Heb je ook een regenboog?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
* Molo kijkt naar buiten: nee helaasquote:
Regenboog?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo extreem ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
Hou het maar lekker daar dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
Uhm, zo extreem ver zit je niet van mij vandaan, maar het is net of de apocalyps is begonnen hier. Het hoost en zon in de verte tegelijkertijd....
zo te zien aan de wolken is het zeer plaatselijk, dus dat kan nog echt zo uit komen ookquote:
Driedubbelquote:Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo kijkt naar buiten: nee helaas
ik heb wel ooit een driedubbele regenboog gezien
ja driedubbel, volledigquote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Driedubbel![]()
![]()
![]()
Wel hier een aantal jaar geleden, toen het terrein hierachter braak laag (en daar achter liggen weilanden) Een dubbele volledige regenboog![]()
![]()
Je zag de auto's op de dijk in die richting ook allemaal stoppen en uitstappen om foto's te maken
Lijkt me verwarrend voor waar je moet gaan graven voor die pot met goudquote:Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo kijkt naar buiten: nee helaas
ik heb wel ooit een driedubbele regenboog gezien
drie potten goldquote:Op maandag 22 juni 2015 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend voor waar je moet gaan graven voor die pot met goud.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja driedubbel, volledig
Was echt bizar mooi
Alleen geen camera of telefoon bij me toen (was aan het hardlopenen dat doe ik normaal vrijwel nooit, dus nog meer reden om niet meer te gaan hardlopen
)
ik heb/had sushiquote:
NIET>>>>>SYNCHROON>>>>AUTISTENBREIN>>>>OP>>>TILT>>>>WRAAAAAAAquote:
Die groene gaan bij mij eigenlijk bijna nooit synchroon met de rozequote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
NIET>>>>>SYNCHROON>>>>AUTISTENBREIN>>>>OP>>>TILT>>>>WRAAAAAAA![]()
![]()
daarom moet je die ook niet tegelijk gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die groene gaan bij mij eigenlijk bijna nooit synchroon met de roze
Maar ik moet juist altijd om en om, en dan beginnen en eindigen met rozequote:Op maandag 22 juni 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom moet je die ook niet tegelijk gebruiken
mede autistquote:Op maandag 22 juni 2015 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik moet juist altijd om en om, en dan beginnen en eindigen met roze
Presentquote:
* Molo schrapt IJs van volgende meet lijst afquote:
Was ik maar selectief autistischquote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik ben selectief autistisch, net als dat ik selectieve smetvrees heb, selectief lief en selectief teringwijf ben
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo schrapt IJs van volgende meet lijst af![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik ben selectief autistisch, net als dat ik selectieve smetvrees heb, selectief lief en selectief teringwijf ben
maar jij bent volledig lief toch? Dat compenseert weerquote:
quote:
quote:
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..quote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
maar jij bent volledig lief toch? Dat compenseert weer
Echt hè, ons allebei pesten met 1 postquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb met van die bepaalde dingetjes dat ik ontregeld raak als het ineens niet klopt![]()
Aantal jaren geleden zette ik toevallig een paar keer mijn fiets naast de fiets van een collega op werk, en toen hij dat een keer opmerkte ging ik dat expres doen. En als hij dan een keer zijn fiets verstopte (om mij te pesten) of bij hoge uitzondering met de auto kwam, terwijl ik dus zijn fiets verwachtte, dan was ik serieus even van mijn à propos
I don't believe youquote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..
geloof ik niks vanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, ook ik kan soms een gemenerik zijn hoor..
IJs is evilquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè, ons allebei pesten met 1 post
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb met van die bepaalde dingetjes dat ik ontregeld raak als het ineens niet klopt![]()
Aantal jaren geleden zette ik toevallig een paar keer mijn fiets naast de fiets van een collega op werk, en toen hij dat een keer opmerkte ging ik dat expres doen. En als hij dan een keer zijn fiets verstopte (om mij te pesten) of bij hoge uitzondering met de auto kwam, terwijl ik dus zijn fiets verwachtte, dan was ik serieus even van mijn à propos
Plooien die perfect moeten, check.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Ik heb het extreem met de plooien van gordijnen en lamellen enzo. Die moeten perfect hangen. Why??? Nobody knows
eyeliner die niet gelijk zit, arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Plooien die perfect moeten, check.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heerlijk
Ik heb het extreem met de plooien van gordijnen en lamellen enzo. Die moeten perfect hangen. Why??? Nobody knows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |