gewoon webshop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, ergens voelt het wel alsof dit nog een staartje gaat krijgen. Maar we zien wel. Laat maar komen.
Bij dure dingen altijd doen. De extra verzekering is het waard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Netjes TS![]()
Laat je ons het nog weten als de winkel nog moeilijk begint te doen?![]()
Ik bestel voortaan ook maar alles met mijn CC denk ik. Nog nooit problemen gehad met bezorging maar dit verhaal is wel een eye opener...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |