Ja mensen betalen daarvoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]het bekt misschien wel lekker maar 20 kg in 20 weken afvallen kun je niet zonder je onderhoud te verlagen. Alleen als je morbide obese bent zou het misschien kunnen. Betalen mensen voor dit soort onzin?
[..]
Het blijft natuurlijk je (schoon)moeder, maar zodra het om adviezen gaat zou ik zeggen: ene oor in, andere oor uit.
Dit. Ik heb geprobeerd wat te lezen op die site maar houd het gewoon niet vol.quote:
Ik heb nog twee vragen:quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja mensen betalen daarvooren het gaat ook wel om mensen met flink overgewicht. Gelukkig is m'n moeder wel gewoon van het gezonde eten, en geen gekke koolhydraatarme diëten en dat soort onzin.
Bij koolhydraten gaat het voornamelijk om de glychemische index.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja mensen betalen daarvooren het gaat ook wel om mensen met flink overgewicht. Gelukkig is m'n moeder wel gewoon van het gezonde eten, en geen gekke koolhydraatarme diëten en dat soort onzin.
Lol, depressief worden van zo'n site. Dat zegt imo meer over je zelfbeeld dan over zo'n site. Ik vind de persoonlijke verhalen inspirerend om te lezen. En verder neem ik dergelijke blogs altijd met een korreltje zout, van school en stage weet ik prima hoe dat wereldje in elkaar steekt en dat je niet alles voor waar aan moet nemenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Ik heb geprobeerd wat te lezen op die site maar houd het gewoon niet vol.
Het ziet er allemaal gelikt uit en bekt wel lekker maar is totaal niet onderbouwd.
Als je het wat beter "leest" zie je dat het eigenlijk best slecht geschreven is.
Daarnaast is het al geruime tijd bekend dat social media sites (en daar reken ik dit soort sites ook maar even onder) je depressief kunnen maken. Een snelle link via google: klik.
Dus: niet meer naar deze en vergelijkbare sites gaan en gewoon je eigen plan trekken.
Slimme meid!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lol, depressief worden van zo'n site. Dat zegt imo meer over je zelfbeeld dan over zo'n site. Ik vind de persoonlijke verhalen inspirerend om te lezen. En verder neem ik dergelijke blogs altijd met een korreltje zout, van school en stage weet ik prima hoe dat wereldje in elkaar steekt en dat je niet alles voor waar aan moet nemen
Nou nee. Niet bepaald.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij koolhydraten gaat het voornamelijk om de glychemische index.
Mijn mening: als je gewoon nergens suiker aan toevoegd, geen frisdranken drinkt en zo min mogelijk alcohol drinkt ben je al een flink eind op weg naar een goede koolhydratenbalans.
Dat betalen mensen zelf. Waar het eigenlijk op neer komt is dat mijn moeder zulke mensen leert hoe ze gezond kunnen eten, en een stok achter de deur is. Veel mensen moeten ook gewoon hun ei kwijt, dus soms speelt ze meer voor sociaalwerker dan gewichtsconsulente. Ze heeft door de jaren heen ook wel dingen gehad als wandelclubjes etc. Maar de focus ligt vooral op voedsel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb nog twee vragen:
1. Betalen mensen dat zelf of komt dat geld uit de geldautomaat van de zorgverzekering?
2. Aangezien je moeder gewichtsconsulente is: focussed ze alleen op eten of ook op bewegen, spierversterking (onderhoud verhogen), slapen, roken etc.?
Daarom reageer ik altijd op Fripsel. Word zelf depri door haar schoonheid. She is stunning.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die depressief worden van social media beseffen niet dat de uploader slechts de interessante 5-10% van zijn/haar leven deelt. Niemand post op instagram een foto hoe ze elke dag 8 uur bij kruidvat achter de kassa werken, maar als ze dan in het weekend naar een festival gaan, dan laten ze het wel zien.
Zelfde als met foto's. Alleen de best gelukte selfies en perfect geposeerde foto's, eventueel nog even wat gecorrigeerd in photoshop.
brb 100+ foto's van mezelf maken voor ik een social media waardige selfie heb gemaaktquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die depressief worden van social media beseffen niet dat de uploader slechts de interessante 5-10% van zijn/haar leven deelt. Niemand post op instagram een foto hoe ze elke dag 8 uur bij kruidvat achter de kassa werken, maar als ze dan in het weekend naar een festival gaan, dan laten ze het wel zien.
Zelfde als met foto's. Alleen de best gelukte selfies en perfect geposeerde foto's, eventueel nog even wat gecorrigeerd in photoshop.
Zo'n heel verhaal over hormonen en dan niet over de pil beginnen. Echt:quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lol, depressief worden van zo'n site. Dat zegt imo meer over je zelfbeeld dan over zo'n site. Ik vind de persoonlijke verhalen inspirerend om te lezen. En verder neem ik dergelijke blogs altijd met een korreltje zout, van school en stage weet ik prima hoe dat wereldje in elkaar steekt en dat je niet alles voor waar aan moet nemen
Nee, nu weet ik wat hormonen zijn!quote:Voor de mensen die eigenlijk helemaal niet weten wat hormonen zijn en wat ze doen; het zijn stoffen in je lichaam die allerlei functies van je lichaam regelen en processen beïnvloeden.
Dat schrijf je dus aan elkaar.quote:reserve voedsel
functiegroepen, zoalsquote:functiegroepen zoals
Een bekend voorbeeld van een hormoonaandoening is diabetesquote:Een goed voorbeeld van een hormoonaandoening is diabetes
Dit bekt wel lekker, maar waar is de onderbouwing???quote:geraffineerde en industrieel geproduceerde producten zoals bijvoorbeeld suiker eet
Dit bekt wel lekker, maar waar is de onderbouwing???quote:Daarnaast heeft vervuiling van buiten invloed op je hormoonbalans
Ah: de altijd gevaarlijke E-nummers!quote:en ook de E-nummers die in voedingsmiddelen zitten
Wederom: bekt lekker, maar geen onderbouwing. Verder meen ik ooit gelezen te hebben (in NTvG dacht ik) dat dit inderdaad niet bewezen is.quote:◦Drink ruim voldoende water (2 liter per dag)
Wederom: ononderbouwd. En van aspartaam is het meen ik ook aangetoond dat het veilig is (niet dat ik het gebruik).quote:◦Consumeer geen kunstmatige zoetstoffen
Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden en de 6 maaltijden per dag (ik hoop dat ze dat bedoeld) is er slechts een. Intermediate Fasting en koolhydraatschommelen zijn twee andere die me zo te binnen schieten. Echtquote:◦Sla geen maaltijden over, hiermee verstoor je de stofwisseling
Dit hangt sterk af van welk sojaproduct je neemt en hoe dat sojaproduct gemaakt is. Daarnaast: als je info wilt geven aan vrouwen die zwanger willen worden zou ik daar op zijn minst ook roken/alcohol/foliumzuur aan toevoegen.quote:◦Vrouwen kunnen extra sojaproducten nemen voor een grotere inname aan fyto-oestrogeen/isoflavonen (voornamelijk vrouwen die zwanger willen worden)
Goed punt, maar off-topic in een blog over koolhydraten.quote:◦Eet gezonde vetten uit bijvoorbeeld vis, avocado, (kokos- of olijf)olie, noten, zaden en bijvoorbeeld lijnzaad
Goed punt, maar off-topic in een blog over koolhydraten.quote:◦Slik extra vitamine D(3), zeker in de winterperiode
voor moet zijn door.quote:◦Vervang voedingsmiddelen met enkelvoudige koolhydraten voor bronnen
Wat is dit? Er wordt nergens in de blog over gesproken. Hoe herken ik die producten? Bespreek dit in het hoofdartikel en doe er een link naar een GI productentabel bij.quote:◦Beperk je inname van producten met een hoge Glycemische Index (GI),
Ja, allemaal naar de huisarts en de orthomoleculair dietist! Geen wonder dat de zorgkosten uit de hand lopen als dit soort sites iedereen maar meteen naar de huisarts stuurt. Ga eerst maar eens een paar maanden fatsoenlijk eten en bewegen (leven), als er dan nog klachten zijn kun je altijd nog naar een arts (generaliserend, ik weet het, maar voor het overgrote deel van de mensen is dit echt voldoende).quote:Als je echt wilt weten aan welke hormonen het precies ligt en waar je bijvoorbeeld een tekort aan hebt, kun je altijd je bloed laten prikken bij de huisarts. Een (orthomoleculair) diëtist kan op die manier kijken naar de reactie van je lichaam op specifieke voedingsmiddelen, welke combinatie van voedingsmiddelen bij jou past en ook in welke volgorde je zou kunnen eten om je te helpen je hormonen weer in balans te krijgen. Iedereen is namelijk anders en heeft soms zo zijn of haar specifieke behoeftes.
kutsite waar je omheen moet lopen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:52 schreef seto het volgende:
goeie post cor maar kan je even een samenvatting geven
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:44 schreef seto het volgende:
[..]
brb 100+ foto's van mezelf maken voor ik een social media waardige selfie heb gemaakt
33%? Hoe gebeurt dat ineens dan. Dan kijk je volgens mij echt nooit in de spiegel. Ik ga al gillen als ik 1% erbij zie komen. Gewoon lekker lekker aan de tren, toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef Fripsel het volgende:
Mijn moeder begeleid andere mensen goed hoor, ze heeft veel succesverhalen.
Waar was je vandaag bij Kneets dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:52 schreef seto het volgende:
goeie post cor maar kan je even een samenvatting geven
Heb je iets zinnigs gevonden op die site?quote:
Zoals ik net al zeiquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je iets zinnigs gevonden op die site?
Beter opletten dan had je geweten dat ik niet aangekomen ben maar juist afgevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:59 schreef Faeroer het volgende:
Zijken over speling en dan ook noch zelf heel enorm veel fouten maaken??
Wat is deze?
[..]
33%? Hoe gebeurt dat ineens dan. Dan kijk je volgens mij echt nooit in de spiegel. Ik ga al gillen als ik 1% erbij zie komen. Gewoon lekker lekker aan de tren, toch?
[..]
Waar was je vandaag bij Kneets dan?
Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beter opletten dan had je geweten dat ik niet aangekomen ben maar juist afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker als vrouw zijnde, hoe wordt je zo groot... wil je toch niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:11 schreef seto het volgende:
[..]
zat ff nasi goreng te eten bij die toko om de hoek vriend![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag. [ afbeelding ]Gast als je het op een normale manier zou vragen ok, maar je praat nu echt alsof ik gigantisch ben en dat ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker als vrouw zijnde, hoe wordt je zo groot... wil je toch niet?
[..]![]()
![]()
Gigantisch is nogal relatief eh. Denk alleen niet dat de voordelen (lekker eten, yolo, vrijheid blijheid, veel tijd over, lekker gek doen, jezelf zijn, in balans zijn) van een dergelijk percentage opwegen tegen de nadelen (vasculaire ziektes, conditieproblemen, striemen, 1000xetc.).quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gast als je het op een normale manier zou vragen ok, maar je praat nu echt alsof ik gigantisch ben en dat ben ik niet.
Vertel. Ik geloof best dat ik niet (helemaal) gelijk heb, maar misschien steek ik wat op van je onderbouwing.quote:
Misschien moet je eens gaan googlen en je wat beter inlezen in wat voor vrouwen normaal is. want mijn gewicht is goed voor mijn lengte. M'n vetpercentage is 2 procent hoger dan wat als gezond gezien word bij vrouwen. Daar krijg je geen conditieproblemen of vasculaire ziektes van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gigantisch is nogal relatief eh. Denk alleen niet dat de voordelen (lekker eten, yolo, vrijheid blijheid, veel tijd over, lekker gek doen, jezelf zijn, in balans zijn) van een dergelijk percentage opwegen tegen de nadelen (vasculaire ziektes, conditieproblemen, striemen, 1000xetc.).
Wel goed dat je vooruitgang ziet!![]()
wel een snor. De vergissing is begrijpelijkquote:
Kan je dit ook onderbouwen met bv je score op een Coopertest? Lijkt mij wel een interessante anomalie.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan googlen en je wat beter inlezen in wat voor vrouwen normaal is. want mijn gewicht is goed voor mijn lengte. M'n vetpercentage is 2 procent hoger dan wat als gezond gezien word bij vrouwen. Daar krijg je geen conditieproblemen of vasculaire ziektes van.
Nee want ik ben niet te vergelijken met gezonde mensen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan je dit ook onderbouwen met bv je score op een Coopertest? Lijkt mij wel een interessante anomalie.
Ok, dus je bent ongezond maar zonder conditionele problemen. Logisch.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet te vergelijken met gezonde mensen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag. [ afbeelding ]Eh. Volgens mij heb jij een beeeetje een verkeerd beeld bij 33%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker als vrouw zijnde, hoe wordt je zo groot... wil je toch niet?
[..]![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.girlswithmuscle.com/pictures/Rachael+Frieza
https://instagram.com/missfrieza
Gymchick tussendoor voor de liefhebber.Nicccccce...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt idd dat je minder binnen krijgt als je kapt met snoepen, maar als je echt wil opletten moet je ook bepaalde voeding ontwijken. Zaken als limabonen, speltmeel etc bevatten ook veel koolhydraten, al dan niet complex. Ik ben bezig te letten op mijn koolhydraten en vind het lastig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel. Ik geloof best dat ik niet (helemaal) gelijk heb, maar misschien steek ik wat op van je onderbouwing.
Plaatje is nogal scheef in balans kwa spier- en vet per model maar goed.quote:
Je krijgt er ook gratis Aspartaam in! Heerlijk die 0 koolhydraten uit Cola Zero! Mmm. 630 gr koolhydraten masterrace checkin' in.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het klopt idd dat je minder binnen krijgt als je kapt met snoepen, maar als je echt wil opletten moet je ook bepaalde voeding ontwijken. Zaken als limabonen, speltmeel etc bevatten ook veel koolhydraten, al dan niet complex. Ik ben bezig te letten op mijn koolhydraten en vind het lastig.
Als je dieet zo is dat jij in de ochtend en middag speltbrood eet en daarnaast pasta tijdens je diner dan zit je allang op een niveau dat toch weer hoog is. Nederlanders eten vnml aardappelen, eet ze eens uit de oven: glycemische index is 99 ofzo100 gram is 22 gr Koolhydraten for fucks sake.
Daarnaast: een cola zero is bijv ook een glas frisdrank. Toch levert dit minder koolhydraten (0) op dan 150 gram wortelen (8 grm uit mijn hoofd).
Zoiets.
Wees welkom om mijn beeld te herstellen, oh vrouw des waarheid.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Eh. Volgens mij heb jij een beeeetje een verkeerd beeld bij 33%.
Daar gaat het niet om jij ezelquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Plaatje is nogal scheef in balans kwa spier- en vet per model maar goed.
5 en 6 hebben geen conditionele problemen.
7 kan nog net lopen, maar dan wel met schale dijen.
8 kan zo de zee in worden gerold.
Voor nr. 9 is het al te laat en lukt dat rollen niet meer, beetje zo'n walrus op een cliff effect.
[..]
Je krijgt er ook gratis Aspartaam in! Heerlijk die 0 koolhydraten uit Cola Zero! Mmm. 630 gr koolhydraten masterrace checkin' in.
[..]
Wees welkom om mijn beeld te herstellen, oh vrouw des waarheid.
quote:
Dus wat? Watermeloen heeft citrulline, is toch goed?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef Stimorol- het volgende:
Daar gaat het niet om jij ezel![]()
Glycemische index van chocola is minder dan watermeloen bijv. DUS
Zijn we het toch nog eens eensquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vetpercentage en conditie hebben geen lineair verband overigens. Wel causaal, maar laag % is niet direct goede conditie. Had je slimmer ingeschat, Viking.
Fatshaming ok, maar doe het dan wel correct.
Dit.quote:
V.w.b. aspartaam: zie mijn sitereviewpost hierboven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Plaatje is nogal scheef in balans kwa spier- en vet per model maar goed.
5 en 6 hebben geen conditionele problemen.
7 kan nog net lopen, maar dan wel met schale dijen.
8 kan zo de zee in worden gerold.
Voor nr. 9 is het al te laat en lukt dat rollen niet meer, beetje zo'n walrus op een cliff effect.
[..]
Je krijgt er ook gratis Aspartaam in! Heerlijk die 0 koolhydraten uit Cola Zero! Mmm. 630 gr koolhydraten masterrace checkin' in.
[..]
Wees welkom om mijn beeld te herstellen, oh vrouw des waarheid.
Dus niet puur kijken nr glycemische index sahbiquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[..]
Dus wat? Watermeloen heeft citrulline, is toch goed?
Ik heb speltmeel. Niet mee te werken .quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lol @ speltbrood etenwat is dat voor hipster trend man. Zag laatst zelfs spelt tagliatelle
Zit een gram exta eiwit in per 100g dan normale yoghurt als ik me niet vergisquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
In die breaker zit per 100 gram minder dan de helft aan proteïne dan in gewone kwark
Zijn wel leuk ja behalve als ze claimen dat de fit way of life de enige echte manier van leven is. Zich verheven voelen boven de andere mensen alleen omdat ze wat gewicht optillen en hun quinoasalade op instagram posten voordat ze het opeten.quote:
Was jij dat niet van die alternatieve dieettopic OP? Post die nog eens.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn wel leuk ja behalve als ze claimen dat de fit way of life de enige echte manier van leven is. Zich verheven voelen boven de andere mensen alleen omdat ze wat gewicht optillen en hun quinoasalade op instagram posten voordat ze het opeten.
Nee ik had alleen een soortquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was jij dat niet van die alternatieve dieettopic OP? Post die nog eens.
quote:
Ik weet me te herinneren dat er bij de Iphone 3 op gegeven moment geen updates meer kwamen, waardoor de telefoon voor bepaalde apps onbruikbaar werd. Ik weet niet hoe rap dat gaat, maar de iphone 4s is ondertussen wel al redelijk verouderd natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
mn vader komt opeens thuis met een samsung galaxy alpha voor mij
lees net dat het een flut tel is enzo
zag ook dat na de S2 alle samsung telefoons best ruk zijn
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤175, is dat een beetje redelijke prijs?
koop gewoon een goede tel uit chinaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤250, is dat een beetje redelijke prijs?
Zo'n Hoelawei of anders een Moto G.quote:
iOS 9 komt ook voor de 4s uit n00bquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet me te herinneren dat er bij de Iphone 3 op gegeven moment geen updates meer kwamen, waardoor de telefoon voor bepaalde apps onbruikbaar werd. Ik weet niet hoe rap dat gaat, maar de iphone 4s is ondertussen wel al redelijk verouderd natuurlijk.
de S2 was juist een stuk aids op plastic.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤250, is dat een beetje redelijke prijs?
Smartphones zijn toch die gratis dingen die je van je werk krijgt, die je dan doorverkoopt en je gymmembership van koopt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1635492
Samsung ruk noemenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
S2 was prima.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
de S2 was juist een stuk aids op plastic.
Galaxy Alfa is best een aardig telefoontje hoor. Gewoon dankbaar zijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
S2 was prima.
En idd dankbaar zijn, al kun je je afvragen wat een beta met een alpha telefoon moet.
iOS 9 misschien wel, maar wat komt er ná iOS9? En wie zegt dat het dan ook weer voor de 4s uitkomt? Je kan nu wel met dingen als n00b gaan roepen, maar het is gewoon iets waar je bij apple rekening mee moet houden.quote:
wat voor tel heb je nu danquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!
ja heb toch maar besloten om hem te houden
Bij F4F.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk jou eens hardcore zijn. Echt stoer hoor. +5 gymcreds.
Als je in het leger zit en iets doet niet wat niet mag krijg je ook straf.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)ne_blood_vrijgegeven
woow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |