Ik kan er niet mee omgaan, dus sowieso wat smudgy altijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
eyeliner die niet gelijk zit, argggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Was altijd wel lachen hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Plooien die perfect moeten, check.
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, dus sowieso wat smudgy altijd.
Bert?
Ik zie de liefde erachter doorschemerenquote:
Ik moet denken aan Bert Opzetborstelquote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.
Maar lukt gelukkig vaak genoeg goed, ook om 7 uur 's ochtends
En Bert = Evil, ken je wel toch?
Mooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was altijd wel lachen hoorAls ik dan binnen kwam en ik vroeg of hij soms met de auto was oid en hij dat bevestigde, dat de rest mij dan aankeek van 'Hoe de Fuck weet jij dat
'
Ik vertik wings gewoon.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat is de truc bij mij ook meestal, al wil ik de laatste tijd wings maken, en dan moeten ze wel gelijk zijn en niet smudgy.
Maar lukt gelukkig vaak genoeg goed, ook om 7 uur 's ochtends
En Bert = Evil, ken je wel toch?
de wat?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Bert Opzetborstel
nou ja, alweer.... die gaat al 20 jaar ofzo me toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik vertik wings gewoon.En check, ik had Bert alweer verdrongen geloof ik.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Hey Bert er zit een banaan in mijn kont
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
that's what she saidquote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
ONZ / Input voor grapquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Ernie dat ben ik
![]()
![]()
![]()
Nope, geen wings voor mij. En geen idee hoe lang precies, maar meestal heb ik wel een goed geheugen voor nutteloze zooi.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
nou ja, alweer.... die gaat al 20 jaar ofzo me toch?
Maar wings
Dan zien mensen mijn priegelogen tenminste
Dat was echt zo'n pareltje.quote:
Echt hè?quote:
quote:
Geweldige reeksquote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die kende ik nog niet
Zo even verder lezen
Die ontknoping ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè?Ik heb toen serieus nog die Limburgse zender gekeken
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel maf dat ze nu wel steeds gelijk blijven gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |