James Foley had ook alleen maar een paar irritante huisgenoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Anders zou je na het zien van het filmpje wat als bewijs wordt aangevoerd moeten concluderen dat hier geen sprake is van discriminatie maar dat er sprake is van een verschrikkelijke irritante kamer genoot.
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhieldenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent roept dat hij keiharde bewijzen heeft waarop te zien is dat hij zwaar wordt gediscrimineerd. Ik zie nergens dat hij überhaupt wordt aangesproken door zijn kamergenoot.
Waarom haal je hem er bij. Het gaat hier toch over dit specifieke nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
James Foley had ook alleen maar een paar irritante huisgenoten.
Bagataliseren ten top.
Nee, ik ga op de hele OP af, niet alleen het filmpje. En daarbij is intolerantie onder moslims richting andersdenkenden niet echt iets heel vreemds.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je gaat toch af op wat als bewijs word aangevoerd. Wat jij doet is er maar van uit gaan dat het wel zo is ook al is er volgens het filmpje helemaal geen sprake van.
Er is door de heer Nadeem meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij STIEKEM aan het filmen is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhielden
Of dat de man in kwestie een zeer low profile hield vanwege moegestreden, voorzichtig willen zijn, angst, ook volstrekt ondenkbaar, toch?
En bovenstaande past toch ook volstrekt in het beeld van die enorme tolerantie richting andersdenkenden die er in de islamitische wereld vanaf spat?
Dat ontken ik ook nergens alleen is dat dus NIET uit dit filmpje te halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, ik ga op de hele OP af, niet alleen het filmpje. En daarbij is intolerantie onder moslims richting andersdenkenden niet echt iets heel vreemds.
Ja, snap dat dan!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies. En als zo'n irritante muzzelman zoiets flikt, dat doen ze dat ook altijd, constant en consequent. Volstrekt onmogelijk dat toen ze zagen dat er gefilmd werd, ze zich inhielden
Of dat de man in kwestie een zeer low profile hield vanwege moegestreden, voorzichtig willen zijn, angst, ook volstrekt ondenkbaar, toch?
En bovenstaande past toch ook volstrekt in het beeld van die enorme tolerantie richting andersdenkenden die er in de islamitische wereld vanaf spat?
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is door de heer Nadeem meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij STIEKEM aan het filmen is.
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?quote:Waarom heb je zo die drang om dit af te schuiven op hun geloof?
Nou en.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens alleen is dat dus NIET uit dit filmpje te halen.
Dat dit soort berichten nieuwswaardig zijn...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de OP maak ik op dat de moslims in het azc vijf keer dag bidden, waaronder soms in de keuken, dat deze christelijke meneer daar last van heeft, en dat de kamergenoot een zak stront is.
Je vergeet meubilair claimen, mensen lastigvallen met gebedstijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de OP maak ik op dat de moslims in het azc vijf keer dag bidden, waaronder soms in de keuken, dat deze christelijke meneer daar last van heeft, en dat de kamergenoot een zak stront is.
Ik reageer op dit nieuwsbericht met dit filmpje en zijn beweringen. Nogmaals want het gaat er echt niet in; hij heeft dit filmpje gemaakt als bewijs voor zijn beweringen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.
[..]
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?
Dit zijn de bevindingen van één enkel persoon die al bevoordeeld is omdat hij een islamitisch land is ontvlucht. Lijkt me niet dat je gelijk conclusies hieruit kunt trekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, valt ook helemaal niet op, een smartphone in je hand.
[..]
Waarom ontken je de problemen zo groot als morgen en de hele dag met dat verderfelijke geloof?
Het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je vergeet meubilair claimen, mensen lastigvallen met gebedstijden.
Nog een keer; ook dingen die niet gefilmd zijn, kunnen gebeurt zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat jij nu doet is ondanks dat het filmpje verschrikkelijk duidelijk is....
Precies. Maar wat is het dan als een meerderheid van één groep, voor een kleinere groep de leefregels bepaalt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:09 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee dat zie ik absoluut niet als discriminatie. De koelkast is bedoeld voor iedereen.
Nu hou je mij alweer representatief voor wat vage aannames en vooronderstellingen die je zelf de wereld in brengt? Alsof ik 'hier' of 'FOK!' ben, en me moet verdedigen tegen stellingen die jij mij toedicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door het religieuze element loopt iedereen zich nu enorm op te winden.
Als deze meneer onenigheid had met zijn mede-azc'ers om welke andere reden dan ook, dan was hij hier weggezet als een zeurpiet.
Dat sowieso ja.quote:Neemt niet weg dat het COA best mag ingrijpen. Stel je op als meester en probeer ervoor te zorgen dat de kindjes elkaar respecteren en lief met elkaar spelen.
Dat zijn dus aannames en ik denk ik jouw geval dus komende uit jawel je onderbuik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nog een keer; ook dingen die niet gefilmd zijn, kunnen gebeurt zijn.
HAHAHAHAHA LOL, WAT EEN GRAP MAN!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.
gebeurdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat zal best, maar lever dit filmpje dan niet aan als keihard onweerlegbaar bewijs van misstanden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
"The needs of the many outweigh the needs of the few", zo rol jij dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo groot dat een christelijke meneer last heeft van biddende moslims. Man man man.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus....
En dan sla jij zo'n toon aan tegen andere user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |