die lach van roseanne. Twijfel of ik doorkijk daardoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus zit the roast of roseanne te kijken (je moet wat), maar wat ziet Katey Sagal (van Married with Children) er goed uit man.
Ik kijk eigenlijk nooit roasts omdat meh, maar ben serieus wel benieuwd naar de backlash van Roseanne. Die kan goed bitchen. Amy Schumer is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die lach van roseanne. Twijfel of ik doorkijk daardoor
Roasts zijn leuk. Hou wel van die beeldspraakgrapjes. Die anthony jeselnik is kapot grappig. Aanrader om daar een show van te checken. Gratis tip. Kijk maar wat je er mee doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit roasts omdat meh, maar ben serieus wel benieuwd naar de backlash van Roseanne. Die kan goed bitchen. Amy Schumer is ook wel leuk.
Iedere normale burger viert feest, omdat de burgers zelf mogen beslissen over hun lot. Nu maar hopen dat ik m'n Finse paspoort kan halen voordat de EU in elkaar stort.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie legt me trouwens even in één alinea uit wat de gevolgen van het falen van de Griekse bailout gaat betekenen, zodat ik al die opinieprogramma's kan ontwijken?
Nu gaan er minder belastingcentjes naar de grote banken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie legt me trouwens even in één alinea uit wat de gevolgen van het falen van de Griekse bailout gaat betekenen, zodat ik al die opinieprogramma's kan ontwijken?
ja? Heb 'm net oude tablet gezet. Leek me wel iets voor onderweg in de treinquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef G.R.S. het volgende:
Sense8![]()
Kolere, wat een goede serie is dat zeg
geen, wegens er komt uitstel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu gaan er minder belastingcentjes naar de grote banken.
niks ervan. JB gast maar onder de lantaarnpaal staan hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?
Zeker een aanrader. Ben het al sinds 17:00 aan het bingewatchen. Eerste aflevering is vaag maar je moet blijven doorkijken, dan begin je het verhaal meer en meer te snappenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja? Heb 'm net oude tablet gezet. Leek me wel iets voor onderweg in de trein
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wie gaat alvast een kickstartercampagne opzetten om Etha de winter door te helpen?
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?quote:
Eerste paar afleveringen zijn wel leuk ja, daarna wordt het wat rommelig vooral met Jonas Maliki.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:02 schreef G.R.S. het volgende:
Sense8![]()
Kolere, wat een goede serie is dat zeg
Spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?
Chaos in Griekenland, wat doden onder het plebs en vele daklozen daar...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar kan ik gewoon m'n havermoutpapje, kip en pasta blijven eten? Want dan is het goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Chaos in Griekenland, wat doden onder het plebs en vele daklozen daar...
Is gewoon een machtsspelletje, hele geschiedenis door zie je gewoon dat machthebbers graag die macht hebben zonder dat hun kop eraf gaat. Dus dan gooi je gewoon genoeg kruimels zonder de macht echt af te geven. Dan krijg je ineens van die maffe Duitsers die roet in het eten gooien (die zijn vorige eeuw 2x failliet gegaan) dus propageer je wat, start je een oorlogje, verdien je wat centen en dan doe je net alsof het veel is maar als een berg gooi je dat naar de slachtoffers (Marshallplan).
Beetje als anale seks zeg maar. Genoeg glijmiddel aanbrengen en dat de anus ontspannen is totdat het dragelijk is, terwijl je feitelijk iemand keihard in de kont neukt.
Verder, Bilderbergje, NWO, bigfarma en zo alles.
neequote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maar kan ik gewoon m'n havermoutpapje, kip en pasta blijven eten? Want dan is het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |