Heb je ook een regenboog?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
* Molo kijkt naar buiten: nee helaasquote:
Regenboog?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo extreem ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
Hou het maar lekker daar dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo extreem ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
zo te zien aan de wolken is het zeer plaatselijk, dus dat kan nog echt zo uit komen ookquote:
Driedubbelquote:Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo kijkt naar buiten: nee helaas
ik heb wel ooit een driedubbele regenboog gezien
ja driedubbel, volledigquote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Driedubbel![]()
![]()
![]()
Wel hier een aantal jaar geleden, toen het terrein hierachter braak laag (en daar achter liggen weilanden) Een dubbele volledige regenboog![]()
![]()
Je zag de auto's op de dijk in die richting ook allemaal stoppen en uitstappen om foto's te maken
Lijkt me verwarrend voor waar je moet gaan graven voor die pot met goudquote:Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo kijkt naar buiten: nee helaas
ik heb wel ooit een driedubbele regenboog gezien
drie potten goldquote:Op maandag 22 juni 2015 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend voor waar je moet gaan graven voor die pot met goud.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja driedubbel, volledig
Was echt bizar mooi
Alleen geen camera of telefoon bij me toen (was aan het hardlopenen dat doe ik normaal vrijwel nooit, dus nog meer reden om niet meer te gaan hardlopen
)
ik heb/had sushiquote:
NIET>>>>>SYNCHROON>>>>AUTISTENBREIN>>>>OP>>>TILT>>>>WRAAAAAAAquote:
Die groene gaan bij mij eigenlijk bijna nooit synchroon met de rozequote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
NIET>>>>>SYNCHROON>>>>AUTISTENBREIN>>>>OP>>>TILT>>>>WRAAAAAAA![]()
![]()
daarom moet je die ook niet tegelijk gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die groene gaan bij mij eigenlijk bijna nooit synchroon met de roze
Maar ik moet juist altijd om en om, en dan beginnen en eindigen met rozequote:Op maandag 22 juni 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom moet je die ook niet tegelijk gebruiken
mede autistquote:Op maandag 22 juni 2015 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik moet juist altijd om en om, en dan beginnen en eindigen met roze
Presentquote:
* Molo schrapt IJs van volgende meet lijst afquote:
Was ik maar selectief autistischquote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik ben selectief autistisch, net als dat ik selectieve smetvrees heb, selectief lief en selectief teringwijf ben
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo schrapt IJs van volgende meet lijst af![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik ben selectief autistisch, net als dat ik selectieve smetvrees heb, selectief lief en selectief teringwijf ben
maar jij bent volledig lief toch? Dat compenseert weerquote:
quote:
quote:
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..quote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
maar jij bent volledig lief toch? Dat compenseert weer
Echt hè, ons allebei pesten met 1 postquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb met van die bepaalde dingetjes dat ik ontregeld raak als het ineens niet klopt![]()
Aantal jaren geleden zette ik toevallig een paar keer mijn fiets naast de fiets van een collega op werk, en toen hij dat een keer opmerkte ging ik dat expres doen. En als hij dan een keer zijn fiets verstopte (om mij te pesten) of bij hoge uitzondering met de auto kwam, terwijl ik dus zijn fiets verwachtte, dan was ik serieus even van mijn à propos
I don't believe youquote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..
geloof ik niks vanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..
IJs is evilquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè, ons allebei pesten met 1 post
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb met van die bepaalde dingetjes dat ik ontregeld raak als het ineens niet klopt![]()
Aantal jaren geleden zette ik toevallig een paar keer mijn fiets naast de fiets van een collega op werk, en toen hij dat een keer opmerkte ging ik dat expres doen. En als hij dan een keer zijn fiets verstopte (om mij te pesten) of bij hoge uitzondering met de auto kwam, terwijl ik dus zijn fiets verwachtte, dan was ik serieus even van mijn à propos
Plooien die perfect moeten, check.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Ik heb het extreem met de plooien van gordijnen en lamellen enzo. Die moeten perfect hangen. Why??? Nobody knows
eyeliner die niet gelijk zit, arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Plooien die perfect moeten, check.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Ik heb het extreem met de plooien van gordijnen en lamellen enzo. Die moeten perfect hangen. Why??? Nobody knows
Ik kan er niet mee omgaan, dus sowieso wat smudgy altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
eyeliner die niet gelijk zit, argggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Was altijd wel lachen hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Plooien die perfect moeten, check.
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, dus sowieso wat smudgy altijd.
Bert?
Ik zie de liefde erachter doorschemerenquote:
Ik moet denken aan Bert Opzetborstelquote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.
Maar lukt gelukkig vaak genoeg goed, ook om 7 uur 's ochtends
En Bert = Evil, ken je wel toch?
Mooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was altijd wel lachen hoorAls ik dan binnen kwam en ik vroeg of hij soms met de auto was oid en hij dat bevestigde, dat de rest mij dan aankeek van 'Hoe de Fuck weet jij dat
'
Ik vertik wings gewoon.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.
Maar lukt gelukkig vaak genoeg goed, ook om 7 uur 's ochtends
En Bert = Evil, ken je wel toch?
de wat?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Bert Opzetborstel
nou ja, alweer.... die gaat al 20 jaar ofzo me toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik vertik wings gewoon.En check, ik had Bert alweer verdrongen geloof ik.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Hey Bert er zit een banaan in mijn kont
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
that's what she saidquote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
ONZ / Input voor grapquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
Nope, geen wings voor mij. En geen idee hoe lang precies, maar meestal heb ik wel een goed geheugen voor nutteloze zooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, alweer.... die gaat al 20 jaar ofzo me toch?
Maar wings
Dan zien mensen mijn priegelogen tenminste
Dat was echt zo'n pareltje.quote:
Echt hè?quote:
quote:
Geweldige reeksquote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die kende ik nog niet
Zo even verder lezen
Die ontknoping ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè?Ik heb toen serieus nog die Limburgse zender gekeken
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel maf dat ze nu wel steeds gelijk blijven gaan.
Jaaaquote:
Bij mij meestal ook niet, daarom vind ik het maf.quote:
Ze lezen meequote:Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij meestal ook niet, daarom vind ik het maf.
Mij natuurlijkquote:
ja hier ook idd!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel maf dat ze nu wel steeds gelijk blijven gaan.
Batsen jaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh ja, jullie gingen together apart fietsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
dat houdt op, echt waarquote:
ook pics van zijn zusje in de regen erbij?quote:
Heeft Koen een zusje?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ook pics van zijn zusje in de regen erbij?
zo niet, dan faket hij er maar eentje hoor. Hij moet iets over hebben voor de SC saamhorigheidquote:
Jammer dat het geen echte isquote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat, dat puntje voor die laatste 2?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, dat puntje voor die laatste 2?
Tof!!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was hij/zij groter dan jij?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Ik ben blij dat ik zit. Vandaag bijna mot met collega gehad over een belachelijk korte nakijktermijn.
mehhhh. Nu scheurt alcohol door/naast je koffie dan om het te vergeten?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Ik ben blij dat ik zit. Vandaag bijna mot met collega gehad over een belachelijk korte nakijktermijn.
gewoon pruik op, lippenstift, hand voor je baard en net doen alsofquote:
Ik heb catquote:
gastzus?? wasda?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb twee schoonzussen en een gastzus, tellen die ook?
quote:
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maaktequote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Nee, ik heb een broer met haar tot over zijn schouders en nauwelijks baardgroei. HIj moet maar in de vrouwenkleren.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon pruik op, lippenstift, hand voor je baard en net doen alsof
Ik alleen een halfzusquote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb twee schoonzussen en een gastzus, tellen die ook?
en pics daarvan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, als je mot hebt, kan het verstandig zijn om iemand uit te zoeken die kleiner is dan jezelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bijna twee meter en graatmager. Hoezo?
u = vent, dus dat is logischquote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maakte
Issie lekker?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een broer met haar tot over zijn schouders en nauwelijks baardgroei. HIj moet maar in de vrouwenkleren.
Ja, everything jaquote:Dit is echt het tofste cadeau ooit!
Dit is het beste cadeau everything!
Man, testosteron, dirty mind?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maakte
oh zo. En nog steeds zo goed contact mee joh? Tof!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in een gastgezin gewoond.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Molo het volgende:
]
[..]
en pics daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
en pics daarvan?Van mijn zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef essnhills het volgende:
Mijn nichtje tijdens het voorlezen van de Zweinsteinbrief op haar verjaardag:
[..]
Ja, everything ja
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Issie lekker?Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dan mag ik nooit meer mot zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, als je mot hebt, kan het verstandig zijn om iemand uit te zoeken die kleiner is dan jezelf.
Het wil niet altijd helpen, maar een goed begin...
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]Beetje dit soort typesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Scandinaviëquote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..
Nou, zo super klein was je nou ook weer niet. Ik ken er nog kleiner dan jij hoor. Mijn moeder bv. Die is nog oud ook, dus dat zou je zeker winnen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje dit soort typesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Die is vast zwaarder dan ik...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, zo super klein was je nou ook weer niet. Ik ken er nog kleiner dan jij hoor. Mijn moeder bv. Die is nog oud ook, dus dat zou je zeker winnen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje dit soort typesIs dat die Sarah palin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja, maar niet veel, en ze heeft een verstoord evenwichtsorgaan, en geen kracht meer in der linkerhand.quote:
Jaaaquote:
kan ik niet vindenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..
nee die heeft nog klein beetje pit.quote:
wat liefquote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Zaterdag belde m'n tante met m'n moeder, en ze was 's ochtends nog steeds helemaal lyrisch over![]()
Ze heeft de brieven (en mijn eigen brief waarin ik schreef dat de uil verdwaald was en de brief bij mij had bezorgd enzo) meerdere keren doorgelezen enzo![]()
Jaaaaquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Zaterdag belde m'n tante met m'n moeder, en ze was 's ochtends nog steeds helemaal lyrisch over![]()
Ze heeft de brieven (en mijn eigen brief waarin ik schreef dat de uil verdwaald was en de brief bij mij had bezorgd enzo) meerdere keren doorgelezen enzo![]()
where's the next whiskey bar?quote:
hier niet ver vandaanquote:
OMGquote:Op maandag 22 juni 2015 20:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit nog even te janken (letterlijk) van het lachen om deze post:
ONZ / Input voor grap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na dit topic Buurpoes topic lezen
Ik heb dat destijds echt helemaal gemist. hij is echt mooiquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dat destijds echt helemaal gemist. hij is echt mooi
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
Kijk eens wat een prachtig topic:
R&P / Vriendin wil nog niet neuken
ik laat 'm open staan, ga 'm echt keertje lezenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dat was echt briljant!
Vraag maar aan Cat22
Leuke wendingen erinquote:Op maandag 22 juni 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik laat 'm open staan, ga 'm echt keertje lezen![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
Kijk eens wat een prachtig topic:
R&P / Vriendin wil nog niet neuken
respectquote:Op maandag 22 juni 2015 21:55 schreef fietsie het volgende:
Zow. 45 minuten op de spinningbike. *auw*
Lucky Bastardquote:
Maar hey, je bent wel gestartquote:Op maandag 22 juni 2015 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
respect
Ik heb net 20 minuten buiten gefietst....
Toen kreeg ik een SMS en moest ik naar huis terug, want standbydienst
Daar ga ik straks mee verder. Rewardquote:Op maandag 22 juni 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
So he, ik zit al anderhalf uur te lezen in dat topic van Bert en z'n gammele tandenborstel-opzetstukjes.
Gelukkig waren het geen Birkenstocksquote:Op maandag 22 juni 2015 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hey, je bent wel gestart
Ik ben op de terugweg nu
En iemand maakte onderweg een opmerking over mijn Teva's
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
So he, ik zit al anderhalf uur te lezen in dat topic van Bert en z'n gammele tandenborstel-opzetstukjes.
Dat lijkt me logisch...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hey, je bent wel gestart
Ik ben op de terugweg nu
En iemand maakte onderweg een opmerking over mijn Teva's
neuh da's alweer okquote:
Uitstellen maakt het erger.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet van alles gaan doen en heb geen zin
Scheren is overbodig.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh da's alweer ok
maar moet me scheren etc, geen zin
vertel dat maar aan Mevr Koenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Scheren is overbodig.
Ongeschoren zijn de meeste mannen lekkerder.
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Scheert zij zichzelf ook dagelijks??
nee, niet op haar kin
Ik had het voeige week tot 7 dagen gerekt!quote:Op maandag 22 juni 2015 22:18 schreef Koen66 het volgende:
btw, ik scheer me om de dag.
1x in de 3 dagen begint ze te klagen
na 4 dagen begint het me sowieso meestal zelf te irriteren
Na drie dagen wordt het juist zacht.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:18 schreef Koen66 het volgende:
btw, ik scheer me om de dag.
1x in de 3 dagen begint ze te klagen
na 4 dagen begint het me sowieso meestal zelf te irriteren
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Na drie dagen wordt het juist zacht.
ohja, die cakejes...bank...
En scheert mevr. AI wèl elke dag?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had het voeige week tot 7 dagen gerekt!
Toen wilde de kleine me geen kus meer geven... opgestookt door mama...
Dan doe je het niet. Sim-pel.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in het rood? voor na het scheren..
heb ik ook in de kast staan hoorquote:
quote:
Deze vrouw weetquote:Op maandag 22 juni 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Scheren is overbodig.
Ongeschoren zijn de meeste mannen lekkerder.
Jij valt op wielrenners met geschoren benen?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouw weet
Mits we het over kinnen hebben dan
Bijnaquote:Op maandag 22 juni 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij valt op wielrenners met geschoren benen?
ja BBQ meet bij mij thuis.quote:
ik was hooguit nieuwsgierig, weekendmeets moet ik altijd wat langer vantevoren weten om de boel hier voor te bereidenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja BBQ meet bij mij thuis.
Er zijn alleen geen Fokkers uitgenodigd deze keer sorry
echt truste danquote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een meet met een baby.
En nu echt naar bed.
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een meet met een baby.
En nu echt naar bed.
Tot je straks niks meer kan terugvinden...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Molo het volgende:
Vent heeft de keuken opgeruimd enzo toen ik weg was. Heb ik hem toch nog érgens goed in opgevoed
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vondquote:Op maandag 22 juni 2015 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was hooguit nieuwsgierig, weekendmeets moet ik altijd wat langer vantevoren weten om de boel hier voor te bereiden
nee joh, na 14 jaar snapt hij wel dat hij in dat soort dingen gewoon moet doen wat ik altijd doequote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot je straks niks meer kan terugvinden...
Wanneer heb je dat geopperd?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vond) dus ik ga er dan vanuit dat er geen animo is
zou raar zijn dat er na afgelopen weekend opeens mega veel animo zou zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vond) dus ik ga er dan vanuit dat er geen animo is
Wij zitten vrij recent in nieuw huis. Er staan soms dingen in de gootsteen, die ik wel ken, maar niet weet waar het vsndaan komt nog...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
nee joh, na 14 jaar snapt hij wel dat hij in dat soort dingen gewoon moet doen wat ik altijd doe
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).quote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat geopperd?
Ik wil een bowling meet.
Had je het over dit weekend?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb zaterdag nog geblowdquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).
Heb je dat daar in de buurt? Scheveningen zit dat toch?
En ga je dan wel IK WIL GODVERREDOMMEEEEEEE BOWLENNNNNN roepen?
ja ook weer waar. Of jullie moeten mij gewoon niet, kan ookquote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou raar zijn dat er na afgelopen weekend opeens mega veel animo zou zijn
komt omdat jij een vrouw hebt, en ik een manquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij zitten vrij recent in nieuw huis. Er staan soms dingen in de gootsteen, die ik wel ken, maar niet weet waar het vsndaan komt nog...
Je bedoelt daaro bij die parkeergarage waar je een marathon binnen kunt lopen??quote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).
Nee, ik vloek liever niet. Bowlen kan je in elk gehucht wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, niet dit weekend, gewoon een keer een weekendquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je het over dit weekend?
Dan kan ik niet.
De Pèlès promenade bedoel je?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt daaro bij die parkeergarage waar je een marathon binnen kunt lopen??
Wat? Jij vloekt liever niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik vloek liever niet. Bowlen kan je in elk gehucht wel.
De Lier?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat? Jij vloekt liever niet?
Ik kan me hier in de buurt echt nergens een bowlingbaan voor de geest halen hoor
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De Lier?
En nee, ik ben niet zon vloeker nee.
De enige manier om te bowlen.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemen
Bloedfanatiek hier...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemen
Een keer een weekend kan ik welquote:Op maandag 22 juni 2015 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, niet dit weekend, gewoon een keer een weekend
Tevens: hoi Cat!
Dan meld ik me bij deze aan bij de serieuze, om lekker de boel te verziekenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bloedfanatiek hier...
Dat worst dus twee banen bij een meet... een serieuze en een spielerij...
quote:
Eh, met genoeg lui is dat sowieso wel handig.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bloedfanatiek hier...
Dat worst dus twee banen bij een meet... een serieuze en een spielerij...
niet het standaard model, scheelt dat?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas...
Minpunten. Crocs ook nog???
want iedereen heeft kinderen en gaat dan op vakantie?quote:
Dan sta je dus op +1 nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
niet het standaard model, scheelt dat?
Ja Crocs ook, nepperds uit Franse supermarkt zelfs, maar die alleen voor tuinwerk of dingen als schilder/stucwerk. Want makkelijk schoon te maken
-300 punten nu
Ik ga heel brutaal soort van eisen dat er iig een poging gedaan wordt op een dag dat ik iig kan....quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
want iedereen heeft kinderen en gaat dan op vakantie?
Ja de Haagse regio mensen hier bijna allemaal wel geloof ik he... mehhh....
ok, wanneer is handig dan?
Eind juli, eerder lukt niet.quote:
Nee, de GP van belgie is ook wel een ding wat ik wil zien ja. Maar niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het maar niet in het Spa-weekend valt.
Jij mag datquote:Op maandag 22 juni 2015 22:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga heel brutaal soort van eisen dat er iig een poging gedaan wordt op een dag dat ik iig kan....
En dat zijn er heel veel, behalve de laatste drie weken van juli...
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de GP van belgie is ook wel een ding wat ik wil zien ja. Maar niet onoverkomelijk.
4 kan ik en 8 kan ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef Molo het volgende:
Zaterdag 4 juli?
En anders 1 augustus of 8 augustus? Later kan ik dan weer niet
zie edit van mijn postquote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
4 kan ik en 8 kan ik.En nu ga ik slapen.
Truste!
had je dan niet allang kaartjes moeten hebben?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.
Ooowh. LoL..quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij overwegen nog om heen te gaan, dus in dat opzicht is het wel een handige om vrij te houden voor me.
IJs is gelinkt aan mij he, dus half manwijfquote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh. LoL..
ik dacht grap te maken die je niet zou snappen,.. ik dacht dat je een verwenweekend bedoelde of zo met spa.....
He getver, doe maar niet, da's zo definitiefquote:
Ik kan ook 4 juli, zie ik nu. Maar voorkeur voor 8 augustus.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
4 kan ik en 8 kan ik.En nu ga ik slapen.
Truste!
Nah, kunnen zat mensen op.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
had je dan niet allang kaartjes moeten hebben?
Nee joh, ik volg het al sinds ik een mini-IJs was.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh. LoL..
ik dacht grap te maken die je niet zou snappen,.. ik dacht dat je een verwenweekend bedoelde of zo met spa.....
En wat gaan we dan waar doen?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:57 schreef Molo het volgende:
Doen we 4 juli én 8 augustus, kunnen de mensen die willen/kunnen kiezen
ok, dus jij komt niet begrijp ik?quote:
Den Haag, Boterwaag iig, mojito bestellen voor jou ergens.quote:
dus nergens in de Randstadquote:Op maandag 22 juni 2015 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik er maar fatsoenlijk kan komen, vinnik het best.
Bij voorkeur ergens waar het makkelijk/goeikoop parkeren is.
Oh, OV pak ik net zo makkelijk hoor. Alleen voorkeur uitspreken.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
dus nergens in de Randstad
Nou, doe maar een voorstel dan
Ik flikker auto altijd gewoon in de parkeergarage, om vervolgens te ranten over hoe duur het is (want, zo ben ik dan ook wel weer), of ik gooi 'm bij een P&R en zit dan te ranten over het kut OV naar de stad toe
http://www.parkeren-denhaag.nl/pr-hoornwijckquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, OV pak ik net zo makkelijk hoor. Alleen voorkeur uitspreken.
hij wordt ook wat ouder jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol. Volgens mij gaat vent met me meedoen wat betreft geen/minder zooi vreten en braver sporten.
Dan moetmoetmoet het de 8e worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Den Haag, Boterwaag iig, mojito bestellen voor jou ergens.
Bowlen met AI.
En verder boeit met mij niet zo, gezelligheid is belangrijkste![]()
beide opties staan nog open ATMquote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moetmoetmoet het de 8e worden.
Roggel ik een slaapplek en reis de 9e door naar Amselveen voor de volgende FOK!meet.
Hij schrok vooral van de weegschaal vanmorgen geloof ik.quote:
Ik lig nog steeds lekker te whalen op het strand, buikje vol met olie, Thaise chicks voor wènâg om me heen. That's the lifequote:
Jou meeten, ik wil datquote:Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef Molo het volgende:
Zaterdag 4 juli?
En anders 1 augustus of 8 augustus? Later kan ik dan weer niet
Ervaring leert ook dat hoe veel verder het weg is, hoe minder vast afspraken staan en mensen dingen af zeggen. Dus ik opper gewoon 4 juli.
Thema: Frankrijk, allemaal graag met baguette onder de arm komen opdagen
Dadelijk in de OP zetten. BAM!quote:
Ah, dat kan ik handelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.parkeren-denhaag.nl/pr-hoornwijck
is eigenlijk heel prima hoor, goedkoop en snel. Maar ik heb een hekel aan OV
insgelijks, my lovequote:Op maandag 22 juni 2015 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jou meeten, ik wil dat![]()
4 juli kan ik
ja ik ook, nog netquote:
De liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |