Ga je schamen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
tfw when nog steeds dronken maar je toch moest rijden
niet bewust snapje. En wellicht mocht het ook wel. Meer zo'n 'ik heb net geslapen, maar dat is ook geen gouden regel of zo' feel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was apart om te zien hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
lol beach die moto 3 finish![]()
ik ga vaker kijken wel, is leuk man
Zelfgemaaktequote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
lol beach die moto 3 finish![]()
ik ga vaker kijken wel, is leuk man
Misschien als je al redelijk slank bent ja. Anders is dit gewoon een slecht excuus om je vol te proppen.quote:
satépizza is net zo erg als shoarmapizzaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Spekkoek, sateh pizza. Seto is overal.
ik las mits in de seto moodquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:49 schreef Awesome_ het volgende:
Wel goed binnen te houden. Fucking machtig wel.
7/10, zou nog een keer bestellen, mits in de sate mood.
quote:LMAO same. I root for him, but I've realized that he's a trainwreck waiting to happen. I'm just gonna sit back and enjoy it.
loolquote:dude everyone should see this
this is Preston's shining moment
when we hear about how he's been thrown into jail or an asylum, we'll all look back at this thread and know that this thread was the beginning of it all.
Afvallen? Ja hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Srs clumsy houdt je het wel eens langer vol dan een week of?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
lol misc
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=168016573
Ranzige Italiaanse meuk. Beter bestel je bij de lokale Italiaan of maak je het zelf. NYP en Domino zijn de F4F en BF in de wereld van de pizzaboeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:17 schreef Awesome_ het volgende:
Saté pizza bij NY Pizza besteld. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe die was.
ja toch vriend gwn angelo betti pakken of la gaetanoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ranzige Italiaanse meuk. Beter bestel je bij de lokale Italiaan of maak je het zelf. NYP en Domino zijn de F4F en BF in de wereld van de pizzaboeren.
Angelo Betti valt elke keer tegen. Dan liever la pizza vriend.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toch vriend gwn angelo betti pakken of la gaetano
wrom dan moet je te lang wachten?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Angelo Betti valt elke keer tegen. Dan liever la pizza vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |