wrom dan moet je te lang wachten?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Angelo Betti valt elke keer tegen. Dan liever la pizza vriend.
echt fucking lekker man grillkruiden erop en verse thijmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik echt heel benieuwd ben hoe kaasplankje zijn karbonade smaakte
Gewoon niet zo lekker. Ga bij la pizza eten buddy, je weet niet wat je overkomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wrom dan moet je te lang wachten?
ben al jaren niet bij betti geweest maar t was er altijd goed, waaro zit la pizza danquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon niet zo lekker. Ga bij la pizza eten buddy, je weet niet wat je overkomt.
Oh! En nieuwe tent op de aert van nesstraat, naast de ingang van de Bijenkorf parkeerplaats. Sugo heet het geloof ik, je kan er stukken pizza halen op z'n italiaans. Jeweetwel. Stuk afsnijden, opwarmen, opeten. Echt bizar goed. Waande me even in Rome.
zal ff checken vind lux niet bizonder ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij het westelijk handelsterrein zit het. Scheepstimmermanslaan. Echt briljant. Van dezelfde eigenaar als Lux.
hahaha lachen met jou vriendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
steak smaakt toch naar niks
doe mij maar gewoon een lekkere hamburger
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:27 schreef Deuce92 het volgende:
steak smaakt toch naar niks
doe mij maar gewoon een lekkere hamburger of nog liever een frikandelletje
Gauchos is niet dezelfde als el gauchosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Gauchos eigenlijk maar stom, maar ze hebben zo fakking lekker vlees. Wat jij, kaas?
Dan snap je toch geen kut van vegetariėrs.
el gauchos is niet hetzelfde als le gauchos. Wel bijnaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gauchos is niet dezelfde als el gauchos
gaat heen andersgeaardequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
el gauchos is niet hetzelfde als le gauchos. Wel bijna
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alsof jij een vinger in je reet niet lekker vindt tijdens het neuken
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gauchos is niet dezelfde als el gauchos
Gauchos is de keten, el gauchos is kleine familierestaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |