we gaan ze gewoon djoeken, allemaal! beetje zeuren dat er geen gratis bitterlemon is en zo terwijl m'n oma een dode rozenstuik heeftquote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wij gaan der allemaal aan. Wat is deze
[ afbeelding ]
omfgquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Veranderen je tattoeaties ook als je afvalt?
Waarom moet je V1z0R nou weer bannen.quote:
Op z'n Turks toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
nja als 'kk' al een ban is, denk ik dat Vizor op z'n minst onthoofd gaat worden, voor die post.
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Dicht open dicht open dicht open. Make up your mind.
Niemand is ook meer onder de indruk want hij gaat toch altijd weer open, want die blauwen hebben geen ruggengraat.
Haha laterz
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurdequote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Niemand is ook meer onder de indruk want hij gaat toch altijd weer open, want die blauwen hebben geen ruggengraat.
Haha laterz
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Haha laterz
Een topic dichtgooien om te modden heeft echt alleen nut als het storm loopt. Er postte op dat moment niemand, dus het enige wat je doet is de aandacht erop vestigen. Als je stilletjes die posts had aangepast/verwijderd en genote, had waarschijnlijk niemand er naar gekraaid. Deze versie zeurt om aandacht. Just sayin'.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurde
Helemaal niet hypocriet om mensen te bannen als zij teveel schelden maar zelf een quote in je sig te zetten met een scheldwoord, jij stoute Fopje.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moest even wat dingen na lopen, het was de bedoeling dat het maar een paar minuutjes duurde
Zegt de ex RP modquote:Op zondag 28 juni 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een topic dichtgooien om te modden heeft echt alleen nut als het storm loopt. Er postte op dat moment niemand, dus het enige wat je doet is de aandacht erop vestigen. Als je stilletjes die posts had aangepast/verwijderd en genote, had waarschijnlijk niemand er naar gekraaid. Deze versie zeurt om aandacht. Just sayin'.
....quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Volgens mij gebruik je die hier verkeerd, vriend.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
kloptquote:Op zondag 28 juni 2015 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit hele forum heeft zn langste tijd wel gehad man
het enige dat bij jou maar een paar minuutjes duurt is seks. De rest duurt urenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Correct. Verouderd medium. Lelijke layout. Dit dat alles.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit hele forum heeft zn langste tijd wel gehad man
oh godquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Yayik kon het emotioneel al bijna niet meer aan.
Kusje erop?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n huis ruikt naar wasmiddel maar ik heb al dagen geen was meer gedraaid.
Het zou kunnen dat ik van blijdschap een hersenbloeding heb gekregen.
Geen echte kabel, maar wat anders?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:44 schreef Deuce92 het volgende:
O jee.
Aan de kabel van m'n headset hangt zo'n dingetje om het volume aan te passen, en dat heeft in de kwarktaart gehangen. Moest het aflikken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Waar waren we gebleven.... chromebook ja of nee?
Hebben we het record open/slotje al verbroken of?quote:Daar sta je dan.
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen.
En daar is het dan.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
komt die maandban voor moderatie-ondermijningquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hebben we het record open/slotje al verbroken of?
Ja! Doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Waar waren we gebleven.... chromebook ja of nee?
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.quote:
Dat ligt niet aan hun, dat ligt aan de maatschappij. Niet genoeg kansen gehad etc etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.
Zou daarom ook een beetje jammer zijn als er één of andere vizor-achtige rebel nu bewust lekker stout gaat doen. Beetje kansloos ook.
Vorige week wel srs ruzie gemaakt met 3 marokkaanse jongetjes in het zwembad. Waren aan het kloten en in het zwembad aan het tuffen enzo. Echt, wtf gaat daar mis in de opvoeding?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hun, dat ligt aan de maatschappij. Niet genoeg kansen gehad etc etc.
Dit topic is zwaar on the radar, een verkeerde scheet...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat de halve crew nu meeleest om te zien hoe het gaat.
Zou daarom ook een beetje jammer zijn als er één of andere vizor-achtige rebel nu bewust lekker stout gaat doen. Beetje kansloos ook.
Ouders die nauwelijks tijd maken voor hun kinderen. Hmm geen schop onder de kont geven.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vorige week wel srs ruzie gemaakt met 3 marokkaanse jongetjes in het zwembad. Waren aan het kloten en in het zwembad aan het tuffen enzo. Echt, wtf gaat daar mis in de opvoeding?
house of guns.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ik ga een eigen zaak openmaken, klaar
hoe zal ik 'm noemen
Dit wordt vaak gezegd, maar dat geloof ik niet. De moeders geven echt wel om de opvoeding, het is alleen dat het bij een groot aantal al door omgevingsfactoren buiten het gezin al slecht gaat waardoor je een soort critical mass effect krijgt in de sociale kringen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ouders die nauwelijks tijd maken voor hun kinderen. Hmm geen schop onder de kont geven.
Kwam zeker erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Goedemiddag
Ik keek gisteravond naar met het mes op tafel en toen zei een man: "ik werk bij een grote bank" moest wel even aan de gym denken toen.
Goede zaak house of gunsquote:
Wat ga je verhandelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
hey jongens ik ga een eigen zaak openmaken, klaar
hoe zal ik 'm noemen
ossum, etha is ook nog steeds weg volgens mij en die vizorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:36 schreef Questular het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een tijdelijke ontzegging van fok! gekregen? Ik heb de hele aanleiding t/m het sluiten van dit topic niet meegekregen
Ja komt die beetje de gym in om ons topic te verpestenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
Vizor mag wel even wegblijven, straks wordt de gym weer gesloten.
Hij zal er in z'n ééntje niet meer voor kunnen zorgen. Beloofdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:30 schreef Deuce92 het volgende:
Vizor mag wel even wegblijven, straks wordt de gym weer gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |