Weet jij het wel allemaal? Enlighten usquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw. Wat een verschrikkelijk matig stuk van iemand die totaal geen idee heeft waar hij over praat.
Ja, dan krijgen we niks als hij nog eens transfereert, met uitzondering van eventueel dat opleidingspercentage, maar dat dan weer niet binnen Engeland geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, Fer is na ons nog eens 2 keer van club veranderd, dus als daar al een doorverkoopclasule zat hebben we dat geld al gekregen toen hij van Twente naar Norwich ging. Toch?
Nee, maar ik stel geen dingen te weten zonder feiten te benoemen. Dit is gewoon weer een of andere vage idioot die wat net zo vage aannames doet, heb je gewoon helemaal niks aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Weet jij het wel allemaal? Enlighten us
Inschattingsfoutje?quote:Oud-Feyenoorder Vincent Janssen naar AZ
Vincent Janssen maakt de overstap van Almere City naar AZ. Dat meldt Voetbal International zojuist. Janssen wordt door AZ aangetrokken met het oog op de tijdelijke absentie van Aron Jóhansson, die van 7 tot 26 juli afwezig is door interlandverplichtingen.
Janssen, die ook in interesse wekte van PEC Zwolle, tekent een driejarig contract in Alkmaar en was dit seizoen met negentien competitietreffers de grote smaakmaker in Almere. Met Almere City haalde hij verrassend de play-offs voor promotie naar de Eredivisie, maar in de eerste ronde bleek promovendus De Graafschap te sterk.
Janssen debuteerde dit seizoen bij Jong Oranje, waar hij twee keer scoorde in vijf interlands. Hij speelde in de jeugdopleiding van Feyenoord, maar een contract zat er niet in.
Omdat hij nu 3e spits van AZ wordt? Nee.quote:
Het is blijkbaar een spits, waarom wordt dat niet even vermeld in het stukje buiten dat hij een spits moet vervangen? VI.quote:
Van geelGod wat een held!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Verhoek is weg in elk geval, contract ontbonden, zie Feyenoord.nl
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Verhoek is weg in elk geval, contract ontbonden, zie Feyenoord.nl
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:13 schreef satecl het volgende:
Wesley Verhoek
Khalid Boulahrouz
Colin Kazim-Richards
Mitchell te Vrede
Miquel Nelom
Luke Wilkshire
Joris Mathijsen
Lex Immers
Goed begin, nu doorzetten Martin!
Zit al zonder contract, mag nog wel meetrainen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel niet
Die is gewoon transfervrij op 1 juli hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe lang is dat contract van Mathijsen wel niet
Ik suggereer niet, ik vraag het maar. Kan zijn kwaliteiten verder niet inschatten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat hij nu 3e spits van AZ wordt? Nee.
quote:'Van Geel informeert tevergeefs naar Michu van Swansea'
Feyenoord struint de Europese voetbalmarkt af op zoek naar aanvallende versterkingen voor hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst. Daartoe informeert technisch directeur Martin van Geel bij talloze clubs - vaak tevergeefs in deze (vroege) fase van de transfermarkt.
Van Geel heeft onlangs dan ook diverse lijntjes uitgegooid, onder andere bij Swansea City. Een huurovereenkomst voor Michu was echter onbespreekbaar, zo heeft FR12.nl vernomen. De Spanjaard werd vorig seizoen nog verhuurd aan Napoli, maar door hardnekkige blessures kwam hij tot slechts vijf doelpuntloze optredens en werd hij uitgeroepen tot biggest flop of the Serie A.
Swansea zit nu met de blessuregevoelige Michu in de maag en Engelse (boulevard)kranten onthulden onlangs al dat de éénmalig international mag vertrekken. De 29-jarige aanvaller kent in de Premier League overigens wel uitstekende statistieken: twintig doelpunten in 53 wedstrijden.
Feyenoord probeerde vorig seizoen op eenzelfde manier Duvan Zapata los te weken bij Napoli. De Rotterdammers waren zelfs mondeling akkoord met de nu 24-jarige Colombiaan, maar uiteindelijk stak coach Rafael Benítez een stokje voor een overgang naar De Kuip. Van Geel houdt ongetwijfeld meerdere afvallers in de topcompetities in de gaten.
Tegen andere salarissen misschien, maar zelfs dan. Wat brengen die jongens nou? Leuk voor NAC ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is gewoon transfervrij op 1 juli hoor.
Overigens vind ik dat Nelom, Wilkshire en Kazim als wisselspeler best mogen blijven. Immers eigenlijk ook, maar als die niet weggaat staat ie waarschijnlijk gewoon in de basis.
Als je ze kan verkopen moet je dat natuurlijk meteen doen, maar ik denk niet dat er veel clubs staan te springen om Nelom en Wilkshire die tevens hun salaris kunnen betalen. Contract ontbinden is me iets te veel van het goede, zo lang ze niet in de basis staan voldoen ze nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tegen andere salarissen misschien, maar zelfs dan. Wat brengen die jongens nou? Leuk voor NAC ofzo.
Oehoehoeh, W1quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
Lijkt mij qua salaris al onhaalbaar eerlijk gezegdquote:
Kunnen we vergeten dus.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 25-06-2015 om 22:16:24#Feyenoord en #Vitesse zijn er nagenoeg uit over #Vejinovic. Deal wordt snel verwacht, wie weet dit weekeinde al reageer retweet
Ah, fuck, Krabbendam.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:19 schreef Merkie het volgende:
Kunnen we vergeten dus.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 25-06-2015 om 22:16:24#Feyenoord en #Vitesse zijn er nagenoeg uit over #Vejinovic. Deal wordt snel verwacht, wie weet dit weekeinde al reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |