iOS 9 komt ook voor de 4s uit n00bquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet me te herinneren dat er bij de Iphone 3 op gegeven moment geen updates meer kwamen, waardoor de telefoon voor bepaalde apps onbruikbaar werd. Ik weet niet hoe rap dat gaat, maar de iphone 4s is ondertussen wel al redelijk verouderd natuurlijk.
de S2 was juist een stuk aids op plastic.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
mn vader komt opeens thuis met een samsung galaxy alpha voor mij
lees net dat het een flut tel is enzo
zag ook dat na de S2 alle samsung telefoons best ruk zijn
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤250, is dat een beetje redelijke prijs?
Smartphones zijn toch die gratis dingen die je van je werk krijgt, die je dan doorverkoopt en je gymmembership van koopt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1635492
Samsung ruk noemenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
mn vader komt opeens thuis met een samsung galaxy alpha voor mij
lees net dat het een flut tel is enzo
zag ook dat na de S2 alle samsung telefoons best ruk zijn
zit nu te denken om een iphone 4s te kopen, ze zijn verkrijgbaar voor ¤250, is dat een beetje redelijke prijs?
S2 was prima.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
de S2 was juist een stuk aids op plastic.
Galaxy Alfa is best een aardig telefoontje hoor. Gewoon dankbaar zijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
S2 was prima.
En idd dankbaar zijn, al kun je je afvragen wat een beta met een alpha telefoon moet.
iOS 9 misschien wel, maar wat komt er ná iOS9? En wie zegt dat het dan ook weer voor de 4s uitkomt? Je kan nu wel met dingen als n00b gaan roepen, maar het is gewoon iets waar je bij apple rekening mee moet houden.quote:
wat voor tel heb je nu danquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!
ja heb toch maar besloten om hem te houden
Bij F4F.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk jou eens hardcore zijn. Echt stoer hoor. +5 gymcreds.
Als je in het leger zit en iets doet niet wat niet mag krijg je ook straf.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:00 schreef Montelly het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)ne_blood_vrijgegeven
woow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |