quote:Op maandag 22 juni 2015 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, dat puntje voor die laatste 2?
Tof!!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was hij/zij groter dan jij?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Ik ben blij dat ik zit. Vandaag bijna mot met collega gehad over een belachelijk korte nakijktermijn.
mehhhh. Nu scheurt alcohol door/naast je koffie dan om het te vergeten?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Ik ben blij dat ik zit. Vandaag bijna mot met collega gehad over een belachelijk korte nakijktermijn.
gewoon pruik op, lippenstift, hand voor je baard en net doen alsofquote:
Ik heb catquote:
gastzus?? wasda?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb twee schoonzussen en een gastzus, tellen die ook?
quote:
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maaktequote:Op maandag 22 juni 2015 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!!
Nee, ik heb een broer met haar tot over zijn schouders en nauwelijks baardgroei. HIj moet maar in de vrouwenkleren.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon pruik op, lippenstift, hand voor je baard en net doen alsof
Ik alleen een halfzusquote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb twee schoonzussen en een gastzus, tellen die ook?
en pics daarvan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, als je mot hebt, kan het verstandig zijn om iemand uit te zoeken die kleiner is dan jezelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bijna twee meter en graatmager. Hoezo?
u = vent, dus dat is logischquote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maakte
Issie lekker?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een broer met haar tot over zijn schouders en nauwelijks baardgroei. HIj moet maar in de vrouwenkleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |