OMAgodinquote:Feyenoord's President-Commissaris Gerard Hoetmer is enthousiast over mogelijkheden dat de grote bouwkundige organisaties Arup en OMA mee gaan helpen om een nieuw stadion neer te zetten. 'Deze kans krijg je denk ik een keer om dit zo nu neer te zetten‘, zegt Hoetmer op Radio Rijnmond.
Concreet is de eventuele samenwerking met de beroemde Rotterdamse architect nog niet, want Hoetmer benadrukt meermaals dat er nog niet gesproken is tussen Feyenoord en OMA of Arup. "Bij een club als Feyenoord worden heel veel dingen aangeboden. En daar zijn we ontzettend tevreden mee. Binnenkort bellen we met deze partij om een afspraak te maken verder te spreken. We nemen de plannen echt serieus."
Feyenoord verwacht in december meer duidelijkheid te geven. Dan komt de club met een volgend plan voor een nieuw stadion, of over het renoveren van de huidige Kuip. Daarna wordt bepaald of de plannen van Arup en OMA daarbinnen vallen. "Alle opties liggen nog altijd open. Ik denk dat het verstandig is om pas met andere partijen te praten wanneer wij klaar zijn," zegt Hoetmer. Een belangrijke rol is volgens de club weggelegd voor de gemeente Rotterdam, waarmee ze nu samen optrekken.
"Wij als Feyenoord zijn geen gebiedsontwikkelaars. We zijn geen bouwers. Wij gaan heel duidelijk voor het stadion. Wij willen samen iets moois maken en hoe dat financieel eruit zal zien kunnen we in december op terugkomen. Rotterdam kan toch heel veel voor elkaar krijgen. Eerder zijn er twee plannen mislukt, maar drie maal is scheepsrecht."
Ah oke. Dacht dat het serieus was. Klinkt hoopvolquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is juist de grap die ervaring heeft hij niet. Tevens staat hij bekend als een arrogante kwal die zijn ontwerp boven de opdrachtgever schaart, ja ik voorspel een prettig samenwerken met Feyenoord.
Spelen we voortaan in de blokhut ipv de Kuip...quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Die architect staat wel bekend om z'n vierkante ontwerpen als ik zijn werk bekijk. Dat vind ik dan.. wat jammer
Hier begin ik ook naar te neigen. Kies de financieel beste optie en bouwen maar, maakt niet uit hoe het eruit ziet!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef Typisch het volgende:
Ik heb bijna nog liever zo'n pisbak als in Amsterdam dan nog 5-10 jaar dit getouwtrek tussen verschillende partijen.
Overigens is Mestalla ook van die gasten geloof ik. Prima stadion.
Ben er ook niet kapot van.. het gebouw De Rotterdam vind ik maar een lomp gedrochtquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Die architect staat wel bekend om z'n vierkante ontwerpen als ik zijn werk bekijk. Dat vind ik dan.. wat jammer
Nee tuurlijk niet. Niemand zit te wachten op een stadion als dat in Amsterdam of Armhem. Het is wat gechargeerd, maar hier word je toch horendol van? Het maakt me in ieder geval steeds minder uit welke partij er wint, als er maar een doorbraak komt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Dekatria het volgende:
We gaan toch geen pisbak neerzetten om van het gezeik af te zijn, hou toch op. Of het gebeurt goed of het gebeurt niet.
Zitten we straks als het er staat zeker weer tot heen en ginder te kankeren dat het een sfeerloze bouwput is
Valt wel op jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Maar toen zag ik het uitshirt erin verwerkt
.
Klopt ja, update maar direct doorgevoerd in de OP (wiki), thanks!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:41 schreef Pascalus het volgende:
Mooie OP, maar uhh, het is toch Bas van Noortwijk?
En ook weer aangepast in de OP.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, update maar direct doorgevoerd in de OP (wiki), thanks!
quote:Pokerspel rond Marko Vejinovic in volle gang
Vitesse dwarsboomt vooralsnog de transfer van Marko Vejinovic naar Feyenoord. De Arnhemmers verlangen een bedrag van rond de vijf miljoen euro voor de middenvelder die nog tot 2017 onder contract staat in de Gelredome.
Feyenoord is vooralsnog niet bereid zoveel geld neer te leggen voor de middenvelder die in de Kuip na Dirk Kuyt de tweede aankoop moet worden. Vitesse voelt zich gesterkt door het feit dat technisch directeur Martin van Geel al een mondeling akkoord bereikte met de 25-jarige Vejinovic, die dolgraag naar Feyenoord wil. De Arnhemmers hebben het idee dat Van Geel moreel verplicht is om de transfer af te ronden. Vejinovic kan een meerjarig contract ondertekenen in de Kuip.
De komst van Vejinovic naar de Kuip staat los van de sportieve toekomst van Jordy Clasie. De aanvoerder geniet nog van zijn vakantie en maakt zich op voor de geboorte van zijn tweede kind. Er is interesse voor de international, maar concrete aanbiedingen liggen er nog niet voor hem.
Clasie ontbreekt zondag nog tijdens de eerste training van Feyenoord, net als Kenneth Vermeer, Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi. De kans dat Vejinovic al aansluit voor de komende zondag is erg klein.
Begrijpelijk van Vitesse, en begrijpelijk van Feyenoord.quote:
Het zal inderdaad wel een miljoentje of 3 worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk van Vitesse, en begrijpelijk van Feyenoord.
Zal dus wel even duren voordat ze ongeveer in het midden uitkomen (als dat al lukt).
Toont wel mooi aan waarom het nadelig is voor Feyenoord als de interesse in een speler al vroegtijdig uitlekt.
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.quote:Fransman Gaëtan Charbonnier gelinkt aan Feyenoord
24 juni 2015
De Franse website BFM TV meldt dat Feyenoord belangstelling zou hebben getoond voor aanvaller Gaëtan Charbonnier. De 1m87 lange aanvaller komt uit voor het Franse Reims. Hij heeft nog een contract voor een jaar. Ook Standard Luik zou interesse getoond hebben voor de 26-jarige aanvaller.
Bron: Feyenoord Netwerk
Blokhut-vreesquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelen we voortaan in de blokhut ipv de Kuip...
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik breng alleen wat nuance in de hosanna stemming die de verlosser Koolhaas blijkbaar met zich meebrengt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever de amateurs van Red de Kuip ipv een echte proffesional inderdaad.
Die gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. eerst moeten we van Immers af
Potentieel topscorer dusquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.
5 miljoenquote:
De vraagprijs is wat anders dan de prijs waarvoor een speler uiteindelijk verkocht wordt hé. Ik schat dat Vejinovic uiteindelijk op 4 miljoen uitkomt ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef Cara het volgende:
[..]
5 miljoenHad je net zo goed Gudelj kunnen halen.
*maximalequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Gudelj had geloof ik geen vraagprijs; was minimum transfersom in contract van 6 milj.
Om helemaal precies te zijn gelimiteerde transfersom waardoor hij voor 6 miljoen sowieso weg mocht. Meer bieden mocht best hoor, minder ook, maar vanaf 6 miljoen had AZ niks meer te zeggenquote:
In het midden ongeveer. Rechts van de linker trap als je het vak in loopt zeg maar.quote:
De bovenkant is wat 'kinderachtig' als je het vergelijkt met de onderste plaatjes, die juist zeer strak zijn. Maargoed, allang mooi dat je er wat moeite instopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Kan zo het publiek in.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne lelijke Feyenoordspeler wel qua kop
Jij bent toch die user die zich zovaak als Feyenoorder voordoet in dit topic maar eigenlijk voor PEC Zwolle is toch?quote:
En dat is dan de "stadionkenner" van Rijnmond?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:02 schreef Luni het volgende:
"Als je het huishoudboekje erbij neemt, zijn er twijfels. Als de begroting naar 100 miljoen euro gaat, dan moet je in dat stadion elk jaar 50 miljoen meer gaan verdienen. En daar komen de rente en de aflossing van de leningen nog bovenop. Dat klinkt als er veel in elk geval..."
Kan me het niet voorstellenquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:34 schreef Thunder0x het volgende:
Hoor net van zeer betrouwbare bron dat ze in vergaande onderhandelingen zijn met El Hamdaiou.
1 april is nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:34 schreef Thunder0x het volgende:
Hoor net van zeer betrouwbare bron dat ze in vergaande onderhandelingen zijn met El Hamdaiou.
Huh wat vreemd. Ik hoorde net uit zeer betrouwbare bronnen dat Babel in de Kuip was gesignaleerd. Samen met Demy de Zeeuw.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:34 schreef Thunder0x het volgende:
Dat was Vagner Love met Tymoschuk...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh wat vreemd. Ik hoorde net uit zeer betrouwbare bronnen dat Babel in de Kuip was gesignaleerd. Samen met Demy de Zeeuw.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh wat vreemd. Ik hoorde net uit zeer betrouwbare bronnen dat Babel in de Kuip was gesignaleerd. Samen met Demy de Zeeuw.
quote:
Kan het me ook niet voorstellen dat hij liegt.quote:
Gaat niet om die rellert van jullie, maar een naamgenoot.quote:
Oh wie?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaat niet om die rellert van jullie, maar een naamgenoot.
Volgens mij één of ander egyptisch talent.quote:
Dat was die Trezeguet toch. Die heet geen Hamdaoui.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij één of ander egyptisch talent.
Dat zo'n ingrijpende maatregel niet met terugwerkende kracht had mogen worden ingevoerd klinkt inderdaad heel begrijpelijk en redelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)s-mogelijk-ongeldig/
Gratis geld!
Dacht dat dit toch ook een behoorlijke kostenpost was voor ons destijds?
Ruim 650.000 euro. <- over 2014?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:22 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)s-mogelijk-ongeldig/
Gratis geld!
Dacht dat dit toch ook een behoorlijke kostenpost was voor ons destijds?
Tekengeld voor Guidetti dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ruim 650.000 euro. <- over 2014?
Hmm, over 2012 en 2013 zou het gaan om 2 miljoen.
Ach, zal in totaal wel een leuk bedrag zijn ja.
Nee, want als dat geld komt, dan zal dat niet binnen enkele maanden terugkomen, sterker nog, ik verwacht niet eens dit jaar nog.quote:
Oh oh, zet mij dan op W4quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
Beetje overtrokken. Als hij nog een contract had van een jaar bij Manchester City en we zouden hem kunnen oppikken voor bijvoorbeeld 3 miljoen... Had iedereen gezegd: Ja. Kent de club, is fit(ja, dat is hij), is jong, heeft restwaarde, heel goed voor seizoenkaartverkoop een merchandise. Daar komt bij dat hij natuurlijk een hele goeie speler is voor de Eredivisie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, want als dat geld komt, dan zal dat niet binnen enkele maanden terugkomen, sterker nog, ik verwacht niet eens dit jaar nog.
Dan zou je, vooruitlopend op de zaken, het geld dat nog moet komen, alvast moeten uitgeven.
Dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar ik denk niet dat het verstandig is.
Sowieso is zoveel tekengeld investeren in Guidetti niet verstandig overigens.
quote:Hoe Feyenoord geld gaat verdienen zonder een speler te verkopen.
22 JUNI 2015
De transferperiode is een heerlijke tijd voor binnen en buitenlandse media die staan te smullen om allerlei enorm ongeloofwaardige roddels de wereld in te helpen. Zo hebben we al meerdere malen vernomen dat Guidetti terug zou komen en Kramer de nieuwe spits werd van Feyenoord 1. Ook afgelopen week zou Mounir El Hamdaoui voor deze positie in de Kuip zijn geweest. Achteraf blijkt het allemaal onzin. Toch houd het vele van jullie bezig. Er word niet alleen gespeculeerd over spelers die naar Feyenoord zouden komen, Ook word er verschrikkelijk veel verzonnen over Feyenoordspelers die in interesse zouden staan bij buitenlandse clubs. Zo zouden Clasie en Vilhena al bij Southampton in belangstelling staan en zou Kazim ook verschillende aanbiedingen gehad hebben. Een ding is zeker. Feyenoord hoeft geen spelers te verkopen om toch geld te verdienen. Hoe dat gaat zal ik jullie hieronder uitleggen. Ook de verschillende scenario’s zal ik hier benoemen.
De afgelopen jaren heeft Feyenoord het financieel enorm lastig gehad. Spelers konden niet gekocht worden en zo is er kei hard aan de jeugd gewerkt, met resultaat. De afgelopen jaren is Feyenoord uitgegroeid tot de beste jeugdopleiding van Nederland en was het zelfs hofleverancier bij het Nederlands elftal op het WK. Een aantal voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld, Leroy Fer, Wijnaldum, De Vrij en Bruno Martins Indi. Deze spelers zijn door Meneer van Geel verkocht voor een ‘Matig’ bedrag. Echter kan Feyenoord deze zomer nog eens heel leuk gaan verdienen op deze spelers. Hoe?
In 2001 introduceerde de FIFA een nieuw transfersysteem . Een van die regels binnen dit systeem was de Opleidingsvergoeding. Dit betekent dat als er een transfer naar het buitenland plaats vind elke club waar deze speler in zijn jeugd heeft gespeeld een x aantal percentage mag opeisen. Hoe dit gaat is een lastig verhaal en te lang om hier uit te leggen maar wat dit wel betekend is dat Feyenoord hier de komende zomer goed op kan gaan verdienen. Ook heeft Van Geel een aantal eisen gehad waar ze deze zomer nog wel eens hun vruchten van kunnen plukken. Ik zal een aantal spelers toelichten.
Wijnaldum:
Wijnaldum ging in 2011 voor 5 Miljoen naar PSV. Hij was toen 20 jaar. Deze zomer bestaat de kans dat Wijnaldum de stap naar het buitenland zal maken. Laten we zeggen dat Wijnaldum voor 10 miljoen euro vertrekt. Feyenoord zal hiervan 5% opleidingsvergoeding krijgen. Dit zal dus zo’n 500.00 euro vergoeding zijn. Echter blijkt het dat Van Geel een doorverkooppercentage heeft afgedwongen tijdens de verkoop toen der tijd van zo’n 20%. Zo kan Feyenoord dus deze zomer 2,5 Miljoen euro op hun rekening ontvangen!
Leroy Fer:
Omdat Leroy Fer gedegradeerd is met zijn ploeg Queens Park Rangers bestaat ook hier de kans dat hij een transfer zal maken. Volgens de Media heeft Sevilla zelfs al interesse getoond in de oud speler van Feyenoord een FC Twente.Ook hier kan Feyenoord dus weer rond de 4 a 5 % in meepikken. Echter is de transfer waarde niet duidelijk en weet ik ook niks van een doorverkoop percentage in zijn contract. Verrassing dus wat Leroy Fer voor Feyenoord gaat opleveren.
Robin Van Persie:
Ook oud Feyenoorder Robin Van Persie zal Manchester verlaten. Door zijn binnenlandse transfer van Arsenal naar de Reds in 2012 heeft Feyenoord niks hier op kunnen verdienen. Dit blijkt deze zomer niet het geval, Een overstap naar Italie of Turkije lonkt voor de Nederlandse aanvaller. Weer een leuke 4% van het bedrag!
Stefan De Vrij:
Stefan de Vrij kan nog wel het meeste gaan opleveren deze zomer voor de club aan de Maas. Feyenoord zou een prestatiebonus van 1 miljoen euro innen doordat Lazio de 3de plek in de serie A heeft weten te bemachtigen. Er bestaat een grote kans dat Van geel ook heeft afgedwongen dat er een bepaald bedrag uitgekeerd moet worden naar Rotterdam als Lazio door de voorrondes van de CL komt en zelfs nog eens een x aantal bedragen voor elke wedstrijd die De Vrij daarin zal spelen. Echter word Stefan de Vrij ook benoemd bij verschillende transfers naar het buitenland. Dit betekend dat er hoe dan ook een mooi bedrag deze kant op komt.
Zo zie je dat met een beetje geluk Feyenoord deze zomer nog wel eens veel geld zal kunnen verdienen zonder ook maar 1 speler kwijt te raken.En dan zijn ook nog Luc Castagnios en Kamohelo Mokotjo aan het flirten met verschillende buitenlandse clubs.
https://jorisallday.wordpress.com/
Dit klinkt als Krabby zonder spellingscontrole...quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:27 schreef satecl het volgende:
Nog een leuk stuk(zonder veel bronnen) op internet gevonden. Feyenoord gaat heel rijk worden deze zomer
[..]
Wauw. Wat een verschrikkelijk matig stuk van iemand die totaal geen idee heeft waar hij over praat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:27 schreef satecl het volgende:
Nog een leuk stuk(zonder veel bronnen) op internet gevonden. Feyenoord gaat heel rijk worden deze zomer
[..]
Haha ik las het ook pas nadat ik het gepost had. Bronloos gelul inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit klinkt als Krabby zonder spellingscontrole...
Weet jij het wel allemaal? Enlighten usquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw. Wat een verschrikkelijk matig stuk van iemand die totaal geen idee heeft waar hij over praat.
Ja, dan krijgen we niks als hij nog eens transfereert, met uitzondering van eventueel dat opleidingspercentage, maar dat dan weer niet binnen Engeland geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, Fer is na ons nog eens 2 keer van club veranderd, dus als daar al een doorverkoopclasule zat hebben we dat geld al gekregen toen hij van Twente naar Norwich ging. Toch?
Nee, maar ik stel geen dingen te weten zonder feiten te benoemen. Dit is gewoon weer een of andere vage idioot die wat net zo vage aannames doet, heb je gewoon helemaal niks aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Weet jij het wel allemaal? Enlighten us
Inschattingsfoutje?quote:Oud-Feyenoorder Vincent Janssen naar AZ
Vincent Janssen maakt de overstap van Almere City naar AZ. Dat meldt Voetbal International zojuist. Janssen wordt door AZ aangetrokken met het oog op de tijdelijke absentie van Aron Jóhansson, die van 7 tot 26 juli afwezig is door interlandverplichtingen.
Janssen, die ook in interesse wekte van PEC Zwolle, tekent een driejarig contract in Alkmaar en was dit seizoen met negentien competitietreffers de grote smaakmaker in Almere. Met Almere City haalde hij verrassend de play-offs voor promotie naar de Eredivisie, maar in de eerste ronde bleek promovendus De Graafschap te sterk.
Janssen debuteerde dit seizoen bij Jong Oranje, waar hij twee keer scoorde in vijf interlands. Hij speelde in de jeugdopleiding van Feyenoord, maar een contract zat er niet in.
Omdat hij nu 3e spits van AZ wordt? Nee.quote:
Het is blijkbaar een spits, waarom wordt dat niet even vermeld in het stukje buiten dat hij een spits moet vervangen? VI.quote:
Van geelGod wat een held!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Verhoek is weg in elk geval, contract ontbonden, zie Feyenoord.nl
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Verhoek is weg in elk geval, contract ontbonden, zie Feyenoord.nl
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:13 schreef satecl het volgende:
Wesley Verhoek
Khalid Boulahrouz
Colin Kazim-Richards
Mitchell te Vrede
Miquel Nelom
Luke Wilkshire
Joris Mathijsen
Lex Immers
Goed begin, nu doorzetten Martin!
Zit al zonder contract, mag nog wel meetrainen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel niet
Die is gewoon transfervrij op 1 juli hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel niet
Ik suggereer niet, ik vraag het maar. Kan zijn kwaliteiten verder niet inschatten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij nu 3e spits van AZ wordt? Nee.
quote:'Van Geel informeert tevergeefs naar Michu van Swansea'
Feyenoord struint de Europese voetbalmarkt af op zoek naar aanvallende versterkingen voor hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. Daartoe informeert technisch directeur Martin van Geel bij talloze clubs - vaak tevergeefs in deze (vroege) fase van de transfermarkt.
Van Geel heeft onlangs dan ook diverse lijntjes uitgegooid, onder andere bij Swansea City. Een huurovereenkomst voor Michu was echter onbespreekbaar, zo heeft FR12.nl vernomen. De Spanjaard werd vorig seizoen nog verhuurd aan Napoli, maar door hardnekkige blessures kwam hij tot slechts vijf doelpuntloze optredens en werd hij uitgeroepen tot biggest flop of the Serie A.
Swansea zit nu met de blessuregevoelige Michu in de maag en Engelse (boulevard)kranten onthulden onlangs al dat de éénmalig international mag vertrekken. De 29-jarige aanvaller kent in de Premier League overigens wel uitstekende statistieken: twintig doelpunten in 53 wedstrijden.
Feyenoord probeerde vorig seizoen op eenzelfde manier Duvan Zapata los te weken bij Napoli. De Rotterdammers waren zelfs mondeling akkoord met de nu 24-jarige Colombiaan, maar uiteindelijk stak coach Rafael Benítez een stokje voor een overgang naar De Kuip. Van Geel houdt ongetwijfeld meerdere afvallers in de topcompetities in de gaten.
Tegen andere salarissen misschien, maar zelfs dan. Wat brengen die jongens nou? Leuk voor NAC ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is gewoon transfervrij op 1 juli hoor.
Overigens vind ik dat Nelom, Wilkshire en Kazim als wisselspeler best mogen blijven. Immers eigenlijk ook, maar als die niet weggaat staat ie waarschijnlijk gewoon in de basis.
Als je ze kan verkopen moet je dat natuurlijk meteen doen, maar ik denk niet dat er veel clubs staan te springen om Nelom en Wilkshire die tevens hun salaris kunnen betalen. Contract ontbinden is me iets te veel van het goede, zo lang ze niet in de basis staan voldoen ze nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tegen andere salarissen misschien, maar zelfs dan. Wat brengen die jongens nou? Leuk voor NAC ofzo.
Oehoehoeh, W1quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt mij qua salaris al onhaalbaar eerlijk gezegdquote:
Kunnen we vergeten dus.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 25-06-2015 om 22:16:24#Feyenoord en #Vitesse zijn er nagenoeg uit over #Vejinovic. Deal wordt snel verwacht, wie weet dit weekeinde al reageer retweet
Ah, fuck, Krabbendam.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:19 schreef Merkie het volgende:
Kunnen we vergeten dus.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 25-06-2015 om 22:16:24#Feyenoord en #Vitesse zijn er nagenoeg uit over #Vejinovic. Deal wordt snel verwacht, wie weet dit weekeinde al reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Charmed_Angel HMF Sjaakbauer en Don staan ook op W1.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oehoehoeh, W1
[..]
Lijkt mij qua salaris al onhaalbaar eerlijk gezegd
quote:Marko Vejinovic mag zich waarschijnlijk voor het eind van deze maand al Feyenoorder noemen. Zijn huidige club Vitesse wil namelijk haast maken met de transfer.
Vejinovic was er al een tijdje uit met de Rotterdammers, maar de clubs moesten nog wel tot overeenstemming komen over een transfersom. Die onderhandelingen lijken nu op korte termijn afgerond te worden. Bovendien is Vitesse erbij gebaat om snel zaken te doen.
In verband met de strenge Financial Fair Play-regelgeving willen de Arnhemmers de miljoenen van Vejinovic graag bij het huidige boekjaar schrijven, maar dan moet de transfer wel voor 1 juli beklonken zijn. Het contract van de middenvelder liep in Arnhem nog door tot medio 2017.
Feyenoord gaf al eerder aan Vejinovic niet als vervanger van Jordy Clasie te zien, maar ook een middenveld met deze twee spelers samen niet uit te sluiten. Vejinovic is immers op meerder posities inzetbaar.
VI
quote:
quote:Swansea to offload Michu for just £4m
The 29-year-old forward spent last season on loan at Napoli.
But any thoughts of completing an £8million switch to the Serie A side quickly vanished as a recurrence of an ankle injury limited Michu to just five goalless appearances.
The former Rayo Vallecano man has two years remaining on his contract at the Liberty Stadium, and Swans boss Garry Monk had insisted he was open to Michu being part of his plans for next season.
EXIT: Swansea are attempting to get rid of Michu
But there appears no way back for a player who scored 22 goals in his first season with Swansea, helping the club win the 2013 Capital One Cup.
His request to leave last summer, despite Monk outlining his desire to keep Michu at the club, means Swansea are ready to offload a player once valued at £30m for a knockdown fee.
Monk wants to bolster his forward options, with FC Twente's Luc Castaignos, Anderlecht's Aleksandar Mitrovic and Watford's Troy Deeney his top targets.
ZIjn genoeg spitsen waarvoor we de transfersom op tafel kunnen leggen maar die zijn allemaal veel hogere salarissen gewendquote:
Buiten dat je zijn salaris niet kunt betalen, kun je je ook geen 4 miljoen pond voor een 29-jarige veroorloven. Tevens wil die kerel dus echt niet naar de Eredivisie. Kortom, kansloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
ZIjn genoeg spitsen waarvoor we de transfersom op tafel kunnen leggen maar die zijn allemaal veel hogere salarissen gewend
tevez kostte ook maar 5mquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
ZIjn genoeg spitsen waarvoor we de transfersom op tafel kunnen leggen maar die zijn allemaal veel hogere salarissen gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |