Ik heb speltmeel. Niet mee te werken .quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lol @ speltbrood etenwat is dat voor hipster trend man. Zag laatst zelfs spelt tagliatelle
Zit een gram exta eiwit in per 100g dan normale yoghurt als ik me niet vergisquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
In die breaker zit per 100 gram minder dan de helft aan proteīne dan in gewone kwark
Zijn wel leuk ja behalve als ze claimen dat de fit way of life de enige echte manier van leven is. Zich verheven voelen boven de andere mensen alleen omdat ze wat gewicht optillen en hun quinoasalade op instagram posten voordat ze het opeten.quote:
Was jij dat niet van die alternatieve dieettopic OP? Post die nog eens.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn wel leuk ja behalve als ze claimen dat de fit way of life de enige echte manier van leven is. Zich verheven voelen boven de andere mensen alleen omdat ze wat gewicht optillen en hun quinoasalade op instagram posten voordat ze het opeten.
Nee ik had alleen een soortquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was jij dat niet van die alternatieve dieettopic OP? Post die nog eens.
quote:
Ik weet me te herinneren dat er bij de Iphone 3 op gegeven moment geen updates meer kwamen, waardoor de telefoon voor bepaalde apps onbruikbaar werd. Ik weet niet hoe rap dat gaat, maar de iphone 4s is ondertussen wel al redelijk verouderd natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
mn vader komt opeens thuis met een samsung galaxy alpha voor mij
lees net dat het een flut tel is enzo
zag ook dat na de S2 alle samsung telefoons best ruk zijn
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤175, is dat een beetje redelijke prijs?
koop gewoon een goede tel uit chinaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
mn vader komt opeens thuis met een samsung galaxy alpha voor mij
lees net dat het een flut tel is enzo
zag ook dat na de S2 alle samsung telefoons best ruk zijn
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤250, is dat een beetje redelijke prijs?
Zo'n Hoelawei of anders een Moto G.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |