Ik vind roomboter ook heerlijkquote:
Dat is toch gewoon lekker? Niet onculinair imo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Dikke oublihoorn met slagroomsoftijs, nootjes en slagroom
Roomboter en speculaas is geen optie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:40 schreef highender het volgende:
- Turkse pizza met knoflook- en sambalsaus.
- Babi pangang met bami en extra sambal.
- Een sandwich van 3 verse witte boterhammen met sesamzaad ruim besmeerd met AH pindakaas, of met roomboter en chocoladehagelslag.
- Een bakje roomijs met gesmolten pure chocolade eroverheen.
Ok, ik wil nu een surival pakket met:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef highender het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg lekker, toch is hagelslag favoriet.
Echt lang survivallen doet zo een pakket nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:46 schreef Dermanse het volgende:
Ok, ik wil nu een surival pakket met:
Hagelslag
Wittebrood
Speculaas
Calve pindakaas
En dan vooral het brood even lekker roosteren en dan roomboter en hageslag er op. Numnum
Kwantiteit is in dit geval kwaliteitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef highender het volgende:
[..]
Echt lang survivallen doet zo een pakket niet
Die Bami uit zo'n blikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Sommige mensen snappen echt niet wat een guilty pleasure is. Die noemen gewoon iets wat iedereen wel lekker vindt en wat ook helemaal niet per se pauper is, zoals een bakje roomijs met gesmolten chocolade erover.
Ik kocht nog wel eens dit soort dingen, superpauper en ergens toch wel lekker:
[ afbeelding ]
En hachee/babi pangang uit blik.
Ik heb ooit nog eens deze nasi uit blik geprobeerd, wat best een guilty pleasure had kunnen zijn als het niet gigantisch smerig was geweest:
[ afbeelding ]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Sommige mensen snappen echt niet wat een guilty pleasure is. Die noemen gewoon iets wat iedereen wel lekker vindt en wat ook helemaal niet per se pauper is, zoals een bakje roomijs met gesmolten chocolade erover.
Ik kocht nog wel eens dit soort dingen, superpauper en ergens toch wel lekker:
[ afbeelding ]
En hachee/babi pangang uit blik.
Ik heb ooit nog eens deze nasi uit blik geprobeerd, wat best een guilty pleasure had kunnen zijn als het niet gigantisch smerig was geweest:
[ afbeelding ]
Met wat gebakken champignonschijfjes uit zo'n potje van 86(?) cent, en idd wat kruiden (chilipoeder & wat knoflook & kerrie) is die erg goed te vreten jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.
studententijd dejavu, dat en diepvriesloempia'squote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Spaghetteria is de 4 Formaggio variant best lekker! Nog lekkerder met kruiden, champignons/erwtjes erdoor maar zo ook makkelijk en goed te eten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:20 schreef Uccie het volgende:
Chicken tonight zoetzuur
En al eerder hier voorbij gekomen, macaroni met smac, ga ik vanavond ook meteen weer eens maken.
Veel mensen voelen zich nou eenmaal guilty over een pleasure. Zal wel iets calvinistisch zijn, veel vrouwen vooral die eten benaderen als zonde en boetedoening.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:16 schreef N00dles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |