Blokhut-vreesquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelen we voortaan in de blokhut ipv de Kuip...
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik breng alleen wat nuance in de hosanna stemming die de verlosser Koolhaas blijkbaar met zich meebrengt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever de amateurs van Red de Kuip ipv een echte proffesional inderdaad.
Die gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. eerst moeten we van Immers af
Potentieel topscorer dusquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.
5 miljoenquote:
De vraagprijs is wat anders dan de prijs waarvoor een speler uiteindelijk verkocht wordt hé. Ik schat dat Vejinovic uiteindelijk op 4 miljoen uitkomt ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef Cara het volgende:
[..]
5 miljoenHad je net zo goed Gudelj kunnen halen.
*maximalequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Gudelj had geloof ik geen vraagprijs; was minimum transfersom in contract van 6 milj.
Om helemaal precies te zijn gelimiteerde transfersom waardoor hij voor 6 miljoen sowieso weg mocht. Meer bieden mocht best hoor, minder ook, maar vanaf 6 miljoen had AZ niks meer te zeggenquote:
In het midden ongeveer. Rechts van de linker trap als je het vak in loopt zeg maar.quote:
De bovenkant is wat 'kinderachtig' als je het vergelijkt met de onderste plaatjes, die juist zeer strak zijn. Maargoed, allang mooi dat je er wat moeite instopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Kan zo het publiek in.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne lelijke Feyenoordspeler wel qua kop
Jij bent toch die user die zich zovaak als Feyenoorder voordoet in dit topic maar eigenlijk voor PEC Zwolle is toch?quote:
En dat is dan de "stadionkenner" van Rijnmond?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:02 schreef Luni het volgende:
"Als je het huishoudboekje erbij neemt, zijn er twijfels. Als de begroting naar 100 miljoen euro gaat, dan moet je in dat stadion elk jaar 50 miljoen meer gaan verdienen. En daar komen de rente en de aflossing van de leningen nog bovenop. Dat klinkt als er veel in elk geval..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |