Ja, everything jaquote:Dit is echt het tofste cadeau ooit!
Dit is het beste cadeau everything!
Man, testosteron, dirty mind?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom mijn kromme hoofd hier nu belachelijk korte naakttermijn van maakte
oh zo. En nog steeds zo goed contact mee joh? Tof!quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in een gastgezin gewoond.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Molo het volgende:
]
[..]
en pics daarvan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
en pics daarvan?Van mijn zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef essnhills het volgende:
Mijn nichtje tijdens het voorlezen van de Zweinsteinbrief op haar verjaardag:
[..]
Ja, everything ja
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Issie lekker?Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dan mag ik nooit meer mot zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, als je mot hebt, kan het verstandig zijn om iemand uit te zoeken die kleiner is dan jezelf.
Het wil niet altijd helpen, maar een goed begin...
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]Beetje dit soort typesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Scandinaviëquote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..
Nou, zo super klein was je nou ook weer niet. Ik ken er nog kleiner dan jij hoor. Mijn moeder bv. Die is nog oud ook, dus dat zou je zeker winnen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje dit soort typesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Die is vast zwaarder dan ik...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, zo super klein was je nou ook weer niet. Ik ken er nog kleiner dan jij hoor. Mijn moeder bv. Die is nog oud ook, dus dat zou je zeker winnen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje dit soort typesIs dat die Sarah palin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja, maar niet veel, en ze heeft een verstoord evenwichtsorgaan, en geen kracht meer in der linkerhand.quote:
Jaaaquote:
kan ik niet vindenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek maar op Facebook. Zelfde achternaam als ik, ook scandinavische voornaam..
nee die heeft nog klein beetje pit.quote:
wat liefquote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Zaterdag belde m'n tante met m'n moeder, en ze was 's ochtends nog steeds helemaal lyrisch over![]()
Ze heeft de brieven (en mijn eigen brief waarin ik schreef dat de uil verdwaald was en de brief bij mij had bezorgd enzo) meerdere keren doorgelezen enzo![]()
Jaaaaquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
![]()
Zaterdag belde m'n tante met m'n moeder, en ze was 's ochtends nog steeds helemaal lyrisch over![]()
Ze heeft de brieven (en mijn eigen brief waarin ik schreef dat de uil verdwaald was en de brief bij mij had bezorgd enzo) meerdere keren doorgelezen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |