Het is nogal een omslachtige manier van zelfmoord plegen dat wel.quote:
Ja, maar iemand die in WO2 'slechts' de 'mindere functie' had van kampbewaarder, en niet de functie van volk in de ovens leiden, daar heb ik net zo weinig sympathie voor en net zo veel weerzin tegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De westerlingen zijn de 'mindere' strijders, die worden gewoon als kanonnenvoer gebruikt.
Het is juist geen zelfmoord en verschaft je tenminste toegang tot Het Paradijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nogal een omslachtige manier van zelfmoord plegen dat wel.
Wie heeft het over sympathie dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die in WO2 'slechts' de 'mindere functie' had van kampbewaarder, en niet de functie van volk in de ovens leiden, daar heb ik net zo weinig sympathie voor en net zo veel weerzin tegen.
Is daar echt een godwin voor nodig ja? Een vrijwillig 'leger' vergelijken met een georganiseerd beroepsleger?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die in WO2 'slechts' de 'mindere functie' had van kampbewaarder, en niet de functie van volk in de ovens leiden, daar heb ik net zo weinig sympathie voor en net zo veel weerzin tegen.
Suicide by cop principe dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is juist geen zelfmoord en verschaft je tenminste toegang tot Het Paradijs.
Het is slechts een kleine stap, maar inderdaad zou men ontopic moeten blijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar volgens mij ging het hier over het AZC in Gilze-Rijen en niet over het wel en wee in Raqqa en omstreken.
Ja maar dan was het geen nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk zou de titel gewoon moeten zijn 'Asielzoeker ergert zich aan schijtirritante kamergenoot'.
Het zou wel nieuws zijn als het een degelijk onderzoek was over de ongelijke behandeling en segregatie in AZC's. Dit zijn slechts de bevindingen van een bevooroordeeld persoon.quote:
Ja die niet eens op beeld zijn vastgelegd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou wel nieuws zijn als het een degelijk onderzoek was over de ongelijke behandeling en segregatie in AZC's. Dit zijn slechts de bevindingen van een bevooroordeeld persoon.
Ja, je hebt gelijk ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou wel nieuws zijn als het een degelijk onderzoek was over de ongelijke behandeling en segregatie in AZC's. Dit zijn slechts de bevindingen van een bevooroordeeld persoon.
Wierrook?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Wat moet zo'n vrome broeder eigenlijk met 2 aanstekers?
[ afbeelding ]
Zie jij in het filmpje ook maar iets wat deze beweringen bewijst?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk ook.
Het is natuurlijk ook ab-so-luut onvoorstelbaar dat moslims hun zwaar achterhaalde en onvoorstelbaar geweldadige ideologie ook maar aan iemand zouden willen opdringen, dat komt gewoon niet voor, islam is vrede enzo....
Kaarsen aansteken misschien? Speuren naar excuus redenen, inspector gadget.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Wat moet zo'n vrome broeder eigenlijk met 2 aanstekers?
[ afbeelding ]
Dat opdringen zal absoluut gebeuren, maar niks in deze beelden wijst daarop.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk ook.
Het is natuurlijk ook ab-so-luut onvoorstelbaar dat moslims hun zwaar achterhaalde en onvoorstelbaar geweldadige ideologie ook maar aan iemand zouden willen opdringen, dat komt gewoon niet voor, islam is vrede enzo....
Nee, want onze moslims doen dat niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk ook.
Nee meer vanwege zulk soort voorvallen: http://www.nu.nl/binnenla(...)in-brand-in-azc.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kaarsen aansteken misschien? Speuren naar excuus redenen, inspector gadget.
Dus zonder filmpje kun jij je absoluut niet voorstellen dat dit gewoon heel simpel zou kunnen kloppen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie jij in het filmpje ook maar iets wat deze beweringen bewijst?
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus zonder filmpje kun jij je absoluut niet voorstellen dat dit gewoon heel simpel zou kunnen kloppen?
Het is ook wel heel makkelijk prijsschieten he? Zelfs bij de wedkantoren kun je er geen droge boterham meer mee verdienen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Sommige mensen willen gewoon graag alles op moslims afschuiven.
Eh, nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.
Nogmaals; het gaat hier over het filmpje wat deze man heeft gemaakt om te bewijzen dat hij wordt geterroriseerd omdat hij een christen is. Het is niet te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is ook wel heel makkelijk prijsschieten he? Zelfs bij de wedkantoren kun je er geen droge boterham meer mee verdienen.
Nee, dit topic gaat over het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.
Ja, het gaat over de problemen tussen bevolkingsgroepen en religies in AZC's. Dan kun je wel weer heel de wereld er bij betrekken, maar het gaat in dit geval toch echt om opvangcentra in Nederlandquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Eh, nee.
Lees de OP nog een keertje. Filmpje maakt er wel onderdeel van uit, maar het dient slechts ter ondersteuning.
Dit is van de 3 christenen volgens hem daar. Hij moest daar vluchten vanwege de discriminatie en maakte dat filmpje om aan te tonen hoe verschrikkelijk de situatie is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Eh, nee.
Lees de OP nog een keertje. Filmpje maakt er wel onderdeel van uit, maar het dient slechts ter ondersteuning.
Het leed!quote:Nadeem zegt zich in het azc onvrij te voelen. „Als mijn kamergenoot op de kamer ging bidden, moesten wij stil zijn. Als hij naar de keuken ging om te bidden, liet hij zijn mobiel liggen waaruit luid de islamitische gebedsoproep klonk. Ook was hij meer dan eens agressief richting ons.”
Heb je het filmpje überhaupt wel in zijn volledigheid bekeken? Driekwart van dat nieuwsbericht zijn gewoon letterlijke quotes uit het filmpje aangevuld met wat politiek correct gezever van een paar COA bestuurders die waarschijnlijk niet eens weten waar de AZC's liggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over het nieuwsbericht.
Dat daar een begeleidend filmpje bij gemaakt is, maakt dat filmpje niet leidend.
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, het gaat over de problemen tussen bevolkingsgroepen en religies in AZC's. Dan kun je wel weer heel de wereld er bij betrekken, maar het gaat in dit geval toch echt om opvangcentra in Nederland.
Ja, maar de tergend simpele redenering: "ik zie het niet, dus is het niet zo!" laat ik aan het volk dat al een vastomlijnde uitkomst in zijn/haar hoofd heeft en voor de rest niet geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is van de 3 christenen volgens hem daar. Hij moest daar vluchten vanwege de discriminatie en maakte dat filmpje om aan te tonen hoe verschrikkelijk de situatie is.
Heb je het filmpje gezien?
Hmm, niet echt efficiënt dan, had wel meer dan 100 man in een AZC verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaal
Veel aannames maak je. Nogmaals;quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:21 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, maar de tergend simpele redenering: "ik zie het niet, dus is het niet zo!" laat ik aan het volk dat al een vastomlijnde uitkomst in zijn/haar hoofd heeft en voor de rest niet geïnteresseerd is.
De rest is ter plaatse al afgeslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaal
Met het botermes uit de geconfisqueerde keuken zeker?quote:
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel aannames maak je. Nogmaals;
het bericht begint over de heer Nadeem en zijn 3 andere geloofsgenoten. Hij wordt naar eigen zeggen gediscrimineerd en bedreigd. Hij maakte dit filmpje om dit aan te te tonen. Maar er is dus helemaal niks te zien op het filmpje... Niet niet... Nada...
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zo
Ik snap het allemaal prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?
En wat snap jij niet aan: dat het niet op film staat betekent niet dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?
Die vent roept dat hij keiharde bewijzen heeft waarop te zien is dat hij zwaar wordt gediscrimineerd. Ik zie nergens dat hij überhaupt wordt aangesproken door zijn kamergenoot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zo
Volgens mij niet. Anders zou je na het zien van het filmpje wat als bewijs wordt aangevoerd moeten concluderen dat hier geen sprake is van discriminatie maar dat er sprake is van een verschrikkelijke irritante kamer genoot.quote:
Je gaat toch af op wat als bewijs word aangevoerd. Wat jij doet is er maar van uit gaan dat het wel zo is ook al is er volgens het filmpje helemaal geen sprake van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En wat snap jij niet aan: dat het niet op film staat betekent niet dat het niet zo is?
James Foley had ook alleen maar een paar irritante huisgenoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Anders zou je na het zien van het filmpje wat als bewijs wordt aangevoerd moeten concluderen dat hier geen sprake is van discriminatie maar dat er sprake is van een verschrikkelijke irritante kamer genoot.
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhieldenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent roept dat hij keiharde bewijzen heeft waarop te zien is dat hij zwaar wordt gediscrimineerd. Ik zie nergens dat hij überhaupt wordt aangesproken door zijn kamergenoot.
Waarom haal je hem er bij. Het gaat hier toch over dit specifieke nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
James Foley had ook alleen maar een paar irritante huisgenoten.
Bagataliseren ten top.
Nee, ik ga op de hele OP af, niet alleen het filmpje. En daarbij is intolerantie onder moslims richting andersdenkenden niet echt iets heel vreemds.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je gaat toch af op wat als bewijs word aangevoerd. Wat jij doet is er maar van uit gaan dat het wel zo is ook al is er volgens het filmpje helemaal geen sprake van.
Er is door de heer Nadeem meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij STIEKEM aan het filmen is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhielden
Of dat de man in kwestie een zeer low profile hield vanwege moegestreden, voorzichtig willen zijn, angst, ook volstrekt ondenkbaar, toch?
En bovenstaande past toch ook volstrekt in het beeld van die enorme tolerantie richting andersdenkenden die er in de islamitische wereld vanaf spat?
Dat ontken ik ook nergens alleen is dat dus NIET uit dit filmpje te halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, ik ga op de hele OP af, niet alleen het filmpje. En daarbij is intolerantie onder moslims richting andersdenkenden niet echt iets heel vreemds.
Ja, snap dat dan!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhielden
Of dat de man in kwestie een zeer low profile hield vanwege moegestreden, voorzichtig willen zijn, angst, ook volstrekt ondenkbaar, toch?
En bovenstaande past toch ook volstrekt in het beeld van die enorme tolerantie richting andersdenkenden die er in de islamitische wereld vanaf spat?
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is door de heer Nadeem meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij STIEKEM aan het filmen is.
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?quote:Waarom heb je zo die drang om dit af te schuiven op hun geloof?
Nou en.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens alleen is dat dus NIET uit dit filmpje te halen.
Dat dit soort berichten nieuwswaardig zijn...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de OP maak ik op dat de moslims in het azc vijf keer dag bidden, waaronder soms in de keuken, dat deze christelijke meneer daar last van heeft, en dat de kamergenoot een zak stront is.
Je vergeet meubilair claimen, mensen lastigvallen met gebedstijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de OP maak ik op dat de moslims in het azc vijf keer dag bidden, waaronder soms in de keuken, dat deze christelijke meneer daar last van heeft, en dat de kamergenoot een zak stront is.
Ik reageer op dit nieuwsbericht met dit filmpje en zijn beweringen. Nogmaals want het gaat er echt niet in; hij heeft dit filmpje gemaakt als bewijs voor zijn beweringen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.
[..]
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?
Dit zijn de bevindingen van één enkel persoon die al bevoordeeld is omdat hij een islamitisch land is ontvlucht. Lijkt me niet dat je gelijk conclusies hieruit kunt trekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.
[..]
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?
Het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je vergeet meubilair claimen, mensen lastigvallen met gebedstijden.
Nog een keer; ook dingen die niet gefilmd zijn, kunnen gebeurt zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat jij nu doet is ondanks dat het filmpje verschrikkelijk duidelijk is....
Precies. Maar wat is het dan als een meerderheid van één groep, voor een kleinere groep de leefregels bepaalt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee dat zie ik absoluut niet als discriminatie. De koelkast is bedoeld voor iedereen.
Nu hou je mij alweer representatief voor wat vage aannames en vooronderstellingen die je zelf de wereld in brengt? Alsof ik 'hier' of 'FOK!' ben, en me moet verdedigen tegen stellingen die jij mij toedicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door het religieuze element loopt iedereen zich nu enorm op te winden.
Als deze meneer onenigheid had met zijn mede-azc'ers om welke andere reden dan ook, dan was hij hier weggezet als een zeurpiet.
Dat sowieso ja.quote:Neemt niet weg dat het COA best mag ingrijpen. Stel je op als meester en probeer ervoor te zorgen dat de kindjes elkaar respecteren en lief met elkaar spelen.
Dat zijn dus aannames en ik denk ik jouw geval dus komende uit jawel je onderbuik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nog een keer; ook dingen die niet gefilmd zijn, kunnen gebeurt zijn.
HAHAHAHAHA LOL, WAT EEN GRAP MAN!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.
gebeurdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat zal best, maar lever dit filmpje dan niet aan als keihard onweerlegbaar bewijs van misstanden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
"The needs of the many outweigh the needs of the few", zo rol jij dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus....
En dan sla jij zo'n toon aan tegen andere user.
De kamergenoot claimt de koelkast. Daarom schreef ik ook dat hij een lul is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je vergeet meubilair claimen, mensen lastigvallen met gebedstijden.
Op basis waarvan claimt hij de koelkast denk je?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kamergenoot claimt de koelkast. Daarom schreef ik ook dat hij een lul is.
Het is vooral storend. Beetje alsof je als volwassene in een jongerenhotel in Salou zit.
Neuh, maar dit wordt wel weer tot epische proporties opgeblazen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"The needs of the many outweigh the needs of the few", zo rol jij dus.
Inderdaad, het is maar een Gristenhond die dit overkomt. Als het nou een moslim was geweest die dit was overkomen, dan was het andere koek geweest he?quote:
Aannames?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn dus aannames en ik denk ik jouw geval dus komende uit jawel je onderbuik.
Of een herberg waar een kamergenoot midden in de nacht nog even zijn muziek aan moet zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kamergenoot claimt de koelkast. Daarom schreef ik ook dat hij een lul is.
Het is vooral storend. Beetje alsof je als volwassene in een jongerenhotel in Salou zit.
Ja, twee topics op fok en een filmpje. Ep-isch! Xa1pt is gemobiliseerd !quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, maar dit wordt wel weer tot epische proporties opgeblazen natuurlijk.
Klopt. Maar als er gesteld word dat er bewijs is, kan dat er toch zijn, behalve dit filmpje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal best, maar lever dit filmpje dan niet aan als keihard onweerlegbaar bewijs van misstanden.
Het is maar het RD wat bericht over vervelende kamergenoten op een AZC. Nederland is ook net een klein kenkerdorp.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is maar een Gristenhond die dit overkomt.
Jawel. Het gaat over het filmpje. Maar je wilt het niet begrijpen of je begrijpt het gewoon niet. Het is allemaal vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Aannames?
Nee, dat dingen ook gebeuren als het niet word gefilmd is geen aanname.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik reageer op dit nieuwsbericht met dit filmpje en zijn beweringen. Nogmaals want het gaat er echt niet in; hij heeft dit filmpje gemaakt als bewijs voor zijn beweringen.
Uiteraard zijn er problemen met moslims, dat ontken ik nergens. Maar wat jij nu doet is ondanks dat het filmpje verschrikkelijk duidelijk is toch blijven volhouden dat de moslim alleen maar kwaadaardig is. En dat is dus echt dom.
Het filmpje is HET bewijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er gesteld word dat er bewijs is, kan dat er toch zijn, behalve dit filmpje.
Snap je het nou echt niet? Dit filmpje wordt aangeleverd als bewijs dat er zoveel misstanden zijn. Op basis van dit filmpje kun je geen misstanden waarnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Aannames?
Nee, dat dingen ook gebeuren als het niet word gefilmd is geen aanname.
Ah ja, vanwege zijn geloof.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op basis waarvan claimt hij de koelkast denk je?
De posts waarin dit wordt gelinkt aan wereldwijd leed nog gemist blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, twee topics op fok en een filmpje. Ep-isch! Xa1pt is gemobiliseerd !
Ja, maar zolang hij het niet uit religieuze overwegingen doet, is het ook niet erg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een herberg waar een kamergenoot midden in de nacht nog even zijn muziek aan moet zetten.
Dat is puur hoe je erin zitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, maar dit wordt wel weer tot epische proporties opgeblazen natuurlijk.
Dan waren ze de aangiftes aan het printen op dit moment.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is maar een Gristenhond die dit overkomt. Als het nou een moslim was geweest die dit was overkomen, dan was het andere koek geweest he?
Wellicht volgt er later nog meer. Niet geheel ondenkbaar nu er 5 landelijke nieuwszenders bovenop zitten en er 10 bussen vol journalisten voor het AZC staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er gesteld word dat er bewijs is, kan dat er toch zijn, behalve dit filmpje.
Maakt me weinig uit of zo'n onverlaat midden in de nacht nou de nieuwste hits van Zanger Rinus of wat Koranversen afspeelt, die herrie moet gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar zolang hij het niet uit religieuze overwegingen doet, is het ook niet erg.
Deze casus staat volstrekt los van het feit dat dingen die niet gefilmd zijn wel kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat over het filmpje. Maar je wilt het niet begrijpen of je begrijpt het gewoon niet. Het is allemaal vrij duidelijk.
-Lees het bericht.
-Bekijk het filmpje (bewijs volgens hem zelf)
-Klopt het filmpje met de beweringen?
#IkBenMoslim shirts in drievoud besteld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan waren ze de aangiftes aan het printen op dit moment.
Kritiek op de islam vanwege een vervelend figuur op een AZC. Veel beter dan dit gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:46 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is puur hoe je erin zit
De een lacht de volgende keer dat de VS weer wat muzzelmannetjes dood-droned weg, jij lacht vrij consequent kritiek op (jouw?) religie weg.
Ja zo kan je elk topic wel helemaal volspammen met dingen die eventueel ook gebeuren maar niet in het nieuwsbericht worden genoemd....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:47 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Deze casus staat volstrekt los van het feit dat dingen die niet gefilmd zijn wel kunnen gebeuren.
Ah, kijk, de suggestie dat dit alleen erg is want moslims.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar zolang hij het niet uit religieuze overwegingen doet, is het ook niet erg.
Het is wat. Posts! Over dit onderwerp! En nog gelinkt ook! Niet zomaar, nee, aan wereldwijd leed. Gekkenhuizen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De posts waarin dit wordt gelinkt aan wereldwijd leed nog gemist blijkbaar.
Roepen dat dit tot epische proporties wordt opgeblazen aan de hand van 2 fok topics en een RD artikel. Hoogtepunt hebben we wel bereikt ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kritiek op de islam vanwege een vervelend figuur op een AZC. Veel beter dan dit gaat het niet worden.
Het vriendelijke verzoek of ik net wil doen alsof dit draadje een parallel universum is, en er niks anders is ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kritiek op de islam vanwege een vervelend figuur op een AZC. Veel beter dan dit gaat het niet worden.
Door wat users hier, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roepen dat dit tot epische proporties wordt opgeblazen aan de hand van 2 fok topics en een RD artikel.
Nee. Simpelweg dat hoe hard simpleton er hier ook op hamert, dat er geen misstanden op film staan, is geen bewijs voor dat het niet voorkomt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo kan je elk topic wel helemaal volspammen met dingen die eventueel ook gebeuren maar niet in het nieuwsbericht worden genoemd....![]()
![]()
Leg mij geen woorden in de mond.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:49 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah, kijk, de suggestie dat dit alleen erg is want moslims.
Maar overlast is inderdaad overlast. En jij bent al een eind gedraaid vriend, want voorheen had het niets, nada, noppes & nul met religie te maken.
Of je reageert gewoon op het nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:51 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Simpelweg dat hoe hard simpleton er hier ook op hamert, dat er geen misstanden op film staan, is geen bewijs voor dat het niet voorkomt.
Sluwe move van een witgoed boer die koelkasten aan AZC's probeert te slijten. Dat daar nog geen bewijs van voorhanden is, betekent natuurlijk niet dat er helemaal geen bewijs van is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Het vriendelijke verzoek of ik net wil doen alsof dit draadje een parallel universum is, en er niks anders is ofzo?
- Misstanden komen voor in AZC's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:51 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Simpelweg dat hoe hard simpleton er hier ook op hamert, dat er geen misstanden op film staan, is geen bewijs voor dat het niet voorkomt.
Bestaat het Vliegende Spaghettimonster dan toch?!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:51 schreef SeculasStatius het volgende:
dat er geen misstanden op film staan, is geen bewijs voor dat het niet voorkomt.
Dat is natuurlijk moeilijk te bepalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dat komt puur en alleen door zijn religie.
Uh ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bestaat het Vliegende Spaghettimonster dan toch?!
Beledig je nu mijn geloof? Daar staat de doodstraf op ongelovige hond.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom jij op dit postje reageert?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
- Misstanden komen voor in AZC's.
- Dit bericht gaat over een mogelijke misstand maar is niet te zien op de betreffende video.
- Ongefundeerde aanleiding voor het nieuwsbericht op basis van vermoedens ipv feiten.
Je ontkent vooral de individualiteit van die kamergenoot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:55 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk moeilijk te bepalen.
Maar dan ga je de kant op of een ideologie aan kan zetten tot daden.
En ontken je dat, dan kun je net zo goed nazi-duitsland het communisme reduceren tot "we hadden toevallig een slechte leider."
Ja gahahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom jij op dit postje reageert?
Ik reageerde slechts op figuur "IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO"
Genoeg redenen om hem terug te sturen. Gelovig of niet, zulke lui hoeven we hier niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je ontkent vooral de individualiteit van die kamergenoot.
Hij kan niet simpelweg een rotzak zijn. Het heeft allemaal te maken met zijn religie.
Alle irritante mensen het land uit!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Genoeg redenen om hem terug te sturen. Gelovig of niet, zulke lui hoeven we hier niet.
Ja jij gooit er zoveel onzin uit dat ik gewoon een random post van je aanklik om te quoten. Laat al die godwins ook maar achterwege, dat slaat namelijk echt als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:56 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom jij op dit postje reageert?
Ik reageerde slechts op figuur "IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO"
Racist!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beledig je nu mijn geloof? Daar staat de doodstraf op ongelovige hond.
Als ze in een azc zitten en wachten op een verblijfstatus, why not? Voor hen 10 mensen die wel lief doen.quote:
Nemen we soortgelijke dingen waar? Neuh.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wordt het hier wel heeeeeeeeel rustigquote:
Heb je het in het filmpje waargenomen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:59 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nemen we soortgelijke dingen waar? Neuh.
En in geval van agressieve intolerantie van primitieve moslims, nemen we dat waar?
Ja. Zeer veel zelfs.
Neehoor. Kan net zo goed vragen of jij de kracht van ideologieën ontkent?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je ontkent vooral de individualiteit van die kamergenoot.
Welke godwin?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gooit er zoveel onzin uit dat ik gewoon een random post van je aanklik om te quoten. Laat al die godwins ook maar achterwege, dat slaat namelijk echt als een tang op een varken.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:55 schreef SeculasStatius het volgende:
En ontken je dat, dan kun je net zo goed nazi-duitsland het communisme reduceren tot "we hadden toevallig een slechte leider."
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je het in het filmpje waargenomen?
Heb jij nou mijn post zitten veranderen en probeer je nu te doen alsof ik dat geschreven heb?quote:
Mja onderbuik dus...quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:03 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Maar globale volume van die rauwe haat richting andersdenkenden die je bij moslims vaak ziet in ogenschouw nemend....
Ik geloof niet in sprookjes als dat die vers geïmporteerde arabieren toevallig allemaal reuze tolerant niveau inheemse NL'ers zijn.
Uhuh, gezond verstand zou zijn als je gewoon op het bewijs afgaat wat je getoond wordt. Nu negeer je dat compleet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:05 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Neehoor. Dat heet gezond verstand.
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhuh, gezond verstand zou zijn als je gewoon op het bewijs afgaat wat je getoond wordt. Nu negeer je dat compleet.
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Neehoor. Kan net zo goed vragen of jij de kracht van ideologieën ontkent?
In tegenstelling tot IK ZIE HET NIET MAAR HET IS ER WEL.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.
Beide, zit je sowieso goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.
Zo ben ik wel ja, zou zo voor een propaganda machine kunnen werkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:04 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Heb jij nou mijn post zitten veranderen en probeer je nu te doen alsof ik dat geschreven heb?
Dat is niet fraai van je.
Nee eigenlijk heel logisch, iets bestaat pas als je het hebt gezien: http://www.sciencealert.c(...)-experiment-confirmsquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.
Nee, die vraag is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.
Waarop ik aangaf dat niet te doenquote:Je ontkent vooral de individualiteit van die kamergenoot.
Dus; stijg eens boven jezelf uit, houd eens op met wentelen in je eigen linkse gelijk, en probeer antwoord te gevenquote:Kan net zo goed vragen of jij de kracht van ideologieën ontkent?
Ik kan er vrij weinig aan doen dat historisch een van de meest ingrijpende ideologieën, het nazisme is verworden tot een meme. Dat is opzich niet erg, maar het neemt niet weg dat die ideologie nog steeds een goed voorbeeld is van wat ideologieën kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik wel ja, zou zo voor een propaganda machine kunnen werken
[ afbeelding ]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik kan er vrij weinig aan doen dat historisch een van de meest ingrijpende ideologieën, het nazisme is verworden tot een meme. Dat is opzich niet erg, maar het neemt niet weg dat die ideologie nog steeds een goed voorbeeld is van wat ideologieën kunnen veroorzaken.
Toen godwin de godwin formuleerde bestonden meme's nog niet nee. Noem het hoe je wil.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?
En antwoord op je vraag: dat maak ik op uit de definitie:quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?
quote:A meme (/ˈmiːm/ meem) is "an idea, behavior, or style that spreads from person to person within a culture".
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Toen godwin de godwin formuleerde bestonden meme's nog niet nee. Noem het hoe je wil.
Dus je geeft toe dat beschuldigingen aan mijn adres omtrent het plegen van dus onterecht waren?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat beschuldigingen aan mijn adres omtrent het plegen van dus onterecht waren?
Want ik kwam er slechts mee om aan te tonen dat ideologieën wel degelijk invloed kunnen hebben. Niet om een andere wantoestand te bagatelliseren
Foei, niet meer doen
Is dat zo? Doe eens quoten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
En had je dan niet moeten beginnen met: "Ja, maar" ipv "Nee, want"?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe eens quoten?
En wel echt hé, dus niet zelf veranderen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Sommige mensen zijn heel goed aan alle problemen die moslims wereldwijd veroorzaken iedereen en alles te verwijten, maar nooit aan de moslims zelf.
Die godwin is verwijderd, stond in het begin van dit topic, toen je de nazi's erbij haalde maar dat doorstreepte en maar overging op communisten. Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buitenquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:29 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En had je dan niet moeten beginnen met: "Ja, maar" ipv "Nee, want"?
Want ook al zou ik 'alle moslims op de hele wereld de schuld geven', dan laat dat onverlet dat je me nog steeds ten onrechte verweet een godwin te plegen?
Je glijd af.
Maar zijn we dan nu op het moment aangekomen dat ik je ook maar wat mag gaan verwijten?quote:
Mwa, dat links past mij niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar zijn we dan nu op het moment aangekomen dat ik je ook maar wat mag gaan verwijten?
Lijkt me wel zo eerlijk.
Linkse-fascist, is dat wat?
En als ik het heb over:quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die godwin is verwijderd, stond in het begin van dit topic, toen je de nazi's erbij haalde maar dat doorstreepte en maar overging op communisten. Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buiten.
Dan heb ik het over waar we het nu over hebben?quote:alle problemen die moslims wereldwijd veroorzaken
Heb jij ontleden gehad, ooit?quote:Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, dat links past mij niet zo eigenlijk.
Ik vond jouw eerste post in dit deel toch anders een aardige godwinquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
ik hoefde toch ook geen godwin te plegen om toch het verwijt te krijgen van jou?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan moet je beginnen bij het begin, de Engelse concentratie kampen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buiten.
Volgens je eigen definitie niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond jouw eerste post in dit deel toch anders een aardige godwin
[..]
Ik begon over kalifati die onderaan de ladder staan en jij brengt gelijk de nazi's erbijquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Volgens je eigen definitie niet.
Maar dat is geen godwin.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon over kalifati die onderaan de ladder staan en jij brengt gelijk de nazi's erbij.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"
Jij je zin, maar waar was die vergelijking met kampbewaarders dan voor nodig?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:45 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar dat is geen godwin.
Vooruit, ik zal je eigen definitie even opgraven:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |