OMAgodinquote:Feyenoord's President-Commissaris Gerard Hoetmer is enthousiast over mogelijkheden dat de grote bouwkundige organisaties Arup en OMA mee gaan helpen om een nieuw stadion neer te zetten. 'Deze kans krijg je denk ik een keer om dit zo nu neer te zetten‘, zegt Hoetmer op Radio Rijnmond.
Concreet is de eventuele samenwerking met de beroemde Rotterdamse architect nog niet, want Hoetmer benadrukt meermaals dat er nog niet gesproken is tussen Feyenoord en OMA of Arup. "Bij een club als Feyenoord worden heel veel dingen aangeboden. En daar zijn we ontzettend tevreden mee. Binnenkort bellen we met deze partij om een afspraak te maken verder te spreken. We nemen de plannen echt serieus."
Feyenoord verwacht in december meer duidelijkheid te geven. Dan komt de club met een volgend plan voor een nieuw stadion, of over het renoveren van de huidige Kuip. Daarna wordt bepaald of de plannen van Arup en OMA daarbinnen vallen. "Alle opties liggen nog altijd open. Ik denk dat het verstandig is om pas met andere partijen te praten wanneer wij klaar zijn," zegt Hoetmer. Een belangrijke rol is volgens de club weggelegd voor de gemeente Rotterdam, waarmee ze nu samen optrekken.
"Wij als Feyenoord zijn geen gebiedsontwikkelaars. We zijn geen bouwers. Wij gaan heel duidelijk voor het stadion. Wij willen samen iets moois maken en hoe dat financieel eruit zal zien kunnen we in december op terugkomen. Rotterdam kan toch heel veel voor elkaar krijgen. Eerder zijn er twee plannen mislukt, maar drie maal is scheepsrecht."
Ah oke. Dacht dat het serieus was. Klinkt hoopvolquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is juist de grap die ervaring heeft hij niet. Tevens staat hij bekend als een arrogante kwal die zijn ontwerp boven de opdrachtgever schaart, ja ik voorspel een prettig samenwerken met Feyenoord.
Spelen we voortaan in de blokhut ipv de Kuip...quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Die architect staat wel bekend om z'n vierkante ontwerpen als ik zijn werk bekijk. Dat vind ik dan.. wat jammer
Hier begin ik ook naar te neigen. Kies de financieel beste optie en bouwen maar, maakt niet uit hoe het eruit ziet!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef Typisch het volgende:
Ik heb bijna nog liever zo'n pisbak als in Amsterdam dan nog 5-10 jaar dit getouwtrek tussen verschillende partijen.
Overigens is Mestalla ook van die gasten geloof ik. Prima stadion.
Ben er ook niet kapot van.. het gebouw De Rotterdam vind ik maar een lomp gedrochtquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Die architect staat wel bekend om z'n vierkante ontwerpen als ik zijn werk bekijk. Dat vind ik dan.. wat jammer
Nee tuurlijk niet. Niemand zit te wachten op een stadion als dat in Amsterdam of Armhem. Het is wat gechargeerd, maar hier word je toch horendol van? Het maakt me in ieder geval steeds minder uit welke partij er wint, als er maar een doorbraak komt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Dekatria het volgende:
We gaan toch geen pisbak neerzetten om van het gezeik af te zijn, hou toch op. Of het gebeurt goed of het gebeurt niet.
Zitten we straks als het er staat zeker weer tot heen en ginder te kankeren dat het een sfeerloze bouwput is
Valt wel op jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Maar toen zag ik het uitshirt erin verwerkt
.
Klopt ja, update maar direct doorgevoerd in de OP (wiki), thanks!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:41 schreef Pascalus het volgende:
Mooie OP, maar uhh, het is toch Bas van Noortwijk?
En ook weer aangepast in de OP.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, update maar direct doorgevoerd in de OP (wiki), thanks!
quote:Pokerspel rond Marko Vejinovic in volle gang
Vitesse dwarsboomt vooralsnog de transfer van Marko Vejinovic naar Feyenoord. De Arnhemmers verlangen een bedrag van rond de vijf miljoen euro voor de middenvelder die nog tot 2017 onder contract staat in de Gelredome.
Feyenoord is vooralsnog niet bereid zoveel geld neer te leggen voor de middenvelder die in de Kuip na Dirk Kuyt de tweede aankoop moet worden. Vitesse voelt zich gesterkt door het feit dat technisch directeur Martin van Geel al een mondeling akkoord bereikte met de 25-jarige Vejinovic, die dolgraag naar Feyenoord wil. De Arnhemmers hebben het idee dat Van Geel moreel verplicht is om de transfer af te ronden. Vejinovic kan een meerjarig contract ondertekenen in de Kuip.
De komst van Vejinovic naar de Kuip staat los van de sportieve toekomst van Jordy Clasie. De aanvoerder geniet nog van zijn vakantie en maakt zich op voor de geboorte van zijn tweede kind. Er is interesse voor de international, maar concrete aanbiedingen liggen er nog niet voor hem.
Clasie ontbreekt zondag nog tijdens de eerste training van Feyenoord, net als Kenneth Vermeer, Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi. De kans dat Vejinovic al aansluit voor de komende zondag is erg klein.
Begrijpelijk van Vitesse, en begrijpelijk van Feyenoord.quote:
Het zal inderdaad wel een miljoentje of 3 worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk van Vitesse, en begrijpelijk van Feyenoord.
Zal dus wel even duren voordat ze ongeveer in het midden uitkomen (als dat al lukt).
Toont wel mooi aan waarom het nadelig is voor Feyenoord als de interesse in een speler al vroegtijdig uitlekt.
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.quote:Fransman Gaëtan Charbonnier gelinkt aan Feyenoord
24 juni 2015
De Franse website BFM TV meldt dat Feyenoord belangstelling zou hebben getoond voor aanvaller Gaëtan Charbonnier. De 1m87 lange aanvaller komt uit voor het Franse Reims. Hij heeft nog een contract voor een jaar. Ook Standard Luik zou interesse getoond hebben voor de 26-jarige aanvaller.
Bron: Feyenoord Netwerk
Blokhut-vreesquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spelen we voortaan in de blokhut ipv de Kuip...
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik breng alleen wat nuance in de hosanna stemming die de verlosser Koolhaas blijkbaar met zich meebrengt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever de amateurs van Red de Kuip ipv een echte proffesional inderdaad.
Die gaat nooit meer wegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. eerst moeten we van Immers af
Potentieel topscorer dusquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit al 3 seizoenen op de bank bij een club die onderin meedraait.
5 miljoenquote:
De vraagprijs is wat anders dan de prijs waarvoor een speler uiteindelijk verkocht wordt hé. Ik schat dat Vejinovic uiteindelijk op 4 miljoen uitkomt ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef Cara het volgende:
[..]
5 miljoenHad je net zo goed Gudelj kunnen halen.
*maximalequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Gudelj had geloof ik geen vraagprijs; was minimum transfersom in contract van 6 milj.
Om helemaal precies te zijn gelimiteerde transfersom waardoor hij voor 6 miljoen sowieso weg mocht. Meer bieden mocht best hoor, minder ook, maar vanaf 6 miljoen had AZ niks meer te zeggenquote:
In het midden ongeveer. Rechts van de linker trap als je het vak in loopt zeg maar.quote:
De bovenkant is wat 'kinderachtig' als je het vergelijkt met de onderste plaatjes, die juist zeer strak zijn. Maargoed, allang mooi dat je er wat moeite instopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kwam ik dit nieuws tegen:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar ik dit gerucht kan inschatten, ook geen idee of het wat is, die Fransman.
Kan zo het publiek in.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne lelijke Feyenoordspeler wel qua kop
Jij bent toch die user die zich zovaak als Feyenoorder voordoet in dit topic maar eigenlijk voor PEC Zwolle is toch?quote:
En dat is dan de "stadionkenner" van Rijnmond?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:02 schreef Luni het volgende:
"Als je het huishoudboekje erbij neemt, zijn er twijfels. Als de begroting naar 100 miljoen euro gaat, dan moet je in dat stadion elk jaar 50 miljoen meer gaan verdienen. En daar komen de rente en de aflossing van de leningen nog bovenop. Dat klinkt als er veel in elk geval..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |