SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey seto
De OP staat hier
Ja, dat kan niet. Er is toch geen ruimte voor je ejaculaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef Montelly het volgende:
Spuiten als in ejaculeren maar dan in absolute vacuum.
elke dag zijn er wel aanslagen overal in de wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:52 schreef Questular het volgende:
Nog een aanslag, nu op toeristen in Tunesië...
Dat heeft niks met een vacuüm te maken, vriend. Dat is het effect van de zwaartekracht op je zaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Montelly het volgende:
Dan is er toch geen luchtweerstand en neem v van je sperma per seconde met 9,81m/s toe.
wow. Waar is je respect?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
elke dag zijn er wel aanslagen overal in de wereld
Maar hier zijn toeristen in het spel en dan is het ineens nieuwswaardig en interessant omdat het invloed heeft op ons veiligheidsgevoel
#loominarty
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben de gym Turken zich al publiekelijk gedistantieerd van deze daden van vandaag?
Vind ik ook. Nu zouden we kunnen denken dat je het eigenlijk wel prima vindt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel het minste wat je kan doen vind ik.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind ik ook. Nu zouden we kunnen denken dat je het eigenlijk wel prima vindt.
is je karretje nog heel vriendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
yo kaas. Alles flex. Gisteren 90k gezet.
ok okquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff strava downloaden dan voeg ik je toe als maatje
Ramadan mubarakquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:39 schreef Awesome_ het volgende:
ff niet meer over eten komende tijd pls. Ik ga mijn zieke cut beginnen.
quote:
Maar geen probleem, het is terug te kijken.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja hierzo bij café het buissie doen ze iedere vrijdag in de zomer zelf kaken zo uit de emmer
dit dus. Na het verbieden van de zuidelijke vlag is het nu tijd om moslims te verbieden.quote:
dit he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
En het is uiteraard de schuld van de joden
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik doe ook maar een poging dan:
NSFWslechte trekker disciplineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dima wtf is dit ik heb net een minuut naar een Nissan Juke gekeken die op twee wielen rijdtquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef Faeroer het volgende:
Ik doe ook maar een poging dan:
NSFWlkkre meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede cleavage tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey VMS, kun je ff die neusring wegshoppen pls?
Thnx
Lekker toch. Kun je aan trekken om haar te corrigeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thnx
da's toch wel leuk, beetje edgyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thnx
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
WTF
Why the fuck is Antoine Dodson riding Hank Schrader's dick on your bed?
Leuk feestje, maar fucking heet in die zaal, alles plakt aan elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |