Hier gaan er gewoon hele flessen doorheen als ik weereens een Fernandes-tic hebquote:
Die dingen zijn lekker!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:59 schreef sirdanilot het volgende:
Chili Cheese Nuggets van de burger king.
quote:
Met kruidenboter.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:17 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
En dan een heel vers wit stokbrood in plakjes snijden en er indippen tot het brood op is.
Zooo lekker.
BBQ met ALLES in de satésaus dippen!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met kruidenboter.
Vers wit stokbrood met kruidenboter en pindasaus bij een barbecue
Die hamburgers van McDonalds heb ik ook liever als ze al een tijdje hebben gelegen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet als het zo'n ordinaire goedkope rundvlees kroket is die je uit de muur trekt waar die al een uur in ligt en dat die dan een beetje slap is geworden. Die zijn namelijk stiekem super lekker!
Die eten we regelmatig op vakantie, omdat ze zo makkelijk zijn om mee te nemen en niet zo snel 'vergaan' buiten de koelkastquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik weet er nog één!
Deze eigenlijk best wel ranzige smeerkaasblokjes in chemische 'smaken':
[ afbeelding ]
Ze zijn vreselijk, maar ik kan het niet helpen!
Top voor autoreizen inderdaad!quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die eten we regelmatig op vakantie, omdat ze zo makkelijk zijn om mee te nemen en niet zo snel 'vergaan' buiten de koelkast
Moest meteen hieraan denken bij het lezen van de TT! Heerlijk chemischquote:
Liever niet die middelste 3 blikken, maar grape gaat er meestal wel in (uit beeld rechts).quote:
http://www.trixiejellypudding.nl/html/trixiejellypudding.htmquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Trixie pudding. Jeugdsentiment.Alleen de rode.
Op de indomie!quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gefrituurde uitjes als losse snack opeten....
[ afbeelding ]
Die dingen.....na bacon echt het beste wat de natuur ons gebracht heeft!
En als 'echte' guilty pleasure: die uitjes kunnen overal overheen. Je boterham met pindakaas, je boerenkoolstamppot, je patat met mayo, etc.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:17 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
En dan een heel vers wit stokbrood in plakjes snijden en er indippen tot het brood op is.
Zooo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |