heb ik ook in de kast staan hoorquote:
quote:
Deze vrouw weetquote:Op maandag 22 juni 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Scheren is overbodig.
Ongeschoren zijn de meeste mannen lekkerder.
Jij valt op wielrenners met geschoren benen?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze vrouw weet
Mits we het over kinnen hebben dan
Bijnaquote:Op maandag 22 juni 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij valt op wielrenners met geschoren benen?
ja BBQ meet bij mij thuis.quote:
ik was hooguit nieuwsgierig, weekendmeets moet ik altijd wat langer vantevoren weten om de boel hier voor te bereidenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja BBQ meet bij mij thuis.
Er zijn alleen geen Fokkers uitgenodigd deze keer sorry
echt truste danquote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een meet met een baby.
En nu echt naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een meet met een baby.
En nu echt naar bed.
Tot je straks niks meer kan terugvinden...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Molo het volgende:
Vent heeft de keuken opgeruimd enzo toen ik weg was. Heb ik hem toch nog érgens goed in opgevoed
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vondquote:Op maandag 22 juni 2015 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was hooguit nieuwsgierig, weekendmeets moet ik altijd wat langer vantevoren weten om de boel hier voor te bereiden
nee joh, na 14 jaar snapt hij wel dat hij in dat soort dingen gewoon moet doen wat ik altijd doequote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot je straks niks meer kan terugvinden...
Wanneer heb je dat geopperd?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vond) dus ik ga er dan vanuit dat er geen animo is
zou raar zijn dat er na afgelopen weekend opeens mega veel animo zou zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
er staat niks gepland. Ik opperde Den Haag Boterwaag meet maar er reageerde niet echt iemand (op Cat22 na die het te ver vond) dus ik ga er dan vanuit dat er geen animo is
Wij zitten vrij recent in nieuw huis. Er staan soms dingen in de gootsteen, die ik wel ken, maar niet weet waar het vsndaan komt nog...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
nee joh, na 14 jaar snapt hij wel dat hij in dat soort dingen gewoon moet doen wat ik altijd doe
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).quote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat geopperd?
Ik wil een bowling meet.
Had je het over dit weekend?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb zaterdag nog geblowdquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).
Heb je dat daar in de buurt? Scheveningen zit dat toch?
En ga je dan wel IK WIL GODVERREDOMMEEEEEEE BOWLENNNNNN roepen?
ja ook weer waar. Of jullie moeten mij gewoon niet, kan ookquote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou raar zijn dat er na afgelopen weekend opeens mega veel animo zou zijn
komt omdat jij een vrouw hebt, en ik een manquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij zitten vrij recent in nieuw huis. Er staan soms dingen in de gootsteen, die ik wel ken, maar niet weet waar het vsndaan komt nog...
Je bedoelt daaro bij die parkeergarage waar je een marathon binnen kunt lopen??quote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, gisteren geloof ik? Toen we het over mojito's hadden. (had Cat nog nooit gedronken).
Nee, ik vloek liever niet. Bowlen kan je in elk gehucht wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, niet dit weekend, gewoon een keer een weekendquote:Op maandag 22 juni 2015 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je het over dit weekend?
Dan kan ik niet.
De Pèlès promenade bedoel je?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt daaro bij die parkeergarage waar je een marathon binnen kunt lopen??
Wat? Jij vloekt liever niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik vloek liever niet. Bowlen kan je in elk gehucht wel.
De Lier?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat? Jij vloekt liever niet?
Ik kan me hier in de buurt echt nergens een bowlingbaan voor de geest halen hoor
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De Lier?
En nee, ik ben niet zon vloeker nee.
De enige manier om te bowlen.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemen
Bloedfanatiek hier...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen. Ik ben niet zo'n bowler geloof ik. Al vind ik het best lollig hoor, mits er leuke mensen bij aanwezig zijn die het allemaal niet zo serieus nemen
Een keer een weekend kan ik welquote:Op maandag 22 juni 2015 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, niet dit weekend, gewoon een keer een weekend
Tevens: hoi Cat!
Dan meld ik me bij deze aan bij de serieuze, om lekker de boel te verziekenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bloedfanatiek hier...
Dat worst dus twee banen bij een meet... een serieuze en een spielerij...
quote:
Eh, met genoeg lui is dat sowieso wel handig.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bloedfanatiek hier...
Dat worst dus twee banen bij een meet... een serieuze en een spielerij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |