Het is echt zo onculinair, maar bakken met een uitje, blikje tomatenpuree erbij, door de macaroni (het liefst ook nog elleboogjes) wat oregano erover en om het af te maken, van die strooi "parmezaanse" kaas. En ik ben weer een blij kind van 6.quote:
Nee vissticks niet, die Smac vind ik zelf nog wel een twijfelgeval.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
Vissticks zijn heerlijk, maar toch geen guilty pleasures?
Ik sta nu vet spek in dunne plakjes uit te bakken. Valt dat er wel onder? Ik gok dat ik dat al 20 jaar niet gegeten heb.
Godver dat klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Het personeel van de Subway kijkt me altijdaan als ik dit bestel';
Parmesan oregano 30 cm
Aan beide kanten kaas + pittige kaas
Toaster
Nóg eens aan beide kanten kaas + pittige kaas
Groenten
Hééél vééél chipotle saus.
Oh echt, ik krijg er elke keer weer een nat broekje van.
Dan moet je een zakje vogelzaad uitstrooien, hebben zij ook wat te eten.quote:Op maandag 27 juli 2015 05:33 schreef female81 het volgende:
Je krijgt in dit superfoods-tijdperk trouwens al snel vieze blikken toegeworpen als je dat in het openbaar eet, is me opgevallen.
Doe je dat ook als je achter de kipjes aan zit?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moet je een zakje vogelzaad uitstrooien, hebben zij ook wat te eten.
Doe je dat dan allemaal op 1 boterham?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:59 schreef Questular het volgende:
Witter boterham met plakjes jonge kaas, pindakaas en cheese union chips
Dat is normaal. Helemaal niet guilty ofzo. Hoeveel mensen/kinderen eten geen witbrood met pindakaas?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:10 schreef Molleman het volgende:
Witte boterham met pindakaas en lekker veel sambal
maggi in een kroketquote:Op maandag 27 juli 2015 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of het zo ongewoon is, maar ik vind wat maggi over de frietjes wel lekker
niet met maggi?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Maggi op over een opengesneden loempia
Maggi over macaroni met boterhamworst en gebakken prei en ketchup
Slagroomtaart, zo'n goedkope uit de vriezer van 3.50 euro
Qua taarten kan ik hier overheen: zo'n moddervette appel'taart' in zo'n plastic bakje, gewoon uit het koekenschap.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroomtaart, zo'n goedkope uit de vriezer van 3.50 euro
Dat kan echt niet idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan goed koken en maak de heerlijkste pasta's, echt op zijn Italiaans. Maar op een of andere manier kan ik het dan toch niet laten om dan een klodder ketchup op mijn bord er over heen te flikkeren. Mijn vriend zegt altijd, als de kok dat zag, zou hij zich omdraaien in zijn graf. Maar ja ik ben nu eenmaal zelf de kok, dus ik mag dat.
Een heleboel. Maar ik vind het 's avonds als snack lekker, als tussendoortje, als ontbijt en bijvoorbeeld na het stappen. Kan het de hele dag door eten als het nodig isquote:Op maandag 27 juli 2015 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is normaal. Helemaal niet guilty ofzo. Hoeveel mensen/kinderen eten geen witbrood met pindakaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |