SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey seto
De OP staat hier
Ja, dat kan niet. Er is toch geen ruimte voor je ejaculaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef Montelly het volgende:
Spuiten als in ejaculeren maar dan in absolute vacuum.
elke dag zijn er wel aanslagen overal in de wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:52 schreef Questular het volgende:
Nog een aanslag, nu op toeristen in Tunesië...
Dat heeft niks met een vacuüm te maken, vriend. Dat is het effect van de zwaartekracht op je zaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Montelly het volgende:
Dan is er toch geen luchtweerstand en neem v van je sperma per seconde met 9,81m/s toe.
wow. Waar is je respect?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
elke dag zijn er wel aanslagen overal in de wereld
Maar hier zijn toeristen in het spel en dan is het ineens nieuwswaardig en interessant omdat het invloed heeft op ons veiligheidsgevoel
#loominarty
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben de gym Turken zich al publiekelijk gedistantieerd van deze daden van vandaag?
Vind ik ook. Nu zouden we kunnen denken dat je het eigenlijk wel prima vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel het minste wat je kan doen vind ik.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nu zouden we kunnen denken dat je het eigenlijk wel prima vindt.
is je karretje nog heel vriendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
yo kaas. Alles flex. Gisteren 90k gezet.
ok okquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff strava downloaden dan voeg ik je toe als maatje
Ramadan mubarakquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:39 schreef Awesome_ het volgende:
ff niet meer over eten komende tijd pls. Ik ga mijn zieke cut beginnen.
quote:
Maar geen probleem, het is terug te kijken.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hierzo bij café het buissie doen ze iedere vrijdag in de zomer zelf kaken zo uit de emmer
dit dus. Na het verbieden van de zuidelijke vlag is het nu tijd om moslims te verbieden.quote:
dit he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
En het is uiteraard de schuld van de joden
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik doe ook maar een poging dan:
NSFWslechte trekker disciplineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dima wtf is dit ik heb net een minuut naar een Nissan Juke gekeken die op twee wielen rijdtquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik doe ook maar een poging dan:
NSFWlkkre meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede cleavage tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey VMS, kun je ff die neusring wegshoppen pls?
Thnx
Lekker toch. Kun je aan trekken om haar te corrigeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thnx
da's toch wel leuk, beetje edgyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thnx
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
WTF
Why the fuck is Antoine Dodson riding Hank Schrader's dick on your bed?
Leuk feestje, maar fucking heet in die zaal, alles plakt aan elkaarquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou doen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thnx
Ga je schamen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
tfw when nog steeds dronken maar je toch moest rijden
niet bewust snapje. En wellicht mocht het ook wel. Meer zo'n 'ik heb net geslapen, maar dat is ook geen gouden regel of zo' feel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was apart om te zien hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
lol beach die moto 3 finish![]()
ik ga vaker kijken wel, is leuk man
Zelfgemaaktequote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
lol beach die moto 3 finish![]()
ik ga vaker kijken wel, is leuk man
Misschien als je al redelijk slank bent ja. Anders is dit gewoon een slecht excuus om je vol te proppen.quote:
satépizza is net zo erg als shoarmapizzaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Spekkoek, sateh pizza. Seto is overal.
ik las mits in de seto moodquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Awesome_ het volgende:
Wel goed binnen te houden. Fucking machtig wel.
7/10, zou nog een keer bestellen, mits in de sate mood.
quote:LMAO same. I root for him, but I've realized that he's a trainwreck waiting to happen. I'm just gonna sit back and enjoy it.
loolquote:dude everyone should see this
this is Preston's shining moment
when we hear about how he's been thrown into jail or an asylum, we'll all look back at this thread and know that this thread was the beginning of it all.
Afvallen? Ja hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Srs clumsy houdt je het wel eens langer vol dan een week of?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
lol misc
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168016573
Ranzige Italiaanse meuk. Beter bestel je bij de lokale Italiaan of maak je het zelf. NYP en Domino zijn de F4F en BF in de wereld van de pizzaboeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:17 schreef Awesome_ het volgende:
Saté pizza bij NY Pizza besteld. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe die was.
ja toch vriend gwn angelo betti pakken of la gaetanoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ranzige Italiaanse meuk. Beter bestel je bij de lokale Italiaan of maak je het zelf. NYP en Domino zijn de F4F en BF in de wereld van de pizzaboeren.
Angelo Betti valt elke keer tegen. Dan liever la pizza vriend.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toch vriend gwn angelo betti pakken of la gaetano
wrom dan moet je te lang wachten?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Angelo Betti valt elke keer tegen. Dan liever la pizza vriend.
echt fucking lekker man grillkruiden erop en verse thijmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik echt heel benieuwd ben hoe kaasplankje zijn karbonade smaakte
Gewoon niet zo lekker. Ga bij la pizza eten buddy, je weet niet wat je overkomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wrom dan moet je te lang wachten?
ben al jaren niet bij betti geweest maar t was er altijd goed, waaro zit la pizza danquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon niet zo lekker. Ga bij la pizza eten buddy, je weet niet wat je overkomt.
Oh! En nieuwe tent op de aert van nesstraat, naast de ingang van de Bijenkorf parkeerplaats. Sugo heet het geloof ik, je kan er stukken pizza halen op z'n italiaans. Jeweetwel. Stuk afsnijden, opwarmen, opeten. Echt bizar goed. Waande me even in Rome.
zal ff checken vind lux niet bizonder ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij het westelijk handelsterrein zit het. Scheepstimmermanslaan. Echt briljant. Van dezelfde eigenaar als Lux.
hahaha lachen met jou vriendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
steak smaakt toch naar niks
doe mij maar gewoon een lekkere hamburger
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
steak smaakt toch naar niks
doe mij maar gewoon een lekkere hamburger of nog liever een frikandelletje
Gauchos is niet dezelfde als el gauchosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Gauchos eigenlijk maar stom, maar ze hebben zo fakking lekker vlees. Wat jij, kaas?
Dan snap je toch geen kut van vegetariërs.
el gauchos is niet hetzelfde als le gauchos. Wel bijnaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gauchos is niet dezelfde als el gauchos
gaat heen andersgeaardequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
el gauchos is niet hetzelfde als le gauchos. Wel bijna
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alsof jij een vinger in je reet niet lekker vindt tijdens het neuken
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gauchos is niet dezelfde als el gauchos
Gauchos is de keten, el gauchos is kleine familierestaurant
die lach van roseanne. Twijfel of ik doorkijk daardoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus zit the roast of roseanne te kijken (je moet wat), maar wat ziet Katey Sagal (van Married with Children) er goed uit man.
Ik kijk eigenlijk nooit roasts omdat meh, maar ben serieus wel benieuwd naar de backlash van Roseanne. Die kan goed bitchen. Amy Schumer is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die lach van roseanne. Twijfel of ik doorkijk daardoor
Roasts zijn leuk. Hou wel van die beeldspraakgrapjes. Die anthony jeselnik is kapot grappig. Aanrader om daar een show van te checken. Gratis tip. Kijk maar wat je er mee doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit roasts omdat meh, maar ben serieus wel benieuwd naar de backlash van Roseanne. Die kan goed bitchen. Amy Schumer is ook wel leuk.
Iedere normale burger viert feest, omdat de burgers zelf mogen beslissen over hun lot. Nu maar hopen dat ik m'n Finse paspoort kan halen voordat de EU in elkaar stort.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie legt me trouwens even in één alinea uit wat de gevolgen van het falen van de Griekse bailout gaat betekenen, zodat ik al die opinieprogramma's kan ontwijken?
Nu gaan er minder belastingcentjes naar de grote banken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie legt me trouwens even in één alinea uit wat de gevolgen van het falen van de Griekse bailout gaat betekenen, zodat ik al die opinieprogramma's kan ontwijken?
ja? Heb 'm net oude tablet gezet. Leek me wel iets voor onderweg in de treinquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef G.R.S. het volgende:
Sense8![]()
Kolere, wat een goede serie is dat zeg
geen, wegens er komt uitstel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu gaan er minder belastingcentjes naar de grote banken.
niks ervan. JB gast maar onder de lantaarnpaal staan hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?
Zeker een aanrader. Ben het al sinds 17:00 aan het bingewatchen. Eerste aflevering is vaag maar je moet blijven doorkijken, dan begin je het verhaal meer en meer te snappenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja? Heb 'm net oude tablet gezet. Leek me wel iets voor onderweg in de trein
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?quote:
Eerste paar afleveringen zijn wel leuk ja, daarna wordt het wat rommelig vooral met Jonas Maliki.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef G.R.S. het volgende:
Sense8![]()
Kolere, wat een goede serie is dat zeg
Spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?
Chaos in Griekenland, wat doden onder het plebs en vele daklozen daar...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar kan ik gewoon m'n havermoutpapje, kip en pasta blijven eten? Want dan is het goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Chaos in Griekenland, wat doden onder het plebs en vele daklozen daar...
Is gewoon een machtsspelletje, hele geschiedenis door zie je gewoon dat machthebbers graag die macht hebben zonder dat hun kop eraf gaat. Dus dan gooi je gewoon genoeg kruimels zonder de macht echt af te geven. Dan krijg je ineens van die maffe Duitsers die roet in het eten gooien (die zijn vorige eeuw 2x failliet gegaan) dus propageer je wat, start je een oorlogje, verdien je wat centen en dan doe je net alsof het veel is maar als een berg gooi je dat naar de slachtoffers (Marshallplan).
Beetje als anale seks zeg maar. Genoeg glijmiddel aanbrengen en dat de anus ontspannen is totdat het dragelijk is, terwijl je feitelijk iemand keihard in de kont neukt.
Verder, Bilderbergje, NWO, bigfarma en zo alles.
neequote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maar kan ik gewoon m'n havermoutpapje, kip en pasta blijven eten? Want dan is het goed.
we gaan ze gewoon djoeken, allemaal! beetje zeuren dat er geen gratis bitterlemon is en zo terwijl m'n oma een dode rozenstuik heeftquote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wij gaan der allemaal aan. Wat is deze
[ afbeelding ]
omfgquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?
Waarom moet je V1z0R nou weer bannen.quote:
Op z'n Turks toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
nja als 'kk' al een ban is, denk ik dat Vizor op z'n minst onthoofd gaat worden, voor die post.
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Dicht open dicht open dicht open. Make up your mind.
Niemand is ook meer onder de indruk want hij gaat toch altijd weer open, want die blauwen hebben geen ruggengraat.
Haha laterz
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurdequote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Niemand is ook meer onder de indruk want hij gaat toch altijd weer open, want die blauwen hebben geen ruggengraat.
Haha laterz
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Haha laterz
Een topic dichtgooien om te modden heeft echt alleen nut als het storm loopt. Er postte op dat moment niemand, dus het enige wat je doet is de aandacht erop vestigen. Als je stilletjes die posts had aangepast/verwijderd en genote, had waarschijnlijk niemand er naar gekraaid. Deze versie zeurt om aandacht. Just sayin'.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurde
Helemaal niet hypocriet om mensen te bannen als zij teveel schelden maar zelf een quote in je sig te zetten met een scheldwoord, jij stoute Fopje.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurde
Zegt de ex RP modquote:Op zondag 28 juni 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een topic dichtgooien om te modden heeft echt alleen nut als het storm loopt. Er postte op dat moment niemand, dus het enige wat je doet is de aandacht erop vestigen. Als je stilletjes die posts had aangepast/verwijderd en genote, had waarschijnlijk niemand er naar gekraaid. Deze versie zeurt om aandacht. Just sayin'.
....quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Volgens mij gebruik je die hier verkeerd, vriend.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
kloptquote:Op zondag 28 juni 2015 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit hele forum heeft zn langste tijd wel gehad man
het enige dat bij jou maar een paar minuutjes duurt is seks. De rest duurt urenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Correct. Verouderd medium. Lelijke layout. Dit dat alles.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit hele forum heeft zn langste tijd wel gehad man
oh godquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Yayik kon het emotioneel al bijna niet meer aan.
Kusje erop?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n huis ruikt naar wasmiddel maar ik heb al dagen geen was meer gedraaid.
Het zou kunnen dat ik van blijdschap een hersenbloeding heb gekregen.
Geen echte kabel, maar wat anders?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Deuce92 het volgende:
O jee.
Aan de kabel van m'n headset hangt zo'n dingetje om het volume aan te passen, en dat heeft in de kwarktaart gehangen. Moest het aflikken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Waar waren we gebleven.... chromebook ja of nee?
Hebben we het record open/slotje al verbroken of?quote:Daar sta je dan.
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen.
En daar is het dan.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
komt die maandban voor moderatie-ondermijningquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hebben we het record open/slotje al verbroken of?
Ja! Doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Waar waren we gebleven.... chromebook ja of nee?
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.quote:
Dat ligt niet aan hun, dat ligt aan de maatschappij. Niet genoeg kansen gehad etc etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.
Zou daarom ook een beetje jammer zijn als er één of andere vizor-achtige rebel nu bewust lekker stout gaat doen. Beetje kansloos ook.
Vorige week wel srs ruzie gemaakt met 3 marokkaanse jongetjes in het zwembad. Waren aan het kloten en in het zwembad aan het tuffen enzo. Echt, wtf gaat daar mis in de opvoeding?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hun, dat ligt aan de maatschappij. Niet genoeg kansen gehad etc etc.
Dit topic is zwaar on the radar, een verkeerde scheet...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.
Zou daarom ook een beetje jammer zijn als er één of andere vizor-achtige rebel nu bewust lekker stout gaat doen. Beetje kansloos ook.
Ouders die nauwelijks tijd maken voor hun kinderen. Hmm geen schop onder de kont geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vorige week wel srs ruzie gemaakt met 3 marokkaanse jongetjes in het zwembad. Waren aan het kloten en in het zwembad aan het tuffen enzo. Echt, wtf gaat daar mis in de opvoeding?
house of guns.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ik ga een eigen zaak openmaken, klaar
hoe zal ik 'm noemen
Dit wordt vaak gezegd, maar dat geloof ik niet. De moeders geven echt wel om de opvoeding, het is alleen dat het bij een groot aantal al door omgevingsfactoren buiten het gezin al slecht gaat waardoor je een soort critical mass effect krijgt in de sociale kringen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ouders die nauwelijks tijd maken voor hun kinderen. Hmm geen schop onder de kont geven.
Kwam zeker erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Goedemiddag
Ik keek gisteravond naar met het mes op tafel en toen zei een man: "ik werk bij een grote bank" moest wel even aan de gym denken toen.
Goede zaak house of gunsquote:
Wat ga je verhandelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ik ga een eigen zaak openmaken, klaar
hoe zal ik 'm noemen
ossum, etha is ook nog steeds weg volgens mij en die vizorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een tijdelijke ontzegging van fok! gekregen? Ik heb de hele aanleiding t/m het sluiten van dit topic niet meegekregen
Ja komt die beetje de gym in om ons topic te verpestenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
Vizor mag wel even wegblijven, straks wordt de gym weer gesloten.
Hij zal er in z'n ééntje niet meer voor kunnen zorgen. Beloofdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
Vizor mag wel even wegblijven, straks wordt de gym weer gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |