Ja okee, maar dan wel met zo'n ordinaire vleeskroket.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Keltie het volgende:
Broodje kroket. Met mayo.
De man die dat bedacht heeft verdient een standbeeld.
Ik gooi overal sweet-chili overheen. (En dus ook over m'n bloemkool & gekookte aardappelen etc.)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:01 schreef Giester het volgende:
Alles verdrinken in satesaus!
Leuk als je bij echte indo's gaat eten, die kunnen het niet aanzien hoe ik mijn eten verdrink in de saus.
Maar zoooo lekker!
Je weet dat de meeste sterrenkoks achter de schermen een normale maaltijd genieten, hè...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef Giester het volgende:
Allemaal hip dat culinaire gedoe natuurlijk.
Maar wat is dan je stiekeme guilty pleasure waarvan een sterrenkok je om je oren zou slaan?
Ja normaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste sterrenkoks achter de schermen een normale maaltijd genieten, hè...
Sweet-Chili is mijn No2 saus to go!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik gooi overal sweet-chili overheen. (En dus ook over m'n bloemkool & gekookte aardappelen etc.)
Niet als het zo'n ordinaire goedkope rundvlees kroket is die je uit de muur trekt waar die al een uur in ligt en dat die dan een beetje slap is geworden. Die zijn namelijk stiekem super lekker!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Een loempia.. of beter twee.. die van de aldi uit de vriezer..![]()
En een hotdog met zuurkool is op zn tijd ook goed te doen..
Een kroket (croquette) is trouwens zo culinair als de pest.. komt uit de franse keuken..
Ik vind die van de AH beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Een loempia.. of beter twee.. die van de aldi uit de vriezer..![]()
Separatorvlees is lekker ja, de structuur is niet zo maar de smaak is goed. Die diepvriessateetjes zijn vaak ook nog het lekkerst gekruid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:24 schreef Rezania het volgende:
Frikandel Speciaal met curry.Oh, en van die burgers van seperatorvlees waarvan je er 50 voor 5 euro kan kopen.
Die hamburgers zijn gewoon platte frikadellenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:24 schreef Rezania het volgende:
Frikandel Speciaal met curry.Oh, en van die burgers van seperatorvlees waarvan je er 50 voor 5 euro kan kopen.
Helemaal niet, smaken wel degelijk anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die hamburgers zijn gewoon platte frikadellen
Friet van Bramquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef Farenji het volgende:
Patatje oorlog, met uitjes en sambal, van de Bram Ladage.
Als je het elke dag eet is het geen guilty pleasure meer he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Zo'n dubbele cheeseburger van de Mac, echt ongewoon lekker.
Patat dippen in milkshake.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:50 schreef Trusten het volgende:
Patatjes dippen in (de vulling van een) een kaassouflé
Haha herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
2 Keer per jaar stop ik bij de pomp om zo`n vieze bamischijf te halen met véél mosterd. Het liefst eentje die al een paar uur in de automatiek ligt. Bij gebrek aan bamischijven voldoet een gehaktstaaf ook
Sowieso vraag ik me af hoe iemand ooit op het idee is gekomen om bami te paneren en in de frituur te gooien
Alles dat je je kan bedenken is wel ergens gefrituurd te krijgen. Als ze snoeprepen frituren in het VK dan is gefrituurde bami nog niets eens zo vreemd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
2 Keer per jaar stop ik bij de pomp om zo`n vieze bamischijf te halen met véél mosterd. Het liefst eentje die al een paar uur in de automatiek ligt. Bij gebrek aan bamischijven voldoet een gehaktstaaf ook
Sowieso vraag ik me af hoe iemand ooit op het idee is gekomen om bami te paneren en in de frituur te gooien
Ach er bestaat ook gefrituurd ijsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
Zegt hij/zij dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef leeell het volgende:
[..]
Als je het elke dag eet is het geen guilty pleasure meer he.
Iemand wilde bami eten zonder bestek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
Als ik er een broodje met iets pittigs en vettigs erop naast heb tik ik zo twee blikjes weg hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo smerig zoet.![]()
Een slokje is soms heerlijk, maar een blikje is voor mij al te veel.
Hier gaan er gewoon hele flessen doorheen als ik weereens een Fernandes-tic hebquote:
Die dingen zijn lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
Chili Cheese Nuggets van de burger king.
quote:
Met kruidenboter.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:17 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
En dan een heel vers wit stokbrood in plakjes snijden en er indippen tot het brood op is.
Zooo lekker.
BBQ met ALLES in de satésaus dippen!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met kruidenboter.
Vers wit stokbrood met kruidenboter en pindasaus bij een barbecue
Die hamburgers van McDonalds heb ik ook liever als ze al een tijdje hebben gelegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet als het zo'n ordinaire goedkope rundvlees kroket is die je uit de muur trekt waar die al een uur in ligt en dat die dan een beetje slap is geworden. Die zijn namelijk stiekem super lekker!
Die eten we regelmatig op vakantie, omdat ze zo makkelijk zijn om mee te nemen en niet zo snel 'vergaan' buiten de koelkastquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik weet er nog één!
Deze eigenlijk best wel ranzige smeerkaasblokjes in chemische 'smaken':
[ afbeelding ]
Ze zijn vreselijk, maar ik kan het niet helpen!
Top voor autoreizen inderdaad!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die eten we regelmatig op vakantie, omdat ze zo makkelijk zijn om mee te nemen en niet zo snel 'vergaan' buiten de koelkast
Moest meteen hieraan denken bij het lezen van de TT! Heerlijk chemischquote:
Liever niet die middelste 3 blikken, maar grape gaat er meestal wel in (uit beeld rechts).quote:
http://www.trixiejellypudding.nl/html/trixiejellypudding.htmquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Trixie pudding. Jeugdsentiment.Alleen de rode.
Op de indomie!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gefrituurde uitjes als losse snack opeten....
[ afbeelding ]
Die dingen.....na bacon echt het beste wat de natuur ons gebracht heeft!
En als 'echte' guilty pleasure: die uitjes kunnen overal overheen. Je boterham met pindakaas, je boerenkoolstamppot, je patat met mayo, etc.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:17 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
En dan een heel vers wit stokbrood in plakjes snijden en er indippen tot het brood op is.
Zooo lekker.
Die vind ik ook lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben er nu zo eentje aan het eten
[ afbeelding ]
Ik kocht die wel eens voor bij het avondeten maar tegen de tijd dat ik dan ging koken was de pot al leeg.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Witte boontjes in tomatensaus. Zo leeglepelen.
Die had ik ook vnvquote:
Neeee niet indomie! Dat spul is zo verschrikkelijk ranzigquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
En apericubes in aparte smaken vind ik ook zo lekker. In Frankrijk wel tientallen soorten![]()
+ hotwings
+ chili cheese nuggets
+ indomie
Lus eigenlijk alles wel in dit topic
Bami met mosterd... gatverdamme. Doe mij maar een flinke schijf gebakken Smac op een wit broodjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
Hehe, ken het "probleem"quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik kocht die wel eens voor bij het avondeten maar tegen de tijd dat ik dan ging koken was de pot al leeg.
Da's geen guilty pleasure, dat is gewoon hardstikke lekker en culinair verantwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
Biefstuk eten en dan een witte boterham door de jus soppen. Alle jus in 1 boterham.
Klopt, zonde om de pan gewoon af te wassen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Da's geen guilty pleasure, dat is gewoon hardstikke lekker en culinair verantwoord.
Deze ken ik niet, maar sowieso la vache qui rit kaasjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik weet er nog één!
Deze eigenlijk best wel ranzige smeerkaasblokjes in chemische 'smaken':
[ afbeelding ]
Ze zijn vreselijk, maar ik kan het niet helpen!
Indomie is BAAS!quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Neeee niet indomie! Dat spul is zo verschrikkelijk ranzig![]()
YumYum is baas, Indomie is inferieur!quote:
Da's heul niet onculinair.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:47 schreef friekin_ het volgende:
Bacon bap in Engeland. Dus Engelse bacon van de plaat op een zacht wit broodje. Heerlijke vetbom.
Ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
niet?
Dan een zacht broodje kaassoufflé met satésaus.
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Bugles vullen met Danish chef alpenkruiden
danish chef toscane is lekkerder!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Bugles vullen met Danish chef alpenkruiden
Wittebrood met corned beef
gatverdammequote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef sirdanilot het volgende:
Dingen met klontjes erin, als ik het voor mezelf maak vind ik klontjes heul niet erg, als ik het voor anderen maak zeef ik de klontjes eruit en eet ik ze zo op !
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef sirdanilot het volgende:
Dingen met klontjes erin, als ik het voor mezelf maak vind ik klontjes heul niet erg, als ik het voor anderen maak zeef ik de klontjes eruit en eet ik ze zo op !
Haha, hoe kom je er op. Maar ik ga het denk ik toch eens proberen, ben gek op dat soort combi's...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:58 schreef Giester het volgende:
Ook heeerlijk!
Van je Trollendrop de drop eraf trekken en dan het middelste in Nibb-It Rings doen!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind ik ook lekker.quote:
Oeh, ja, kaasragoutbroodjes, héél lang niet meer gegetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
danish chef toscane is lekkerder!
En vergeet de kaasragoutbroodjes niet
Ik ben... geïntrigeerd...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Tamabralski het volgende:
Rozijn-krentenbrood met een kroket erop.
Die ze ook op straat verkopen met ui en veel saus voor 6.= op Koningsdag ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind die van de AH beter.
[..]
Separatorvlees is lekker ja, de structuur is niet zo maar de smaak is goed. Die diepvriessateetjes zijn vaak ook nog het lekkerst gekruid.
Smeerkaas is ook zoiets, die AH Basic smeerkaas die helaas niet meer verkrijgbaar is was ook de lekkerste. Meestal althans, want blijkbaar was hij te goedkoop om hem in constante kwaliteit te maken. Net ambachtelijke kaas.
Het is een restproduct, je kunt het dan ook beter vergelijken met worst dan met een kipfilet. Maar je kunt niet zeggen dat er geen smaak aan zit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind eigenlijk in principe niet zoveel mis met seperatorvlees, er blijft nu eenmaal nogal wat achter aan bv kippenkarkassen na het uitsnijden van filets. Zou het erger vinden als dat werd weggegooid.
Ik bedoelde dat er veel vlees aan een kippenkarkas blijft zitten nadat je er de filets etc hebt uitgesneden. KVW had er trouwens een mooie aflevering over, met die vrachtwagen die op kippenvet reed, omdat daar geen markt voor was.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een restproduct, je kunt het dan ook beter vergelijken met worst dan met een kipfilet. Maar je kunt niet zeggen dat er geen smaak aan zit.
Dat snap ik, maar ik bedoelde dat dat seperatorvlees een goede stevige kipsmaak heeft. Ook daarom zou het jammer zijn het niet te gebruiken. De structuur is een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel vlees aan een kippenkarkas blijft zitten nadat je er de filets etc hebt uitgesneden.
Oeh, dat moet ik ook proberen! Ik ben altijd gek van de combinatie hartig-zoet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Tamabralski het volgende:
Plak rozijn-krentenbrood met een kroket erop
ik warm dit op en gooi er stukjes gebakken visstick doorquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Witte boontjes in tomatensaus. Zo leeglepelen.
Dat is helemaal geen inflatie van ruim 260 procent.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Dwersdriever het volgende:
Berenklauw met pindasaus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Aardappelsalade uit zo'n kilobak.
Over Vietnamese loempia's gesproken, dat product is écht aan inflatie onderhevig. Vroeger 1 gulden en zaterdag betaalde ik er 1,20 euro voor, dat is een inflatie van ruim 260 procent.
Je hebt gelijk, van 1 gulden naar 2,64 gulden.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen inflatie van ruim 260 procent.
Over minimaal dik 13 jaar gezien niet zo extreem als dat het klinkt..quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Dwersdriever het volgende:
Berenklauw met pindasaus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Aardappelsalade uit zo'n kilobak.
Over Vietnamese loempia's gesproken, dat product is écht aan inflatie onderhevig. Vroeger 1 gulden en zaterdag betaalde ik er 1,20 euro voor, dat is een inflatie van ruim 260 procent.
Drop met rozijn-krentenbrood. alles eigenlijk met rozijn-krentenbrood ik doop het zelfs in de (milde) kwarkquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vind ik ook lekker.
Drop met chips ook.
Of drop met rode wijn.
Fries suikerbrood met veel boter en pindakaas.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:42 schreef TravelRose het volgende:
Een krentenbroodje met pindakaas en hagelslag.
Ik eet veel, maar dat lijkt me nou echt niet lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:10 schreef Isegrim het volgende:
Fries suikerbrood met veel boter en pindakaas.
Goddelijk vind ik dat!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet veel, maar dat lijkt me nou echt niet lekker
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:22 schreef Myraela het volgende:
Van die kant en klare verpakte sandwiches bij een benzinestation.
Heerlijk! Vers broodje, hele dikke laag boter erop en dan kwinkslag erop en het broodje hard aanduwen. Dan knispert de hagelslag zo lekker.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef Stansfield het volgende:
In het weekend als ontbijt (al een jaar of 10)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou al zoiets typen ja!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is echt ongeveer het goorste dat er is. Jij wint in dit topic.
Ik kan er soms ook enorm van genieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wou al zoiets typen ja!![]()
Viesheidsbokaal gaat naar Myraela!
Ik snap het helemaal!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik kan er soms ook enorm van genieten.
Maar ik denk dat als ik het thuis precies hetzelfde zou maken dat ik het direct weg zou pleuren.![]()
Het heeft toch wel iets, langs de snelweg, zonder een normale eettent in de buurt zo'n broodje opvreten.
Als ik in een stad wou zijn zou ik er van moeten kotsen.
Die maakte m'n Oma vroeger altijdquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Trixie pudding. Jeugdsentiment.Alleen de rode.
Probeer het eens met boter!quote:Op zondag 12 juli 2015 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood met margarine (Becel) en verder niks
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is echt ongeveer het goorste dat er is. Jij wint in dit topic.
Meer voor mij.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
Ik wou al zoiets typen ja!![]()
Viesheidsbokaal gaat naar Myraela!
Ja met vers witbrood, dikke laag roomboter, dikke laag hagelslag en daarop weer een beschuit!quote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef Stansfield het volgende:
In het weekend als ontbijt (al een jaar of 10)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een croissant kan alles, net als brood.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
Prakje bloemkool met appelmoes+mayo
Croissant pindakaas. Maar dan wel iedere hap een laagje pindakaas erop smeren zeg maar. Dus niet dat ding open snijden en dan pindakaas erop, das niet te vreten.
Ik vind roomboter ook heerlijkquote:
Dat is toch gewoon lekker? Niet onculinair imo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Dikke oublihoorn met slagroomsoftijs, nootjes en slagroom
Roomboter en speculaas is geen optie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:40 schreef highender het volgende:
- Turkse pizza met knoflook- en sambalsaus.
- Babi pangang met bami en extra sambal.
- Een sandwich van 3 verse witte boterhammen met sesamzaad ruim besmeerd met AH pindakaas, of met roomboter en chocoladehagelslag.
- Een bakje roomijs met gesmolten pure chocolade eroverheen.
Ok, ik wil nu een surival pakket met:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef highender het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg lekker, toch is hagelslag favoriet.
Echt lang survivallen doet zo een pakket nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:46 schreef Dermanse het volgende:
Ok, ik wil nu een surival pakket met:
Hagelslag
Wittebrood
Speculaas
Calve pindakaas
En dan vooral het brood even lekker roosteren en dan roomboter en hageslag er op. Numnum
Kwantiteit is in dit geval kwaliteitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef highender het volgende:
[..]
Echt lang survivallen doet zo een pakket niet
Die Bami uit zo'n blikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Sommige mensen snappen echt niet wat een guilty pleasure is. Die noemen gewoon iets wat iedereen wel lekker vindt en wat ook helemaal niet per se pauper is, zoals een bakje roomijs met gesmolten chocolade erover.
Ik kocht nog wel eens dit soort dingen, superpauper en ergens toch wel lekker:
[ afbeelding ]
En hachee/babi pangang uit blik.
Ik heb ooit nog eens deze nasi uit blik geprobeerd, wat best een guilty pleasure had kunnen zijn als het niet gigantisch smerig was geweest:
[ afbeelding ]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Sommige mensen snappen echt niet wat een guilty pleasure is. Die noemen gewoon iets wat iedereen wel lekker vindt en wat ook helemaal niet per se pauper is, zoals een bakje roomijs met gesmolten chocolade erover.
Ik kocht nog wel eens dit soort dingen, superpauper en ergens toch wel lekker:
[ afbeelding ]
En hachee/babi pangang uit blik.
Ik heb ooit nog eens deze nasi uit blik geprobeerd, wat best een guilty pleasure had kunnen zijn als het niet gigantisch smerig was geweest:
[ afbeelding ]
Met wat gebakken champignonschijfjes uit zo'n potje van 86(?) cent, en idd wat kruiden (chilipoeder & wat knoflook & kerrie) is die erg goed te vreten jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.
studententijd dejavu, dat en diepvriesloempia'squote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:20 schreef Uccie het volgende:
Chicken tonight zoetzuur
En al eerder hier voorbij gekomen, macaroni met smac, ga ik vanavond ook meteen weer eens maken.
Veel mensen voelen zich nou eenmaal guilty over een pleasure. Zal wel iets calvinistisch zijn, veel vrouwen vooral die eten benaderen als zonde en boetedoening.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Het is echt zo onculinair, maar bakken met een uitje, blikje tomatenpuree erbij, door de macaroni (het liefst ook nog elleboogjes) wat oregano erover en om het af te maken, van die strooi "parmezaanse" kaas. En ik ben weer een blij kind van 6.quote:
Nee vissticks niet, die Smac vind ik zelf nog wel een twijfelgeval.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
Vissticks zijn heerlijk, maar toch geen guilty pleasures?
Ik sta nu vet spek in dunne plakjes uit te bakken. Valt dat er wel onder? Ik gok dat ik dat al 20 jaar niet gegeten heb.
Godver dat klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Het personeel van de Subway kijkt me altijdaan als ik dit bestel';
Parmesan oregano 30 cm
Aan beide kanten kaas + pittige kaas
Toaster
Nóg eens aan beide kanten kaas + pittige kaas
Groenten
Hééél vééél chipotle saus.
Oh echt, ik krijg er elke keer weer een nat broekje van.
Dan moet je een zakje vogelzaad uitstrooien, hebben zij ook wat te eten.quote:Op maandag 27 juli 2015 05:33 schreef female81 het volgende:
Je krijgt in dit superfoods-tijdperk trouwens al snel vieze blikken toegeworpen als je dat in het openbaar eet, is me opgevallen.
Doe je dat ook als je achter de kipjes aan zit?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moet je een zakje vogelzaad uitstrooien, hebben zij ook wat te eten.
Doe je dat dan allemaal op 1 boterham?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:59 schreef Questular het volgende:
Witter boterham met plakjes jonge kaas, pindakaas en cheese union chips
Dat is normaal. Helemaal niet guilty ofzo. Hoeveel mensen/kinderen eten geen witbrood met pindakaas?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:10 schreef Molleman het volgende:
Witte boterham met pindakaas en lekker veel sambal
maggi in een kroketquote:Op maandag 27 juli 2015 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of het zo ongewoon is, maar ik vind wat maggi over de frietjes wel lekker
niet met maggi?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Maggi op over een opengesneden loempia
Maggi over macaroni met boterhamworst en gebakken prei en ketchup
Slagroomtaart, zo'n goedkope uit de vriezer van 3.50 euro
Qua taarten kan ik hier overheen: zo'n moddervette appel'taart' in zo'n plastic bakje, gewoon uit het koekenschap.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroomtaart, zo'n goedkope uit de vriezer van 3.50 euro
Dat kan echt niet idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan goed koken en maak de heerlijkste pasta's, echt op zijn Italiaans. Maar op een of andere manier kan ik het dan toch niet laten om dan een klodder ketchup op mijn bord er over heen te flikkeren. Mijn vriend zegt altijd, als de kok dat zag, zou hij zich omdraaien in zijn graf. Maar ja ik ben nu eenmaal zelf de kok, dus ik mag dat.
Een heleboel. Maar ik vind het 's avonds als snack lekker, als tussendoortje, als ontbijt en bijvoorbeeld na het stappen. Kan het de hele dag door eten als het nodig isquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is normaal. Helemaal niet guilty ofzo. Hoeveel mensen/kinderen eten geen witbrood met pindakaas?
Magniquote:
Ik.zou er van die krokante uitjes overheen strooien. Uit zo'n potje/zakje.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:10 schreef Molleman het volgende:
Witte boterham met pindakaas en lekker veel sambal
Daar vreet ik zo een zak van op alsof het chips is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik.zou er van die krokante uitjes overheen strooien. Uit zo'n potje/zakje.
Zo eet ik wel eens met vrienden pasta met een gefruit uitje, salami, ontbijtspek en ham (en dan de goedkope pakken uit de koeling). Goeie klodder crème fraiche erbij en aftoppen met een goede laag geraspte kaasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:55 schreef female81 het volgende:
In het pré-diabetes-tijdperk had ik trouwens ook een standaard snel-klaar-prakje dat bestond uit macaroni (van die hele kleine elleboogjes die binnen 5 minuten gaar zijn) waar ik enorme hoeveelheden salami en gesmolten kaas doorheen deed - meer was het niet, soms weliswaar aangevuld met oregano oid. Blijft een aanrader voor wie zich wat minder druk hoeft te maken over 'gezond'.![]()
Lasagne met appelmoes nom!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:18 schreef Nyan het volgende:
Overal appelmoes bij flikkeren. Ook als er geen appelmoes bij kan/moet.
En rauwe champignons!
Zonder de Boursin en met champignons erbij (en mogelijk variatie met kip ipv spekjes), maak ik het nog steeds wel eens als ik eigenlijk geen zin heb om te koken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:55 schreef renwan het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend het ultieme studentenvoer ga eten; penne, spinazie a la crème, spekjes en boursìn door elkaar geflikkerd.
Niks culinair aan maar zo lekker
Ik gebruik gewoon de goedkoopste kruidenkaas die er is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:55 schreef renwan het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend het ultieme studentenvoer ga eten; penne, spinazie a la crème, spekjes en boursìn door elkaar geflikkerd.
Weleens gemaakt met die van de Aldi, was goed te doen. Maar er zit sinds een jaar een AH om de hoek en euroshopper bevalt me nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de goedkoopste kruidenkaas die er is.
Wow, bestaat dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik koop gewoon een pak diepvriesspinazi met de boursin er al doorim am a lazy biatch
Spinazie a la crème met penne vind je geen onculinaire guilty pleasure? *laat zien aan vriend*quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Een guilty pleasure is toch niet iets waar je je zelf schuldig over voelt maar wat anderen heel normaal vinden zoals een kaascroissantje? Het moet toch ook iets raars hebben, wat absoluut niet kan? Zoals bijvoorbeeld lasagne met appelmoes.
Helaas beter aan te komen dan diepgevroren ongehakte hele spinazie zonder toevoegingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat?
Bedankt voor deze verrijking van mijn leven
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wow, bestaat dat?
Bedankt voor deze verrijking van mijn leven
Euroshopper is dan ook echt ruk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Weleens gemaakt met die van de Aldi, was goed te doen. Maar er zit sinds een jaar een AH om de hoek en euroshopper bevalt me niet
Heb het nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helaas beter aan te komen dan diepgevroren ongehakte hele spinazie zonder toevoegingen
Mwah, ik sauteer de verse spinazie altijd in een aparte pan, gebruik goed spek en gewone fatsoenlijke room, nooit die vette koffiemelk die mee ingevroren is. Dat het een studentenhap is, is geen reden om er met de pet naar te gooien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:55 schreef renwan het volgende:
Studentenvoer is toch juist bedoeld om met de pet naar te gooien? Snel, makkelijk, eetbaar, weinig moeite en stiekem nog best lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, ik sauteer de verse spinazie altijd in een aparte pan, gebruik goed spek en gewone fatsoenlijke room, nooit die vette koffiemelk die mee ingevroren is. Dat het een studentenhap is, is geen reden om er met de pet naar te gooien.
Het is voor mij al lang geleden, maar in mijn herinnering moest je vooral doen alsof je er geen moeite in had gestoken, maar puur op talent tot een goed resultaat kwam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Studentenvoer is toch juist bedoeld om met de pet naar te gooien?
Zeker wel! Maar een kaascroissantje of een frikandel niet. Dat bedoel ik, dat zijn gewoon lekkere, normale dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spinazie a la crème met penne vind je geen onculinaire guilty pleasure? *laat zien aan vriend*
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:quote:
Paar van die goedkope kaiserbroodjes door de helft doen, zo'n plak 'kaas' ertussen met wat cayennepoeder, broodjes klein beetje vochtig maken en wat knoflookpoeder erbovenop. Dat ff onder de grill en daarna afbakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Die ga ik binnenkort even uitproberen!!quote:
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:08 schreef Pap89 het volgende:
Owjah.... Mijn onculinaire guilty pleasure is dan toch wel echt:
Jell-O (Gelatine Pudding)
Laatst van de toko van die extreem chemische "Koolaid" Cherry Jell-O gemaakt + een bakje "Nata de Coco"/Kokosgel blokjes erdoor.
Weet niet waarom ik het lekker vind, want eigenlijk is het gewoon vreselijke troep
Maar Bessola is echt lekker!quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.
Dus soms als ik ze mis, dan maak ik gelatine pudding of koop ik Bessola.
Mijn moeder dronk dat altijd in de zomer.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:29 schreef _Joy_ het volgende:
Een plakje kaas door de suiker halen en daarna oprollenhmmmmm
Dat is toch gewoon heel lekker en geen guilty onculinaire pleasure? Nog lekkerder is als je onder de kaas een beetje ketchup of andere tomatensaus doet voor je het in de oven doet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:40 schreef HarveySpecter het volgende:
Doritos met (gesmolten) kaas uit de oven![]()
[ afbeelding ]
Wel gewoon zo'n standaard naturel rijstwafel toch? Niet die Snack-a-Jack spinoffs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef essnhills het volgende:
Rijstwafels met pindakaas en vlokken
Ja gewoon zo'n standaard naturelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel gewoon zo'n standaard naturel rijstwafel toch? Niet die Snack-a-Jack spinoffs.
Klinkt wel apart, maar ga 't eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x in de zoveel tijd moet ik die gewoon weer halen en dan niet opgewarmd
Is gelukkig het enige wat ik nog lust, want energydrink krijg ik niet eens weg.
Dat perslucht (geen idee wat dat precies is) voegt wat extras toe aan de slagroom. Is ook wel beetje onculinairy but guilty plessurequote:Op maandag 7 september 2015 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Kant en klare slagroom zo uit de fles in je bek spuiten. En dan zoveel mogelijk, dat echt heel je mond vol is!
E941 en E942quote:Op maandag 7 september 2015 18:44 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat perslucht (geen idee wat dat precies is) voegt wat extras toe aan de slagroom. Is ook wel beetje onculinairy but guilty plessure
haha hihi.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
E941 en E942
Edit: stikstof en lachgas
Vissticks op witbrood met cheddar en mayo/ketchup. Heb ik vorig jaar veel gegetenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
Vissticks zijn heerlijk, maar toch geen guilty pleasures?
Ik sta nu vet spek in dunne plakjes uit te bakken. Valt dat er wel onder? Ik gok dat ik dat al 20 jaar niet gegeten heb.
Vroeger wel idd. Vooral die cheap ass penny wafels, eten tot je misselijk bent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit topic!
Mijn guilty pleasure, niet vies, heel lekker juist, maar heel fout: een pak pennywafels als avondeten.
Op het werk altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Cup a soup met heel weinig water zodat je een klein beetje soep hebt, en dan van die hele dikke zoute soeppap onder in je beker naar binnen lepelen
Ja, precies zo dusquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:23 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Op het werk altijd
Die kleine plastic koffie bekertjes, dan zo'n zakje erin, is al 2x te veel voor zo'n bekertje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |