twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:08:58BREKEND: MOGELIJK TERRORISTISCHE AANSLAG TEN OOSTEN VAN LYON. 1 MAN ONTHOOFD reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:09:00URGENT: Suspected Islamist attack at French gas factory kills 1, injures several -media report http://t.co/Gn3CRVWryr http://t.co/1EELuYwXeq reageer retweet
http://www.nu.nl/buitenla(...)ek-in-frankrijk.htmlquote:Dode bij aanslag op fabriek in Frankrijk
Bij een aanslag op een gasfabriek in het Franse Saint-Quentin-Fallavier, bij Lyon, is zeker één dode gevallen. Meerdere mensen zijn gewond geraakt. Een aanvaller zou een vlag met Arabische teksten bij zich dragen.
Bij de fabriek zou een onthoofd lichaam zijn gevonden. Dat meldt Le Monde op basis van een bron bij justitie. Volgens de Franse krant reden twee aanvallers met een auto het terrein van de fabriek op.
Persbureau AP meldt op basis van een overheidsvertegenwoordiger dat een verdachte inmiddels is opgepakt. De verdachte is volgens diverse Franse media een bekende van de binnenlandse veiligheidsdienst.
Vrijdagochtend klonk bij de fabriek, Air Products, ook een explosie. Volgens de regionale krant Le Dauphiné Libéré hebben meerdere medewerkers van de fabriek hebben meerdere medewerkers de aanslag zien gebeuren.
De Franse minister van Binnenlandse Zaken, Bernard Cazeneuve, reist meteen af naar het dorp, meldt Le Figaro.
Ja of van dat hoofd op die spies met inscripties.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:13 schreef Awsom het volgende:
Zijn er al fraaie plaatjes van Franse anti-terreur eenheden ?
De Fransen hebben duizenden mensen onthoofd in Algerije.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Onnoman het volgende:
onthoofding op westerse grond
het gaat telkens een stapje verder
i dont give a fuckquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef Irakees het volgende:
[..]
De Fransen hebben duizenden mensen onthoofd in Algerije.
29 juni, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Over een paar dagen is het precies een jaar geleden, dat IS is opgericht.
-RTL Z
jij hoort hier niet thuis als je zo denkt, meer nietquote:
Vrijheid van geweten toch, juist wel dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij hoort hier niet thuis als je zo denkt, meer niet
Je moet niet vergeten dat ze al sinds een week 1 jaar bestaan volgens de islamitische kalender en ze hebben hun feestje al gehad op de eerste dag van Ramadan (islamitisch jaar is een paar dagen korter, maankalender).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
29 juni, om precies te zijn.
Het is niet echt de oprichting though, het is de datum waarop IS zichzelf uitriep als een 'wereldwijd kalifaat', wat dat ook moge betekenen.
Volgens wie niet? Sjonnie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij hoort hier niet thuis als je zo denkt, meer niet
dan moet je wel een geweten hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijheid van geweten toch, juist wel dan.
Lees: Vrijheid van geweten.quote:
je praat domquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees: Vrijheid van geweten.
Bij vrijheid van godsdienst hoef je ook geen godsdienst te hebben.
Dat was eerder in Engeland ook al gebeurd he. Gewoon op straat op klaarlichte dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Onnoman het volgende:
onthoofding op westerse grond
het gaat telkens een stapje verder
je kan het zo gek niet bedenken of je moet er wel rekening mee houden
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:25:36De onthoofde man uit Frankrijk was een chauffeur van een transportbedrijf die bij de gasfabriek kwam leveren http://t.co/JcxUNDqXh6 reageer retweet
Nee in de realiteit, grow the fuck up niet alles is zo mooi als het lijkt in de wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RechtsDie mensen leven echt in angst.
Ja ik moet dagelijks bommen en granaten ontwijken op de terugweg naar huis, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee in de realiteit, grow the fuck up niet alles is zo mooi als het lijkt in de wereld
Unworthy victims: Western wars have killed four million Muslims since 1990quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef LXIV het volgende:
De score tot zover:
[ afbeelding ]
Op doelsaldo gaan we het -weer- niet redden deze keer.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ik moet dagelijks bommen en granaten ontwijken op de terugweg naar huis, je hebt gelijk.
True. Daarbij vergeleken stelt 911 niet veel voor. Maar een groot deel van de moorden in Irak zijn tussen shiiten en sunnieten geweest. Waarbij ik niet zal ontkennen dat de reden dat dit heeft kunnen gebeuren het verwijderen van Saddam Hoessein is geweest (door het Westen). Sowieso alle IS ellende komt uiteindelijk ook daar uit voort. Ben ook vanaf het begin fel tegen deze oorlog geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Irakees het volgende:
[..]
Unworthy victims: Western wars have killed four million Muslims since 1990
http://www.middleeasteye.(...)uslims-1990-39149394
Hebben we ook het doelsaldo sinds 620 toen de islam opgericht was?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef LXIV het volgende:
De score tot zover:
[ afbeelding ]
Op doelsaldo gaan we het -weer- niet redden deze keer.
Neemt het feit niet weg dat bijna altijd moslims zijn die andere moslims uitmoorden. Niemand die ze daartoe dwingt behalve dan hun religie. Ze doen dus toch echt zelf dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Irakees het volgende:
[..]
Unworthy victims: Western wars have killed four million Muslims since 1990
http://www.middleeasteye.(...)uslims-1990-39149394
Mwuah, behalve dan die door de drones, airstrikes, Chinezen, Russen, Boeddhisten, Westerlingen etc toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neemt het feit niet weg dat bijna altijd moslims zijn die andere moslims uitmoorden. Niemand die ze daartoe dwingt behalve dan hun religie. Ze doen dus toch echt zelf dus.
Blijkt dus dat ze daar een sterke leider nodig hebben die de zaak in het gareel houd. Maar die hebben wij allemaal opgeruimd onder de vlag democratie en vrijheid. De lente.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neemt het feit niet weg dat bijna altijd moslims zijn die andere moslims uitmoorden. Niemand die ze daartoe dwingt behalve dan hun religie. Ze doen dus toch echt zelf dus.
Dat was verdomd stom, dat zei ik destijds al. Mja we moeten hier zo nodig naar Amerika luisteren en die lui zijn ook niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Blijkt dus dat ze daar een sterke leider nodig hebben die de zaak in het gareel houd. Maar die hebben wij allemaal opgeruimd onder de vlag democratie en vrijheid. De lente.
Dit vind ik ietwat overdreven, maar oké...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Infection het volgende:
14.24 - Extra beveiliging Air Products-vestigingen Nederland
"De Nederlandse vestigingen van Air Products worden extra beveiligd. Air Products is een van oorsprong Amerikaans bedrijf met vestigingen over de hele wereld. In Saint-Quentin-Fallaviers werd vrijdagochtend een vestiging aangevallen."
http://www.volkskrant.nl/(...)-frankrijk~a4088967/
Better safe than sorry, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik ietwat overdreven, maar oké...
Beter voorkomen dan genezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik ietwat overdreven, maar oké...
quote:Frankrijk: dader was huisvader
Volgens het ANP is de hoofdverdachte van de aanslag op een gasfabriek bij Lyon, Yassin Salhi, een getrouwde man met drie kinderen. Dat meldt de krant Le Parisien.
Hij woonde in een dichtbevolkte voorstad van Lyon, Saint-Priest, niet ver van de plaats van de aanslag Saint-Quentin-Fallavier. Volgens een buurvrouw was het een erg beleefde man.
http://nos.nl/liveblog/20(...)rijk-en-koeweit.html
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 14:57:10Slachtoffer aanslag Frankrijk kwam pakketje leveren http://t.co/yS3iWpJhGu reageer retweet
Waarom zou je dat willen zienquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja of van dat hoofd op die spies met inscripties.
Dus aan de tekst heb je voldoende?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er op staat. Misschien is wel een raadsel.
Heb ik niet, ik wilde alleen weten of Barry graag dooie hoofden ziet of niet.quote:
IC.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik wilde alleen weten of Barry graag dooie hoofden ziet of niet.
V.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef HaveMercy het volgende:
Hebben wij even geluk dat de Islam de religie van de vrede is, stel je voor dat ze geweld gingen gebruiken.
Met zijn brandweer spuitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:08 schreef Rabieluh het volgende:
Wil toch wel graag weten hoe die brandweerman nou die dader heeft gedood.
Ik hoop op een heroisch verhaal waarbij hij van een afstand een bijl naar de terrorist smijt en hem daarna aftuigd met z'n blote mannenklauwen.quote:
Brandweerslang in zijn kont gedouwd .quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoop op een heroisch verhaal waarbij hij van een afstand een bijl naar de terrorist smijt en hem daarna aftuigd met z'n blote mannenklauwen.
Dit zou potentiele terroristen wel aan het denken zetten voor ze iets uitvreten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:28 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Brandweerslang in zijn kont gedouwd .
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hier voor mijn huis heeft een Islamitisch gezin gewoon nog het gore lef om met z'n allen gezellig te gaan zitten op het grasveld, met spelende kinderen en van die traditionele klederdracht van ze. Dan denk ik echt: schaam je je niet of zo?
Heb gewoon de neiging om keihard uit het raam te schreeuwen dat ik het niet meer leuk vind!
Omg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hier voor mijn huis heeft een Islamitisch gezin gewoon nog het gore lef om met z'n allen gezellig te gaan zitten op het grasveld, met spelende kinderen en van die traditionele klederdracht van ze. Dan denk ik echt: schaam je je niet of zo?
Heb gewoon de neiging om keihard uit het raam te schreeuwen dat ik het niet meer leuk vind!
Goede trollquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Lol, xenofoob.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
en pics maken van die verbrande hooftdoeken, anders geloof ik het niet eens met die taqqiya van zequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:29 schreef Bugno het volgende:
Ze moeten gewoon binnenzitten, hoofddoeken etc verbranden, publiekelijk afstand doen van hun geloof. Dan gaan we wel weer eens kijken of ze mogen blijven.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
en pics maken van die verbrande hooftdoeken, anders geloof ik het niet eens met die taqqiya van ze
Want?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Het is nu wel bewezen btw dat het leven van een Fransman meer waard is dan duizenden mensen in het Midden Oosten.
omdat als je het in verhouding zou plaatsen met alle aandacht en resources wat wordt ingezet, Isis allang al was was zij hoort. Onder de grond of in stukken.quote:
En hoe zie je dat voor je? Dit soort groepjes roei je niet zomaar even uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat als je het in verhouding zou plaatsen met alle aandacht en resources wat wordt ingezet, Isis allang al was was zij hoort. Onder de grond of in stukken.
Voor de gemiddelde fransman wel ja. Gek he.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Het is nu wel bewezen btw dat het leven van een Fransman meer waard is dan duizenden mensen in het Midden Oosten.
Mja, maar waarom zouden we onze eigen mensen riskeren om ISIS uit te schakelen in de zandbak?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat als je het in verhouding zou plaatsen met alle aandacht en resources wat wordt ingezet, Isis allang al was was zij hoort. Onder de grond of in stukken.
omdat je geen reet uitvoert tegen ze. Daarom groeien ze, niet omdat ze ze zo meesterlijk sterk zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:50 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Dit soort groepjes roei je niet zomaar even uit.
mjaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fransman wel ja. Gek he.
hoezo, was Charlie hebdo Pakistanen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, maar waarom zouden we onze eigen mensen riskeren om ISIS uit te schakelen in de zandbak?
De enige methode om al die slapende cellen aan te pakken is de mond en klauwzeer methode. De internationale gemeenschap heeft daar wat moeite mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat je geen reet uitvoert tegen ze. Daarom groeien ze, niet omdat ze ze zo meesterlijk sterk zijn.
Ze zijn juist zo gegroeid toen we als een olifant in het Midden-Oosten tekeer zijn gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat je geen reet uitvoert tegen ze. Daarom groeien ze, niet omdat ze ze zo meesterlijk sterk zijn.
Wat versta je onder de mond en klauwzeer methode?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige methode om al die slapende cellen aan te pakken is de mond en klauwzeer methode. De internationale gemeenschap heeft daar wat moeite mee.
Alles ten Oosten van Istanbul en ten westen van Shenzen levelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat versta je onder de mond en klauwzeer methode?
Ja nee, dat lost het probleem op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alles ten Oosten van Istanbul en ten westen van Shenzen levelen.
Mwuah, niet eens zo zeer de sleeper cells en lone wolfs, dat soort dingen kan je nooit voorkomen gezien sympathie al voldoende is, zolang de bron niet aangepakt wordt maakt het opsporen van lone wolfs niet uit, voor ieder die jij vindt staan er morgen weer 10 nieuwe op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige methode om al die slapende cellen aan te pakken is de mond en klauwzeer methode. De internationale gemeenschap heeft daar wat moeite mee.
Soms moet je gewoon eerst alcohol op je wond doen wil je verdere infecties voorkomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:55 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ze zijn juist zo gegroeid toen we als een olifant in het Midden-Oosten tekeer zijn gegaan.
Lijkt mij eigenlijk compleet nutteloos, waarop ga je profileren, kleur, geloof, taal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt de primeur.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
Hij deed geen vlieg kwaad.
is dat al geroepen?
Je had het over slapende cellen dus dit antwoord slaat nergens op...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In WOII hadden de geallieerden daar overduidelijk minder moeite mee. Er werden zelfs twee atoombommen ingezet om de Japanners op de knieën te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:12 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je had het over slapende cellen dus dit antwoord slaat nergens op...
De slapende cellen waar we het over hadden zitten in de EU...niet ten oosten van Istanbul....snappie....quote:
Krijg ik dan ook een pipboy?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vaults bouwen waar alleen niet-religieuze mensen naar binnen mogen. Eventueel kijken of er geselecteerd kan worden op genetische aanleg voor religieus denken. Daarna gewoon kernbommen op de hele wereld en opnieuw opbouwen. En dan wel oppassen voor deathclaws.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De slapende cellen waar we het over hadden zitten in de EU...niet ten oosten van Istanbul....snappie....
?????.... iets ontgaat je maar wat?....ben je zelf soms een slapende cel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Niet? ISIS bestaat al 50 jaar in het volle daglicht begrijp ik?
Lijkt er eerder op dat jou iets ontgaat. Lees het terug. Enne... als je niets zinnigs te zeggen hebt, je HOEFT niet te reageren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
?????.... iets ontgaat je maar wat?....ben je zelf soms een slapende cel?
Oh ironiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat jou iets ontgaat. Lees het terug. Enne... als je niets zinnigs te zeggen hebt, je HOEFT niet te reageren.
Officieel is dat een maand van verzoening en mededogen met je medemens.quote:
Nou net gedaan...het gaat toch echt over frankrijk en slapende cellen...als jij die wenst op te rollen door ten OOSTEN van istanbul te gaan bombarderen....good luck!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat jou iets ontgaat. Lees het terug. Enne... als je niets zinnigs te zeggen hebt, je HOEFT niet te reageren.
Behalve als je zo fundamentalistisch bent dat niet-moslims geen medemensen zijn. Ze blazen ook de "verkeerde" moslims op, dus wij staan nog een treetje lager in hun ogen. Dat je even weet hoe ze over je denken als je je broodje kaas staat te eten tussen de middag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Officieel is dat een maand van verzoening en mededogen met je medemens.
Maar dat geld niet voor iedere moslim.
quote:Yassin Salhi, qui vivait depuis six mois avec sa famille à Saint-Priest dans la banlieue de Lyon, est, d’après "Le Parisien", originaire de Pontarlier dans le Doubs, où il est né en 1980.
Marié et père de trois enfants de 6 à 9 ans, il "livre des cartons, des commandes", a assuré sa femme, jointe par Europe 1. Visiblement encore sous le choc, l’intéressée décrit "une vie de famille normale".
Nous sommes des musulmans normaux. On fait le ramadan. On a trois enfants et une vie de famille normale", ajoute-elle à l’antenne de la radio.
Peu de temps après avoir accordé cette interview, l'épouse a été interpellée à son domicile.
Onthoofde man was de baas van de verdachte.twitter:AP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 16:42:21BREAKING: French officials: Decapitated victim in French factory attack was employer of suspect. reageer retweet
Nee,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou net gedaan...het gaat toch echt over frankrijk en slapende cellen...als jij die wenst op te rollen door ten OOSTEN van istanbul te gaan bombarderen....good luck!![]()
![]()
Las het net ook inderdaad. Zal wel een soort wraakactie zijn dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Onthoofde man was de baas van de verdachte.twitter:AP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 16:42:21BREAKING: French officials: Decapitated victim in French factory attack was employer of suspect. reageer retweet
.
Hm. Straks blijkt het toch maar geen terroristische aanslag te zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
.
Er hing toch een IS vlag bij zijn onthoofde lichaam? Bovendien spietsen IS-militanten de hoofden van hun slachtoffers op hekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Straks blijkt het toch maar geen terroristische aanslag te zijn geweest.
ja ja....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee,
• Triggershot riep dat het leven van een fransman meer waard was dan anderen, want als we met dezelfde resources in het midden-oosten zouden ingrijpen was het zo gedaan met ISIS.
• Daarop zei IK dat de enige methode om dat echt onder de duim te krijgen de mond en klauwzeer methode zou zijn, maar dat dat niet echt geaccepteerd werd in de internationale gemeenschap.
• De slapende cellen was slechts een zijdelings item in dat gesprek.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook sluimerende radicale groeperingen ten oosten van Istanbul, dat heeft de hele arabische lente wel bewezen.
Je baas vermoorden vanwege een of ander conflict wordt niet terroristisch als je full retard gaat met vlaggen en zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er hing toch een IS vlag bij zijn onthoofde lichaam? Bovendien spietsen IS-militanten de hoofden van hun slachtoffers op hekken.
Het is wel origineel. Zwaaien met een zwaard tijdens je functioneringsgesprek. (lol)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je baas vermoorden vanwege een of ander conflict wordt niet terroristisch als je full retard gaat met vlaggen en zo.
En dan heb je zo'n figuur op de achtergrond wat eventjes in zijn jeans-shorts een haatbaard oppakt met zijn SWAT-mattiesquote:
Sterker nog, de japanners die in de VS woonden werden gesegregeerd en in kampen ondergebracht tijdens de oorlog uit angst voor spionage en sabotage.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
In WOII hadden de geallieerden daar overduidelijk minder moeite mee. Er werden zelfs twee atoombommen ingezet om de Japanners op de knieën te krijgen.
Al die slapende cellen rol je niet op door het midden oosten te asfalteren ... das net zoiets het europa nuken omdat een iemand op de antillen een meisje heeft zoekgemaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Google Images: french colonialists algeria beheading.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef crystal_meth het volgende:
het is het land van de guillotine...
Ja kom op, dat is heel wat anders man.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:41 schreef Irakees het volgende:
[..]
Google Images: french colonialists algeria beheading.
Wereldwijd gaf Japan de strijd op na de nukes, de Duitsers gingen ook met de staart tussen de benen terug naar huis toen Hitler een kogel door zijn kop joeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:05 schreef sp3c het volgende:
Technisch gezien heeft hij gelijk
[..]
Al die slapende cellen rol je niet op door het midden oosten te asfalteren ... das net zoiets het europa nuken omdat een iemand op de antillen een meisje heeft zoekgemaakt
Wat is je punt, dat de VS Nederland had moeten nuken voor wat er op de Antillen gebeurde?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wereldwijd gaf Japan de strijd op na de nukes, de Duitsers gingen ook met de staart tussen de benen terug naar huis toen Hitler een kogel door zijn kop joeg.
Toen Amerika met de War on Terror bezig was waren er relatief (lees: geen) aanslagen meer op Amerikaanse bodem, omdat de jihadisten het daar te druk hadden met vechten, daar had Cheney in zijn documentaire helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat is je punt, dat de VS Nederland had moeten nuken voor wat er op de Antillen gebeurde?
btw: Madrid en Londen vergeten?
Toen Spanje en de UK meededen aan de war on terror waren er wel aanslagen in Spanje en de UK. Dat negeer je gemakshalve.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Toen Amerika met de War on Terror bezig was waren er relatief (lees: geen) aanslagen meer op Amerikaanse bodem, omdat de jihadisten het daar te druk hadden met vechten, daar had Cheney in zijn documentaire helemaal gelijk in.
ik dacht dat we bombardementen tegen IS uitvoerden, kan me vergissen...quote:Het probleem is nu dat een vijand tegen ons vecht en wij niet vechten tegen deze vijand. En hoe meer wij blijven wegkijken hoe radicaler de aanslagen in Europa worden.
In ieder geval moeten wij niet toegeven aan deze debielen. Militair en technologisch gezien kunnen deze lui verslagen worden met 2 vingers in onze neus, mits Obama het groene licht geeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Toen Spanje en de UK meededen aan de war on terror waren er wel aanslagen in Spanje en de UK. Dat negeer je gemakshalve.
beiden waren al verslagen op dat momentquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wereldwijd gaf Japan de strijd op na de nukes, de Duitsers gingen ook met de staart tussen de benen terug naar huis toen Hitler een kogel door zijn kop joeg.
Een video hebben ze gevonden van de onthoofding?twitter:jpney twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 18:01:33URGENT: Les enquêteurs sur la piste d'une vidéo de la décapitation du patron de #YacineSali reageer retweet
Vandaar natuurlijk ook die IS vlaggen die ze gevonden hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net dat de NOS het niet uitsluit dat dit gewoon een simpel arbeidsconflict was.
Dus niet van doen met de islam..
Ja, hoe naïef kun je zijn? De vraag stellen is hem beantwoorden wb NOS, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk ook die IS vlaggen die ze gevonden hebben.
Godstering hoe naïef kan je zijn
In VS kunnen ze wel eens postal gaan, maar daar hebben ze gewoon te veel wapens en is er een te grote kloof tussen arm en rijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
Bovendien een beschaafde westerling onthoofd zijn baas niet en al helemaal niet bij een simpel arbeidsconflict.
Ow dan zal het wel een ISer zijn die dit uitvoerig gepland heeft met zijn celquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat geverifieerd ja?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is wel een goede manier om een moord te maskeren. Gewoon je slachtoffer onthoofden of in een kooi verdrinken, een IS vlag neerpleuren en niemand die jou als blanke agnost ooit zal verdenken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Richard Matt, de ontsnapte moordenaar in de VS, had z'n baas in stukken gehakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
Bovendien een beschaafde westerling onthoofd zijn baas niet en al helemaal niet bij een simpel arbeidsconflict.
Waarom steeds die slachtofferrol?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Elke doden is er 1 teveel. Is het heel moeilijk voor te stellen dat een dode 800 km verderop meer ertoe doet voor de Nederlander dan 4000 km verderop?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Elke doden is er 1 teveel. Is het heel moeilijk voor te stellen dat een dode 800 km verderop meer ertoe doet voor de Nederlander dan 4000 km verderop?
Enfin, de basis voor al het geweld begon al in de 7e eeuw op het Arabisch schiereiland.
Ten opzichte van hoeveel aanslagen daarvoor precies?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Toen Amerika met de War on Terror bezig was waren er relatief (lees: geen) aanslagen meer op Amerikaanse bodem, omdat de jihadisten het daar te druk hadden met vechten, daar had Cheney in zijn documentaire helemaal gelijk in.
Met al die aanslagen binnen Europa moet je jezelf wel de vraag stellen of we al die geregistreerde radicalen en jihads nog wel vrij moeten laten rondlopen. De dader in Frankrijk stond van 2006 tot 2008 geregistreerd op een lijst van de Franse veiligheidsdienst. Deze man eraf halen bleek achteraf geen goede zet. Hoeveel vergelijkbare geregistreerde tijdbommen lopen momenteel rond in onze samenleving?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Sterker nog, de japanners die in de VS woonden werden gesegregeerd en in kampen ondergebracht tijdens de oorlog uit angst voor spionage en sabotage.
Toen ik dit postte was het al achterhaald met die aanslag in Tunesië!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
We mogen nog van geluk spreken dat die IS-gasten niet heel erg slim zijn (om het zacht uit te drukken). De meeste aanslagen zijn volledig kansloos, zoals die aanslag op dat congres in de VS, of ze kunnen puur vanuit de verrassing dan net één iemand ombrengen.
Stel je voor dat die eenlingen over dezelfde capaciteiten zouden beschikken als Breivik. Dan had je iedere keer honderden doden! Dan was het wel echt een bedreiging. Nu zijn ze ongeveer net zo gevaarlijk als lieveheersbeestjes, waarin ook ieder jaar een paar mensen zich wel verslikken.
Ahum, dit "legitimeert" juist het bestaan van een overheid. De angst dat er chaos ontstaat en onschuldige burgers iets overkomt zorgt ervoor dat de burgers om meer en meer overheid en inperken van rechten roepen. Vandaar dat er alleen maar aan symptoombestrijding gedaan wordt maar niets fundamenteel aanpakt. Je gaat toch zeker niet in je eigen vlees snijden en het brood van je tafel smijten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een potentiële vijand stel je niet bloot aan onschuldige burgers, die dreiging behoor je als overheid weg te nemen. Dat rechtvaardigd alle maatregelingen tegenover een vijand die ons de oorlog heeft verklaard.
Laat zien dat die cartoons juist nodig zijn. Tenzij je wil buigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef crystal_meth het volgende:
Woensdag uitzending van Wilders met Mohammed cartoons, vandaag aanslagen in Frankrijk en Tunesië. Toeval? I think not!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef crystal_meth het volgende:
Woensdag uitzending van Wilders met Mohammed cartoons, vandaag aanslagen in Frankrijk en Tunesië. Toeval? I think not!
Inderdaad, individuele rechten moeten worden ingeperkt voor burgers die een gevaar vormen voor onze samenleving. Ervaring laat keer op keer zien dat er geen andere weg is. Er moet sowieso een verbod komen op de radicale islam, waaronder veel Salafistische stromingen. Het is van de zotte dat dit soort radicalen nog alle vrijheid genieten om openlijk hun verderfelijke gedachtegoed namens de vrijheid van godsdienstbeleving te verspreiden. Dit is simpelweg absurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ahum, dit "legitimeert" juist het bestaan van een overheid. De angst dat er chaos ontstaat en onschuldige burgers iets overkomt zorgt ervoor dat de burgers om meer en meer overheid en inperken van rechten roepen. Vandaar dat er alleen maar aan symptoombestrijding gedaan wordt maar niets fundamenteel aanpakt. Je gaat toch zeker niet in je eigen vlees snijden en het brood van je tafel smijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |