abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153803887
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Beter opletten dan had je geweten dat ik niet aangekomen ben maar juist afgevallen. :9
Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als vrouw zijnde, hoe wordt je zo groot... wil je toch niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:11 schreef seto het volgende:

[..]

zat ff nasi goreng te eten bij die toko om de hoek vriend
:D
pi_153804009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:17 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag. [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]

Gast als je het op een normale manier zou vragen ok, maar je praat nu echt alsof ik gigantisch ben en dat ben ik niet. :{w
pi_153804298
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gast als je het op een normale manier zou vragen ok, maar je praat nu echt alsof ik gigantisch ben en dat ben ik niet. :{w
Gigantisch is nogal relatief eh. Denk alleen niet dat de voordelen (lekker eten, yolo, vrijheid blijheid, veel tijd over, lekker gek doen, jezelf zijn, in balans zijn) van een dergelijk percentage opwegen tegen de nadelen (vasculaire ziektes, conditieproblemen, striemen, 1000xetc.).

Wel goed dat je vooruitgang ziet! ^O^
pi_153804390
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nou nee. Niet bepaald.
Vertel. Ik geloof best dat ik niet (helemaal) gelijk heb, maar misschien steek ik wat op van je onderbouwing.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153804535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:33 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Gigantisch is nogal relatief eh. Denk alleen niet dat de voordelen (lekker eten, yolo, vrijheid blijheid, veel tijd over, lekker gek doen, jezelf zijn, in balans zijn) van een dergelijk percentage opwegen tegen de nadelen (vasculaire ziektes, conditieproblemen, striemen, 1000xetc.).

Wel goed dat je vooruitgang ziet! ^O^
Misschien moet je eens gaan googlen en je wat beter inlezen in wat voor vrouwen normaal is. want mijn gewicht is goed voor mijn lengte. M'n vetpercentage is 2 procent hoger dan wat als gezond gezien word bij vrouwen. Daar krijg je geen conditieproblemen of vasculaire ziektes van.
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:43:39 #231
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153804538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die heeft er geen.
wel een snor. De vergissing is begrijpelijk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_153804608
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien moet je eens gaan googlen en je wat beter inlezen in wat voor vrouwen normaal is. want mijn gewicht is goed voor mijn lengte. M'n vetpercentage is 2 procent hoger dan wat als gezond gezien word bij vrouwen. Daar krijg je geen conditieproblemen of vasculaire ziektes van.
Kan je dit ook onderbouwen met bv je score op een Coopertest? Lijkt mij wel een interessante anomalie.
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:47:01 #233
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153804619
Laatst sessie gehad vandaag*O*

Rest van de week uitrusten en longen bij lagen komen. 2 weken niet liften en 3 maanden niet duiken. Krijg nog wat vervolg onderzoek bij cardioloog en over half jaar controle op botnecrose.

Maar geen tank behandelingen meer.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_153804670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Kan je dit ook onderbouwen met bv je score op een Coopertest? Lijkt mij wel een interessante anomalie.
Nee want ik ben niet te vergelijken met gezonde mensen.
pi_153804704
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee want ik ben niet te vergelijken met gezonde mensen.
Ok, dus je bent ongezond maar zonder conditionele problemen. Logisch.
pi_153804722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:17 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Helemaal gefeliciteerd enzo, maar hoe komt een persoon op 33%. Serieuze vraag. Ik moet dan echt 5 flinke Kuja burgers eten, elke dag. [ afbeelding ]

SPOILER

[..]

Eh. Volgens mij heb jij een beeeetje een verkeerd beeld bij 33%.
pi_153804815
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_153804841
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2015 00:58 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.girlswithmuscle.com/pictures/Rachael+Frieza
https://instagram.com/missfrieza

Gymchick tussendoor voor de liefhebber. ;)

SPOILER
Nicccccce...
pi_153805015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:37 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Vertel. Ik geloof best dat ik niet (helemaal) gelijk heb, maar misschien steek ik wat op van je onderbouwing.
Het klopt idd dat je minder binnen krijgt als je kapt met snoepen, maar als je echt wil opletten moet je ook bepaalde voeding ontwijken. Zaken als limabonen, speltmeel etc bevatten ook veel koolhydraten, al dan niet complex. Ik ben bezig te letten op mijn koolhydraten en vind het lastig.

Als je dieet zo is dat jij in de ochtend en middag speltbrood eet en daarnaast pasta tijdens je diner dan zit je allang op een niveau dat toch weer hoog is. Nederlanders eten vnml aardappelen, eet ze eens uit de oven: glycemische index is 99 ofzo :') 100 gram is 22 gr Koolhydraten for fucks sake.

Daarnaast: een cola zero is bijv ook een glas frisdrank. Toch levert dit minder koolhydraten (0) op dan 150 gram wortelen (8 grm uit mijn hoofd).

Zoiets.
pi_153805270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:54 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje is nogal scheef in balans kwa spier- en vet per model maar goed.

5 en 6 hebben geen conditionele problemen. :D
7 kan nog net lopen, maar dan wel met schale dijen.
8 kan zo de zee in worden gerold.
Voor nr. 9 is het al te laat en lukt dat rollen niet meer, beetje zo'n walrus op een cliff effect.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het klopt idd dat je minder binnen krijgt als je kapt met snoepen, maar als je echt wil opletten moet je ook bepaalde voeding ontwijken. Zaken als limabonen, speltmeel etc bevatten ook veel koolhydraten, al dan niet complex. Ik ben bezig te letten op mijn koolhydraten en vind het lastig.

Als je dieet zo is dat jij in de ochtend en middag speltbrood eet en daarnaast pasta tijdens je diner dan zit je allang op een niveau dat toch weer hoog is. Nederlanders eten vnml aardappelen, eet ze eens uit de oven: glycemische index is 99 ofzo :') 100 gram is 22 gr Koolhydraten for fucks sake.

Daarnaast: een cola zero is bijv ook een glas frisdrank. Toch levert dit minder koolhydraten (0) op dan 150 gram wortelen (8 grm uit mijn hoofd).

Zoiets.
Je krijgt er ook gratis Aspartaam in! Heerlijk die 0 koolhydraten uit Cola Zero! Mmm. 630 gr koolhydraten masterrace checkin' in.

quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Eh. Volgens mij heb jij een beeeetje een verkeerd beeld bij 33%.
Wees welkom om mijn beeld te herstellen, oh vrouw des waarheid.
pi_153805475
Die aspartaamangst. Cute.
pi_153805476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Voor nr. 9 is het al te laat en lukt dat rollen niet meer, beetje zo'n walrus op een cliff effect.

[..]

Je krijgt er ook gratis Aspartaam in! Heerlijk die 0 koolhydraten uit Cola Zero! Mmm. 630 gr koolhydraten masterrace checkin' in.

[..]

Daar gaat het niet om jij ezel :*

Glycemische index van chocola is minder dan watermeloen bijv. DUS
pi_153805570
Vetpercentage en conditie hebben geen lineair verband overigens. Wel causaal, maar laag % is niet direct goede conditie. Had je slimmer ingeschat, Viking.

Fatshaming ok, maar doe het dan wel correct.
pi_153805659
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
:@
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef Stimorol- het volgende:
Daar gaat het niet om jij ezel :*

Glycemische index van chocola is minder dan watermeloen bijv. DUS
Dus wat? Watermeloen heeft citrulline, is toch goed?
pi_153805665
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vetpercentage en conditie hebben geen lineair verband overigens. Wel causaal, maar laag % is niet direct goede conditie. Had je slimmer ingeschat, Viking.

Fatshaming ok, maar doe het dan wel correct.
Zijn we het toch nog eens eens :D
pi_153805939
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit.
Al die mensen die op onderbuik gevoelens leven :')
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153805971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:

[..]

[..]

[..]

V.w.b. aspartaam: zie mijn sitereviewpost hierboven.
pi_153806327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:25 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:@

[..]

Dus wat? Watermeloen heeft citrulline, is toch goed?
Dus niet puur kijken nr glycemische index sahbi
pi_153806328
hey drinky ben jij dat op die filmpje? sultanlife
pi_153806420
Lol @ speltbrood eten :') wat is dat voor hipster trend man. Zag laatst zelfs spelt tagliatelle :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')